Juffie, mooie uitleg over neonatologie en NICU! Die kun je zeker wel opdreunen....Maar ik herken het wel helemaal, vooral ook de zorg aan ouders vond ik errug goed! Oh en wat leuk een Nijntje thema voor Jay´s verjaardag! Wat zul je trots geweest zijn dat de kinderarts weer helemaal tevreden was over Jayda! En pas in december weer terug...kan me wel voorstellen dat je voor de gevoel dan pas echt alles kan afsluiten. Wel heel fijn om te horen dat je nu wel rustig voelt en alles een beetje kan plaatsen. Heb je nog afspraken met MW? Leuke slinger gemaakt voor Jay! Ik heb ook twee stoffen slingers+ een met kleine en een met grote vlaggen. En allemaal leuke prints erop. Britteke en Amber, wat een superleuke foto´s van Sam en Jesse! Toch leuk dat er best veel meetings plaatsvinden he! Dee, wat leuk om jezelf weer op video te zien he! Beetje emo worden hoort er nog steeds bij he....
Sporten, ik beweeg veel te weinig. Maar vind de sportschool ook veel te duur. Ik hou van fietsen en wandelen en wil nog wel eens gaan hardlopen. Maar daar heb ik weer niet de discipline voor om dat continu vol te houden... Gerda, wat een heerlijk foto´s weer van Nick, wat een vrolijkert! Arka, hier ook nog geen tandjes hoor. Aisca, ik moest ook wel lachen om je naam verwarring....gelukkig heb je toch wel weer zin in je werk. Als je eenmaal maar weer bezig bent he. Miep, wanneer mag je naar het handencentrum. Ik hoop dat jje niet te lang hoeft te wachten. Alieke, ha ha, zit je tussen de oude taarten....pas maar op dat we ons niet beledigd voelen. Nee hoor...zal niet zo snel gebeuren. We hebben het veel te gezellig hier met elkaar! En daarbij zijn er nog een paar jonge mama´s....(Lindy en Dreams, maar van haar hebben we volgens mij al maanden niks van gehoord...)
Zo, ben zowat een uur aan het bijlezen geweest. Dat was lang geleden....ga nu maar eens douchen en het huis aan kant maken voordat Senna alweer wakker wordt.
Goedemorgen meiden was al eerder hier om even snel een pb te lezen Nu wou ik net terug lezen maar hij gaf helemaal niet meer aan waar ik was gebleven.. grr balen zeg
GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR Ik had een super mooie taart besteld voor Jayda en dat wijf die 'm wilde maken stuur mij nu een mail dat ze opeens niet meer kan maken. En ik was wel bereid om E55,- te betalen. Verder heb ik net TNT gebeld overe en pakket dat gister zogenaamd bij mij is afgeleverd en die nu zoek is. ze beweert dat ie bij mij is afgeleverd en ik heb niks. En omdat het al een 'rare'dag is heb ik jayda thuis gehouden ipv naar de kinderopvang! En nu ga ik mn woede afreageren op het huishouden!
@Juffie: Kom op, girl, POETSEN! Heeft TNT een bewijs dan dat ze het hebben afgeleverd? Anders lijkt het me lekker hun probleem. En balen van die taart. Maar er zijn misschien nog wel meer plekken waar je die taart kan laten maken. @Gerda: wat een leuke foto's! Die blouse die Nick aan heeft vind ik echt geweldig. @Maartjeh: hoe kan je zien dan waar je bent gebleven? Ik ben me altijd suf aan 't zoeken... :-k
jeetje juffie dat is ontzettend balen zeg mischien heb je nog wat aan de site van Daphne! En niet teveel poetsen ha!Balen zeg ook van je pakket @misskeita: bij je eigen berichten en dan kan je voor de link van het topic klikken op een klein blauw vakje dan kom je weer waar je het laatst gebleven bent
ik kom even ego trippen vandaag naar het cb...mijn an gaat voor de 1e keer mee want hij heeft nog vakantie. ik ben benieuwd wat angelina weegt! ik ben sinds vorig week warme hap gaan geven en vanaf volgende week wil ik 's-morgens pap gaan geven...welke pap geven jullie en hoe? in een bordje of gewoon de fles. ik heb vorige week ook brood geprobeerd en dat ging opzich best goed. ik bouw het langzaam af die flessen...kan alles wel in 1x om gooien maar lijkt me ook niet goed...aangezien angelina drollen poept! hebben jullie kindjes dat ook? angelina heeft het gisteren 3x gepresteerd! ik ga me aankleden en dan naar cb...
succes bij het Cb french! mischien dat zij je een beetje op weg kunnen helpen met het schema? en anders staat een paar paginà`s terug nog wat schema`s van de andere mama`s hier
DIe is wel heel gaaf Juffie Mischien bij een bakker ofzo?Dat hun hem aan dehand van e foto na kunnen maken?
Die estelle toch, nijntje saai! Lot kijkt eigenlijk nooit tv, het interreseerd haar niet soms zet ik haar wel voor de tv met sesamstraat ofzo maar dan gaat ze andere dingen doen
http://i80.photobucket.com/albums/j163/ ... d8ee8b.jpg http://i80.photobucket.com/albums/j163/ ... 9f9b3d.jpg meiden kijk hier even dan kan je het zien
goeie! Ik zie mezelf er wel tussen zitten Enne, dreams nee daar hebben we echt niks meer van gehoord!