goede morgen vandaag lekker vrij mannetje ook we willen wat gaan doen vandaag maar wat is een vraag haah. hoop dat mooi weer word kunnen we genieten.
@Britt Ja ik heb de pixies nog gehad. jij ook ? Ik kreeg nl een aantal meldingen dat het versturen vertraagd was. Nog bedankt ! Lekker geshopped voor Sam ! Altijd leuk. En wat leuke dagjes geplanned. Heerlijk he Vakantie enne bijna afrijden. spannend hoor.
@johanna Daantje loopt al in de box ! Wat een snelle meid. En al snel aan het kruipen. Opletten geblazen dan in huis.
@salapio We willen natuurlijk wel de foto zien van Salapio als model ! Mooie foto's van Mirre in je album. Knappe meid is het toch ook. Ben je al een beetje tot rust gekomen ? Zijn de afgelopen nachten wat beter gegaan? Ik hoop het wel.
@ dee Augustus is zeker een mooie maand. 24 auguistus zijn wij alweer 7 jaar getrouwd. WE vieren het verder niet omdat Lieke mijn dochter de 25ste jarig is. Dus haar verjaardag vieren we nu op onze trouwdag.
Zo gisteren even een druk dagje gehad. Kids voor het eerst weer naar school. Is wel wennen hoor. Allemaal snel snel opschieten. En dan ineens is het huis zo leeg. Jesse slaapt nog 2 keer lang 2-3 uur. Dus maar even heel wat strijk weg gewerkt en de woonkamer een grote beurt. Smiddags eindelijk met Jesse naar de HA geweest. Die was nl 3 wkn op vakantie. Jesse heeft nu medicijnen voor zijn gespuug. Daar zijn we erg blij mee. Hij krijgt nu een eerst een type medicijn die ervoor zorgt dat zijn maagje snel leegraakt. Daardoor moet er ook minder zuur gemaakt worden en gaat ie als het goed is wat minder spugen. Als dat niet afdoende is krijgt ie over 1,5 week ook een maagzuurremmer. Als ie 1 jaar is gaan ze proberen de medicijnen af te bouwen. Ben benieuwd of het gaat helpen. zo vandaag even een rustig aan dag.
Wat vliegt de tijd he ? Ik moet er iegenlijk nog niet aan denken. Wordt ik helemaal emo van. Dan is de babytijd voor ons echt voorbij. Jesse is onze laatste dus. Van mij mogen de komende 4 maanden heel langzaam gaan.
@1e verjaardag: ik kan dus ook al echt volschieten bij het idee. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben Volgens mij wordt het een dag met veel (geluks)traantjes. Leuk Dee, al een berenbakvorm gekocht! Ik zou haast denken dat ik weer zwanger ben, want ik heb een geheugen als een vergiet. Wilde reageren maarzo'n beetje alles weer vergeten. Ga nu even naar de stad om voor een mama-fiets te kijken. Mijn man is niet zo origineel om 'm kado te doen, dus geef ik de fiets maar aan mezelf
Ja ik heb ze inderdaad wat later ontvangen! Thanx! Pff kom er net achter dat we geen warm water hebben.. (wist ik wel maar was het natuurlijk vergeten hihi!)
Dat is balen ! Ik vergeet zulke dingen dus ook altijd he ? Je zult maar net heel je hoofd ingezeept hebben en dan niet kunnen douchen
Amber en Britteke, de autostoel mag toch vanaf 9 kilo? Dat iis Senna nog niet, die is net 8 kilo. Maar ik ga het wel een keer proberen voor de vakantie. Als we genoeg ruimte hebben, nemen we ze misschien wel beide mee....Wij hebben trouwens ook de Tobi. Ayse, veel plezier vandaag. Lekker naar een kinderboerderij, wandelen, fietsen, zwemmen.... Dee, weer tandjes op komst bij Estelle. Ik ben dan juist weer niet zo makkelijk met paracetamol... maar ik neem zelf ook eigenlijk nooit wat in. Wil zo min mogelijk 'medicijnen' aan mijn mannetje geven. En anders homeopatisch ofzo....Ik heb wel druppels van chamodent, maar heb niet het idee dat die echt werken. Amber, wat slaapt Jesse nog veel overdag zeg! Hoe doe je dat dan als jullie een dagje weg zijn? Slaapt hij dan gewoon in de wagen? En eindelijk iets voor zijn gespuug. Hoop dat het hem helpt en het eindelijk minder wordt. Ben zooo blij dat het hier nog maar minimaal is. 1e verjaardag, moet er nog niet aan denken...tijd gaat veel te snel. Jayda is onze 1e baby die 1 jaar wordt. Kunnen we het feestje even afkijken en alvast mee zwijmelen! Misskeita, leuk jezelf een kadootje geven! Maar leuker als een ander dat doet he...hier ook niet zo'n attente man die met bloemen of kadootje aankomt.
Ik ga even snel douchen hoor en de was aanzetten. Heb daarnet al gestofzuigt en ga straks nog effies dweilen voordat Senna zo weer op de grond ligt. Tot later...