December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ juffie niet leuk he als het niet werkt zoals je zou willen !
    Enne weer lekker aan het shoppen. Leuk he ? en verslavend.

@ Gerda ik heb je een uitnodiging gestuurd op hyves

@salapio moest wel lachen om je poep avontuur :) :) :)
    En weer een slechte nacht gehad. Zwaar hoor.

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ alieke
    Wat een avontuur zeg bij popstars. Leuk dat je vriendin door is naar de volgende ronde. Knap hoor.
    En wat betreft die dronken tante. In de voorrondes moet het programma het daar wel een beetje van hebben he ?

@ olga weer leuke dingen gekocht.

@ Misskeita jij ook weer wat leuke kleertjes gescoord.
    Blijft leuk he voor de kinders shoppen

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ allemaal

Bedankt voor alle felicitaties gisteren en natuurlijkde complimenten op mijn pixies.

Vanmorgen flink gepoetst. Was echt nodig.

Zometeen boodschappen doen want volgende week ebgint de school weer voor de kids.

Vanmiddag verjaardag bij vrienden van ons. Hun dochtertje wordt 3 jaar. Druk dagje dus.

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Misskeita....wat een rotvent!
    gggrrr....heb er gewoon geen woorden voor :evil: !

Alieke.....lijkt me een hele belevenis bij dat popstars....jhe hebt dus veel gezien en meegemaakt. ;) ...haha
    en je vriendin is ook nog door! Goed zo!

Amber....leuke foto's....en de poets alweer klaar?
    succes met de boodschappen!

Olga....ook leuke foto's....mooi pakkie....( met kniekous :) ;) )

Salapio...haha, die Mirre....
    wat een grappig poepverhaal zeg!

Gerda...ik heb je effies toegevoegd hoor!

Juffie....balen dat die site zo doet....
    is het je uiteindelijk nog gelukt of niet?!

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Iloon...veel plezier hoor meid!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, ik sla zowat stijl achterover hier....Dat is echt niet normaal zo'n reactie! Dat hij zijn kind zo opvoedt vind ik verschrikkelijk.
    Snap best dat je je hierdoor een beetje verdrietig voelt hoor. Maar jullie Hannah is echt zo'n mooi en lief meisje.

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    miskeita echt mijn oren klapperen...wat schandalig zeg! idd boven staan maar kan me voorstellen dat het wel even pijn doet...belachelijk wat een enorme kl*#tz&k echt geen woorden voor.

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb je/nick uitgenodigd gerda :D

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    voor de hyvers onder ons..als iemand zijn krabbels op privé heeft staan....hoe kun je die persoon dan krabbelen? vraag ik me nou al zolang af en zie dat gerda het ook heeft...maar ik zie nergens een knopje waar je kan krabbelen?

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben naar de markt gegaan en heb vis gehaald. ga een (vis)ovenschotel maken met paprika en tomatensaus en dan ook nog eens van die lekkere gekruiden krieltejs erbij. mmmmmmmm!

Daarna ben ik naar AH eggaan en heb boodschappen gedaan.

Op de terugweg ff langs de stad gereden. Bij de Hema 4 witte rompertejs met lange mouwen gehaald in maat 74/80 voor de winter.
    En natuuuuuuuurlijk ben ik langs de MEXX gegaan. heb 6 kledingstukken gehaald (dus 2 complete outfits)! 2 jurkjes met truitjes en leggings. Super schattig! Dezelfde modellen alleen andere kleuren!

We izjn nu thuis. Jayda heeft ene fels gehad en viel als een blok in slaap. Ik ben nu poffertejs aan het eten en ga zo beginnen met koken en de boodschappen ordenen.!

11. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hier valt mn onderbroek van af (Ff snel weer omhoog hijsen)!

jeetje wa een onbeschofte l*l zeg!
    Naaaaaaaaaaaaah als mn man dit heeft gehoord dan had ie m echt gehoekt. En dat terwijl mijn man zo lief en rustig is!

Hannah is een hele mooie meid. Echt waar!

Nou ik vraa me af wie hier een aap is. Stomme mna. En dan voedt ie zn kind zo op! Pfffffffff ieuwwwww sommige mensen hebben daadwerkelijk tekort aan hersencelletjes!

Over aapjes gesproken...

5 jaar geleden ben ik naar marokko gegaan en ben naar marrakech gegaan. Daar hadden ze op een grote plein van die aapjes die allerlei kunstjes deden. Ik vodn ze zo lief!
    De eigenaar zag hoe vrliefd ik naar die diertejs zat te kijken. Hij vertelde mij dat hij 2 pasgeboren dwergaapjes heeft. We mochten ze van hem overkopen.
    Ik stemde in en kocht een en mn neef van 25 destijds kocht er ook een.
    Die van hem was vrouwelijk en noemde haar Chiqita en die van mij was makkelijk en we noemde hem Chicco.
    We hadden reisdocumenten voor hem opgesteld en we hebben hem ook ingeent. We hebben een ele mooie kooi voor hem gekocht en ik heb hem geleerd om handjes te geven en leerde hem ook af om anderen te bijten.

Mij neef keerde met de bus naar Nederland en in Spanje (douane) werd Chiqita aangehouden en ze is in beslag genomen.

Wij keerden terug (was met mn ouders op vakantie et de auto) en niemand die wat zei. Onderweg als we stopten kregen we alle kindjes bij ons aan de auto. Ik had luiers gekocht en ging hem dan elke keer verschonen en felsje melk geven en zo nu en dan een banaan.
    Hij was zo lief en ik beschouwde hem als en familielid.

terug in Nl bleef ie een maand bij ons. Ik deed de Pabo dus mn zwangere tante paste overdag op. Hij droeg babykleertjes en ik beshouwde he als een mensje.
    Ik vierde mijn 25 verjaardag en we haddenveel visite bij mijn ouders. We gingen de tuin in en de kinderen waren erg druk want Chicco was er natuurlijk!
    De buurvrouw had last van ons en belde de politie en verklikte ook dat wij een aapje thuis hadden.
    de volgende dag kwamen ze aan met 3 busjes en hebben ze onze lieve Chicco meegenomen. Hij werd in een asiel geplaatst!
    Wij kregen een bekeuring van e500 en moesten elke keer zijn inentingen betalen. We mochten hem niet meer zien.
    verder was het een bedreigend diersoort dus hij moest terug zodra ie wat ouder werd.
    Ope en dag werd ik gebeld en ik was aan het stage ana het lopen.
    Chicco was doodgebeten door een grote aap en is overleden.
    Ik heb gehuild om hem en voelde mij zo verdrietig!
    Nu ik dit type, besef ik hoe erg ik hem mis. Hij was net een kind.
    Neeeeeeeeeee hij is niet te vergelijken met Jayda hoor hahahhahahahha!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    AUGUSTUS, aha! OOk gefeliciteerd dan :D Mooie dag he die 15e ;)

JOHANA, één keer fles met biobim geprobeerd en toen weigerde ze pertinent de fles. Dus geen idee of dat werkt. Soms wil ze snachts echt drinken (zoals vannacht en dat terwijl ze gisterenavond supergoed had gegeten en gedronken), soms niet. Geen pijl op te trekken dus en ook heel onvoorspelbaar (ik dacht dat ze vannacht geen trek zou hebben bijvoorbeeld).

MIEP, (schoon)ouders hebben beide al voorgesteld om op te passen. Geen goed plan. Allereerst omdat ik dan waarschijnlijk niet kan slapen gewoon omdat Mirre niet bij ons is. En ten tweede omdat ik weet dat ze dan niet normaal in slaap zal vallen ... en als ze bij mn moeder in dr armen slaapt dan wil ze dat de volgende avond natuurlijk ook weer. (lekker eigenwijs he)

ALIEKE, wat een verhaal van de popstars. En leuk van je vriendin!

JUFFIE, leuk he Mexxkleertjes :D En wat ga je lekker koken ... jummie. Wij zouden ook vis eten met stoofschotel met paprika, aubergine, abrikozen en tomaat ... maar vrienden zijn wat lang blijven hangen en dus hebben we de markt gemist (nu wordt het pasta met zalmsnippers ... ook lekker)

OLGA, super t eerst tandje :D ... en wat een grappige foto! Leuk nieuwe dingen bij de hema, zal ik ook eens gaan kijken.

MISSKEITA, :confused: ... wat een onwijze :c: :c: :c: :c: ... *komt stoom uit oren* ... ik weet niet wat ik met die vent had gedaan (ben bang dat het ordinair was geworden). Wat een onwijs domme oetlul!

Vrienden waren langs met zoontje van 3,5 maand (ja dat jongetje die al lekker doorslaapt ja ;)). Was supergezellig.

Heb een nieuwe foto in mn album, zal binnenkort ook vakantiefotootjes plaatsen. Maar heb geen zin om alles te verkleinen nu.

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pfff flessendrama hier....danielle weigert gewoon haar laatste fles...ze kreeg er nog maar drie maar nu dus nog maar twee..pff lastig hoor.
    zou het een fase zijn? ze wil ook niets anders drinken...grrr :(

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda…heb je erbij als vriendje hoor!
    leuk jullie ook hyves!

Misskeita..wat belachelijk zeg van zo’n vent..je zou m toch zo effekes z’n harses in rammen!

Amber..lekker gepoetst!

Johanna..ik denk dat je t dan alleen kan zien en kan krabbelen als t een vriendje van je is..
    Ja dat flessendrama hebben we hier ook gehad..hij krijgt helemaal geen fles meer…
    Vervelend en met een lepeltje dan? Van een bordje af?

Juffie..effe goed geslaagd bij de MEXX..gaaf!

Salapio..idd eigenwijs..maar ik snap je wel hoor..
    En als je man nou eens alleen bij z’n ouders gaat slapen..en jij thuis..
    Dan krijgt hij in ieder geval eens een nachtje rust..
    En dan misschien eens andersom..dat hij thuis blijft met Mirre..en jij bij jouw ouders?
    En wat een lieve foto!

We zijn even naar tuinland geweest..daarna langs prenatal kijken voor een winterjas..
    Maar niks gevonden..heel weinig keuze hadden ze..
    Dus volgende week toch maar even hier in de stad kijken..
    ;)

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    het is een hyves vriendje van me :( dus dat is het niet.

16. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Bipat thnx :)
    arme evan.. ja demy heeft dat ook wel eens
    dan valt ze bijna in slaap en leg ik haar in bed
    huilen huilen. en na paar minuten hele broek vol.

Olga: heb het schema al weer wat om gegooid
    want mevrouw werd vannacht om half 5 wakker en wou niet
    meer slapen :(
    dus de avond fles zit nu gewoon 200cc
    in hopelijk slaapt ze nu wel door :)
    ben benieuwd wat ze vannacht doet./

Miep en miep ja stil he.,
    ik ben er ook niet iedere dag
    mijn internet doet een beetje
    raar heb er al over gebeld. ze zouden
    kijken waar het aan lag
    maarja kpn is niet zo snel.
    ja ik zou het ook raar ivnden
    als je over 2wkn weer moet.
    waarom is hij zo laat voor de 7,5 mnd
    afspraak?

daphneenestelle: wat leuk dat je
    een foto reportage krijgt in je trouw jurk :)
    ja dan heb je zeker een motivatie :)
    succes

amber gefeli met je mannetje :)

Maartjeh wat een super foto zeg :)

augustus gefelii meid :)

Salapio gefeliciteerd meid
    een mama fiets leuk hoor :)
    jammer dat jullie eerder terug zijn gekomen
    van vakantie. hoop dat mirre snel door
    gaat slapen zodat jullie ook weer een beetje rust
    krijgen.

Mom hairy gefeli met je bday :)

Olga leuke foto`s van senna
    Zo na flink wat nalezen :)
    bne ik weer bij :)

Misskeita: wow dat meen je niet:O
    ik had die vent echt op de bek geramp
    wow dat hij dat doet snap ik niet
    haat zulke mensen.

he meiden heb een vraag !

hoeveel groente en fruit krijgen
    jullie kids?

demy eet nu 1 klein potje olvarit op
    als ik het vers maak eet ze ongeveer
    1 halve appel en een halve peer
    en savonds eet ze maar een half potje van
    6mnd groete van olvarit
    ik vind het erg weinig?,,
    ze krijgt daarna nog wel een suikervrij
    danoontje.
    maar toch krijgt ze nu niet te weinig?
    ik heb het idee dat ze het neit opkrijgt
    als ik meer geef.

en Zitten jullie kids al in de kinderstoel?
    demy die zit nog niet stabiel en blijft dus niet goed
    zitten maar ze wil niet meer in de wipper
    erg vervelend dus met hapjes geven.
    verder alles goed hier :)

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    danielle krijgt 200gr fruit (zo'n groot 6mnd potje) en 200gr groente met daarachteraan zo'n yoghurttoetje...en ze zit al bijna een maand in de eetstoel..maar goed ze zit ook al een tijdje heel stabiel dus dat scheelt.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, ha ha als de site het niet doet ga je maar gewoon naar de winkel! Leuk hoor dat je weer zo goed geslaagd bent voor Jayda!
    Enne...heb je echt een aapje gehad thuis?Wat een zielig verhaal...

Salapio, gezellig vrienden op visite gehad. Wat een lollige foto van Mirre! Zo'n vrolijk bekkie!
    Ze had het echt goed naar haar zin daar!

Lindy, hier eet Senna een groot potje groente en fruit of vers, maar weet niet hoeveel dat dan precies is. Zou gewoon eens proberen om haar meer te geven. Als ze het niet op kan weet je het snel genoeg en kan je weer over naar kleine potjes. Toen Senna nog niet zo stabiel zat, deed ik hem op een gegeven moment wel in de kinderstoel, maar dan met extra ondersteuning aan de zijkanten. (met handoeken) En dan niet te lang laten zitten; dus alleen voor het eten.

Johana, lastig dat Daantje die fles blijft weigeren. Ook als je haar later op de avond wakker maakt? En anders inderdaad maar in papvorm geven met een lepeltje?

Miep, ik heb zowiezo nog maar weinig winterjassen gezien in de winkels. Begint denk ik nu pas een beetje te komen.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna wil deze week helemaal geen brood meer eten....Het ging juist de goede kant op. Steeds een halve boterham ongeveer. Heb het met appelstroop geprobeerd, maar hij vist het er gelijk met zijn vingers uit en gooit het op de grond. Dus maar even een paar dagen niet geven denk ik. Verder vind hij de 8 maanden potjes nog niet zo fijn. Als er te grote stukjes in zitten wil hij het niet eten, terwijl hij het altijd reuze leuk vind om grote stukken voedsel te ontdekken en aan te sabbelen....
    Oja, yoghurt is ook nog geen succes. Als ik er een paar schepjes van een fruitpotje doorheen doe gaat het redelijk. Maar ja, alles op zijn tijd.

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag naar de Makro geweest en 9 pakken luiers ingeslagen! (alleen dan was de korting leuk=15 cent per luier)

Daarna naar een verjaardag van een vriendin. Ze deed een picknick bij haar achter in een parkje. Prima weer en heel gezellig met allemaal kleedjes en lekkere hapjes. Senna heeft dus vanmiddag niet geslapen en is zo lief en gezellig geweest. Terug in de auto moest hij wel huilen. Was alleen stil als hij mijn hand kon voelen, dus mijn arm ligt nu ongeveer uit de kom van het omgedraaid zitten....
    Thuis met moeite gegeten, toen in bad, lekker flesje en naar bed. Hij viel in 1 keer in slaap, joepie! Nu het tandje begint door te komen, lijkt het weer iets beter te gaan met slapen.

Deel Deze Pagina