Essebes He je bent er weer van vakantie leuk man. Liv wordt een drukke dame French He je was er ook weer Angelina groeit goed. Misskeita Veel plezier . Miep Lekker aan het rommelen ,volgende week heb je het huis overdag weer helemaal alleen. En het ziekenhuis is best snel. Lekker gewandeld. Loessie Vakantie voorbij wat jammer,werk ze morgen. JOhanna Mooie foto's van Daan en die van samen van jou en Daan. Momhairy Leuk weer wat van je te horen. Lindy Inderdaad gelukkig dat de box in elkaar zakte ,en dat Demy er niet in lag,of zat en was de witlof schotel lekker. Amber Leuk naar de efteling geweest. Nannaf En heeft je boef nog even geslapen. hiep ik sta ook op pagina 1000 als het goed is wat gaat dat snel he. Worden er nu vast wel weer meer. Nick is vandaag 8 maanden nog een hieper de piep. Nick heeft weer 2 tandjes er bij onderin. Groetjes Gerda
1000 bladzijdes ver gekomen met 'mijn'topic... Goedzo dames en zo door gaan. Augustusmams's hebben ruzies met elkaar... ieuwwwww gelukkig 'hoor' ik daar niet ookal is Jay op 30-8 geboren! Morgen beginnen met werken. De komende 2 wekn werk ik FULLTIME! Ik zal jay heel er misen. Ik heb 4 hele maanden alleen maar thuis gezeten en voor haar gezorgd. En nu gaat mijn kleine meid naar KDV *slik* Ik vind hetw el moeilijk hoor! Vandaag heb ik mijn huis geschoongeboend nadat ik 2 dgen lang visite had. Daarna zijn we gaan wokken! Nu ga ik strijken, heb net eenwasje laten draaien en daarna voor de TV zitten. Ik kom straks nog ff heir koekeloeren. jay ligt al in bed te knorren!
@ Amber; meid wat heerlijk zeg dat ej zo kan geneiten van je 3 kids. Jij ben echt gezegend met 3 mooie en egzonde kids! Was ooit mijn droom om 3 kids te baren en nu ben ik als de dood ervoor!
gerda mijn witlof schotel was heerlijk ik ga lekker bank hangen nog even snel afwassen en een poging wagen om demy in slaap te krijgen die ligt te jengelen teveel indrukken denk vandaag. ze heeft ook zo veel gezien met wandelen tot morgen
@miep De operatie is idd al best snel ! Gelukkig maar. Hopelijk eindelijk van je pijn af. @Nick Gefeliciteerd met je 8 maanden vandaag. @juffie Bedankt voor het compliment. Enne voor jou komt er misschien ook een tijd dat je het aandurft nog een kindje te krijgen. Dat hoop ik wel. Het is niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik heb het wat dat betreft gewoon makkelijk gehad. Ben ook super trots op mijn 3 musketiers.
hallo dames Dames die jarig waren gefeliciteerd loesie vakantie voor bij jammer lekker weer werken. miep lekker gewandeld Essebes wel kom terug fijn dat jullie leuk hebebn gehad. amber fijn dat jullie leuk hebben gehad in efteling en leuke filmpjes johana79 leuke fotos juffie fijn dat je leukedag hebebn gehad. Spannend weer werken. gerda nick 8 mnd gefeliciteerd en twee tandtjes gisteren naar me3 moeder geweest in deventer was gezellig bij me zus bbq. Vandaag hebben we fietszitje gehaald via markplaats ziet er goed uit. Moet maar gauw op zetten. kan ik met Tugce fietsen. Ik wil ook graag mamafiets maar vind zo duur. Veder lekker rustig aan gedaan. MOrgen weer werken fijne avond
ik kom even spammen... net even vlug een foto gemaakt...de foto is een beetje in de mist! de fotofraaf vroeg of ik angelina al had ingeschreven had voor een modellenbureau...nou ik ben nornaal gesproken 1.73 maar ik voelde me 5 meter toen ze me dat vroeg