Salapio....welkom terug meid! een dikke knuffel voor jou ( en Mirre natuurlijk) en van harte gefeliciteerd met je verjaardag! leuk cadeau heb je gekregen...gaaf joh! Misskeita....lekker geshopt! leuk.... en gefelicitterd met je broertje! wij gaan filmpie kijken.... weltrusten alvast!
goedeavond allemaal ! Bedankt voor alle felicitaties Salapio en augustus ook van harte gefeliciteerd Misskeita gefeliciteerd met je broertje. @salapio welkom terug meid. wat naar dat je nog steeds niet door kan slapen. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal door heen zit. Is ook niet niets hoor. Dikke knuff meid Gelukkig hebben jullie wel genoten van de vakantie. Jammer dat je eerder naar hui bent moeten komen en eten gaat beter Prima Mirre
zo even kijken wat ik allemaal onthouden heb. @miep Mika is weer lekker gegroeid ! Helemaal goed. En buggymee er alweer af. Ik vind het prima gaan eigenlijk maar ik fiets natuurlijk ook al heel wat jaartjes met kinders. @misskeita Je kunt je winterjasje toch vast nog wel ruilen als je een leukere hebt gezien. Lekker geshopped in Eindhoven. Das zeker een leuke stad @loessie veel plezier met de film ! fijn weekend met je mannetje @salapio mooi cadeau een mammafiets ! Twee tandjes al bij Mirre en wat goed dat ze kan zitten @gerda Nick ook al tandjes. Leuk hoor. Beterschap voor hem. Hij moet toch snel maar eens beter worden. Knuffie van Jesse @maartjeh leuke pixies op je hyves meid @ Johanna al stappen in de box. Wat een knappe meid zeg. @ dee wat een mooie foto's in je album de rest ben ik even vergeten sorry
Wij hebben echt een geweldige dag achter de rug. Ik heb vanmorgen met de kids de tuin versierd voor pappa. Ze hadden ook zelf een slinger gemaakt. Na het versieren zijn we cadeautjes en taart gaan kopen. Heb oa Mariokart voor de wii voor hem gekocht. De wii fit had ie al gehad. Om 12.30 kwam pappa thuis. Hebben we eerst waterbalonnen gevecht gedaan. Taart gegeten. Mjammie. De rest van de middag zijn we naar een speelboerderij geweest. De kinderen hebben zich super vermaakt. Jesse is een hele tijd in de ballenbak geweest. Hij had het zoooooooo naar zijn zin. Daar nog een hapje gegeten. Vanavond hebben we nog wat visite gehad. Koffie en gebak en nu is de rust in huize aarts weer weder gekeerd. Zometeen lekker filmpie kijken op bed. Truste en tot morgen
Salapio WE hebben je gemist Van harte gefelicteerd met je verjaardag. Knuffel voor jou, ik hoop dat Mirre gauw door slaapt, dus Mirre geef mama maar een cadeautje dat ze vannacht lekker door mag slapen. Gerda
OLGA, en zijn er al tandjes bij Senna? Of toch sprongetje? Of gewoon een driftkoppie? Hier wel een driftkikkertje hoor ... dat wordt nog wat . En Senna nog steeds zo veel aan het spugen ... vervelend hoor! En ze zeggen volle yoghurt voor magere kindjes en magere yoghurt voor volle kindjes ... Dus Mirre krijgt volle yoghurt! JUFFIE, bedankt voor de tips (muggenspray, badje etc) ... het meeste hadden we gewoon mee. Al vond ik het badje een beetje veel (was trouwens ook vaak gewoon te koud ) ... AUTO TE VOL, viel uiteindelijk mee, mn man heeft zitten herschikken. Maar pffff ... sowieso hebben we echt te veel meegenomen: badje (we hadden ook een opblaasbadje mee en verder gewoon wassen met bakje water en washandje), onze wandelwagen (megagroot en nergens normaal kunnen wandelen, hadden dus een kleine buggy moeten kopen en de rugdrager wél mee). En luxe kamperen ... tja doen we ook niet meer hoor. Volgend jaar weer ouderwets matjes en slaapzakken (als we dan gaan kamperen ... alleen als Mirre tzt wel lekker doorslaapt). *jumpt ff vooruit en leest dus niet alles * AISCA, spannend voor de tweede! PYAMAPAPJE, heb zitten lezen op de verpakking en het leek mij gewoon opvolgmelk met rijstemeel ... Dus snap niet wat er nou extra bijzonder aan is? Of zijn er meer soorten? Hier ook nog BV en ze drinkt er goed van (dus denk niet dat papjes de oplossing zijn voor doorslapen ... helaas ... gewoon een lichte slaper en een onrustig koppie) AMBER, heeft Jesse ook last van het spugen? Al naar de HA geweest? Ennu ... mooie banner heb je! GEfeliciteerd met je man! Wat een leuke foto's! Jesse is al echt een mannetje hoor! SANNEKE, grrrr lekker zo'n buurman ... al denk ik dat wij ook niet de ideale buren zijn nu ... met zo'n nachtelijke bruller JOHANA, moeilijk dilemma met je katertje. Wat heb je uiteindelijk besloten? Ik denk dat ik het wel zou doen. Hij lijkt er zelf een beetje voor te kiezen ... En ik zou het toch ook niet fijn vinden hoor een jaloerse kat bij mn kindje. Blijft natuurlijk een dier ... *spring* TANDJES POETSEN, is Mirre niet van gediend ... zit er wel zelf vrolijk op te kauwen (maar dan dus met haar niet aanwezige kiezen ) ... MISSKEITA, vervelend hoor zo zonder man GERDA, jeeej! Eerste tandje! *** Nou wel heel erg halfbakken meegelezen ... Wie zijn er nu allemaal op vakantie? Heb jullie wel gemist hoor, vooral het even van me afschrijven (voelt altijd weer een stuk minder erg dan). Vannacht geen betere nacht hoor. Rond 23u, 3u, 6u ... Rond 23u gevoed en daarna niet helemaal in slaap in bed gelegd, deed ik voor de vakantie eigenlijk altijd, ging prima. Nu niet. Heel driftig brullen. En bleef maar gaan. Mn man eropaf. Nog harder brullen . Dus ik ernaartoe, gefrustreerde man en Mirre . Eerst Mirre in slaap gekregen (ging eigenlijk best makkelijk, ze leek trouwens onwijze nachtmerries te hebben, steeds huilen in dr slaap, zo zielig). Vervolgens naar beneden en heftig gesprek met mn man ... lag dus pas tegen 1u in slaap en kon moeilijk in slaap komen. Zit nu dus met luciferhoutjes te lezen en typen. Mn man heeft het er echt zo moeilijk mee dat hij Mirre niet in slaap kan krijgen savonds en snachts. Ze wil dan echt alleen maar mij ... Nou moet ik eerlijk zeggen dat ie het ook niet echt lang probeert (kan ik me ook wel voorstellen trouwens, bij hem gaat ze krijsen, bij mij is ze vrijwel direct stil). Zal te maken hebben met BV en het vooral feit dat ze moeilijk flesjes drinkt en natuurlijk dat mn man 2x zoveel werkt als ik ... Is dat bij jullie ook zo? Of is dit gewoon weer een van die Mirredingen? Gisteren verjaardag beetje gevierd, alleen schoonzusje&vriend, schoonouders en mijn ouders + zusje & vriend. Was erg gezellig. Mirre wel een beetje verlegen in het begin, maar daarna ging ze enorm de clown uithangen. Maar liever niet op schoot bij anderen ... Ze heeft onder het toeziend oog van 9 bijna ademloze volwassenen supergoed gegeten. Tegen 1830 ging iedereen weer naar huis en Mirre na rustig een beetje spelen in bad. Ze zit net in bad ... begint ze te persen, dus mn man en ik kijken elkaar veelbetekenend aan. Mn man had het lumineuze idee om onder het badje te kijken ... en jawel ... Mirre zit vrolijk te spatteren op een drol hihi. Mirre dus uit bad en badje legen in de wc. Ik heb Mirre in mn armen en zeg tegen mn man ... 'Tjee wat stinkt t zeg'. Kijk ik naar beneden, liggen daar twee prachtige drolletjes op de grond ... We hebben echt bijna in ons broek gepiest van het lachen. Heel netjes trouwens dat ze dus niet over mij heen heeft gepoept. En blij dat ze geen ouderwetse BVpoep meer heeft . Ons eerste poepongelukje was erg hilarisch dus Nu ligt Mirre te mopperen in de box, ik denk dat ze moe is ... ik hoop het want ik wil ook nog wel eventjes slapen ...
Ik denk toch dat ze een beetje last heeft van een sprongetje trouwens ... Wel wat vroeg ... maar Mirre is er met sprongetjes vaak ruim en vroeg bij ...
Hoi Mama's! Ik kom ook effe ego doen! Allereerst voor alle jarigen.. NOG GEFELICITEERD! En WELCOME BACK voor alle vakantiegangers! Ik ben al een paar dagen niet geweest. Mijn vakantie is eindelijk begonnen maar heb hem tot nu toe best volgeboekt haha. Weinig tijd voor mezelf.. maar dat komt ook nog wel! Hier gaat alles goed verder. Met Sam ook. Hij wordt steeds leuker hihi. Hij kan al bijna los staan... heel leuk om te zien! Vorige keer liet ie in ene keer mijn handen zomaar los en bleef effe staan. Zijn tandjes zijn ook allemaal zo goed als door.. de 6de blijft alleen nog effe onderhuids zitten. Hij heeft de laatste dagen ook wel weer last met slapen. Hij valt moeilijk in slaap. Gisteren was het half 11! Maar goed dat we vakantie hebben. Hij wordt ineens ook eenkennig en gaat huilen als ik de deur uitga. Als ik dan eenmaal weg ben gaat het wel hoor. Verder weinig nieuws denk ik.. er schiet me nu niet iets te binnen. Wij gaan in de vakantie shoppen voor een autostoel, buggy en fietsstoel. Zitten hier al kindjes in de grote autostoel? Ik wil er Sam eigenlijk in de vakantie in gaan zetten. Ik denk dat hij er nu wel aan toe is. Nou ik ga effe ontbijten. Ik kom snel weer bijlezen!
maartje....wat knap zeg..leuke foto's trouwens! salapio..nog gefeliciteerd met je verjaardag..gaaf kado zeg! augustus..jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag autostoel...zit Yaeda al ruim een maandje in...maxicosi was alleen maar brullen. nu is ze lekker vrolijk in de auto alles staat klaar om vanmiddag op weg te gaan richting zuid-holland...mijn zus woont in Hondselersdijk en Glenn is met hun op vakantie geweest, dus vandaag gaan we hem ophalen en komen morgen pas terug! Tot maandag meiden!
goedenmorgen! *zit nog na te hikken van het 'poepongeluk' van mirre * vervelend dat je weer zo'n nacht hebt gehad meid...ik hoop echt dat eht snel beter wordt voor je. als ze snachts wakker wordt heeft ze dan ook echt honger? is het niet een idee om savonds om half 11 een pap of rijstebloem fles te geven (sorry als je dat al geprobeerd hebt hoor...bedoel het goed). hier gaat manlief er snachts nog bijna sneller uit dan mij...gelukkig red hij zich er ook prima mee. manlief werkt ook gewoon volledig en ik drie dagen....meestal als ze sochtends heel vroeg komt doe ik de fles (hij haalt dan de fles en ik voedt dan)
Ha meiden, Ben gisteren niet geweest en wat moet ik veel lezen zeg...Dus ik heb het een beetje globaal gedaan hoor....kijken wat ik nog weet... Maartjeh, mooie pics van een staande Charlotte! Amber, gezellige dag gemaakt van de verjaardag van je man! Leuk hoe ondernemend jullie ook altijd zijn. Misskeita, lekker in Eindhoven wezen shoppen! Gerda, wowie Nick heeft een tandje. leuk zeg! Hoop dat hij toch snel opknapt. Hij is nu al best wel lang ziekjes volgens mij.... Augustus en Momhairy Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Salapio, heeeeee fijn dat je weer terug bent! En gefeliciteerd met je verjaardag ook! Druk met feestjes hier zeg! Jammer dat jullie de vakantie moesten inkorten vanwege het slechte slapen van Mirre. Het breekt jullie echt op, dat kan ik me zeker voorstellen. Maar daarom is Mirre niet minder lief hoor. Dat begrijpen wij en je andere vriendinnen heus ook wel. Sterker nog Mirre is gewoon een schatje en ze kan en leert zoveel veel en dat is heerlijk om te zien en mee te maken. Senna heeft de afgelopen weken ook errug lopen mopperen. Veel huilen en overdag erg slecht slapen. Werd daar af en toe ook wel eens een beetje moedeloos van. Maar ondertussen zijn er zoveel momenten waarop hij dan gewoon weer zo geweldig is dat het allemaal niet meer uitmaakt. Maar goed, Mirre gaat verder dus gewoon heel goed met eten en ontdekken, fijn!
Salapio..Gefeliciteerd meid met je verjaardag! En wat jammer dat jullie eerder terug zijn gekomen..ivm t slapen.. Kunnen jullie Mirre niet eens een nachtje ergens laten logeren? Of bijv dat 1 van jullie eens 1 nachtje bij 1 van de ouders gaat slapen.. Zodat die eens kan bijtanken? En wat lachen jullie poepongelukje! Amber..gezellige dag gehad..hartstikke leuk meid! Fijn hè zo samen genieten met je gezin! wat een leuke fotos! Britteke..fijne vakantie meid! Iloon..veel plezier! Goedemorgen.. hier zijn de boodschappen weer binnen.. en ben al druk in huis geweest..zometeen weer even verder..
Hey meiden! Wat een dag gisteren. Popstars pfff wat een in elkaar gezet toneelstuk. 8uur waren wij in Bussum, half 12 savonds zaten we pas terug in de auto! maargoed, MIJN VRIENDINNETJE IS DOOR! Patricia (pai ofzo?) die zei "ik vind het niet goed, maar ik vind het geweldig!" ik mocht mee luisteren en mee kijken, pfff meteen alle camera's bovenop me neus. Ik heb nog een dansje gedaan voor de camera met de regiseur (zal denk niet uitgezonden worden, dat is niet echt charmant voor hem ) Ik heb heftige dingen meegemaakt, van eleptische aanvallen tot aan uitgescholden te worden door een dronke vrouw. Wat vreselijk die vrouw, ze begon smorgens aan het bier en het werd later en later en zijn werd steeds agressiever. Wij gingen later wat eten bij de snackbar in de buurt dus wij lopen het gebouw uit en zij word eruit gegooit. Ze zegt "net als die blonde wijven, ja die ja! stelletje k*n*er hoertjes. Bleek later! ze was alweer terug in Hilversum, is ze terug gehaald door de mensen van popstars! ze moest toch auditie doen voor de kijkcijfers. Ze was ladder zat en kon niet meer op dr benen staan, de jury hebben haar helemaal de grond ingetrapt. Toch moest ik er erg om lachen En nog veeel meer.. Sorry voor het hele verhaal, wilde het even vertellen.