December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    het is hier wel rustig zeg..
    waar zijn alle december mama s?

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    We zaten tot nu toe nog steeds in t andere topic..
    maar de laatste actieve decembermama is net gister bevallen..
    dus ik denk dat we eerdaags hier naar over gaan.. ;)

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    hieeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr tja ik wist niet dat ie al open was.

maar ben er hoor dus het feest kan beginne.....uhm

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

Nou kom maar op met die polonaise... :) :)

5. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    he miep was jij nou ook kapster?

lalala er staat een paart in de gang lalalala

6. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    en hoe kom jij aan de naam mika.

7. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    en wat is je opincode?

nee hoor grappie

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Mika heeft net de fles weer lekker leeg gedronken..
    heerlijk hoor!
    Ben benieuwd wat t cb vrijdag zegt...over de voeding..of ik teveel geef misschien? :rolleyes:

Vrijdag zou ik ook naar de bank gaan om een rekening te openen voor Mika..
    maar dat kan niet doorgaan..want ik ga met me paps op autojacht. :)
    Dus heb de afspraak maar verzet naar donderdag... ;)

9. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    o spannend een auto weer kopen.

wij hebben ook al een pardoes rekening voor mika geopend dus het word een rijke man

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja..ik was ook kapster...jij toch ook? :)
    Werk je voor jezelf of bij een kapsalon?

Enne lallallalalalallalalalallallalla... :)

Mika vonden we meteen een leuke naam..eigenlijk van Mika hakkinen ( jeweetwel die formule1 coureur)

Eh...pincode...die zeg ik niet.. :) :) :)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Tja we hebben zo'n renault kangoo grijs kenteken dus we kunnen niet met z'n drietjes weg...das lastig..
    Ik zou de auto van mams krijgen maar die blijkt te klein voor de kinderwagen en maxicosi.. :rolleyes:
    Dus nou mogen we een andere uitzoeken...we zijn nu bezig met een ford focus stationwagen.. ;)

Pardoes rekening? welke bank is dat dan?
    Wij doen m bij de rabobank..daar lopen al mijn rekeningen..

En misschien wordt onze mika dan ook wel een rijke man.. :)

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Annabel's overgrootmoeder heeft voor haar een spaarrekening (Regenboogrekening van de Rabo) geopend met een leuk bedrag daarop als kadootje.
    Alleen krijgen die tinussen daar het niet voor elkaar om ook op internetbankieren al haar voorletters te vermelden. Daar ben ik nu twee keer voor terug geweest en nog kunnen ze het niet verklaren... :(
    Ons tantetje heeft dus al een mooie financiele start gemaakt. Al het geld wat we voor Annabel krijgen, storten we op die rekening.

Wij hebben ook een nieuwe auto! Een Peugeot 307 SW. Voorheen hadden we een Peugeot 205, maar die was veel te klein voor zijn drietjes en ook echt aan vervanging toe.
    En het was trouwens maar net op tijd... 1 december hadden we de overeenkomst getekend, 7 december hadden we hem opgehaald en 12 december reed mijn man de ambulance al achterna voor de bevalling! ;)
    Vorige week heb ik er voor het eerst in gereden en hij rijdt geweldig!

13. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hallo zal me hier ook ff melden......

Wij hebben van de week zelf bij de rabobank een rekening geopend voor charlotte......Dus laat het geld maar binnen stromen ,kan ze goed sparen voor als ze gaat studeren....

14. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    auto:
    wij hebben nog steeds onze frontera.....
    zijn alleennog maar met de maxicosi weggeweest dus weten nog niet ofde kinderwagen gaat passen........

15. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi allemaal

zo te lezen lijkt het hier best gezellig te gaan worden ,,

dus ik doe graag mee.

wij hebben gisteren trouwens ook een rekening geopend voor Nick maar dan bij de postbank want wij hebben daar alles is net zo makkelijk.

en miep en miep mika hakkinen,hij was wel heel goed. als jullie nick nou ook zoveel centjes verdiend dan komt het allemaal wel goed ( haha )
    kijken jullie ook altijd f1

nou ik ga weer even stoppen ga lekker bij mijn mannetje liggen

kalm aan allemaal

gerda

16. ingepinge

ingepinge Actief lid

18 mei 2007
    385
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Ik zou graag hier meekletsen, aangezien ik ook een decembermama ben. :)
    Ik moet zeggen dat ik wel eens stiekem mee heb gegeluurd bij het andere topic maar het ook wel gezellig vind om wat actiever mee te kletsen.

Ik ben op 15 december bevallen van een prachtige dochter. En wat duurde dat wachten lang zeg, 5 december was ik uitgerekend, dus uiteindelijk is onze kleine meid na 10 lange dagen wachten geboren.
    Bevalling duurde lang :cry: en was niet makkelijk, maar who cares? De pijn is vergeten en ik zou het zo nog een keer doen..! :)

Leuk om jullie verhalen te lezen en ervaringen te delen, hoop dus dat er veel decembermama's komen kletsen!

Groetjes!

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden :D

Ook ik meld me hier, waar blijven de andere meiden? Dames, wanneer krijgt jullie kleine de eerste prikken?

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben over gesprongen :D

ik heb wat foto's in mn album gezet.

ik ben nog niet zo veel online...jullie weten het wel...druk - druk - druk :D

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lieve dames,

Ik heb de afgelopen nacht nauwelijks geslapen.
    Jayda werd om 4 uur wakker en ahd zoiets van ik ga NIET meer slapen en ga de boel op stelten zetten. Krijsen dat ze kan!

Omdat ik zo moe ben en zo'n koppijn had werd mn man wakker want hij moest werken en ik nam het om half 6 over. Tgeen 7.45u werd ze rustig en viel in slaap.
    Ik ging ook mn bed in en etgen 9 uur werd ikw akker gebeld door een zwangere vriendin dat ze in de buurt was en sat ze om 10u naar Jayda kwam kijken.
    helaas ben ike en heel lief persoon en kon nauwelijsk NEE zeggen maar deze vreindin is ook een schat! We hebben samen de pabo gedaan.
    Ze heeft jayda vertroeteld en ze nam een heel leuk kado mee. Roze sokjes van lief en een leuke shirt van de Bijenkorf.

Tegen 12 uur ging en Jayda en ik vertrokken naar het ziekenhuis. Daar aangekomen bij de poli gyn. werd ik misselijk, draaierig en kon elke moment in tranen bartsen. Woede voelde ik langzamerhand in mij opkomen...
    Gelukkig werd ik na een kwartier omgeroepen en ik ging naar de gyn. Ze vertelde dat ze een DNA onderzoek gingen verrichten naar de stolling... Ff kijken en alles na checken voor een eventuele zwnagerschap.
    Ze wilde ook mete en echo kijken en ook inwendig onderzoek doen om mijn baarmoeder te beoordelen en toen barstte de BOM.
    Ik haaaaaaaaaat echo's en mijn zwnagerschap is van mij afgenomen.
    Ik stortte dara alles neer en ze bleef maar rustig luisteren. En ik maar huilen en van alles zeggen... Ik besef vandaag pas dat ik er heele rg moeite mee heb en ik wil het maar NIET accepteren.
    Het is zoooooooooooo moeilijk en nu jank ik weer!

Nadat ik rustig was heeft ze een nieuwe afspraak voor mij gemaakt voor over 3 weken. Ze liet mij volledig met rust!
    Mijn eigen gyneacoloog werkt nu eregns anders in een ander ziekenhuis. Jammer want ik wilde Jayda aan dr showen. Ik liet wel een bedankkaart achter en die zullen ze opsturen!
    En mijn klote dag werd afgemaakt door de psycholoog. Dat wijf kwam ik op de gang en ik kon haar zo bespringen. Zij nam mij NIET sereius en volgens haar had ik destijds alleen maar last van stress en alles zat tussen mijn oren. NOU ECHT NIET!
    Ik keek dr met een dodelijke blik en liep weg!

Thuis aangekomen werd ik gelijk blij vaneen pakketje van Rainbow-kleertjes.
    Ik had een setje voor jayda besteld en 2 shirtjes voor kraamvistie!
    En natuurlijk ga ik die ook showen!

Wie van de dames mag ik aanmelden op de site want dan krijgen we beide korting als we iets bestellen! :)
    Laat me het weten!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Deel Deze Pagina