Gaaf die taart zo juffie en wat fijn dat je iemand hebt kunnen vinden die hem wil maken!( klopt het dat ik eenkabouter plop taart zag? En dan wordt het ipv plop nijntje?) hey super Olga dat het nu gelukt is! stukje makkelijker toch?
zo hey dames jullie hebben veel gekletst HIEP HIEP HOERA SENNA 8MND !!! @Juffie gelukkig toch nog iemand die een mooie nijntje taart maakt voor je kleine meid @maartjeh ik weet niet hoe laat Bumba komt. Wij hebben een dvd van Bumba @ayse balen van die rotmuggen @Olga dat was een leuke ! Ouwe taartenbakster hihihi Aldi produkten heb ik nog nooit gebruikt dus ik kan je niet helpen. Belastingdienst hier gelukkig nog geen (*klopt af op hard hard hard hout*) @gerda succes bij de HA en heel veel beterschap voor Nick @dee hier ook geen ks.
Hier is vanmiddag de cavia van de kindjes dood gegaan. Zo zielig. We hadden het beestje pas net. Mijn dochter is zo verdrietig. We hebben pimmetje net in de tuin begraven.
Ging net even wandelen met Hannah, krijg ik gewoon op m'n kop van de politie! Midden op straat stonden drie jochies duidelijk een fiets te jatten. Ze waren aan de slag met schroevendraaiers en zagen. Eentje keek een beetje schichtig in het rond. Ik ben gewoon doorgelopen. Jaaaa, ik heb m'n lesje 'bemoei-je-niet-met-onrecht' wel gehad. Die keer dat ik iets zei van die rokende jongen in de bus en ik in elkaar geslagen werd. De buschauffeur stopte bij de eerste de beste halte en gooide me de bus uit. Was namelijk een beetje stom van mij om me ermee te bemoeien, zei hij. Of die keer dat ik uit het niets een grote mond kreeg en er dus eentje terug gaf waarop ik een stomp in mijn buik kreeg. Neeeeeee, ik bemoei me nergens meer mee. Ze doen maar lekker. Maar goed, ik liep dus door. Staat er net om de hoek een politie-agent. Ik werd meteen ter verantwoording geroepen. Want waarom zei ik er niets van? Is dat MIJN taak? Jij hebt er notabene een opleiding voor gehad maar jij verschuilt je en wordt vervolgens boos op mij omdat ik JOUW werk niet doe! Het moet niet gekker worden. Het groene agentje trok behoorlijk groen weg en verontschuldigde zich. Ga toch boeven vangen! Tsssssss.... Zo, lucht heerlijk op forum-dinnetjes
Gooi het eruit misskeita! Groot gelijk heb je hoor,je kan maar beter oppassen Amber: vervelend zeg van de cavia! Sterkte en een knuff voor je kids..
Ik heb net ff de gyn. gebeld en vroeg of ik van de week angs kon komen om het spiraaltje weg te halen! Zgt ze; Ne dat raad ik je af en je moet ff geduld hebben! Nouuuuuuuuuuu het is maar dat ik door de telefoon praatte anders had ik echt midden in dr gezicht geschreeuwd. Ze wilde geen afspraak maken dus ik hing op. Ze vond dat ik een lage Hb ahd dus spiraal moet binnen blijven en ik bloed al ruim een half jaartje aan één stuk door. Nou dan doet het spiraaltje zn werk niet dus weg met dat ding want ik heb echt last van pijnlijke krampen! Hoort erbij, hoor ik dan! Ik belde weer stiekemmet afdeling gynaecologie en heb een assistente ana de lijn gehad. Ik vertelde dr dat de gyn. toestemming heeft gegeven om voor morgen het spiraal te laten weghalen. Dat arme vrouwtje heeft voor morgen een afspraak voor mij gemaakt voor 14.40 uur. Ht is MIJN lijf en IK beslis! @ Dames; Zal ik wer de pil slikken of wat? Ik wil absoluut NIET zwnager raken. Maar ik wil ook NIET aan de pil! Ff kijkenw aar je een voorraadje van 1000 stuks condooms kan kopen. ONLINE!
Miss Keita; Hahhahahaha goedzo meid! Het is JOUW taak niet dus laat ze maar hunw erk doen. Amber; Dikke knuffel voor jouw kids! Arme pimmetje RIP
ik zit netjes alles te lezen en te reageren...valt mijn compu uit...grrrr.... ik geloof dat ik het ook niet echt opgeslagen heb in mijn hoofd. alleen da tjuffie op zoek is naar een taart...maar die gaat ze nu zelf maken..en voor ons allemaal dee ik ben bevallen met een ks...wel meer hier trouwens...de rest van het verhaal zal ik je besparen...haha.. ow gosh ik ben echt een zeef....ik kan niets onthouden zou dat nog van het ontzwangeren zijn?! ik las nog iets over autostoeltjes...hier dus de mc priori...denk dat wij er ook nog één bij kopen voor de andere auto..heb geen zin om dat ding de hele tijd over te zetten en we gebruiken beide auto's dagelijks... meiden vergeef me...ik weet het niet meer...iedereen een dikke knuff dan maar mischien dat dat het nog een beetje goedmaakt?
ooww stiekemerd...haha...ik hoop dat het goed uitpakt...en euhm gezinsverpakking condooms...geen idee waar je die besteld, haha.
oo die juffie toch! Je bent idd baas over eigen lijf en dan mag je toch zeker zelf wel beslissen of dat ding eruit gaat of niet? Het moet niet gekker worden! het is je vergeven Johanna , ik denkdat je wel van iedereen een dikke knuff terug krijgt, tenminste van mij wel!
hallo hallo! @amber: he wat sneu van pimmetje! knuf voor je kids! @misskeita: sjo hee wat belachelijk! goed dat je van je afgebeten hebt! tss @juffie: jayda alweer bijna een jaar! mooie taart! @Alieke: ik is ook nog maar 23 hoor... @olga: hoera senna 8 maanden! @Ayse. vervelend die muggen, hier nog weinig last van. we dacht laatst van wel mar het waren een heel aantal kleine vlekjes en iets verhoging dus we denken dat het toch de 6e ziekte was. maar hij heeft er verder geen last van gehad. hier gaat het verder prima, zo zijn gangetje. nog een weekje en dan moet manlief weer aan de slag. hij is vandaag al even weer hee geweest ter voorbereiding. we zijn er ook wel weer aan toe hoor, 7 weken is best lang. maar wel gezellig. (meestal ) En dan heb ik het rijk weer alleen, nah ja met Jonathan dan. ik ga koken! lasagne voor ons en prutje boontjes/worteltje/aardappel/gehakt voor J. fijne avond allemaal! en tot een volgende keer!
euhm nee de ks op zich was niet zo erg...maar alles eromheen wel..en het feit dat danielle er bijna niet meer was geweest....de situatie eromheen is zeg maar frustrerender...
SENNA dikke knuffel voor jouw 8 mndd amber wat sneu voor je kinderen dat cavia dood is. dee tussen Tugce en Estelle scheelt een dag zij is 21 november geboren. juffie wat fijn dat je wat heb gevonden. nafnaf eetsmakelijk zo klink lekker
Olga mijn gast ouder had een pak luiers van de aldi meegenomen voor Lynn en ze was er eigenlijk best wel tevreden over. Ze laten niets door en zijn lekker stevig! Misschien een nadeeltje datze wat erg stijf worden als ze vol zitten.
Juffie; Goed aangegeven! Ik wilde de pil ook niet meer slikken, dus ook rubbersssss Senna 8 maandjes! Jippie! Ik zie bij loïs 4tandjes tegelijk doorkomen! Onderin de rechter en linker kant naast de onderste tandjes zijn bijna door, er zit een klein scheurtje. Bovenin steken de puntjes uit alleen zit nog een klein randje tandvlees overheen. Als die door zijn heeft ze in ene 6tandjes!
Alieke.....Loïs ook al bijna 6 tanden?! heeft ze er erg last van?! Misskeita....wat een domme agent jah... das jou taak niet! Goed gedaan hoor! SUPER! Amber.....och wat zielig van Pimmetje.... dikke knuffel voor je kids! Juffie....mooie taart hoor! echt gaaf.... en spiraaltje er morgen uit....?! goed van je.... hier wel weer aan de pil gegaan.... Johanna.....dikke knuffel terug hoor meid!
Loessie; nee opzich niet. terwijl ze wel de afgelopen dagen moeilijk sliep, eerst heel lang huilen en veeeel poepluiers.