Misskeita, fijndat er helemaal niks aan de hand was. Maartjeh en jonana voor de buis! Leuk die ge........... Ik kap ermee.Toetsebord doet et ampr. Moet as een gek slaa op die diiingn
goedemorgen meiden... Juffie...fijn dat je pakketje vandaag ( waarschijnlijk) bezorgd wordt.... misskeita...gelukkig dat er niks aan de hand was met je mannetje! Olga...vervelend zeg, als je toetsenbord niet mee wil werken! tandjes poetsen....hier elke dag.... zing er dan een tandenpoets liedje bij....vindt ze geweldig! Johanna....druk daggie vandaag.... succes hoor! Loopy...dikke knuffel voor jou meid! Hier alles al weer klaar...door het huis gesjeesd et de poetsdoek....gezogen....boodschappies binnen... Heerlijk! Vanavond weer afscheid nemen van mijn rusische pleegzussie....das wat minder!
een tandenpoets lied Loesie? wel vervelend zeg dat je alweer afscheid moet nemen van haar! Olga:Lastig zeg als je toetsenbord hetniet doet
Maartjeh....ja erg vervelend.... ze is hier nu 4 weken geweest en gaat weer terug naar Wit-Rusland... we weten allemaal dat dit de laatste keer zal zijn...omdat zij ouder wordt, wij ouder worden... en toch allemaal een eigen leven hebben.... ook zij....
aa dan is het helemaal moeilijk afscheid nemen al je weet dat het de laatste keer is Sterkte ermee meid!
@loopy. Wat een moeilijke dag voor jou. Alweer een jaar geleden dat Bas geboren werd. Ergens waakt hij over jou.
@loessie moeilijk hoor afscheid nemen. Toch een periode die je afsluit he. @juffie gelukkig is je pakketje terecht. @misskeita wat een opluchting dat toch alles goed afgelopen is. @dee wat lief zeg kusjes geven. @olga vervelend van je toetsenbord. even ontstoffen miss. onder de toetsen wil nog wel eens wat stof gaan zitten en dan doet ie het ook slecht.
uhm, misschien een domme vraag hoor... maar dat mirena spiraaltje moet de huisarts of gyn toch inbrengen?!
@Dee: uhm, hier ook niet zo'n georganiseerd huishouden. Wij hebben wel een schema gemaakt met de grotere schoonmaakwerkzaamheden. Beetje onder ons verdeeld en over de dagen uitgespreid. Dat werkt wel aardig! En ik probeer het nu dagelijks wat beter bij te houden. Maar het is natuurlijk maar de vraag hoe dat gaat als ik weer moet gaan werken...
hier een heel georganiseerd huishouden juist...ik kan namelijk niet zo goed tegen chaos...maar of ik je tips kan geven...lastig dee... probeer een schema te maken voor jezelf wat overzichtelijk houdt wat wanneer moet gebeuren.. dus wanneer gaat dee ergens naar toe..(ondertussen kan er best een wasje draaien of een vaatwasser aanstaan namelijk ) verder probeer huishoudelijke taken over de avond te verdelen..dus bijv...maandag afstoffen beneden, en de wc, keuken en stofzuigen, dinsdag de badkamer en bovenverdieping schoonmaken. woensdag vrije dag...etc...etc..(natuurlijk naar eigen wens) dan is het niet zoveel in één keer...en uiteraard kan je man ook wat taken op zich nemen lijkt me
Even kijken of mjn toetbd het alweer doet... Gaat iets beter zo te zien...Net met een mail versturen deed hij het prima namelijk. Loessie, lekker aan de poets geweest vanmorgen, dan kan je de middag lekker genieten van nicky of iets voor jezelf doen. Sterkte met het afscheid van je pleegzus. Amber, ik heb even mijn toetsenbord itgeblazen en het gaat en stuk beter. Maar ik kwam eigenlijk amper iets uit.... Daphne, lastig dat je man jou de volle laag gaf. Lijkt mij dat jullie er allbei iets aan kunnen doen toch? Als hij rustig is misschien nog maar eens aankaarten hoe jullie het samen op kunnen lossen.
Vanmorgen heeft Senna maar 3 kwartier geslapen... Ik kom nu net bij mijn zusje en nichtje vandaan en Senna was in de auto in slaap gevallen. Nu heb ik hem in de maxicosi laten zitten (in de huiskamer) want ik ben bang dat hij weer helemaal niet wil slapen als ik hem eruit haalom naar bed te brengen. Nou ja, een keertje in de maxicosi slapenkan geen kwaad toch.
kan volgens mij niet zoveel kwaad hoor olga..lekker laten slapen dani slaapt ook vaak in de m cosi...onderweg..als ze dan thuis is en ik haal haar eruit hoef ik haar echt niet in bed te leggen..ook al heeft ze maar 10minuten geslapen..power nappies noemen we dat. vandaag is ze ook in slaapt gevallen thuis dacht ik'ik probeer het toch maar'. kind heeft 2u heerlijk in haar bedje liggen slapen
Dames we hoeven Lynn helemaal niet meer in te bakeren.... Echt heel fijn. Of had ik dit al gezegd? Erg he ik weet het niet meer. O ja dames ik ben eindelijk ongi geworden ha ha. Zie je wel dat er niets aan de hand was. Was er teveel mee bezig denk ik!
Sam, slaapt Lynn dan nu ook heel rustig? Senna is nooit ingebakerd, maar is zo druk in bed sinds hij kan rollen. Ligt echt alle kanten op en moet dan huilen voor hij eindelijk in slaap valt. Als hij eenmaal slaapt is het meestal geen probleem meer. Eindelijk weer ongie geworden, goed zo! Johana, heb je alle dingen van je lijstje vandaag al afgewerkt? Ha ha, je had het toch zo druk en nu toch stiekem dressuur aan het kijken...
Ik heb Lynn dan wel in een gewone slaapzak en stop die tussen het ledikant en het matras..... Ze is dan wel even druk, maar dan geef ik haar even haar knuffeltje in haar hand en dan valt ze al heel snel in slaap. Ik moet alleen een grotere slaapzak gaan kopen, want deze kan nog maar net.
olga ik heb de afspraak om het zadel op te halen verzet naar morgen en dan ben ik meteen bij mijn ouders huis in de buurt...dus dat scheelt een boel in mijn planning...vanochtend bij mijn vriendin geweest en boodschappen gedaan...de was draait nu huis is aan kant..dus nu heb ik tijd over voor de dresuur, haha...om 5u moet ik bij de podoloog zijn..