maartjeh....echt knap joh.... Nicky kan dat echt nog niet.....maar dat komt vanzelf wel... mooie hond heb je ook! en charlotte heeft een mooi shirtje aan.... ( heeft Nicky ook )
zo...de bovenverdieping en de zolder alweer schoon..... ppff...wat een bende zeg....terwijl ik het toch elke week poets, stofzuig en dweil..... naja, het is weer klaar voor van de week...
Maartjeh..wat een leuke foto's! echt een scheetje hè! ze worden al zo groot hè! Loessie druk aan de poets geweest! blijft nooit schoon hè..hadden we maar van die kaboutertjes.. We hebben even een buggymee laten monteren op de fiets.. zodat de buggy mee kan.. maar ik heb t net geprobeerd en vindt t een hele stellage hoor.. dus of ik t zo vaak ga doen...? maar t kan..
mijn hyves geeft aan Augustus vandaag jarig is! Dus meid...van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Miep....handig dat je de buggy mee kan nemen... ideaal lijkt me dat.... ( maar heb geen buggy ) ik ga nu altijd lopend of met de auto de stad in... lopen is goed voor de calorietjes....auto wat minder natuurlijk
hoi allemaal, ik hou het even heel kort maar ik moets jullie even vertellen Nick heeft zijn eerste tandje links boven (hoektand) Ben dus super trots. Hij is helaas nog steed sniet lekker het overgeven en kokhalzen wordt alleen maar erger. Vind het zo sneu voor hem. Drinken doet hij wel elke keer een beetje. Fijn weekend allemaal Gerda Super trots eerste tandje leuk man
wauw gerda....nick zijn eerste tandje! leuk man.... en nog steeds overgeven en kokhalzen?! arm kereltje toch...maar hopen dat het gauw beter gaat!
wat een schattige foto;s maartjeh! augustus jarig? gefeliciteerd meid. gerda beterschap met je grote kleine vent...en al een tandje door super! hier vandaag ook het derde tantje doorgekomen! daan heeft de hele dag rond de tafel gestapt bij gastmama...haha kind heeft het al helemaal onder de knie....en 'kletsen' dat ze doet...
@loesie : wat grappig dat ze hetzelfde shirt hebben! Ja je kunt aan het poetsen blijven ha? @ MIep : ja gaat echt snel , als je ze dan zo ziet staan denk ik jeetje en een paar maand geleden was dat nog zo`n hulpeloos ukje Hey handig zo buggymee.. Ik moet eerst maar eens een fatsoenlijk fiets gaan kopen.. ik ga ook altijd lopend naar de winkel... @ Gerda , joepie Nick zijn eerste tandje! Wat vervelend zeg van het overgeven en kokhalzen...Hopelijk gaat dat ook snel beter @ Johanna: daan het derde tandje! Super zeg! En al lekker rondstappen en kletsen, heerlijk ha? @ Frederike: ja een heel ander gezicht dan ha? @ augustus: gefeliciteerd meid! Lot heeft een nieuwe manier van voortbwegene ze kruipt niet meer maar ligt op haar rug en zet zich dan heel hard af met de voetjes... Zo knalt ze dus overal tegen aan met haar hoofdje, kleine dombo
zo was ik nog even, Leuke foto's gezien van knappe Senna en Lot. even denken..... Miep lekker geshopt en wat is Mika gegroeid hier moeten we pas weer in November naar het cb,laatste keer was toen hij 6 maanden was. Dus je kunt de buggy nu ook meenenem ,misschien moet je er even handig in worden ,in het gebruik Loessie na de laatste meppeler dag leuk, ben ik ook vaak geweest. Juffie de cadeautjes af voor het kdv ,hoeveel kindjes zitten er op. Bipat ook al gelsaagd bij baby park. JOhana lekker ond de tafel lopen ze worden echt snel groot. nog even denken mijn gehuegen is een zweef dacht kan ik wel maar is moelijk hoor alles onthouden hebben jullie dat ook. Ik mis het geklets ook heel erg, de laatse weken gaat gewoon alle aandacht naar Nick nu hij niet lekker is vind het jammer dat ik er weinig ben. Ik mis ook meedere dames ,maar ze komen gauw terug Tot die tijd moeten we ons toch met elkaar vermaken en dat zal vast wel lukken . Als er iets nieuws is met jullie kleintje zoals een tandje vandaag hier, dan bel ik mijn moeder en mijn vader en de rest een smsje erg he,,maar ik wil het ook gelijk graag met jullie delen hebben jullie dat ook nieuws gelijk delen op het forum. Nou ik ga maar even stoppen eten maken ,moet ook gebeuren . Fijne avond allemaal
mijn mannetje heeft nu weekend..... en we gaan nu op de koffie bij zijn ouders.... iedereen een fijne avond en een fijn weekend ( als je niet hoeft te werken 't weekend)
Augustus...Van Harte Gefeliciteerd! Gerda..wat goed dat Nick z'n 1e tandje heeft!super! Johanna..Dani druk aan t stappen!leuk! Mika doet dat nog niet hoor.. Maartjeh..ah die arme Lot...moet je wel effe duidelijk maken dat t zo niet kan hoor.. Nou hier is de buggymee er alweer af... had een proefritje gedaan en ik vondt t echt helemaal niks.. Levensgevaarlijk..dus ben weer naar de fietsenmaker gegaan en m eraf laten halen! Dan maar geen buggy mee op de fiets! Vondt t echt eng..en dat terwijl ik een stevige mamafiets heb.. een sparta amazone trendy.. Hier komt er geen buggy meer aan de fiets.. Helaas..maar ik wil niet verongelukken..
Wat een leuke foto's heb ik weer voorbij zien komen! @Gerda: woehoe, Nick z'n eerste tandje. Leuk hoor! @Bipat: Bedankt voor de PB. Ik ga strak uitgebreid neuzen. @Amber: gefeliciteerd met je hubbie. Verder weet ik het even niet meer. Net terug uit Eindhoven. Wat een leuke stad is dat zeg. Was er nog nooit geweest. Heeeel veel koopjes gescoord en daar wordt een misskeita heeeeel gelukkig van. Wel een beetje spijt gekregen dat ik al een winterjas heb gekocht toen ik de ZARA binnenkwam. Daar hebben ze echt zulke geweldige (weliswaar niet de meest praktische) baby-winterjasjes. Was op slag verliefd.
Ha lieve meiden! We zijn al weer een paar dagen terug van vakantie. Eerder dan gepland helaas . Maar Mirre was snachts euhm ... tja ... nogal lastig. Werd veel wakker en eventjes laten huilen is er natuurlijk niet bij op de camping. Daarnaast niet echt goed weer (voortaan dus gewoon weer naar zuid Frankrijk: Tarn, Cevenne, etc) ... Vermoedelijk waren de indrukken overdag haar echt een beetje te veel. Sliep overdag ook slecht en had het verder super naar dr zin. Logisch ook voor zo'n rondkijker/ervaring opslurper. Maar dat betaalde zich uit in slecht drinken en slapen overdag en meer drinken en heeeeel slecht slapen snachts. Mn man en ik zitten er nu eerlijk gezegd ook wel een beetje doorheen. We zijn zo moe. De doorslaapnachten van de afgelopen (bijna) 8 maanden zijn op één (misschien twee) hand te tellen. Verder gaat het eigenlijk supergoed. Mirre eet steeds beter. Zowel aan de tiet als vast. In Frankrijk hebben we yoghurt uitgeprobeerd. Is een topper. Na de warme maaltijd eet ze een heel frans yoghurtje (125 ml) leeg ... en dan 1 a 2 uur daarna nog flink aan de tiet. Fruit gaat ook iets beter: abrikoos is lekker, de rest gaat niet/nauwelijks. Brood ook prima. Groente eet ze goed. Vanavond een kwart paprika. Ik denk ruim een kwart broccoli, een paar hapjes pasta. En dus het bakje yoghurt. De twee tandjes zijn nu echt door. En ze heeft ze in Frankrijk ook al flink getest op mn tepel. Daar zit nu een naar wondje. Pijnlijk, maar ja ... gaat wel weer over. Kruipen gaat nog niet ... ja achteruit en dat zorgt voor veel frustratie. Zelfstandig zitten gaat bijna (als ik dr voetjes vasthoud). Ook het in slaap vallen gaat steeds beter ... Enige probleem is dus het (door)slapen savonds en snachts. Ze is nu ook weer aan het mopperen ... Ik vind het heel erg jammer want het bepaalt soms zo hoe wij ons voelen en ook hoe we over Mirre praten. Had gisteren een vriendin aan de telefoon en ik leg uit waarom we eerder van vakantie zijn teruggekomen. Vraag vervolgens hoe het met haar en dr zoontje van 4 maanden gaat en krijg alleen maar lofzang te horen. Dan voel ik me echt klote. Alsof Mirre niet leuk of lief is ... (en natuuuuuurlijk slaapt haar zoontje al een paar weken door *zucht* ... heel fijn voor haar natuurlijk). Dus concluderend. Het gaat super met ons en vooral met Mirre. We willen alleen heel graag echt doorslapen ... Excuses voor egobericht. Ik ga nu alle berichtjes lezen die zijn geplaatst tijdens de vakantie. Ik ben bij 929 ... dussuh .... dat duurt wel een week of 2 (jullie zullen het me wel vergeven als ik het een beetje doorscan ) O ja ... vandaag is mn verjaardag en heb van mn man, mn ouders en schoonouders een mamafiets gekregen ... We moeten m nog uitzoeken, maar ik ben er superblij mee. Heerlijk fietsen met mn meissie. Doen jullie aan een helmpje of niet? Veel liefs van Mirre en van mij natuurlijk (heb soms wel eens aan jullie gedacht hoor) (en heb natuurlijk nog veel meer kletspraat, maar dat komt later, ga nu een verjaardagsroseetje drinken buiten in de tuin *jummie*)
salapio lieverd van harte gefeliciteerd met je verjaardag! en wat een gaaf cado heb je gekregen... en wat vervelend dat mirre geen zin heeft om door te slapen....er breken vast snel betere tijden aan en dan lach je erom. maar daar heb je nu niets aan... snap dat het heel vermoeiend is en dat je er af en toe best van baalt...gooi het er maar lekker uit hier hoor...daar zijn we voor *knuff*
Hey Salapio, welcome back & happy birthday Acht maanden niet doorslapen. Tja, het is niet gek dat je er dan doorheen zit. En natuurlijk is Mirre lief en leuk! Daar doet het feit dat ze slecht slaapt helemaal niets aan af! Knuf! Fijn dat ze zo goed eet en dat het super met jullie gaat. Hopelijk krijgen jullie alledrie snel wat meer slaap. Het is jullie gegund