Nee hoor....je bent geen muts.... oke...niet eentje in de buurt.... gelukkig maar, het zou wel heel stom zijn als er eentje in de buurt zat en ik kende hem niet
Nee ik moet 18 september weer heen.. dus over een maandje.. Dan kan ik de 11maanden afspraak gewoon op tijd maken.. Wij gaan trouwens meestal naar Duiven toe..zit ook een Ikea naast..
ow ikea vind ik ook altijd leuk! maar wij gaan dan vaak naar groningen.... het de dichtsbijzijnde voor ons.....
hallo dames Dee wat leuk fotoshoot en lekker vanmidag vrij. En leuk naar de film. Miep wat is mika lekker geroeit goed hoor. weer spullen gehaald bij makro. maartje zwaai amber gefeliciteerd met je man veel pelzier vandaag. Zo ben nu aan het werk pff lekker weekend straks heerlijk
hallo @miep mika groeit goed ha? Hey de Ikea in duiven daar gaan wij ook altijd heen Of grongingen als ik bij mijn paps ben... @dee leuk zeg die foto`s , die van de shoot zijn gaaf met het spiegelbeeld op de vloer oei oei sorry zal zo ff verder gaan , er staat er eentje aan de bank en die weet niet meer hoe ze moet gaan zitten hihi
ayse....werkse nog effies... en bijna weekend...lekker joh! Maartjeh....haha, ze staat op de bank, maar kan niet meer zitten?! wat een scheetje is het toch
stofzuig en poets ze loesie22 gefeliciteerd met je mannetje Amber! @ Loesie: ja dan gaat ze staan maar dan durft ze niet meer te gaan zitten. best grappig gezicht dan kijkt ze zo om zich heen van heee helppppp
Kijk eens, ik wou zo graag bij mijn grote vriend Casper in de mand kijken dat ik er maar bij ben gaan staan! Mijn mama was wel een beetje boel trots en Casper vond het ook wel leuk om mij zo over het randje van de mand te zien kijken/hangen