Lindy.balen van je box! Nannaf..leuk zeg dat vrijwilligerswerk! Amber..wat ontzettend gaaf! Die filmpjes! Vooral dat lopen! Echt al een grote vent! En iedereen op pagina 1000 gefeliciteerd met t behalen van pagina 1000 Ayse..lekker gezellig weekend gehad! French..mooie foto! Ga je angelina nog opgeven als model? Oja 10 september..dan wordt ik nog niet geopereerd.ze gaan dan eerst allerlei onderzoeken doen wat t precies is..
mijn vriend is vandaag ook weer aan t werk.. en nu regent t pijpestelen..hoop dat t straks droog is..
@juffie : werkse ik heb een beetje rond gesnuffeld en bij de meeste bureau's moet je inschrijfgeld betalen...is opzich geen probleem maar die nemen iedereen aan...als jullie begrijpen wat ik bedoel. ik heb nu een bureau gevonden in amsterdam en die kijken of ze je willen hebben...ik heb daar een mail na toe gestuurd...even afwachten
Goeiiiiemorgen! Ess; Liv word een grote meid zeg! Juffie; Werkse vandaag! Johana; leuke foto's, echt schattig :-D Nog meer leuke foto's gezien :-D ** Nu komt mijn verhaal. LOÏS HEEFT VAN HET WEEKEND HAAR EERSTE STAPJES GEZET! Me mannetje is weer begonnen met werken, ik heb nog een weekje vrij. Ik mis hem Heb veel steun van hem gekregen de afgelopen weken. Vanmiddag ga ik me vrienden/vriendinnen opwachten die terug komen van lowlands. Grappig om te zien, al die verrotte koppies
Ha meiden, wel gelezen, maar ga een beetje uit mn hoofd reageren. Dus als ik iemand vergeet ... sorry ... MODEL, ik was als baby een model, was een leuk zakcentje (vooral voor mn mama die was alleenstaand), maar ook onwijs veel gezeik. Hele dagen in een studio of op lokatie. Tja je moet er maar zin in hebben ... En Angelina natuurlijk ook! ETEN, Mirre eet ongeveer op een dag: ochtend fruit (bijv 1 abrikoos, halve banaan) en meestal halve boterham met boter. Soms later ook nog wat brood. Meestal tussendoortje rijstwafel of volkoren knackerbrod. Avondeten, groente (bijv kwart paprika, eenderde broccoli) en ongeveer 150ml volle yoghurt na. En tussendoor BV. Ik denk 4-6 voedingen per dag&nacht. Maar eten kan wisselen. Gisteren kreeg ze kikkererwten en aardappel, nieuw voor haar en ze was erg moe dus ik denk 1 aardappeltje en 3 hapjes kikkererwt (maar wel 100 ml yoghurt). *** Mirre alarm *** (die is trouwens erg jaloers op al die kruipers en stappers ... schuift nog altijd alleen maar achteruit )
goedemiddag allemaal! heb wel bijgelezen....maar effe geen tijd om te reageren.....moet vanmiddag werken en het huis nog effe doen! meiden die weer moeten werken vandaag! WERKSE! amber...leuke filmpjes trouwens....echt knap van Jesse zeg!
hoi hoi wat een leuke dingen allemaal om te lezen. amber.... krijg het tweede filmpje niet geopend. tyni pic zegt dat hij het filmpje niet kan vinden? was wel benieuwd salapio.... model? das wel heel leuk om te horen over je kline. ik had het van de week ook dat iemand zei dat mika wel een goed moedel zou zijn voor een blad voor kleding ofzo. moet zeggen hij vind foto's maken altijd leuk en lacht bijna altijd. mika heeft hier zijn tweede tand die doorkomt. echt een grappig gezicht hoor. nou ik ga even bijlezen xxx en juffie hoe was je eerste werkdag zo?xxx
zo....het huis weer schoon.. dus 2 ( bijna-)modelletjes onder ons... en salapio natuurlijk als baby zijnde! Dee....leuk...binnenkort jullie 4 jarig huwelijk en 8 jaar samen vieren! Veel plezier alvast....gaan jullie nog wat leuks doen?!
French.ben benieuwd hoor of dat wat wordt!leuk! Alieke..leuk dat loïs ook al loopt! salapio..hier ook nog geen kruiper of stapper hoor.. loessie..werkse! momhairy..Mika al een 2e tandje..leuk! Dee..drukdruk! en leuk hoor woensdag zoveel jaar samen! feestje! Hier lekker in huis bezig geweest.. en met Mika gespeeld..altijd leuk! Lekker op de grond met van die bumba popjes met blokjes
joehoe de 1000 pagina's voorbij! Juffie: succes op je nieuwe werk! vandaag natuurlijk al gehad, ging het goed? alieke: wauw stapjes! grappig gezicht zeker zo'n minimensje aan het lopen? en verder is ik het een beetje kwijt... oh ja dee een jubileum met je mannetje! leuk gefeliciteerd! jullie lopen een jaar op ons voor leuk he om zo'n dvd terug te zien. hier over een week een jubileum. 3 jaar getrouwd de 25e, we gaan met z'n tweetjes uit eten zaterdag. we waren in mei 7 jaar bij elkaar. fijne avond allemaal!
Miep, ik heb van pampers nu twee dozen active fit en 1 van baby dry meegenomen. En fijn dat je begin september al voor je polsen naar het ziekenhuis mag. Essebes, weer terug van weg geweest! Klinkt alsof jullie het erg naar de zin hebben gehad en nu nodig moeten uitrusten! Zo leuk dat Liv al mama zegt, gaaf hoor! En al een boel tandjes en al aan het trap lopen? French, wat stoer dat Angelina weer als reclame model wordt gebruikt! Johana, leuke spetter foto's! En eindelijk een duidelijke foto van jou koppie! Leuk om weer een beeld bij een naam te hebben. Momhairy, verbouwen geeft een hoop troep he! Succes ermee hoor. Lindy, zo heej, viel de box uit elkaar...zeker geluk dat Demy er niet in lag! Nannaf, leuk dat je zo druk bezig bent met het helpen bij die boekhandel. Juffie, hoe is je 1e werkdag van je nieuwe baan geweest? Amber, leuk die filmpjes zeg! Kids weer naar school , dus heb jij nog lekker een weekje met Jesse alleen om te genieten. Ayse, en heb je al met Tugce gefietst?
French, de foto van Amgelina is erg leuk! Spannend of het wat wordt bij dat modellenbureau. Hier wordt ook altijd gezegt dat Senna zo fotogeniek is en dat hij een mooi koppie heeft(vinden we zelf natuurlijk ook!). Ik show ook iedereen mijn foto's hoor. Vandaag nog op mijn werk weer leuke complimenten gekregen, heerlijk is dat. Dus begrijp wel dat jij je 5 meter voelde.... Dee, drukke dag gehad. Gezellig binnekort een weekendje weg om jullie jubileum te vieren. Hebben wij pas ook gedaan omdat we 10 jaar samen waren. Voor het eerst met Senna erbij. Beetje anders, maar erg geslaagd! Loessie, vakantie zit er ook weer op voor jou. Jammer hoor. Alieke, hoe bedoel je dat Lois loopt? In de box of langs de tafel ofzo? Kanp meisje hoor! Salapio, zit er een kleine kans in om ons wat modelfoto's te showen van baby Salapio?
Senna zit echt te snerten met eten zeg. Vandaag weer maar een half groente potje op. Uiteindelijk wel een bakje yoghurt met wat fruit er doorheen geroerd. Met een liga zat hij ook al te klieren. Stukjes afbreken en dan met 1 vingertje uit zijn mond pulken en de kleverige stukjes dan op de tafel of grond gooien. Hij is af en toe net een klein biggetje, zo vies als hij is....
French mooie foto`s Juffie hoe was het werken bij je nieuwe baan? Haj meiden nou druk dagje achter de rug gewerkt eerst op de dreumes groep daarna nog op de baby`s. demy heeft nu ook een tand boven nummer 3 dus al. ze ligt nu al bijna een uur in bed maar wil niet slapen ze begint steeds te huilen terwijlze dood moe is. Ik ga lekker csi kijken tot morgen heb een dagje vrij knufff
Hoi dames Hoe is het hier, rustig er is weinig gezegd. Ik heb leuke foto's gezien iedereen is weer even druk in huis of moe van vakantie of werken of natuurlijk druk met ons kleintjes misschien. Hier weinig nieuws . Kom jullie gewoon allemaal even dikke knuffel geven van mij en Nick Doei fijne dag morgen allemaal
Lindy; Word je nog ingewerkt bij alle groepen? Leuk man :-D Heb je al een voorkeur? Olga; Loïs zet een paar stapjes als ik haar aan dr armpjes vast hou, daarna is ze dr coördinatie kwijt en wiebelt ze wel met haar been maar krijgt er geen stapje meer uit Ik wil een foto verkleinen maar doet het niet
leuk he als ze zo wiebelig stappen....daan doet het ook langs de tafel...ze kruipt trouwens enorm snel tegenwoordig! pff heb een beetje fanatiek paardgereden heb nu spierpijn..
Heb ook zin om weer eens paard te rijden! Al heel lang geleden (was in Madagaskar) ... Ik heb wel eens een babyfoto van mezelf in mn album gezet. Vind mezelf nu niet echt een prachtige baby hoor. Toen ik wat ouder was wel heel schattig (enorme bos blonde krulletjes). Wil wel showen ... maar geen zin om in te scannen. We hopen dat Mirre ook krullen krijgt (mn man heeft ook krullen), maar het lijkt erop dat ze het haar van de oma's heeft gekregen ... Mirre zit trouwens volgens mij weer in een sprongetje, drinkt slecht aan de borst en wil absoluut niet slapen (en gaat dan ook lekker tepelbijten ). Overdag valt ze nog wel a/d borst in slaap (maar duurt niet lang), avonds is het echt drama. Ik laat haar nu huilen, ze is dan echt superdriftig. Als het mn eige kindje niet zou zijn, zou ik erom moeten lachen. Ze huilde de afgelopen dagen max 20 min, van boos en driftig en keihard werd het steeds minder ... Vanavond maar een minuut of 5 gehuild. Het lijkt te werken (knock on wood), maar ik voel me echt superschuldig