SANNEKE, oei sterkte dan maar met de BVmaffia woensdag ... en ja die loempia (en ook het portie kibbeling - wel gedeeld met man) was errug lekker! JOHANA, ook lekker kibbeling! AYSE, lekker geshopt WATERLELIE, Mn man heeft gisteren weer een flesje gegeven echt zo leuk! Maar of ik er nou rust van krijg ... dat kolven vind ik echt een crime! VLINDERTJE, teemie ... wat een heftig verhaal! Dikke knuf voor jou en voor je meisje! Hopelijk komt het allemaal goed met haar! Sterkte en lekker rustig aan doen met zn 3tjes! OLGA, echt superschattig! MAARTJE, weer gewerkt?!?!?! MISSKEITA, wat een lieverdje! En heerlijk hè ... kan ook echt uren naar Mirre kijken ... GERDA, die hoeveelheden melk zijn echt om jaloers op te worden (al zou Mirre het niet opkrijgen en ik dus met megatieten/stuwing blijven zitten)! Maar daar hoef je in ieder geval niet onzeker van te worden! Als ik met moeite 30cc eruit weet te pompen word ik stiekum toch een beetje bang dat ik onderproduceer ... En wat een lieve foto van die 2 jongens! FREDERIKE, gecondoleerd met je oma ... wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte meis! En dat laten huilen, kan ik ook niet zo goed hoor ... maar Mirre ligt nu op eens (helemaal onbedoeld, sterker nog moet zo weg) te slapen in de box! Moet nu snel weg ... helemaal vergeten dat ik ook nog bloemen wilde halen voor de verloskundige (zo direct nacontrole) ... Nu bij pagina 95 (anders vergeet ik dat ook nog ). Tot zo!
Goedemorgen allemaal Vanmorgen was ik bjna te laat op school met de kids omdat de hond ontsnapte. GRRRRRRRRRR Succes bij de nacontrole ! Is altijd wel leuk. Ik neem een rompertje mee als ik moet want mijn verloskundige was zelf net zwanger. Vandaag ga ik lekker een beetje rommelen in huis. Wasjes draaien enzo Straks nog even een plakboek kopen voor alle kaarten. En verder lekker rustig aan. Jesse ligt weer lekker heerlijk te maffen in zijn bedje.
Ik moet in de week van 3 maart weer gaan werken en krijg er nu al de rillingen van. Ik heb er echt nog geen zin in. Gelukkig neem ik ouderschapsverlof op en werk ik maar 2 korte daagjes. Maar toch. Wil Jesse liever nog niet uit handen geven. Op afroepbasis lijkt me wel moeilijk omdat je dan natuurlijk met de opvang van je kindje zit. Hier passen opa en oma op. Dan kan het natuurlijk wel.
Morguh meiden...hiereen drukke mama die eventjes tijd had wat te kunnen tkken hier Ik mag 31 maart weer aan het werk, mijn baas had het eerst over 3 maart maar ik kreeg een brief van de instantie die over mijn verlof gaat en daar stind 15 maart in + nog 2 weken vakantie komt uit op 31 maart Ik neem ouderschapsverlof op voor 8 uurtjes dus dan zou ik nog 2 dagen in de week over houden dat ik moet gaan werken...tja ik heb er op zich wel even weer zin in maar vindt het doodeng de kinderen uit handen te geven VRESELIJK! Nou nog maar even zien hoe we het allemaal gaan doen met oppas, tja ik moet wel meteen voor 2 ukkies oppas vinden dt is nog weleens moeilijk Meiden ff een vraagje: Ik moet strax naar het CB om kwart voor 11...nou moeten ze om 11 uur weer voeding. Kan ik ze strax niet gewoon een beetje geven alvast? Ze hebben om 7 uur hun voeding gehad.
Kreeftje, ik zal ze idd voordat je weg gaat voeden. ZO doe ik het ook weleens. Zo lastig als ze gaan jengelen als je daar bent he.. Lekker dat je pas eind maart moet beginnen. Niet dat je nu aan uitrusten toe komt. Maar zo ben je lekekr lang bij je princesjes toch
Thanxx voor je antwoord dan geef ik de emiden strax gewoon wat voeding... Heb ik even het geluk dat ze hier achter me nu wakker worden
Pareltje, sterkte met je borstontsteking! Waterlelie, misschien helpt het als je Noah tussen het drinken door gaat verschonen, dat hij daar wakker van wordt en dan nog even kan drinken. (maar dat heb je misschien al geprobeerd) Miep, bij de H&M kan je ook online bestellen! olga
Bedankt voor de tip Olga, maar dat doe ik altijd al. Het helpt wel een beetje maar soms ook echt niet. Nu ligt hij op zijn bedje te huilen met pauzes ertussen. Hij is dus gewoon echt moe. Sinds ik dat regelmaat erin houd, gaat het best wel goed, maar er zijn ook momenten dat ik heel onzeker word. Dan heb ik hem een kwartier door laten huilen en dan is zijn luier vol of zo. Dan voel ik me zo'n ontaarde moeder. Ik moet nu 10 minuten vol houden en als het echt niet te harden is, mag ik hem eruit halen. Hij heeft nog steeds zo'n last van persdrang, maar er komen alleen winden uit. Ik vind het best zielig. Woensdag mag ik naar het cb. Misschien weten zij iets beters dan een speen en buikje masseren.
Augustus, ik ga 10 maart weer werken; moet er nog niet aan denken om Senna achter te laten, ook al is het bij de oma's.... Iloon, lekker dat Yaeda zo goed heeft doorgeslapen ondanks dat ze weinig gedronken heeft. Salapio, alles oke bij de na-controle? Kreeftje, zijn de meiden weer goed gekeurd bij het cb? olga
Augustus, dank je! Waterlelie, niet zo schuldig voelen als Noah even met een poepluier ligt hoor...Als Senna 's nachts poept dan ligt hij er ook een tijdje mee en daarbij is het heel vaak aan-uitkleden ook niet zo fijn voor die kleintjes. Lukt het bij jou wel om zijn buikje te masseren? Senna vind dit juist vervelend... olga
ik lees bij een aantal meiden over de kaartjes inplakken. Ik heb wel 100 kaarten hangen, dus bewaar ik ze denk ik gewoon in een doos straks. Senna slaapt de laatste dagen vaak door tot 6 uur. Hij krijgt dan om 23.15 ongeveer zijn laatste voeding. Soms komt hij al om 4 uur, maar dat wordt al minder, dus dat is wel fijn! Ga nu even lekker met Senna bezig. Wassen en verschonen en lekker lachen op het aankleedkussen! Tot later, olga
Geniet ervan Olga! Ik geniet ook altijd van het in bad doen van Noah. Hij vindt het water heerlijk. Alleen het aankleden vindt hij niets. Dan zet hij meestal een keel op. Hij heeft dan ook honger gekregen, dus dan moet ik opschieten van hem... Ik wil ook zo graag dat Noah bewust gaat lachen. Soms krijg ik een glimlach als hij het naar zijn zin heeft, maar zo lachen als Senna.. Dat nog niet. Noah vindt het masseren wel prettig. Of het echt helpt weet ik niet, maar hij wordt er tijdens de krampjes wel iets rustiger van.
ik heb ook meer dan 100 kaarten maar ik wil ze toch wel inplakken. nog even en dan gaat noah ook zo lachen wacht maar af.
Waterlelie, dat echte lachen doet Senna ook nog niet zo lang hoor. Maar nu hij het kan, doet hij het wel steeds vaker! Hij heeft trouwens ook echt zijn handen ontdekt. Nog niet om naar te kijken, maar wel om heel hard op te sabbelen. Klinkt zo schattig! Senna vind badderen ook heerlijk, maar dat doen we meestal 's avonds en om de dag. Nu heb ik hem lekker met een washandje even koppie en kontje gedaan en lekker ingesmmeerd. Dat doe ik dan bewust een uurtje na zijn voeding, want dan is hij lekker wakker en ligt hij zo leuk te kijken en lachen. Hebben jullie ook dat de kleine steeds gaat spugen als hij net lekker schoon is en dus gelijk weer melk zijn nekje in druipt en op zijn kleertjes?Vind ik zo zonde... Oh ja natuurlijk....meneer poept ook nog even zijn hele broek vol terwijl hij net helemaal klaar is. En hij kan stinken zeg, echt niet normaal! Hoeveel keer ontlasting hebben de kindjes die kunstvoeding krijgen? Senna heeft echt iedere dag zeker 5 of 6 poepluiers. Ach, hij krijgt nu ook krampjes...ik ga weer even met Senna bezig. kus
Augustus wat erg hè dat shoppen ik blijf t ook doen.. Werken nou ik weet nog niet of ik doorga voor mezelf..dus ik weet nog niet wanneer ik weer ga beginnen als ik voor mezelf stop dan ga ik een baantje zoeken.. Iloon..wat heerlijk dat ze heeft doorgeslapen! Salapio succes met de nacontrole! Amber wat vervelend dat de hond ontsnapte.. Gelukkig weer te pakken gekregen! Kreeftje..heb je nog geen oppas geregeld voor je werkdagen? En hoe was t bij t cb? Wat moeten ze vaak heen..of lijkt dat zo? Olga ook online bestellen bij H&M ..whaaa .dat ga ik eens effe bekijken.. Poepluiers meestal heeft Mika 1 keer per dag een heerlijke volle luier geproduceerd.. Kaarten plak ik hier ook in..zitten nou nog in een doos..maar ga ze in een plakboek doen.. Heb er ook meer als 100 gekregen.. Spugen doet Mika niet veel..gelukkig..