spannend aisca voor een tweede...hoop dat het snel raak mag zijn hier trouwens ook een paar dagen enorm aan het rommelen geweest met eten....niet of nauwelijks willen drinken, krijsen..en alles wat erbij hoort..zo irritant..ze is ook wat huilerig..denk dat het door de tandjes komt of het is een sprongetje..ze zit een beetje in de 'ik wil dit of ik wil dit niet' fase en ze heeft nogal een boel karakter geloof ik, haha. (van wie zou ze dat nou hebben *slik*)
Sanneke, hier heeft Senna het ook dat hij soms gaat huilen om andere kinderen. Als ze te druk en onvoorspelbaar zijn. Van het weekend wilde hij ook echt niet op de grond liggen toen die tweeling er was en hij gaat soms ook opeens huilen bij 'vreemden', is vast echt de eenkennigheid en niks anders geks... Misskeita, whaaaaa gaaf dat jullie het huis gaan kopen. Echt leuk voor jullie zeg! Gelijk allemaal ideeen natuurlijk, heerlijk, maar ook druk en spannend denk ik. Britteke, oke geen krullen dus...geen idee waar ik dat vandaan gehaald heb dan...Niet onzeker zijn hoor, je doet het hardstikke goed met Sam. Hij krijgt toch voldoende eten, schone luiers, aandacht en liefde. Dat is echt wel voldoende voor hem om te leren en groeien. En je krijgt ook zoveel liefde van hem terug (zie ik op de foto's) dus ik denk dat hij helemaal blij met je is! Aisca, spannend hoor om voor de tweede te gaan. Dan gaan we vanaf volgende maand maar duimen he! Sam wil geloof ik ook voor een tweede, dus duimen we dubbel zo hard! Lindy, ook nog last van je rug, vervelend meid. Gaat het wel beter metr je handen nu? Amber, Jesse gaat lekker met zijn groei! En een dikke duim omhoog voor Jesse omdat hij al zoveel kan! Denk je dat de HA iets meer over dat spugen kan zeggen...ik vraag het me af...Jesse heeft toch niet van het begin af aan zoveel gespuugt? Johana, gezellig dagje gehad? Bipat, zwaai!
Britteke, ik hoop dat je inmiddels al gegeten hebt! Ik zou allang van mijn graatje zijn gegaan...Volgens mij klopt het wel dat kindjes nu iets minder gaan eten omdat ze ook minder hard groeien. Bij Senna merk ik er weinig van, die verbruikt zoveel energie dat hij echt als een dijkwerker eet! Amber, ging de rijles van je man goed? Wie weet over een tijdje dus ook een auto kopen. Vind het wel knap dat jullei met de drie kids alles zOnder auto doen hoor!
Na een heel klein flesje (70ml) is meneer toch eindelijk in slaap gevallen! Joehoe! Ben trouwens eindelijk weer ongie geworden. Ik zat hem wel een beetje te knijpen hoor. Sinds ik na de geboorte weer ongie werd, was dat steeds keurig na 28 tot 30 dagen. Nu pas na 44 dagen, dus ik was wel een heel klein beetje bang voor een zwangerschap. Hoewel ik voor Senna natuurlijk een verschikkelijke cyclus had, dus ik ging er eigenlijk ook niet van uit dat ik zwanger was hoor. Maar ik was juist zo blij dat ik nu regelmaat had, blijkt dat toch niet zo te zijn. Ik hoop maar niet dat het zo gaat blijven...Want volgens de gyn had ik toen niet iedere cyclus een eisprong of in ieder geval geen goede (rijpe) eisprong.
Olga, wat vervelend dat Senna niet wilde slapen... Maar ik lees net dat het alsnog is gelukt. Sam heeft ook net zo'n periode achter de rug.. (misschien nog wel hoor maar dan had ik vanavond geluk!) Oh en weer ongie bah.. Hier ook erg vreemd sinds ik bevallen ben. Alsof het niet wil doorbreken zeg maar en dan stopt het weer.. snappie? haha En ik heb inmiddels gegeten hoor... heb toch gewacht Johana, sterk eigen willetje dus dat meisje van je Tandjes, Bij sam zijn de randjes door. Ik voel ze wel maar t schiet verder niet zo op. Ik ben zo bang dat hij ze wegknarst maar dat zal wel geen vaart lopen denk ik dan maar weer... Bedankt trouwens voor jullie lieve reacties! knuffel voor jullie! ik voel me al iets beter...
@ Olga Fijn Olga dat Senna toch is gaan slapen. @johanna Rommelen met eten hier nog niet *klopt af op hout* pyjama papje ken ik niet. Maar jesse krijgt 's avonds nog steeds BV. @Olga Jesse heeft altijd wel gespuugd. Maar het is de ene keer meer als de andere keer. Maar hij lijkt er nu ook last van te krijgen. En ik ben het ook wel een beetje beu soms. Ik weet het ik heb een lief makkelijk kind en mag eigenlijk niet zeuren. Maar als ik me voor de derde keer om moet kleden dan baal ik wel eens hoor. En mijn twee oudsten zeg nu ook van Jesse stinkt naar kots. Dat vind ik zielig. Ik kleed Jesse wel om als ie heeft gespuugd maar uit zijn mondje komt soms ook die geur. Op het CB zeiden ze dat daar medicatie voor is. Tegen het terugkomen van dat zuur. Het is waarschijnlijk een niet goed sluitend maagklepje. Jij ook alweer ongi. bleghhhhhhhh Maar gelukkig niet zwanger. Of wilde je dat wel ? De rijles ging prima ! Hij heeft een pakket met 32 rijlessen, proefexamen en examen erbij. EWn danm snel een auto hoop ik. Kunnen we eens een keer naar zee rijden en gewoon spontaan zonder te plannen ergens heen. Bedankt voor het compliment nog ! @ Britteke eindelijk gegeten. Ik hoef hier nooit alleen te eten. Heb altijd twee schatten die met me mee eten. Trouwens: Ik kom wel naar Breda ben ik zo met de trein.
Amber, dat zure geurtje komt hier ook bekend voor. Ik snap je frustratie helemaal hoor... Oh spannend die rijlessen.. Ik ben er hopelijk bijna vanaf.. en wat olga zegt.. superknap dat je t al jaren zonder auto doet met de kleintjes! En kom dan maar gezellig deze kant op hoor... Laat me dan effe weten wanneer... vanaf de 18de hebben we vakantie dus dan wordt het wat lastiger. PB me maar voor adres enzo ... als er nog meer mensen de kant van breda willen opkomen om te meeten met mij, Sam, Amber en Jesse... Jullie zijn welkom!
Misskeita..leuk een nieuw huis! Lindy.sterkte met je rug! Aisca..oh spannend zeg! Leuk! Amber..idd t komt allemaal vanzelf wel..ik maak me daar ook niet zo druk om hoor.. Zolang als ie maar gezond is hè! Lekker morgen een relaxdagje..geniet ervan hoor! En hoe ging de 1e rijles van je man!? Ah ik lees t al..ging goed! Leuk joh! En dan jij ook nog hè! Britteke..ook al problemen met t eten..lastig hè! Mika eet momenteel redelijk..nog aan de weinige kant..dus maak m savonds laat nog steeds wakker voor een papje en als dat niet wilt 2 danoontjes of 1 bledi milky.. Ik heb t geprobeerd om te geven voordat ie naar bed gaat maar dan wil ie echt niet..dus dan maar zo.. Drinken gaat er ook in..maar t is allemaal minimaal.. Ik probeer me er gewoon niet meer druk om te maken..en doe me best om er steeds wat in te krijgen.. Ben alleen wel bang dat ie zo aan dat laatste maaltje went hè..maar ja dat is niet anders.. T moet wel.. Voorbeeld..van een goeie dag... Smorgens half bordje pap klein beetje drinken Tussendoor half potje fruit en klein beetje drinken Lunch boterham zonder korsten met danoontje Tussendoor half potje fruit en klein beetje drinken Diner ¾ groente en danoontje Tussendoor wat drinken Savonds half bordje pap Olga..dikke knuff meid! En toch ongi geworden..
Nou weer bijgelezen..heb weinig meegemaakt..dus niks te vertellen.. ga Mika maar wakker maken voor z'n laatste papje... tot morgen..
miep, wat is een bledi milky? nooit van gehoord! hier drinkt niels 's avonds erg weinig maar als ik hem al slapend uit bed pluk drinkt hij meestal de hele fles leeg. volgens mij hoort bij deze leeftijd (6-9 maanden) dat ze slechter eten en slapen en aan het rommelen zijn. mijn cbarts heb ik niet zo'n hoge pet van op, maar die zei steeds: van 6 tot 9 maanden zijn ze aan het rommelen en zal geen dag hetzelfde zijn... amber, zuur luchtje, herkenbaar. en ben je zelf ook van plan om rijlessen te gaan nemen? olga, senna gelukkig toch lief gaan slapen. en weer ongi brit, die tandjes komen vanzelf verder door hoor! en beetje laat, maar ik geloof niet dat er hier iemand twijfelt aan jouw moederschap! johana, daan met pit? wordt het in ieder geval geen saai kind!
straks naar het cb om 11 uur. ben benieuwd. Als ie zn groeilijn volgt is hij nu ong. 72cm en 8,4 kg geloof ik. niels is niet echt in een tophumeur, snel zat van waar hij mee bezig is (vooral als mama in de buurt is... ) straks maar ff dentinox op zn kaak smeren... morgenmiddag is mn man al vrij (zou eerst donderdag 1e vakantiedag hebben) dus we gaan een dag eerder op vakantie! Donderdag na de ochtendfles gaan we rijden. het is ongeveer 3 1/2 uur. ik hoop dat alles in de auto past... zal wel proppen worden.
O ja, Amber....weet je wat het voordeel is.... Senna spuugt nu het meeste als hij op zijn buik speelt of tijgert. Als ik het hoor en er snel bij ben, ligt het vaak alleen op de grond en niet op zijn kleren. Totdat ik het niet door heb en hij er doorheen banjert of met zijn handjes in slaat natuurlijk....
Miep, een goede dag van Mika is inderdaad wat aan de magere kant. Maar gelukkig drinkt hij inmiddels ook tussendoor kleine beetjes, dus vocht krijgt hij wel genoeg denk ik. Sanneke, ben je al spullen aan het pakken voor de vakantie? Lekker dat jullie een dagje eerder weg kunnen gaan!
Senna kan trouwens tegenwoordig echt hard gaan liggen schreeuwen als hij niet kan/wil slapen of als hij het spelen zat is.
Sanneke, we zullen zien of Niels zich aan zijn grafiekjes houdt...Niels heeft ook nog geen tandje door toch? Maar wel aan het werken dus...bij Senna ook al een tijdje denk ik. Je moet die hangerige/huilerige/slecht slapeperige buien toch ergens de schuld van geven.