December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Argh ... zie nu mn leeftijd staan ... 29!

Even wennen hoor ;)

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    olga..mika zit hier ook de laaste tijd te klieren met eten en de flessen gaan er ook niet altijd meer in.... hij laat elke keer zo 20 cc staan... ach ja

nou ga weer verder hier...ben heel druk maar weet alleen niet met wat
    de dag is zo voorbij en als je me vraagt met wat dan weet ik het echt niet

xxxxxxxx

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En als je heb stukjes geeft? Of durf je dat nog niet aan? Soms gaan kindjes dan beter eten ... Al is de smeerboel er niet minder om :) ...

(en het is eigenlijk heel knap dat ie die stukjes uit zn mond weet te peuteren ... ik ben altijd erg trots op Mirre als ze met dr duimpje een stukje aardappel plet ;))

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ben weer terug van m'n opa en oma. Heb even snel bijgelezen, maar reageren doe ik morgen even.

Mijn beste dinnetje heeft vandaag gevraagd of ik getuie wil zijn op haar bruiloft. Joehoeee! Vind het echt zoooo leuk.

Maar nu ga ik echt slapen!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Olga..lastig zo'n biggetje aan tafel...maar staat wel geinig hè..
    ;)

Lindy..demy al haar 3e tandje!

Gerda..knuffel terug!

Salapio..wat goed dat je haar eens laat huilen..niet schuldig om voelen hoor!
    en al 29..bijna 30.. :)

misskeita..leuk!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen.. :D

Hoop dat t vandaag beter weer wordt..dan kunnen we eens even lekker wandelen!
    gister was t de hele dag petweer...niks aan!

Ik moet wel lachen om alle verhalen dat de kids kunnen staan ..kruipen en zelfs lopen!
    Tandjes komen voorbij vliegen...
    Nou hier niks van dat alles hoor.. :)
    Mika vindt t nog prima lekker een beetje rollebollen..en dat is t.. :)
    T is zo'n tevreden kereltje!heerlijk!

En als je nagaat dat ie over 3,5 maand alweer 1 jaar wordt!
    Wat gaat dat dan ongelooflijk snel!

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik laat ook effe snel iets van me horen.
    Alles gaat hier prima met ons. We zijn lekker vakantie aan het vieren. Gisteren hebben we inkopen gedaan voor Sam.
    Nieuwe autostoel, buggy en fietsstoel gehaald. Zometeen mag hij al mee in de autostoel en buggy... Wij gaan namelijk effe grote boodschappen doen en Sam mag effe bij oma wachten... Die is namelijk ook weer terug uit Iran.
    Hopelijk wordt het nog wat beter weer dan kunnen we ook gaan fietsen!

MIjn schoonouders hebben trouwens besloten dat ze t toch nog een keer willen proberen met elkaar... pfff net een stel pubers hoor!

Verder gaan we deze week nog naar de zoo in antwerpen en maandag naar de efteling. Zometeen weer lessen, 8 sept moet ik afrijden! Spannend!

Verder weinig nieuws van onze kant! Ik ga snel douchen want anders ben ik nog laat!
    (sorry voor dit ego bericht :oops:)

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, jaaaa zeg...geen zin om te scannen...dat kan niet he!
    Stukjes geven doen we ook regelmatig. Eerst vond hij dat erg interessant en zat hij overal aan te sabbelen. Maar ook dat haalt hij nu direct weer uit zijn mond (als hij het er eerst in stopt) en gooit het dan weg.
    Maar hij ging juist opeens de 8 maanden potjes met stukjes weigeren. De afgelopen twee weken ging dat jhuist best goed.
    Dus maar weer even terug naar 6 maanden potjes of gepureerd vers....Brood heb ik nu al 4 dagen niet gegeven. Volgende week maar weer eens opnieuw introduceren dan.

En dat huilen is moeilijk he! Ik kan gerust Senna laten huilen, maar als hij zo driftig en hard huilt vind ik dat echt lastig. Toen hij kleiner was, huilde hij helemaal niet veel, maar de afgelopen weken is hij best wel een jankerd geworden. En met slapen gaan, ligt hij ook nog eens continu andersom in zijn bed op zijn knietjes. Als ik hem dan niet goed ga leggen, blijft hij zeker doorgaan met driftkikkerij. Tja, het eigen karakterje komt al aardig te voorschijn....

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ja grappig hoe anders alle kids zijn he. Mika is inderdaad echt een tevreden mannetje als ik zo je verhalen altijd lees. Hij huilt volgens mij ook niet veel toch? Alleen is hij dan wel weer een beetje mieperig (ha ha) met eten.

Britteke, zo lekker ingekocht voor Sam zeg! Je schoonouders gaan het dus toch nog proberen...gaan ze er ook nog hulp bij krijgen of hebben ze afspraken samen gemaakt?
    Succes met lessen, oehhh spannend bijna afrijden!
    En nog wat leuke tripjes op de planning staan, veel plezier hoor!

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, eerlijk gezegd weet ik niet goed wat mijn schoonouders van plan zijn maar heb t eigenlijk wel een beetje gehad. Leuk voor ze dat ze t weer gaan proberen, maar zo gaat het nou altijd. Wij zetten ons in om ze te helpen met alles te regelen en als alles dan bijna rond is dan krabbelen ze terug.. grrr... Is al vaker voorgekomen met andere dingen en ik kan daar niet zo goed tegen hihi...

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hey dames
    Ben helemaal bijgelezen!
    Pff was best veel
    heb heel veel leuke foto`s langs zien komen
    Er zijn weer wat vakantiegangers terug!

Zo nu moet ik weer gauw gaan want ik ga zo shoppen met een vriendinnetje en Lot.
    Zij is nu 35 weekjes zwanger van de tweede!

Doei doei lieve decembermeiden en hun beebjes!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wij waren trouwens zondag naar de dierentuin geweest met de hele familie. We zijn begonnen bij de Ocean. Senna kon de grote vissen goed zien en volgde ze helemaal.
    Verder had hij er niet zo veel aan, maar het was wel gezellig. Op een gegeven moment werd hij erg dreinerig, maar helaas gaat hij echt niet meer slapen in de wagen.

O ja, nog wat.....Senna vind het niet leuk meer in de auto in de maxicosi. De laatste drie keer dat we weg gingen, valt hij niet meer in slaap en gaat hij steeds huilen. Wordt dan alleen stil als hij mijn hand of vinger vast kan houden. Maar ik zit dan helemaal met mijn lichaam in de kreukels en om nou altijd naast hem op de achtebank te gaan zitten....
    En dat terwijl we over een week naar Noorwegen gaan met de auto en veel lange ritten voor de boeg hebben.
    Zouden we hem dan maar in de autostoel meenemen? Ik ga hem er van de week eens een keer inzetten om te kijken hoe het gaat. Misschien dan wat extra ondersteuning bij zijn koppie? Eigenlijk is de maxicosi nog wel prima voor hem, maar ja....

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja dat is wel vervelend voor jullie. Kost een hoop tijd en energie en dan is het niet meer nodig. Maar voor hun is het toch te hopen dat het dan wel weer helemaal goed komt.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, veel plezier!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, wat leuk dat je mag getuigen bij je vriendin!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen mamma's !

@olga ik zou de grote autostoel gewoon eens proberen. Maar miss is de maxi cosi voor de lange autorit nog wel het beste.
    Ik heb jesse afgelopen zondag voor het eerst in de grote autostoel gehad. Er zit daar wel een ligstand op maar ik vind dat ze dan nog redelijk rechtop zitten.

En Senna een lekker varkentje ! Hier ook hoor. Jesse plukt ook alles uit zijn mond. Die vind het heerlijk om te viespeuken.
    Ik geef Jesse de 6 mnd potjes maar meestal vers gepureerd. Laatst had ik hem een 8 maanden potje gegeven. Na veel gepruttelk van hem kotste hij alles weer uit.

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ik zou zeker de autostoel eens proberen! Bij Sam was het precies zo.. Die ging kontwippen omdat hij rechtop wilde zitten en zeuren, huilen etc. In de autostoel heeft hij meer overzicht en kan hij rechtop zitten. Hij vindt het heerlijk! Qua kilo's mag Sam er sowieso al in.. en Senna?
    Wij hebben de Tobi en Sam zit daar prima in hoor!

Succes!

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber,
    Heb jij de foto's nog gehad?

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @miep

Alle kindjes ontwikkelen hun eigen vaardigheden in hun eigen tempo.
    als ze 18 zijn kunnen ze allemaal zitten praten en lopen. :D
    Mika is een heerlijk rustig en tevreden mannetje. geniet er maar van nog even en we hebben allemaal ondernemende peutertjes. dan denken we nog eens terug aan deze tijd.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @ misskeita

Tof dat je getuige mag zijn. Echt leuk.

Deel Deze Pagina