Evan, kun je niet aan Senna leren hoe tandjes door moeten komen? Aisca, gezellige slaapkoppen die Sara en oma! Alieke, goed bezig geweest met poetsen vandaag!
Maartjeh, hier ook eentje die blijft krijsen en ligt te woelen in bed.... Gezellig een meeting gehad vandaag. Johana kwam toch ook wel op dat paardenforum?
Goedeavond mamma's Olga wat fijn dat Senna zo'n goede dag had. Misskeita wel een beetje proberen te genieten van je vakantie meid. Hier nog twee weken vakantie en ook absoluut geen zin om te gaan werken. Ik geniet zo van de kids. Aisca wat leuk dat oma en sara lekker lagen te slapen. Ayse morgen maar even bij de wibra gaan kijken Maartjeh leuk dat je een fijne dag gehad hebt ! Is wel druk geweest voor Lot natuurlijk. Door te huilen raken ze die spanning wel kwijt. Ik zou haar natuurlijk na een paar minuten wel even gaan troosten als ze dat wil. french graag gedaan meid ! en bedankt voor het compliment. Gelukkig doet je lappie het weer. Alles goed met Angelina ? Lindy zwaai zwaai. alles goed met Demy ? frederike zwaai zwaai ales goed met Rubin ?
zo ben sinds eergisteren wat babyspul aan het verkopen op marktplaats. En heb al 230 euro verdient Zondag komen ze weer wat ophalen. Best leuk om te doen en een leuke spaarcent voor Jesse
Aisca, Thanx. Sam heeft nu ook medicijnen. Ik heb het nu 3x gegeven en het lijkt al minder... Heeft Sara er lang last van gehad? Ook heeft hij idd wat uitslag. Ooh en dat spoelen met water en citroen.. hoe deed je dat? Drinken ze het dan niet op? Olga, Ik denk gelukkig niet dat hij er pijn van heeft. Hier ook dikke spekbenen hoor.. lekker is dat he? Amber, ook lekker aan de verkoop op MP. Wij hebben hier ook al ruim 400 euro aan verdiend . Nooit mis! Alieke, lekker door de drive geweest? Daphneenestelle, welkom hier!
Vandaag moest de auto door de APK dus we waren autoloos. Was ook niet erg.. het heeft hier echt de hele dag geregend. Vanavond met Sam bij opa wezen eten en nu ligt ie lekker in zijn bed. Ik dacht dat Sam 2 boventanden kreeg... en net was ie zo hard aan het lachen dat ik zag dat er gelijk 4 tanden aan het doorkomen zijn! 2 voortanden en 2 hoektanden... wow.. niet gek ook dat ie wat humeurig was de laatste dagen! Ga es effe bij mijn mopperkontje kijken..
zwaai zwaai amber !...met Rubin gaat alles super !...hij ligt heerlijk te tukken ...lief dat je het vraagt... Rubin zwaait terug
Het gaat niet zo goed met hem. Vorig weekend is hij emotioneel helemaal ingestort. Hij ging opeens uit het niets zijn spullen inpakken en wilde weg: niet zeggen waarheen, voor hoe lang en vooral waarom. Helemaal overstuur ben ik met hem naar mijn ouders gereden. Daar is hij keihard in huilen uitgebarsten. Hij zit echt een beetje aan de grond. Slaapt heel veel, maar alleen overdag. Elke nacht is hij wakker. Gelukkig wel veel gepraat. Hopelijk voelt hij zich snel beter. Al dit gebeuren heeft ook een behoorlijke impact op mij.
Amber: mt demy is alles prima hoor ze ligt heerlijk te slapen net. ze was erg druk... Ik ga ff tv kijken en duik me bedje in morgen vroeg op veel te doen knuff
Miss keita wat vervelend voor jou en je man waar door komt het? is hij over spannen? hoop dat hij snel weer de oude is. knuffel
Britteke; Sara heeft ongeveer 1 1/2 week spruw gehad. Het spoelen met water met druppeltjes citroen ging prima. Gewoon wat water in een bekertje doen en dan wat citroen erbij. Met een lepeltje heb ik het aan haar gegeven. Ze mogen het opdrinken, is geen probleem. Na het spoelen deden wij een washandje in het water waar ze nog even op kan sabbelen. Vond ze heerlijk! Ikkie; Gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Heb eigenlijk weinig te melden... Misskeita; Ik ben ook juf en moet maandag alweer beginnen . Heb helemaal nog geen zin, maar komt vanzelf. Geniet jij nog even lekker van je kleintje. Je hebt nog 3 weken...En de tijd gaat al zo snel. Trust.
Hey dames.....weer een ego berichtje van deze kant....(volgens mij kom ik alleen maar hier om te klagen...sorry..maar ik ga het toch even van mij afschrijven ...zeker omdat we deze keer niemand iets hebben verteld, voor zover dat ging....(zie foto in mijn album) Het is weer eens zover....afgelopen maandag hadden we weer een positieve test in handen ...wij natuurlijk weer super blij....maar ook deze keer mocht het weer niet zo zijn. Vanacht veel buikpijn gehad en vanmorgen kwam er weer veel bloed los. Ik begin zo langzaam aan mijn eigen lichaam te twijfelen het is nu al de 3e mk na de geboorte van Bjorn Het was net alsof Bjorn vanacht wist dat er iets was aan het gebeuren....van 2 tot 4 heeft hij aan een stuk door gehuilt en niet een beetje huilen nee echt hystrisch brullen en met geen mogelijkheid te troosten, echt zielig. Zo dat was mijn ego berichtje .....nogmaals sorry vor mijn gezeur hier. Zo nu het leuke nieuws....Bjorn kan al een beetje kruipen....met een beentje en armpje trekt en duwt hij zich vooruit....hij is er zo fanatiek mee dat hij nu een blaar onder zijn dikke teen heeft van het duwen....dus nu moet ij elke dag maar zijn schoentjes aan. En hij heeft nu al 4 tandjes helemaal door net een klein konijntje. Merken jullie ook dat nu echt het opvoeden begint bij jullie kleintjes ...ppffff dat vinden we hier best wel zwaar om de kleine te straffen voor zijn gedrag ...bijten in een plant of in de draad van de stofuiger. En hij bgint echt drift buien te krijgen als hij zijn zin niet krijgt ...boh hij was een rustige jongen maar nu barst hij echt helemaal los. Maar hij blijft een scheetje. Oja we kregen vanmiddag telefoon dat we ergens vorig jaar een enquete hadden ingevult en nu mogen we als dank daarvoor een telefoon uitzoeken.....dus maandag krijgen we een samsung e 900 Wel super handig want de telefoon van mijn man was een beetje heel erg kapot dus komt wel lekker uit. Zo genoeg vertelt ....ik ga in bad en in bed heb genoeg van deze stomme huil dag
Goeiemorgen! Britt; Altijd lekker een maccie Frederike; Aagh wat een schattige foto enne, kijk die tv! en wij dachten dat wij een grote tv hebben gekocht. Scheelt trouwens niet veel met deze Kellly; Jeetje meis, het zit echt niet mee! Misschien is je lichaam nog aan het ont-zwangeren van Bjorn? Bjorn kruipen! dat is leuk nieuws :-D ** Ik ga vandaag weer feesten :-D Een Party mama ben ik aan het worden (komt omdat we nu vakantie hebben hoor ) Ik ga naar Fast Foward Dance Parade in Rotterdam, met allemaal karren muziek. Begint om 15.00 tot 21.00, overdag feestjes vind ik veel beter! Loïs gaat naar mijn moeder en morgen gaat me moeder "pronken" (zo zegt ze het ook) met dr bij de ouders van dr vriend. Dus zondag nog een lekker rustig dagje :-D
@Rubin Wat ben je toch een schatje he ! Zwaai zwaai terug. En een dikke knuffel van Jesse @ Frederike wat een mega groot scherm zeg. Wij hebben nog een breedbeeld televisie van 82 cm. Helaas nog geen flatscreen. Hopelijk komt dat snel. @kelly meid wat naar ! 3 MK in een hele korte periode. Miss toch even een pauze inlassen. Je lichaam even tot rust laten komen. En evt advies vragen bij een arts ? Wat knap dat Bjorn aan het kruipen is. @ Lindy fijn dat alles goed is met Demy ! @alieke party animal ! Leuk toch. Geniet ervan zou ik zeggen. en Loïs is in goede handen toch ? @aisca ook al een schooljuf ! We hebben veel juffies hier. Wat voor onderwijs geef jij ? @britteke Jij ook lekker aan het verkopen. En fijn dat Sam al weer wat beter gaat ! 4 tanden in een keer WOW Daar moet ie wel last van hebben ! Ik laat je wel weten hoe laat we maandag komen. ! Gezellig hoor.
Goedemorgen allemaal mamma's ! zo wij gaan even ontbijten ! en straks naar de efteling. Tot laters Fijne dag allemaal
tandjes Evan: alle 4 de voortanden (boven2 en beneden2) en linksboven hoektand. rechtsboven hoektand begint ook al te komen maar is nog niet door. frderike; klein tv-tje toch? hahahhahahahha mooi hoor! en de foto van rubin.....wat een schat! amber; plezier in de efteling! kelly; jeetje sterkte.......het blijft moeilijk! alieke; lekker feesten! normaal gaan wij ook maar mannetje moet werken! moet ik koffie zetten je bent zo dichtbij! hahaha miss keita; moeilijke situatie! snap dat dit erg veel impact op je heeft! kan hij wel praten over de oorzaak of weet je dat niet? slaapritme is wel heel belangrijk dat hij dat weer terug gaat draaien naar de nacht! maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan... sterkte meid en als je je verhaal per pb kwijt wil mag dat he! britteke; wauw 4 stuks in een keer! geen wonder...... verkopen van spullen; hier iemand in de buurt zwanger en kan een hoop aan haar kwijt, de rest gaat marktplaats op. tegelijk verkoop ik een aantal andere dingen die ook liggen te verstoffen op zolder.... glasverzameling van jeanne dárques en een noorse trollen verzameling.... er moet maar een liefhebber zijn! ben aan het hobbyen geslagen! na de gipsbuik mozaik ben ik eraan verslingerd geraakt! nu dus zelf aan de sla gegaan met mozaik! heb net een vlinder gemaakt voor mijn opa, voor zijn gedenkplekje in de tuin voor oma! erg leuk geworden en dat voor een eerste keer! Evan is zo lief aan het spelen in de box! maakt lekker brabbelgeluidjes en roept heel veel keren mama! en ik maar reageren! hahahha zo leuk!