Bipat; Ooh jammer dat jullie niet kunnen, anders konden we ff meeten Hopen dat het weer blijft zoals het nu is! Enne koffie, ik drink geen koffie Tandjes: Loïs heeft alleen de onderste 2. Ik zag vanmorgen dat aan de linkerkant van de onderste 1tje biijjnna door komt en aan de rechterkant zie ik er 2 doorkomen. Blijft schattig zo'n tandje :-D
@Kelly: jeetje meid, wat naar voor jullie! Dat zal ook weer een flinke klap zijn voor je lichaam. Hoe voel je je lichamelijk? Wel super dat Bjorn nu kruip-moves maakt. Ennuh, dat opvoeden: hier netzo! Echt een temperamentvol dametje. Dat wordt nog wat @Alieke: lekker dansen in R'dam! Ik probeer die karren zometeen juist te ontwijken. Ga zometeen een naar de binnenstad voor wat boodschapjes, maar dan snel weer naar huis. Als je voeten moe zijn, mag je best even langskomen @Frederike: wow, wat een aso-grote tv! Super! En Rubin, ook al zo'n mooi ventje. Dat behang vind ik trouwens errug mooi. Ik zag trouwens pas ergens bij de rubriek babynamen dat iemand z'n zoon Rubin gaat noemen. Hadden ze bij jou gezien en vonden ze zo'n mooie naam. Leuk toch? @All: bedankt voor de knuff's. Ik denk dat er bij mijn vent gewoon alle stress van de afgelopen jaren uitkomt (asielprocedure etc.) Dat is toch een hele moeilijke tijd voor hem geweest. Gelukkig lijkt er ook weer wat goed nieuws op de loer te liggen (op werkfront). Hopelijk kan hij zich daaraan optrekken. Oooooh, ik ben zooooooo'n trotse mama! Hannah kan staan EN ze heeft het uitslapen ontdekt. Dus hier zit een uitgeslapen, vrolijke mama te typen. Ga nu even lekker met haar naar de stad. Mijn man is een weekendje naar Amsterdam. Moet zeggen dat dat ook voor mij wel even wat lucht geeft. Ben natuurlijk ook wel happy als hij weer terug is, maar nu even lekker genieten met m'n grote meid
Amber en Britteke, wat verkopen jullie allemaal op MP dat jullie er zoveel geld aan verdienen? Fredrique, leuk die zwaai foto! Senna vind het erg leuk als ik zwaai en dag dag zeg...maar zelf zwaaien heeft hij nog niet door. Zo heee, die tv zeg! Geweldig! Maar bij ons in de huiskamer is 'ie wel wat groot.... Kelly, knuffel voor jou. Moeilijk hoor, weer een miskraam. Maar aan de andere kant wel een goed teken dat jullie errug vruchtbaar zijn. Ja, ik probeer de positieve kant maar weer te zien...En niet alleen maar vervelend nieuws gelukkig. Een nieuwe telefoon gratis is wel super zeg. En Bjorn ook aan het tijgeren, heerlijk om te zien he! Senna gebruikt alleen 1 voet bij het afzetten en heeft dus ook een grote blaar bij zijn grote teen. Tanden: wat zijn jullie kindjes allemaal vlot met die tandjes zeg...hier nog geen een te bekennen. Bipat, wat mooi dat je een vlinder hebt gemaakt ter nagedachtenis van je opa. Schattig dat Evan mama roept! Britteke, neeee 4 tanden tegelijk! Arme Sam... Alieke, feestplezier vandaag! Misskeita, he meid wat moeilijk voor je man en voor jou natuurlijk. Hopelijk vind hij snel weer rust en een goed ritme. Fijn dat jullie er wel over kunnen praten; hopelijk lucht hij zijn hele hart en voelt hij zich snel weer wat beter. Wat knap dat Hannah kan staan; doet ze dat nu helemaal zelf? En heerlijk uitgeslapen, ohhhh kon ik dat ook maar eens!
Mijn broertje is net thuis gekomen na een half jaar op Papoea Nieuw Guinea (weet eigenlijk niet of ik het goed schrijf) te zijn geweest. Als Senna straks wakker is gelijk erheen!
Frederike, leuke foto van Rubin en wow wat een TV! Kan je denk ik wel een leuk filmpje op kijken MIsskeita, knuffel voor jou. Geniet vandaag maar lekker van je meissie! Aisca, thanks. Ik ga het straks proberen. Ik heb wel het idee dat het al iets minder is. De grote witte vlekken zijn al weg zeg maar! Kelly, wat vreselijk zeg! Misschien is je lichaam er inderdaad nog niet aan toe... Ik zou ook effe een rustpauze inlassen! Heel veel sterkte! En wat leuk dat Bjorn al kan tijgeren . Hier nog niks hoor! En een gratis telefoon is altijd welkom! Leuk! Alieke, veel plezier vanmiddag! Het zou droog blijven dus daar heb je geluk bij Amber, hij heeft er zeker last van maar ja.. dan is ie daar ook weer vanaf he hihi. Sms me maandag anders maar als je trein vertrekt in TB. Veel plezier in de efteling! Bipat, ik had hier ook nog wat collectors spul en dat was ik als eerste kwijt... leverde hier nog flink wat op! Succes met de verkoop! Olga, zielig he.. 4 in 1x! Ik heb echt vanalles verkocht op MP. Kleertjes maar ook wat grote dingen zoals zijn babyswing, shelter, muziekmobiel etc... (ook nog dingen van onszelf die nog in de schuur lagen te verstoffen.) Wij willen nog wel een tweede maar sommige dingen willen we dan toch weer nieuw vandaar... Veel plezier bij je broertje!
Olga bij Lynn is ook nog geen tandje te bekennen hoor! Kelly wat vervelend voor je! Heel veel sterkte... Ik ga vannacht weer de nachtdienst in voor twee nachten. Mijn man heeft vannacht zijn eerste nachtdienst gehad en heeft er nu ook nog twee. Lynn gaat dus vanavond tot maandag middag naa de gastouder. Ik vind het maar niets zo twee dagen zonder haar, maar het scheelt dat ik weet dat ze het dar erg naar haar zin heeft en dat ze erg gek op haar zijn. Lynn slaapt sinds twee dagen overdag in een gewoon slaapzakje en niet meer in een puckababyslaapzak. Het gaat eigenlijk heel erg goed. Ben super trots op haar!
Sam, kan me goed voorstellen dat 2 nachten zonder Lynn niet je favoriete nachten zijn maar het scheelt idd als ze het daar naar haar zin heeft! Werk ze!
Sam, lijkt me inderdaad raar en moeilijk om Lynn dan niet te zien. Ga je tussendoor (na je overdag-slaapje) niet even bij haar langs? Fijn dat ze goed slaapt in een slaapzak. Britteke, hier ook de shelter verkocht en verder twee shirtjes en een broekje. Maar ook hier wordt geregelt ander 'spul' verkocht. Ik ga me eens aankleden....
Ik ben trouwens Sam zijn ritme helemaal kwijt. Hij slaapt nog wel goed maar het ritme is ver te bekennen... daar baal ik wel een beetje van omdat ik dan ook geen schema heb zeg maar hihi. Nou ja.. we vinden het ritme vanzelf wel weer. Sam begint nu de kat wel heel erg interessant te vinden. Dan gaat ie hem aaien... een paar keer heel erg lief en dan ineens snok.. en hele vuist haren eruit en de kat blijft nog zitten ook! haha Ik ben trouwens gisteren weer begonnen met lijnen. Er moet minstens 20kg af Nou ik ga naar mijn kleine brulaap! x
Britteke, ja dan zit je ineens zelf ook zonder ritme.... Senna is vanaf het begin al helemaal wezenloos van de kat. Maar dat kat gaat met een boog om Senna heen. Zodra Senna zijn handen uitsteekt en geluiden begint te maken, gaat de kat snel weer weg. Nu Senna kan tijgeren gaat hij de hele tijd achter de kat aan en die maar zielig miauwen... Lijnen met een dieet? Ik heb mezelf nu ook echt serieus toegesproken...En mijn vriend heeft er trouwens ook wat van gezegt tegen mij....Er moet minstens 6 kilo af en liever 8. Ik weeg nu 70 en ben maar 1,64 lang.
Olga ik ga morgen zeker nog wel naar haar toe hoor! Ik moet haar gewoon even knuffelen. Morgen avond gaan mijn man en ik waarschijnlijk even lekker samen naar de sauna... Zijn we wel even aan toe en nu kan het mooi als Lynn toch bij de oppas is.
Onze kat zoekt Sam nu nog op maar dat zal denk ik ook wel veranderen als Sam wat mobieler is haha. Ik doe geen dieet hoor... doe ik al mijn hele leven. Ben altijd wel wat zwaarder geweest. Ik eet nu gewoon mijn ontbijt, lunch en diner zonder ook maar iets extra's. Best moeilijk hoor maar tis voor een goed doel
zo Sam is eindelijk in slaap gevallen samen met papa op het grote bed. Nu kan ik es wat gaan doen... effe douchen, opruimen, wasje draaien en strijken. Straks misschien effe naar de kinderboerderij
Halloootjes..kom ook weer even langs.. Heb gister zo'n leuke winterjas gezien voor Mika.. van Jottum..alleen hij was 110 euries..maar ik denk dat ik m nog wel ga ophalen...hij was zooo lieff! Voor de rest hier nog wat gebeurd..?
Miep, HOOOI! 110 euries! Wowieeee! Ik heb een hele mooie gezien van Mexx... die was geloof ik 70 en die vond ik al duur. Heb mezelf voorgenomen om pas een winterjas aan te schaffen als de winter zich aandient
Nou je hebt nu zoveel keuze hè! Had ook al leuke gezien van Eager Beaver en Noppies...BFC..name it enzz....
het is geen tv hoor dames...het is een scherm die ook zo weer opgerold kan worden...ertegenover hangt een beamer...dus overdag zie je er eigenlijk niks van @ misskeita...wat grappig ...maar het is natuurlijk ook een hele mooie naam 110 euro voor een winterjas ?...in geen 110 jaar ... nu moet ik gauw weg...ik moet nog een boxkleed voor mijn schoonzusje in elkaar flansen...en dan op verjaardags visite dag dag dames !
Ahh wat een groot beeld frederike..kijkt wel lekker denk ik! gaaf! wat lekker zeg dat je dat allemaal zelf kan maken!
@Winterjas: 110 euro? Zoveel zou ik nog niet eens uitgeven voor een winterjas voor mezelf! Kunnen wij ons echt niet veroorloven. Heb net in de stad even gekeken naar een winterjasje voor Hannah (ter orientatie zeg maar) Heb weinig bijzonders gezien. Heb al van meerdere mensen gehoord dat je er wel vlot bij moet zijn met een winterjas. Als de winter zich echt aandient, schijnen ze niet meer te krijgen te zijn... De nieuwe collectie bij de Hema voor de meiden is weer zoooo leuk. Heb mijn oog al op verschillende stukken laten vallen. Maar ik weet nog niet welke maat Hannah in de herfst/winter heeft, dus ik heb nog even geduld Voor mezelf echt geweldige nike-gympen gekocht voor maar 30 euro. Leuk koopje, en had echt gympen nadig want de mijne zijn spoorloos verdwenen. We hebben het hele huis al 3 keer op z'n kop gezet, maar echt onvindbaar. Dan maar nieuwe Ik ben aan 't overwegen om m'n man vanaaf te verrassen. Hannah naar mijn ouders, en dan lekker met hem gaan eten en daarna salsa-dansen. Hmmmmm, wat zal ik doen? :-k
Miep, ik twijfel al over een jas van 30 euro voor Senna ha ha....had nog wel een leuke zomerjas bij de Hema voor 3 euro. Kijk, daar ga ik voor; koopjes jagen! Sam, dat is een goed idee. Even voor je nachtdienst samen naar de sauna. Maar wordt je daar niet heel duf van? Britteke, oke...hier ook geen dieet hoor. Maar gewoon opletten en kleinere porties eten en natuurlijk meer bewegen. Kan niet wachten tot Senna goed op de fiets kan! En in de vvakantie hopelijk veel wandelen. Frederique, jij bent ook zo lekker handig he...even een boxkleed in elkaar flansen...echt leuk dat je dat kan en zelfs op bestelling maakt!