Zo even Senna op bed gelegt. Visite is er nog en vanmiddag weer andere visite met een jongenstweeling van 2. Gezellig!
Olga..wat een visite allemaal...is je vriend jarig? Hier even gerommeld in huis.. straks misschien wandelen..maar ligt aan t weer..t regent nu..
we zijn weer terug! fijne vakantie gehad, echt even lekker er tussen uit geweest. we zijn oa naar Burgers Zoo geweest. Jonathan vond de vissen helemaal geweldig! zo leuk om te zien dat hij echt naar die beesten zit te kijken. ik zal binnenkort een paar fot´s plaatsen. Verder gaat het prima, hij kruipt en tijgert door elkaar en gaat zelf goed zitten. ook probeert hij zich af en toe op te trekken. bij ons in bed klautert hij over ons heen en gaat dan staan. ik heb heel wat bij te lezen dus zal ik snel mee beginnen.
Hoi meiden, Ik kom ook effe gedag zeggen. Ik heb het namelijk lekker druk! Ik heb zo goed al alles bijgelezen hoor... ik ben wel op de hoogte maar ga effe niet reageren. Gisteren zijn we met Sam bij mijn ouders mosselen gaan eten. Lekker gegeten en Sam heeft zich voorbeeldig gedragen. Hij werd vanmorgen dan ook na 8 uur wakker... heerlijk. Vanmiddag zijn we gaan zwemmen. Hij vond het heerlijk. Ik zal zo effe een foto plaatsen. Verder alles onder controle en weinig bijzonderheden! Ooooh Sam krijgt een boventandje en knarst echt mega hard met zijn ondertandjes tegen dat puntje boven aan. Ik kan sowieso al niet tegen het geluid maar het lijkt me ook superslecht voor zijn tandjes... tips?
Zo alle visite weg en Senna heeft net gegeten. Nu gaat voor ons de patatpan aan, lekker makkelijk. Miep, mijn vriend is niet jarig; kwam gewoon zo uit. Zal vanavond nog even reageren....
Nanaf..fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! en Jonathan lekker aan t kruipen en staan! Britteke..leuke foto's! En helaas geen tip voor je... Olga..lekker patatje gegeten! En gewoon een dagje visite dus.. Hier een filmpje gekeken..we wouden wandelen maar t regende.. Net ook nog even mijn ouders op visite gehad..
Hoi hoi, wat een leuke foto's allemaal! Het wordt nu allemaal echt wat he? Van de week werd gezegd wat een leuke peuter is dit, tot ik vertelde dat ze pas 7 maanden was... De kindjes zijn allemaal zo leuk, smelt smelt smelt! Olga hoe is het met Senna? Heeft hij nog ergens last van gehad? Het is hier lekker rustig. Mannetje ligt boven tv te kijken, Sara ligt al heerlijk te slapen en ik heb lekker even tijd voor mezelf. Ga zo even lezen denk ik of foto's plakken. Gezellig hoor zomaar visite. Het komt dan altijd zo goed uit . Maar even lekker bijkleppen is ook een keer heerlijk. En gezellig een tweeling. Hoe oud zijn ze? Misschien tot straks.
Britteke, gezellig wezen zwemmen! Leuk om jou ook weer even te zien, maar je ziet er heel anders uit op de foto...je had toch krullen? Nannaf, leuke vakantie gehad. Enne kan me voorstellen dat Jonathan die vissen erg leuk vond. Dat is toch zo'n heel groot aquarium? Aisca, Senna was vandaag weer zijn gewone zelf gelukkig. Wel iets rustiger op momenten...De tweeling was 2 jaar en hadden we al twee jaar niet gezien. Hi hi. Was een neef van mijn vriend die op (kraam) visite kwam, maar was reuze gezellig. Verder zag ik gave foto's van Rubin en Lois! Johana, even quality time met je man gehad gisteren! Lekker he om even samen uit eten te gaan! Iloon, ach wat schetig dat Yaeda pap zegt! Sanneke, lekker weer bij je eiegn vent in je eigen bedje! Nu stop ik, want ik weet het niet meer ..... Liefs olga
Ik ben wel vannacht er trouwens twee keer uit geweest om bij Senna te kijken...dus wederom weinig uurtjes geslapen....
hoi aisca, lekker ff tijd voor jezelf. heerlijk he! het babyachtige is er idd hier ook wel vanaf. olga, gezellig hoor, al die visite! nannaf, lekker genoten! en wat kan jonathan al veel! miep, hier ook regenen. ik vind het wel lekker dat het even wat koeler is. even op adem komen. britt, leuke foto's! alieke, had je een tweedehands box eerst? en gefeliciteerd met lois dr 8 maanden! dat is al tweederde jaar! wow en leuke foto's iloon, niet veel bijzonders geloof ik. johana, wat lekker dat je vriendin op ging passen! lekker he, als je zo kunt genieten van je kindje. hier ook eigenlijk altijd. (behalve vanmiddag)
olga, pfff, fijn dat senna weer de oude is! hier deed niels vanmiddag heel raar! Mn broer en schoonzus met hun zoon van 7 maanden (10 dagen jonger dan niels) kwamen vanmiddag en waren er al toen niels wakker werd. hij had best lang geslapen en toen ik met hem in de kamer kwam en even op schoot had, ging het prima maar toen ik hem bij ruben op de grond wou zetten en toen mn schoonzusje er ook bij kwam begon hij ineens t ekrijsen! niet te zuinig. Hij was geschrokken ofzo, maar hij begon steeds weer en was helemaal over zn toeren! Elke keer als ruben een hoog geluidje maakte of als mn schoonzus naar niels keek begon hij weer. toen be nik maar een rondje door de regen gaan wandelen met hem en daarna was hij wel weer iets rustiger. toen ruben weer geluidjes ging maken begon hij weer, maar iet sminder heftig. Toen hadden we ze maar bij elkaar op de grond gelegd en dat scheelde wel, maar het bleef steeds huilen geblazen als ruben geluidjes ging maken die hoog waren... net of het hem zeer deed. gelukkig deed ie tegen mn schoonzusje wel weer normaal later, maar k vond het wel raar hoor! k denk het begin van eenkennigheid en het onderscheid maken tussen bekenden en vreemden.
aisca, peutertje al joh pfff... hier in mijn omgeving zeggen ze het nu ook al.... "het is echt geen baby meer nu he... meer een peuter" Olga, nog nooit krullen gehad hoor! Waarom kom je niet gewoon mee op Hyves... En balen weer een gebroken nacht... duimen voor vannacht! (ik duim mee!) Sanneke, die gekke niels... hij had gewoon wat extra aandacht nodig hihi.
Goedeavond allemaal Olga fijn dat het goed gaat met Senna. Gezellig heel de dag visite. Tweeling van 2 lijkt me wel erg heftig ineens in je huis . Lekker patatjes gegeten. Vannacht wel lekker slapen he ? Aisca peuter tis nog maar een klein meisje toch ? En lekker tijd voor jezelf. Heerlijk is dat he ? Sanneke wat vervelend dat Niels zo raar reageerde. Miss idd wat je zegt de eerste tekenen van eenkennigheid. Britteke wat een leuke pixies van jullie in het zwembad. Das wel eng dat vtandenknarsen. Maar wat zou je ertegen kunnen doen ? Miep helaas niet wandelen. Wij zijn vandaag ook de deur niet uitgeweest. Vanaf 1 uur regent het hier al. En vanmorgen hadden we visite. Mams en paps ook nog langsgeweest gezellig hoor. Welke film heb je gekeken ? (wij gisteren hancocken vandaag all the boys love mandy lane) Nannaf lekker op vakantie geweest ! Welkom terug ! Fijn dat Jonathan het zo naar zijn zin heeft gehad. Burgers zoo is een erg mooi park ben ik ook wel eens geweest. Enne Jonathan ook lekker aan het kruipen en zitten. Iloon fijn dat je weer internet hebt. Gelukkig alles goed met de kinders. Yaeda ook al lekker aan het zitten. Wat gaan onze beebjes toch snel he ?
Zo hier lekker rustig dagje gehad. Helaas is het voor mijn man zijn laatste vakantie dag. Morgen moet ie weer gaan werken Hij is volop aan het wii fitten. Echt lollig dat ding. Enne mijn BMI was gewoon ideal op dat ding Morgen moet ik met Jesse naar het CB. Ben benieuwd wat hij weegt. Verder nog geen plannen. Wordt weer slecht weer he ?
*zwaait ff snel* onrustige nacht gehad....Evan steeds aan het huilen....uiteindelijk bij me in bed genomen....dus zelf niet echt geslapen....moe! ga lekker op tijd bedje in en morgen weer werken..... dikke kus!
Amber, wij hebben ook Hancock gekeken gisteren... vond hem wel leuk! Wii fit hebben wij ook maar al lang niet meer gedaan
Geeft toch niets ! Hey Britteke zullen we binnenkort eens iets afspreken met de twee kleine mannetjes erbij ?