December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    [quote="sanneke"

voor alle dames even het weerbericht:

Zonnige perioden en een enkele bui

Vandaag zijn er perioden met zon 8) en vooral in het noorden komen enkele buien :( tot ontwikkeling, daarbij is er een kleine kans op onweer :evil: . De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden en de wind is west, matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust (vrij)krachtig, 5 a 6 :confused: .

In de nacht van maandag op dinsdag zijn er opklaringen en blijft het meest droog. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 14 graden en de wind is west zwak tot matig, kracht 3 of minder.

Dinsdag overdag krijgt de zon meer ruimte, maar is er nog steeds kans op een bui. De middagtemperatuur wordt ongeveer 23 graden en de wind blijft in de westhoek, matig, kracht 3 tot 4.
    [/quote]

We hebben hier heel de dag zon gehad :)

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Regelmatig spuugt hij erg veel. Niet in grote hoeveelheden maar vaak.
    En hij blijft het gewoon doen hoe vast de voieding ook is.
    Vandaag het advies gehad toch maar na de HA te gaan.
    Als ze gaan lopen is het meestal over maar dat kan nog best lang duren.

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Miep ieder kindje heeft zijn eigen tempo. meestal kiezen voor of motorische vaardigheden of voor het praten etc.
    Dus miss klets Mika straks ineens de oren van je hoofd.
    En als ze 18 zijn kunnen ze allemaal lopen praten etc. :D

Enne lekker rustig aan dagje gehad. Lekker. Heb ik morgen want dan gaan de oudste twee lekker met opa en oma mee

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, niet geshopt... Ach ja... kan ook online ;) en idd morgen ook weer een dag!

Misskeita, lekker zeg een vrolijke meid in huis. Hoeveel tandjes heeft Hannah nu dan?
    En gefeliciteerd met jullie huisje... Super zeg! Blijven jullie wel in Rotterdam?

Lindy, balen van je rug! Hopelijk kan je effe een tuikkie doen! Beterschap!

Aisca, oeh gestopt met de pil... SPANNEND zeg!

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Lindy heel veel sterkte meid ! Doe het rustig aan. En als je niet kunt werken blijf je lekker thuis.
    Dikke knuff voor jullie

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ja wij ook.. heerlijk :) :)

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn man heeft zo zijn eerste rijles. ! Spannend hoor.

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heerlijk he ?

Echt genieten

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ja dat is hier eigenlijk ook wel het geval... ik kijk het nog wel even aan en ik hoor wel wat de huisarts tegen jou heeft gezegd. Misschien ga ik dan ook wel effe. Vandaag zelfs zijn brood eruit :cry:

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Oh wat spannend! Succes voor je mannetje..

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, Eet mika nu wel beter trouwens?
    Hier begint Sam ineens raar te doen met zijn eten. Vanmorgen zijn fles niet leeg... maar nog geen paniek. Fruit wel op.
    Zijn fles vanmiddag wilde hij helemaal niet. Toen heb ik de melk in zijn tuitbeker gedaan en toen dronk hij met veel brommen wel op.
    Net wilde hij zijn groenten ook niet hebben. Hij ging echt keihard huilen (met tranen). Doet ie echt nooit.. Hij is zo makkelijk met eten.
    Hij drinkt gelukkig wel erg goed. Heeft al 2 volle tuitbekers op. Maak me nog niet heel druk maar vind het wel vreemd

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    thnx

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo rustig hier he vandaag...

Mijn vriend is nog steeds aan het werk... Hij moet overwerken tot geen idee hoe laat.
    Sam is in bad geweest en heeft gegeten. Die ligt al op bed. Ik heb zelf nog niet gegeten... Vind het zo ongezellig om alleen te eten maar t ziet ernaar uit dat het toch zal moeten.

14. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hier loopt Sara ook te rommelen met eten. De gewone fles gaat er nog maar zelden in...pyamapap gaat goed. Dit kunnen ze koud drinken, dus met warm weer is dat natuurlijk lekkerder. Fruit voor een half potje of 100 gr. vers, brood gaat goed en avondeten wisselend. Ook meestal een half tot 3 kwart potje/ 150 gr. vers. Avondfles gaat eigenlijk wel altijd goed. Overdag drinkt ze ander vocht, meestal 2 flesjes van 180cl, leeg. Hier wel geprobeerd of ze grover eten lekkerder vindt en idd.

Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik er verder mee moet. Doe wel soms yoghurt bij het fruit en geef haar geraspte komkommer. Vindt ze erg lekker en spannend!

Sara wilt absoluut niet uit een tuitbeker drinken, maar met haar boterham uit een gewone beker.

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Aisca, hier hetzelfde. Het pyjamapapje ook wel maar die krijgt ie alleen savonds van me en met dit weer idd koud.
    Komkommer ook favoriet hier...
    Ik denk wel dat ze genoeg vocht binnen krijgen hoor.

16. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Soms geef ik 's morgens ook een pyamapapje. Probeer elke dag opnieuw een gewone fles of een bord met pap. Een boterham gaat er ook wel eens in.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeetje, Senna wil weer eens niet slapen....(hij gaat Mirre achterna als algehele slaapweigeraar...). Ben al anderhalf uur bezig en hij beginty steeds were te brullen. Nu als laatste redmiddel geef ik hem nog maar een half flesje melk met chamodent druppels.

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ach arme olga (en senna)
    hopelijk komt het door tandjes en is het gauw over!

19. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Senna je moet toch echt gaan slapen hoor! Mama moet ook bij kunnen tanken...

Dikke knuf Olga.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Dikke knuff Olga ! Wat vervelenmd joh. Hopelijk gaat Senna snel slapen.

Deel Deze Pagina