Morgen gaan we met de hele familie naar de dierentuin. Wij krijgen het nog kado omdat we 10 jaar samen waren in april. Heb er wel zin in, we gaan naar Burgers Zoo in Arnhem.
Dag dag, ik ga even relaxen, want ben een beetje moe. Mijn vriend is vanavond weg, dus ik ga misschien maar eens vroeg naar bed.
Leuk Ga jij ff lekker relaxen ik ben ook alleen saai hoor maar kan nu tenminste ff me series kijken hihi ik duik ook me bedje in meiden knuffel doei
Johanna..dan weet ik t ook niet.. misschien heeft ie t verkeerd ingesteld? Lindy..Mika was zo laat met de 7,5maandafspraak door de vakanties.. Ik zou gewoon grote potjes proberen..dan geeft ze t zelf wel aan.. Mika krijgt smorgens een half potje en smiddags een half potje fruit.. soms een heel potje maar meestal genoeg aan een halve.. Olga..misschien ander beleg proberen..Mika is gek op leverpastei.. En hier tzelfde probleem met de 8maanden potjes.. Ik had t overlegd met t CB.. Die zei ook dat t vloeibaar is met daarin stukjes.. en geen normaal geprakte hap.. Ze raadde aan om t extra te prakken..dus ik mix t nog even extra met de staafmixer en dan eet ie t wel op.. En toch nog even luiers opgehaald! welke haal jij altijd? baby dry of active fit? hier overdag altijd active fit aan en snachts baby dry.. Hele fijne dag morgen hoor! We hebben even filmpje gekeken.. ga zo Mika nog even wakker maken voor papje.. Op t cb even overlegd maar hij moest toch nog wel minimaal 2 keer pap krijgen..dus nog maar even wakker maken dan hè.
Amber Leuke foto van de kaarsje uit blazen die anderen trouwens ook hoor. Salapio Fijn dat je een iets betere nacht hebt gehad hopen dat het snel beter gaat, ze wordt gelukkig groter dus wie weet. Ha ha dat poep ongelukje. Leuke foto van Mirre Olga Inderdaad duur tnu wel erg lang, volgende week maar eens kijken of er misschien iets aan te doen is want ze zeggen hoort bij de tandjes. leuke foto's van Senna. gezellig naar de dierentuin, wel foto's maken hoor. Juffie Doet de site het al weer, wat kun je je er aan ergeren of niet , ik heb dat ook. Misskeita Dat is echtniet normaal hoor zo'n opmerking, het zegt genoeg wat voor mensen dat zijn, snap best dat het naar is zoiets te horen. Je hebt een mooie dochter hoor. Miep Lekker boodschappen gedaan,heerlijk alles weer in huis. Alieke We gaan je dus misschien nog op tv zien ben benieuwd. Augustus Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Britteke Fijn dat alles goed gaat met jullie ,en druk ja dat hoort er soms bij in de vakantie volgend jaar lekker rustige vakantie. Iloon Fijn om Glen weer te zien vandaag. Dames bedankt voor de uitnodigingen van hyves, Slaap lekker allemaal
Mn ouders en zusje en man zijn net weg! Hele leuke avond gehad en we hebben veel gelachen zeg. Chicco kwam toevallig ook ter sprake en ik kreeg tranen ik mn ogen omdat ik hem miste en iedereen lachte mij uit. de man van mn zusje die pakte ook jay en zei.... Hier je ehbt een veel lievere Chicco gekregen hahahaha! Ik ga ff de woonkmaer opruimen want het is een bende en ik ben echt een schoonmaakfreak (smetvrees).
Hey Lieve Meides! Zo wij zijn weer terug van vakantie. Ik heb nog niet terug gelezen, probeer dat morgen even te doen, ben nml erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Heb ik nog belangrijke dingetjes gemist? : Frankrijk was heerlijk, lekker genoten van elkaar en over het algemeen lekker weer. Wel " anders" vakantie vieren met zo'n klein hummeltje, voel me ook niet echt uitgerust nu Liv is best n beetje van slag geweest (zeg maar overstuur) de eerste dagen vooral, eigenlijk ook logisch: lange autorit (ondanks de vele keren dat we gestopt zijn, van het ene hotel naar het andere hotel en toen pas bij onze bestemming en natuurlijk ook de warmte en ander eten, tsja niet raar dat m'n moppie n beetje van slag was toch? Resulteerde helaas wel in 2 tot 3x per nacht eruit Liv was al heel lang aan het brabbelen maar vorige week kwam er n overduidelijke mama uit! nu doet ze niet anders dan mama roepen hihi, ze had best n origineler 1ste woordje kunnen verzinnen(hottentottententoonstelling ) maar ik ben trots! 3 weken geleden (ongeveer) kwamen Liv d'r voor tanden door, op de vakantie kwamen er ook nog twee tanden naast (ja dat kwam er ook nog bij ) dus d'r zesde tandjes komen er nu aan. Trappen lopen doet ze als n wilde, uiteraard wel met strenge beveiliging om haar heen 8) Nu ga ik snel slapen, gisteravond zijn we om 20u vertrokken en vanmorgen kwamen we om 9u aan, Liv was klaarwakker toen wij thuis aan kwamen dus ik heb over de hele dag maar 1 uurtje slaap in kunnen halen *gaap* Nu heeeeeeeerlijk tukkie doen. Vakantie was super maar wat fijn om weer lekker thuis te zijn! See ya soon! xx
ess meid fijn dat je terug bent en het een goede vakantie is geweest en zoveel tandjes al en 'mama' zeggen dat is wel heel leuk
ik ben er ook weer @#$%$@#@$% computer was kapot! maandag bij het cb geweest en angelina weegt 7780 gram en is 69 cm lang...keurig op de lijn angelina weigert heel veel potjes ...ze lust alleen sperziboontjes - worteltjes - bloemkool - ewertjes...iemand tips? ze lust de potjes niet van de 6 maanden...ze spuugt het gewoon uit. gisteren de gratis foto opgehaald bij de v&d...SUPER MOOI! ik moest weer een formulier tekenen want ze willen weer 2 foto's gebruiken voor reclame *trots*! ik zal er straks even een foto van maken en even spammen ik heb weinig bij gelezen...stelletje kletstante's...20 pagina's ik las wel een stukje van misskeita...wat een :c: ! op dat moment sta je met een mond vol tanden maar je zal 'm het liefst de hele straat laten zien! en nog een vader ook...lekker voorbeeld!
Essebes weer in the house En French ook weer van de partij \/ Leuk dat 't cluppie weer completer begint te wodden. Ik ga zometeen met Hannah naar mijn opa en oma. Blijven we ook een nachtje slapen. Tot morgenavond dus maar weer!
Goedemorgen! Essebes..je bent weer thuis! fijn meid! Jammer dat je niet veel hebt kunnen slapen..hopelijk deze week een beetje bijtanken! Juffie gezellige avond gehad! French gelukkig weer online! en angelina weer lekker gegroeid! Misskeita.veel plezier! Hier druk in huis aan t rommelen! had trouwens gister de oproep voor t ziekenhuis binnen gekregen.. moet 10 september heen..dus das nog best snel..
Ess....welkom terug meid.... fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben... en de tandjes zijn opgekomen....leuk joh! Nicky zegt ook Mama....leuk is dat he... French....vervelend dat je comp het niet deed... gelukkig ben je er ook weer! en wat gaaf dat ze de foto's weer voor reclame gaan gebruiken! kan me voorstellen dat je trots bent op je meisie ! Miep...dus 10 september moet je heen... vrij vlot idd ja... spannend! Misskeita...veel plezier bij je opa en oma! nou hier is mijn laatste vakantiedag aangebroken! moet morgen weer aan de bak...een late dienst draaien! naja, heb er ook wel weer zin in hoor, na 3,5 weken !
dank je wel amber ja zijn er paar jarig he de 15de maar leuke verjaardag gehad hoor. heb nu lekker vrij en zitten nu minden in de verbouwing (aanbouw) alles is nu echt uit de woonkamer en ik ben naar boven verbannen (zolder) dus ik heb niet veel tijd gehad om bij te lezen sooooooooooooooorrrrrrryyyyyyyyyyyyyy dus ik ga wel stukken lezen maar weet niet hoeveel het is hahaha....kan iemand mij een uodat geven van de spannende of leuke dingen of die ik moet weten? xxxxxxxx
Loessie..vandaag nog even lekker genieten hoor! Johanna..leuke foto's! Momhairy...Nog gefeliciteerd met je verjaardag! We hebben even lekker gewandeld..t is nog lekker weer!