Zo..ben weer bijgelezen.. net de dokter gebeld..morgenochtend even heen..om verwijzing te vragen voor t handencentrum.. Vandaag niet echt veel op de planning..morgen gaan we ook nog even kijken naar een autostoeltje..want Mika groeit er al bijna uit met z'n koppie.. Vriendje is nog vrij..laatste weekje..
@amber Heel veel plezier vandaag met britt en co! @ britt heel veel plezier vandaag met amber & co! @ Nannaf: wat super zeg staan in de box!Ookal zo`n knap kereltje dus! @Nelly: zo behoorlijk druk geweest dus nog in je vakantie nog wel! succes met werken vandaag! En Annabel gaat ook netjes vooruit zo te horen! Oei en naar het kdv donderdag voor het eerst, is ook moeilijk hoor meid, de eerste stappen van het loslaten van je kind ha? Hier hadden ze de boeken nog wel bij het kruidvat @goedemorgen Olga Gefeliciteerd met de oma van je vriend!Jeetje het zit haar niet mee zo te lezen en dan ook nog je verjaardag vieren in het Zh.. Werk ze @daphne ; wat leuk zeg shoppen ( en natuurlijk familiebezoek ) in parijs! Ben benieuwd naar de winterjas! @ nelly nogmaals: jeetje dat is schrikken meid!Hopelijk valt het mee met je paps!En hoor je snel wat meer! Oo ik lees nu net de rest..Dat is niet niks zeg door een lichtkoepel vallen, jemig! @Juffie: geeft niets meid, terug van vakantie en dan bij thuiskomst is het ook megadruk meestal! en wat ben je ook een schat om nog even tussendoor nasi en een cake voor je vriendin te maken! De vakantie klinkt super zeg! Succes met het kdv vandaag en bij de neonatoloog Super dat je nu bezig bent met alles een plekje te geven! En nog meer tandjes onderweg bij Jayda!
@ miep; lekker nog een weekje met zijn tweetjes vrij! Hopelijk kunnen ze je verder helpen bij het handencentrum Laat je weten welk autostoeltje je kiest , wij hebben ook nog geen keuze kunnen maken en lot groeit er toch ook al aardig uit
Tuurlijk laat ik t weten Maartjeh.. We hebben ons voorgenomen om Mika erin te laten zitten en dan een keuze te maken.. We zitten nu tussen een Recaro of een Maxicosi Priori fix te denken..
Hier ook weinig plannen voor vandaag! Beetje afwachten hoe laat mijn mannetje thuis gaat komen want hij moet natuurlijk nog weer overal in nederland laden en lossen....pffff
@Miep: ja Tako vind de recaro ook super! Bij ons gaat het een beetje tussen maxi cosi en de recaro Ik kan er alleen niet goed uit wijs worden wat nu het verschil is tussen de maxi cosi tobi en de priori( behalve de prijs)
Hoop dat je mannetje weer snel thuis is hoor! Blijft ie dan de hele week weer thuis? Enne t verschil tussen de tobi en priori is volgens mij dat de priori wat luxer is..maar ik weet t niet zeker hoor.. Hier staat een test van kinderstoelen.. http://www.kinderstoeltje.nl/DownFile.a ... ef40c2fd48
oeh dames ik moet straks naar de HA ....ik vind het maar niks @Nelly...ik heb hier zo'n oppasboek liggen van forever friends waar ik niks mee doe....als je het leuk vind dan kan ik m naar je opsturen ... dit is m
nelly jee dat is ook schrikken zo op de vroege ochtend...ik hoop dat het allemaal mee valt. ik zie een boel mooie schema';s voorbij komen. dee leuk shoppen in parijs...das toch juist gaaf?! juffie het klinkt als een heerlijke vakatnie.. fijn dat je ook het gevoel hebt het een beetje los te kunnen laten allemaal....en succes vandaag miep lekker je man nog even thuis, gezellig maartjeh hopelijk is je mannie op tijd thuis vandaag... hier kunnen we binnenkort ook de autostoel gaan gebruiken....daan is bijna uit de maxicosi gegroeid dus we moeten wel.... overigens vandaag een ubergezellig en lief kind...heerlijk hoor
Nelly, Welcome Back! Klinkt als een lekkere vakantie hoor! Je huisje weer in t nieuw gestoken. Annabel bijna naar het KDV. Komt wel goed hoor! Eerste x is altijd moeilijk . Wow schrikken zeg van je vader.. hoe is het nu met hem? Olga, druk dagje vandaag! Succes! Dee, mooi schema en een mooi jasje. Juist leuk dat je m in Parijs hebt gekocht. Je zal hem hier dan niet zo snel tegenkomen.
Jufffie, daar ben je weer! Gezellig! Klinkt als een heerlijke vakantie en wat fijn dat je lekker tot rust bent gekomen. Wellicht dat je alles nu makkelijker een plekje kan geven. Jayda heeft zich zo te lezen ook prima vermaakt! Succes vandaag en laat je even weten hoe het Jayda is vergaan op het KDV? Miep, laatste vakantieweek alweer voor je mannetje. Hier nog een week werken en dan eindelijk 3 weken vakantie . Autostoel moeten wij ook nog halen maar heb het idee dat Sam er nog wel effe in kan. Wij twijfelen tussen de Tobi en Priori. Zou het het prijsverschil echt waard zijn? Nou ik ga afsluiten.. Amber en Jesse zullen hier zo zijn!
Johanna...lekker gezellig is dat hè..als ze zo lief zijn.. Mika heeft heerlijk zijn fruitje opgegeten.. En daarna gaan liggen ronken.. Ik ben met de was bezig geweest.. en nu t eten opgezet,..lekker aardappels met kipfilet a la tandori..jammie..
Nou, mijn vader heeft echt geluk gehad. Hij heeft niks gebroken, maar heeft nu erg veel pijn vanwege de enorm gekneusde spieren in zijn linkerbeen. En mijn vader is echt geen watje. Als hij zegt dat hij pijn heeft, dan is het ook goed mis. Maar goed. Hij ligt nu thuis op de bank en mijn moeder is zware pijnstillers halen. Annabel was ondertussen ook wakker en ligt nu in de box bij opa in de kamer. Beetje afleiding.
Hey meiden! Nelly; Jeeetje wat een schrik, hopen dat het snel weer beter gaat! Ik heb even geen zin om verder te reageren, loïs ligt de hele ochtend al te huilen Haar 3e tandje (jaja!) komt nu door (links onderin) en ik zie dat de rest snel volgt. Bovenin heeft ze een puntje uitsteken op haar tandvlees, tis alleen nog geen tand ofzo. Zal dat een doorkomend tandje zijn? Heb net wat spul op dr tandvlees gesmeerd, hoop dat het een beetje verlicht. Volgens mij heeft ze er vreselijke last van..