December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Malaika, gefeliciteerd met je verjaardag meid!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Thanks voor de felicitaties.. :)

Johanna..moeilijk hoor...misschien moet je eens gaan kijken als Bram bij de buurman is..hoe ie daar is?

Sanneke..fijn dat de buurman een beetje rekening met jullie houdt!

Volle yoghurt..haal ik niet want dat eet ik zelf ook niet en dan staat zo'n pak zo lang los in de koelkast..
    vindt ik niks..daarom hier de magere.. ;)

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mika gefeliciteerd met je 8 maanden

Danielle mopperdagje ! Morgen is ze weer lief.
    En een hele slechte nacht gehad. Hopelijk vannacht wat beter.

Johanna moeilijk hoor. Maar miss is het net wat Olga zegt dat de kat uithuizig is omdat de buurman hem steeds binnen haalt.
    Denk er goed over na en volg je hart.

Sanneke mooie cijfertjes van Niels.
    Enne wel aardig van de buurman.
    Niet gek worden hoor ! Je mag overmorgen lekker op vakantie.
    Heb je alles al gepakt ? Een hele onderneming he met een baby erbij.
    Alvast een hele fijne vakantie. Waar ga je eigenlijk heen ?

Brood krijgt Jesse hier al vanaf 6,5 maand. Iedere dag eentje. Is echt overal verschillend.

Malaika gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele jaren !

French wat een mooie meid is angelina toch ! Ben ook wel benieuwd naar de v&D foto

Maartjeh gewoon lekker meekletsen hoor ! Is gewoon gezellie.
    Lot is ook lekker gegroeid.

Olga lekker op visite geweestr ook leuk toch ! En zo compliment doet het altijd goed !

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @amber: volgende week zaterdag zijn die foto's klaar en morgen gaan we naar de fotograaf bij de prenatal!
    we gaan met z'n 3e op de foto...mijn man heeft al opdracht gekregen om zich morgen vroeg te scheren en zijn haar netjes in de gel...hij draagt altijd een petje...tja meneer is 26 maarja :) 8)

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..ook alles goed met jullie...?

French..wat leuk! samen op de foto!
    Hebben wij laatst gedaan met moederdag..leuk hoor!
    We gaan t denk ik als Mika 1 jaar is weer laten doen.. ;)

Hier kwamen mijn ouders langs van een dagje weg...
    Met een tas vol kleertjes..en een heel leuk speelding!
    Alweer verwend! ;)
    Lief en leuk!
    :D

6. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Thanks dames :D
    Ik heb een fijne dag gehad. Mannetje is dezelfde dag jarig, dus het was dubbel feest.
    Het mooiste cadeau dat ik heb gekregen is dat Patrick voor de eerste keer kruipmoves maakte, terwijl hij gisteren pas is begonnen te tijgeren. Hij kwam echt vooruit. Ik ben zo trots!

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Olga; Ik ben gestopt omdat ik veel bijwerkingen van de pil kreeg, (nog) meer aankomen, puistjes en humeur wisselingen. Ook met de gedachte dat we ooit een 2e willen en dat ik dan mijn eigen cyclus wil, aangezien we het niet vaak doen (zo wel;veilig) dan vond ik het niet zo nodig meer :)

Brood; Wat geven jullie op 't brood?

Mallaika; Agh wat leuk, een leuke kado bestaat niet toch :-D

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik heb vandaag zo'n half pakje gehaald. k had er een beetje roosvice in gedaan en dat vond ie best te eten

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    truste allemaal! i k had een vriendinnetje hier en we hebben de film op rtl 8 gekeken van colin firth, hope springs. echt een butfilm, maar het eind was wel grappig.

k weet niet of ik er morgen ben want we hebben het druk met inpakken, maar misschien heb ik nog f f een momentje tussendoor! we gaan naar duitsland amber (k geloof dat jij het vroeg). naar het moezelgebied.

eerst niels wegbrengen naar de oppas, dan schoonmaken en inpakken en als alles klaar is niels weer halen.
    vanmiddag bood een vriendin aan datik hun buggy wel mocht lenen. hij kan helemaal plat en het scheel heel veel ruimte in de auto. als het past nemenwe wel de wandelwagen mee, maar als het niet past, hebben we de buggy achter de hand.

nu ga ik slapen! dagdag en tot later

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Christa..das een heel mooi cadeau! :D
    en ook nog gefeliciteerd met je vriend dan hè. ;)

Alieke..hier gaat jam, chocopasta, leverpastei, smeerkaas, enz op brood.. ;)

Sanneke..Fijn dat Niels de yoghurt lekker vindt!
    En vandaag druk met inpakken..succes!
    En als ik je niet meer spreek..alvast een hele fijne vakantie!
    Lekker van genieten!
    :D

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!
    Vandaag alweer woensdag..wat gaat de tijd snel hè!
    Ik weet nog niet wat ik ga vandaag ga doen...we zien wel.. ;)

fijne dag allemaal!

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

gister helemaal vergeten te vertellen....mijn gastmoeder heeft met danielle een rondje gefiets voorop de fiets..en dani vond het prachtig :D
    was wel een beetje jaloers dat gastmama mijn primeurtje heeft afgepikt maar blij dat het goed is gegaan.
    en ik heb van gastmama haar mamafiets overgekocht inc. voor en achterzitje, buggydragen, cosidrager, windscherm fietstassen en mandje voorop..echt helemaal super gewoon :)

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, succes bij de fotograaf!

Miep, wat heeft Mika voor leuk speelding gekregen van opa en oma?

Malaika, leuk dubbelfeestje gehad dus gisteren! En wat stoer dat patrick zijn kruip move heeft geshowd!

Sanneke, die film was ik ook begonnen te kijken, maar ben halverwege overgestapt naar House omdat ik er niet veel aan vond. Succes met inpakken vandaag!

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal !

@ Sanneke
    Alvast een hele fijne vakantie ! Enne lief dat je de buggy mag lenen.

@Johanna
    Wat gaaf dat je die mamma fiets kan overnemen. Kun je lekker met Dani gaan fietsen.

@olga hier ook lekker house gekeken

@miep
    Mika weer lekker verwent door opa en oma. Wat een bofkont ook.

@alieke
    Balen dat je zo'n last hebt van de pil.
    Miss een andere vorm van anticonceptie (nuvaring, spiraal ?)

Op het brood: Smeer worst, appelstroop, fruithap of chocopasta

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oei, best knap hoe mijn kleine mannetje zich in een halve minuut tijd in bed van 'heel strak ingestopt' naar 'compleet omgedraaid op zijn knietjes' in bed ligt te janken....
    Tweede poging....

Alieke, vervelend van die bijwerkingen van de pil. Maarre, je hebt een heel mooi slank figuur volgens mij!

Miep, het word vandaag lekker weer, dus lekker wandelen of in de tuin denk ik!

Johana, hoe denk je nu over Bram de poes? En ik zou het echt niet tof vinden als andere mensen 'mijn' primeurtjes met mijn kind zouden afpikken. Maar ja, ik ben daar ook wel echt een muts in hoor! Ik ben niet zo goed in dingen overlaten aan een ander als het om Senna gaat. Hoewel ik niet meer zo erg ben als in het begin. Ik kan het trouwens wel heel goed overlaten aan mijn vriend!Wel gaaf dat je de hele moederfiets met alles erop en eraan hebt kunnen overnemen!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, op brood krijgt Senna nog niks...hoewel ik heb er van het weekend banaan op gedaan, dat vond hij wel lekker.

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Poging nummer drie...(met chamodent druppels en even spelen voor de spiegel)

Amber, we zijn denk ik allemaal wel een beetje 'hebberig'als het om ons eigen kind gaat he!

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    weet je als je je kleintje bij een kinderdagverblijf of gastmama of weet ik veel waar laat kan het gewoon soms gebeuren dat anderen de primeur hebben van iets. ik vondt het jammer, had het graag zelf gedaan maar ik lig daar niet wakker van...volgende keer is het gewoon mijn beurt denk ik dan...:D

ik ben nog aan het nadenken mbt bram de poes....ben er wel achter dat buurman hem geen voer geeft en ook niet uitermate verwend...katertjes zoeken gewoon hun eigen huis zeggen ze wel eens...en ik heb het gevoel dat bram dat ook gedaan heeft....maar ik ben nu nog aan het bedenken of ik me daar bij kan neerleggen..dus geen beslisssing nog.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

Deel Deze Pagina