Miep, hi hi, na 1 rondje toch maar de buggy drager weer terug gebracht. En Mika een gemiddelde Nederlander. Mooi, dan wete je dat hij in ieder geval toch genoeg binnen krijgt he! Juffie, trouwens niet naar de taartensite verhuizen hoor! Daphne, wta leuk dat jij/jullie fotoshoots mogen doen! En die foto's in je album zijn ook erg mooi zeg! Salapio, Senna zijn 1e tandje begint nu door te komen. Ik voel een hard stukje onder zijn tandvlees, dus duurt niet lang meer. En ja, Senna heeft ook behoorlijk temperament hoor. Af en toe echt een klein driftkoppie, maar wel een hele leuke en lieve! En het spugen gaat hier juist veel beter. Nog maar heel weinig, dus ik ben zooo blij! Hij krijgt nog wel 1 schepje jbpm door zijn melk. Oh ha ha hah ha, die drollen van Mirre...geweldig! Britteke, lekker vakantie hoor! Veel plezier met al je geplande bezigheden! Wel af en toe komen buurten hoor! Iloon, veel plezier bij je zus! Miep, ook al weer lekker bezig geweest! Amber, wat een kereltje die Jesse in het ballenbad!
Morgen, Gister hele de dag weggeweest met nicht van mn man jay en haar kids. We zijn naar kinderboerderij geweest en zijn nog ff langs het speeltuintje gereden. Jayda heeftvoor het eerst in een schommel gezeten en ze vond het geweldig. daarna op de wip, glijbaan etc. Vandaag ga ik snel mn huis opruimen en dan boodschappen doen. Mijn ouders en zusje en dr man komen hier eten. Ik ga Marokkaans koken. @ Salapio, Welkom terug meid enw at jammer dat Mirre niet doorslaapt. Ik hoop dat ze binnen het wel doet. Respect dat je dit al 8 maanden volhoudt. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @ Augustus lieverd, Jij ook gefeliciteerd! Nog wat leuks gedaan? Ik ga nu maar ff snel door met winkelen op mexx.com. De nieuwe collectie is zo mooi. Ik heb al 6 kledingstukken in mn winkelmandje staan in maat 80. Zalw el ff duren voordat ze dat aanheeft! Ik hoop dat het met suikerfeest wel een beetje past. Dat is begin oktober!
Check mijn Samurai senna! [img=http://img501.imageshack.us/img501/73/dsc0050mc6.th.jpg] [img=http://img170.imageshack.us/img170/4006/dsc0063sk5.th.jpg]
Ik word helemaal geweldadig door de Mexx-site! Dat ding loopt nu al een uur vast. Jah zo kan ik niet winkelen!
Olga; Aaagh wat een leuk pakkie zeg! Staat hem erg leuk :-D Juffie; schoonmaakse vandaag & veel plezier met je ouders en zusje. Wat raar dat die site zo sloom gaat, misschien zijn ze er mee bezig?
Juffie, wat een gezellig dagje gisteren! En alweer aan het shoppen voor Jayda oh oh oh....ha ha misschien loopt die site wel met een reden vast. Just a joke!
Hahahah olga KNIEKOUS hahahahaha! Nee de site loopt og steeds vast! Grrrrrrrrrrrrrr! Als mn man dit hoort dan zal ie heel blij zijn en ikw eet zeker dat ie dan zegt. Ik hoop dat het zo voor ALTIJD blijft!
Ik ga weer verder met het huishouden wnat die site werkt echt op mn zenuwen! Straks belandt mn pc ergens in de tuin van de buren!
Ik heb gisteren bij de Hema een leuke pyama voor Senna gekocht en nog 3 rompers met lange mouw. Nieuw spul en erg leuk. Juffie, poets ze!
Alieke..een hele belevenis! Juffie..erg hè.als die sites niet goed werken.. Olga..wat een geweldige foto's! echt superleuk! en leuke dingen bij de Hema gehaald!leuk!
hoi dames tergug lezen doe ik vanavond ik wilde vragen willen jullie mijn vriendje worden op hyves ik heb er net een gemaakt op nick zijn naam gezien de omstandigheden, ik ga vandaag even kijken hoe alles werkt, en dan zullen we zien of het stand houd. Dus wie wil er vriendjes worden hier is mijn link er naar toe http://nick17-12-2007.hyves.nl/ fijne dag alvast iedereen gerda
Net weer wat meegemaakt: Liep met Hannah in de kinderwagen door het centrum van Schiedam. Komt er een vent met zijn zoontje op de kinderwagen aflopen. Zegt die vent tegen dat kind: Kijk, een aapje! En vervolgens tegen mij: Weet je niet dat het in NL verboden is om apen als huisdier te houden? Ja, hoef je niet zo boos te kijken. Moet je maar geen bruine kinderen maken. Ik weet dat ik hier boven moet staan, dat ik het me niet moet aantrekken, dat het meer zegt over hem dan over ons, maar toch kan ik niet ontkennen dat dit een beetje pijn doet...
Liep net trouwens even de Wibra in, en heb echt zulke leuke kleertjes gescoord voor Hannah: een jurk en een gebreid vestje. Echt voor een habbekrats en te cute. Aanrader dus.
Nou zeg waar haalt die *****zak het recht vandaan. Je had hem in zijn gezicht moeten spugen. Alleen al door dat te lezen word ik zooooooooo boos en verdrietig dat ze dat zeggen over jouw lieve mooie meisje hannah.