December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ben touwens dit weekend voor het eerst ongi geworden. bah bah bah.
    Vreselijk. Als ik nooit meer ongi zou kunnen zijn zou ik dat geweldig vinden.

Zo en nu kruip ik lekker mijn bedje in.

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    truste allemaal

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, strak plan. Lijkt me gezellig. :D
    Tell me when, where en how? ;)

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    goeiemorgen!
    weinig gekletst zeg!

bipat, balen van zo'n nacht, hopelijk heeft evan je vannacht beter laten slapen. werk ze vandaag!

amber, ben je nu ook helemaal gestopt met bv? ik ben nu voor de 6e keer ongi! ik ben ook benieuwd wat jesse weegt, volgens mij ging hij steeds redelijk gelijk op met niels. wij moeten morgen weer.
    en hier is het nu heel mooi weer!

voor alle dames even het weerbericht:

Zonnige perioden en een enkele bui

Vandaag zijn er perioden met zon 8) en vooral in het noorden komen enkele buien :( tot ontwikkeling, daarbij is er een kleine kans op onweer :evil: . De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden en de wind is west, matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust (vrij)krachtig, 5 a 6 :confused: .

In de nacht van maandag op dinsdag zijn er opklaringen en blijft het meest droog. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 14 graden en de wind is west zwak tot matig, kracht 3 of minder.

Dinsdag overdag krijgt de zon meer ruimte, maar is er nog steeds kans op een bui. De middagtemperatuur wordt ongeveer 23 graden en de wind blijft in de westhoek, matig, kracht 3 tot 4.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke…wat gek joh dat Niels dat deed..maar idd misschien vreemd en eenkennig?!
    Bedankt voor je weerbericht!

Amber..we hebben gister Untraceable gekeken..goeie film!
    Wat jammer dat je man alweer aan t werk moet!
    Wat gaat t snel hè!
    succes op t CB!

Bipat..vannacht wel slaap gehad?

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Idd een rust hier..

We moeten straks naar de notaris ..de testamenten ondertekenen..
    vanmiddag gaat mijn vriend mijn paps helpen..dus ik misschien even de stad in..

tot laters..effe gauw stoffen zuigen en de wc doen..dan Mika uit bed plukken..badderen voeren.. :)
    en hupsakee naar de notaris....doegie... ;)

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

nou sanneke dat is niet echt een opbeurend weerbericht moet ik zeggen....het is hier nu overigens droog..voor zolang het duurt.

vandaag visitedagje...vriendinnetje komt zo op de koffie en daarna moet ik naar mijn schoonzussie die is jarig vandaag...dus tot vanavond denk ik.

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Goedemorgen,
    Sanneke Thanx voor het weerbericht. Gelukkig woon ik in het zuiden.. :D

Miep, untraceable heb ik ook gezien. idd erg goed. Wij hebben gisteren Mad Money gezien. Succes bij de notaris.

Johana, veel plezier vandaag met je visite en tot vanavond!

Ik zit te twijfelen of ik zo nog effe op bed ga als Sam slaapt. Ik heb eigenlijk nog genoeg te doen maar mijn moeder komt ook langs vanmiddag.. die kan me dan effe helpen... Ik denk dat ik toch nog maar effe een tukkie doe... ik kan soms ook zo lui zijn haha.

OH meiden, de laatste dagen voel ik me wat onzeker. Geen idee waar dat ineens allemaal vandaan komt. Maar ik vraag me allemaal af of ik het wel goed doe enzo... mijn vriend snapt me niet en ik heb het gevoel dat ik er alleen voor sta.. sorry voor mijn ego zijn :(

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Britteke dikke knuff meid. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben.
    Volgens mij hoort dat bij moeder zijn.

En op welke dagen werk jij ? Ik heb de komende 3 weken nog vakantie.

@Miep succes bij de notaris. En lekker de stad in. Untraceable is een gave film.

idd jammer dat mijn man weer werken is gaat idd snel

@sanneke. Jesse krijgt nog steeds BV smorgens en savonds. Tussen de middag geef ik hem pap met opvolg melk erin. Zolang dit goed gaat blijf ik dit zo doen.

Ik verwacht dat Jess 8,5 kilo weegt. Ben benieuwd wat Niels morgen weegt.

Weerbericht: hier schijnt al heel de ochtend de zon. Hopelijk blijft het zo.

zo even bammetje eten, hond uiuitlaten en dan naar het cb. tot later

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, thanks...
    ik werk di, wo en do... dus op doordeweekse dagen kan ik op ma en vr.

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ok Briiteke dan zal ik eens aan mijn schoonouders vragen wanneer ze kunnen oppassen ok ?

Net naar het CB geweest. Jesse weegt inmiddels 8800 gram en is 69 cm lang. Zijn hoofdje is 45 cm.
    Alleen met zijn lengte zit hij nu nog in de -1 lijn verder is ie goed gegroeid.
    Deze week even een afspraak maken met de HA vcoor het spugen.
    Qua ontwikkeling loopt ie flink vooruit. Kruipen zitten en staan zijn ontwiikkelingen van 9 en 11 maanden volgens het CB.
    *mamma is weer trots op haar kleine bengel*

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, dat is goed hoor! Kom je dan naar Breda? Ik zit zonder vervoer maar dat heb jij volgens mij ook niet...? Ik hoor t wel.. Ik kan anders ook wel met de trein naat Tilburg komen.

Jesse bijna 9kg! Goed joh! ik ben eerlijk gezegd wel blij om te horen dat Jesse voorloopt... Dan loopt Sam niet achter zeg maar haha.. die is niet zo snel als Jesse! Maar wel goed dat ie dat allemaal al kan hoor :D.

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, Spuugt Jesse zoveel dan? Sam spuugt de laatste tijd veel na zijn groenten... Geen idee wat ik moet eraan moet doen.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..veel plezier met de visite!

Britteke..je moet je niet onzeker voelen meid!
    Volgens mij doe je t allemaal prima hoor!Dikke knuf!

Amber..Jesse lekker gegroeid!
    en lekker vooruit lopen met kruipen en staan! top!
    Mika doet dat nog niet..zie dat ook nog niet gebeuren..maar zal vast vanzelf wel komen..

Nou ik zou de stad in..maar Mika was zo moe dat ik m maar naar bed heb gebracht..stadten doen we morgen wel weer.. :)

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hello Ladies!

ik heb hier thuis echt zo'n vrolijk meisje. Heerlijk na al die dagen van jammeren, huilen en hangen. Er is een tand doorgekomen. Dat zal de boosdoener geweest zijn.

Dames, we gaan het huis kopen! We moeten nog even defenitief groen licht krijgen van de bank, en dan gaan we ons huis verkopen (wij hebben ons huis gekocht in een constructie met terugkoopgarantie, dus we hebben geen verkoopstress)
    Ben al allemaal ideeen aan 't verzamelen voor het huis! WOW, wij gaan gewoon in een huis wonen, met een tuin en een bad. JOEHOEEEEEEE!

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    amber ja ik kan mijzelf en demy ook
    wel eens 2 tot 3x perdag verschonen
    soms wordt ik ok wel een beetje pissig :(

Leuke foto`s gezien :)
    knappe kids hebben we toch he

Iloon wat fijn dat je er weer bent
    wat leuk dat ze papa zegt :)
    en zelfstandig kan zitten

Hier ook rot nacht gehad
    bah :(
    heb zn last van mijn rug. niet normaal
    dus ik ga demy der hapje geven en dan lekker mijn
    bed in met de wekker op tijd om demy nog
    een keer de fles tegen en dan proberen
    te slapen moet eigenlijk morgen
    werken:(
    maar weet niet of het gaat lukken.

tot morgen meiden

17. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    MissKeita heerlijk een huis! Joehoe, gefeliciteerd hoor. Een drukke maar leuke periode breekt aan voor jullie.

Amber; Sara is 73 cm dus valt volgens mij wel mee... En Jesse lekker gegroeid. Goed zo!

Hier zit Sara nu lekker met papa te kroelen. Leuk hoor hoe die twee elkaar opzoeken. Wordt helemaal verliefd...pffff.

Britteke, we hebben allemaal zo'n periode. Ook gehad en gelukkig weer helemaal voorbij. Heb een goed gesprek met vriend/man, dat lucht echt op.

Vanaf vandaag officieel gestopt met de pil. Heb nu al 3 maanden achter elkaar een cyclus van 21 dagen, dwars door de pil heen. Wordt van de pil ook een beetje depri. en chaggie. Niet zo leuk voor Remco en omgeving. Vanaf volgende maand gaan we voor een tweede. We zien wel hoe het allemaal lopen gaat.

Dikke knuffel allemaal.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gefeliciteerd misskeita ! Echt super je eigen huissie met bad en tuin.

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Spannend aisca voor de tweede gaan ! Hopelijk is het snel raak voor jullie.

Enne ik vind jullie kleine meid geen peuter hoor. Gewoon een baby nog. Alleen niet zo'n ienimienie baby meer.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

En was de visite gezellig ? Vast wel.

Deel Deze Pagina