@ Britt ik kom maandag hoor ! Na Jesse zijn slaapje ok ? Dus wordt wel maandagmiddag. Jesse slaapt meestal van 10.30-12.30 Is dat ok ? @miep jammer dat de slofjes tegenvielen. Ik heb net een heel pakket winterspul binnengekregen van de H&M Een winterjas m,et muts, sjaal en wanten. een broek en een blouse en een vest
Gezellig Waarschijnlijk slaapt Sam dan als je komt haha, maar dat maakt niet uit hoor! Ik pb je nog wel effe mijn mobiele nummer.. just in case
olga wat een leuk badje/ballenbak...zitten er ook ballen bij...en is het een opblaasbare of een harde zeg maar? pfff tis warm hier vandaag...vanmiddag een flink eind gewandeld maar ik zweette me kapot. heb een verwijzing gekregen voor de podoloog..volgende week woensdag moet ik daarheen..heb zulke zere voeten na mijn bevalling dus zal wel weer zooltjes krijgen...ik was er net vanaf
Juffie..zwaaizwaai! Olga..gaaf bad! Amber..klinkt leuk die bestelling! Johanna..wandelen met dit weer...tja dan krijg je t wel warm hè.. Hier hebben we lekker gepoedeld in t badje.. en voor de rest niet veel.. De schoentjes ga ik denk ik terug sturen..kan ook nog las ik.. kan ik dat geld beter bij een ander paar doen..toch?
Op welke tijden slaapt Sam ? Ik heb voor mijn twee oppas vanaf 11 uur en moet dan nog reizen natuurlijk.
Je kunt het altijd terug sturen natuurlijk. Is zonde van je geld anders. enne lekker in het badje gepoedelt
Hoi allemaal, hoe gaat het ? Hebben jullie een leuk dag gehad. Ik lees iets over badderen? Gezellig hoor! ik ben helemaal trots...Sara heeft haar eerste tandje door! Helaas heeft ze wel verhoging 38 graden, dus een zetpil gegeven. Ook zit ze de hele dag aan haar oren te plukken. Heeft dat er iets mee te maken? Vraagje; wie hebben er een moederfiets? Zit er over na te denken om er één aan te schaven, maar twijfel nog erg. En nog een ander (stom) vraagje; Wanneer gaan jullie kin djes over naar een ander bed? Sara trapt de hele tijd tegen de spijlen van haar bedje aan. Dus wij zitten te denken om haar vanaf 1 jaar in een ander bedje te leggen. Weet anders ook niet zo goed wat ik ermee moet. Ga nu lekker met mannetje een film kijken. Truste allemaal.
Hoi allemaal Ben ik weer even. Het is hier allemaal even erg druk nu met Sjoerd. Maar het gaat gelukkig weer wat beter met hem. Met Nick gaat het wat minder hij eet heel erg slecht, moet heel veel over geven en kokhalzen, hij heeft ontzettend last van een tand die maar niet door wil komen zo zielig. Hij drinkt gelukkig wel goed. Hoop dat hij snel beter is. Vandaag voor het eerst weer even lekker er uit geweest met mijn moeder, we hebben geshopt Ik heb 11 broeken gekocht en 15 truitjes shirt of polo zeg maar, en sokken. Van mijn moeder heeft hij pyama's gekregen en 10 rompers en 10 nieuwe slabbers.en een paar crocs.En speelgoed.En een nieuwe verzorgingstas Van mijn nichtje heeft Nick vandaag een paar lacoste schoenen gekregen ook erg leuk We zijn dus super verwend. Gisteren hebben we ook nog iets leuks mee gemaakt, Nick moets in bad Sjoerd liet het bad vol lopen ,maar dat duurde nog even maar Nick werd onder tussen erg zwaar en dacht zet hem even op het toilet, en ja hoor zo toevallig Nick moest plassen wij lachen hij stoppen maar plaste daarna gauw uit ,het was een zeer leuk moment, is dat niet toevallig. Nou dat was het wel zo'n beetje Ik ga straks nog even terug lezen het reageren slaag ik even over neem me niet kwalijk, maar het is hier nu gewoon even erg druk ik moet heel veel doen ,maar kan niet alles of moeilijk, en Sjoerd mag bijna niets die moet nog rusten, Maar het lukt ons wel in ieder geval . Ik kom snel weer kijken ,ga z even lezen als Nick slaapt Groetjes en liefs Gerda
tandjes en oren hebben idd met elkaar te maken aisca.....als ze erg last van de oortjes hebben kan je wat boeken zetten onder het hoofdeinde van het bed zodat het iets rechter op komt dit werkt goed. ik heb sinds maandag een mamafiets dus kan nog niet echt zeggen of ik er blij mee ben...ze zijn wel handig met de lage instap enzo en lekker stevig.
Bij Sam wil het nog wel es verschillen. Hij gaat meestal rond 15 uur een tukkie doen Soms ook eerder of later
aisca ik heb een moederfiets en die bevalt prima. Hopelijk krijgt ze geen middenoorontsteking beterschap
aisca..wat leuk dat ze t eerste tandje door heeft! Moederfiets..Ja..een sparta amazone trendy..heb ik gekregen met moederdag.. Een hele fijne stabiele fiets! Ik had een sportfiets..tja dat valt niet te vergelijken..maar functioneel is ie zeker! Bedje..hier nog zeker in t ledikantje..weet niet wanneer we overgaan.. we hebben al een bed op zolder staan..die kregen we bij dit kamertje.. Gerda..lekker verwend en geshopt! En wat leuk dat Nick op de wc heeft geplast! Sanneke..FIJNE VAKANTIE!
Goeiemorgen meiden! Olga; wat een super leuk badje! Mamafiets; hier ook nog geen 1.. Gerda; haha wat lache zeg, nu al bezig met zindelijkheid Sam&Amber; Gezellig hoor een meeting :-D Wij zijn gisteren wezen varen met mijn moeder+vriend en bij ons wezen bbqen.