jesse in zijn grote autostoel Wij hebben de maxi cosi priori XP Dat is een voorloper van de Tobi. Die hadden wij nog van Lieke. En dat is een prima stoel. Bijna niet gebruikt omdat wij zelf geen auto hebben (nog). Hopelijk over een jaar hebben wij ook een auto.
Goeiemorgen! Heb al een hele ochtend gehad, loïs naar het kdv brengen(lopend) toen was ik haar voeding vergeten dus kon weer terug lopen en daarna wéér terug lopend. Pff nu even zitten hoor Britteke; spannend zeg, 8sept afrijden! Dat is dan ook best snel gegaan zeker? Als je nog tips wilt, hoor ik het wel Amber; hoe heb jij die foto erop gekregen? Heb je die eerst verkleint? Ik wil graag een foto erop zetten maar krijg hem niet verkleint, er staat "bestand ondersteunt niet ofzo"
Amber, ik vind het (van foto) nog best meevallen hoe klein Jesse lijkt in de autostoel. Alieke, dan heb je alvast gesport voor vandaag!
Alieke je gaat naar tinypic http://tinypic.com/ Bij bladeren zoek je de foto op die je wilt hebben Dan ga je naar verklein je moet hebben 320 x 240 Dan uploaden En dan duurt het even en dan krijg je de link die je hier op het forum plakt Je moet de link hebben met [img ..............img]
Het valt ook wel mee maar de stoel is breed en hoog. Dat valt op de foto miss niet zo op. Maar als je de gevulde maxicosi gewend bent is dit ineens heel groot. Ze moeten hier ook weer een tijdje in he ?
Wat een super leuke foto's zeg ! Enne fijn dat het gelukt is Rubin super man ! Loïs lekker staan mooie meid is het toch Lieve foto van Estelle ook
MIEP, zul je zien dat ie het allemaal tegelijk gaat doen: lopen en praten met een bekkie vol MISSK, super dat je gevraagd bent als getuige! BRITTEKE, drukke dagen dus ... en leuke dingen gekocht. Hopelijk wordt het mooi weer OLGA, jij dus ook zo'n driftkikkertje ... En hoort gewoon bij een fase dat moeilijke eten, komt wel weer goed. Maxicosi is echt nog veiliger voor de kleintjes. Heeft te maken met aanrijdingen en het nekje dat dit nog niet goed kan opvangen (tegen de rijrichting is dus beter). Ik heb de hele vakantie achterin gezeten. Ben bang dat ze misschien stikt in iets en wij dat dan niet doorhebben (oid ... hoe bedoel je overbezorgd) en ik vind het zieliger voor haar dan voor mn man dat ze alleen zit. Je zou ook Senna voor kunnen zetten en dan zelf achter (en als je dan de kopsteun weghaald hebben jullie alle 3 goed zicht op elkaar). Maar goed ... er zijn er hier meer die de autostoel al in de auto hebben. Heeft niet alleen te maken met kilo's maar vooral met goed zelfstandig kunnen zitten. AYSE, leuk samen een vrije dag MAARTJE, zwaaizwaai AMBER, de laatste 2 nachten zijn best goed gegaan, voeding om 23u en gisteren om 4u, vanochtend om 5.15. Leuk filmpje van Jesse die loopt. Echt knap! Als Mirre staat, kijkt ze enorm trots. Erg grappig, want ze zwabberd een beetje ... net een trots dronken torretje . Oh en wat heerlijk dat Jesse zo bij je op schoot in slaap valt. Mirre wil dat tegenwoordig niet meer *snif*, vind ik echt heel erg . En kan me voorstellen dat het leeg is zo zonder die 2 oudste. En wat heerlijk dat Jesse zo lang slaapt. ALs Mirre eens lang slaapt, merk ik dat zo goed, dan is ze helemaal in een tophumeur . Hopelijk slaan de medicijnen snel en goed aan! Hoe gaat het met zn oortjes? En ik voel me meestal een jaar of 20 ... dus dat komt goed uit ... hoewel ik de afgelopen 8 maanden soms ook wel het gevoel heb alsof ik bejaard ben En is jesse echtechtecht de laatste? Je hebt toch nog wel een aantal vruchtbare jaren te gaan ... DAPHNE, arme Estelle, weer last van tandjes. En ze heeft er al 6! Ik geef zelden paracetamol. Af en toe een beetje pijn is niet heel erg (maar als ze echt blijft huilen is het natuurlijk een ander verhaal). Al vind ik dat natuurlijk wel . Wij hebben ook zetpilletjes van Weleda, die geef ik liever dan pcmol. Maar ook alleen nog maar gedaan na de prikjes. ALIEKE, jij hebt je lichaamsbeweging al gehad dus (o zie nu dat ik heel origineel reageer ). Zooooooooo! Wat een prachtige ogen heeft Loïs! En wat ziet ze er stoer uit met spijkerbroek en adidasjes FREDERIKE, superfoto! (zal vast ook een originele reactie zijn hihi)
Die had ik nog op de compu staan ... die blonde krullenbol moet ik dus nog een keertje inscannen. Ik haatte trouwens die krullen, iedereen zat aan mn haar en noemde me krullenbol of Shirley Temple ...
De afgelopen nachten gingen beter. Vannacht na drinken om 23u pas om 5.15. Toen wilde ze alleen eerst echt niet drinken en was ontroostbaar. Uiteindelijk meegenomen naar onze slaapkamer. Daar kwam ze wat tot rust en wel gedronken. Weer in bed gelegd, maar dat ging maar moeilijk, steeds korte slaapjes en steeds jammeren/mopperen. Uiteindelijk om 7u eruit en bij het verschonen kwam ik erachter dat er een boventand doorkomt (tweede links) en dat ook de middelste boventanden door lijken te komen. Het is in ieder geval dik. Verklaart direct het huilen en ook de vurige billetjes. Nu ligt ze al weer bijna een uurtje te slapen
Salapio; :-D Dankjewel! Aagh wat een lieve baby was jij, zie er wel iets van Mirre in! Woensdag gaan wij eindelijk voor een kinderstoel kijken. Die krijgen wij nog als kraam kado van mijn opa en oma. Waarschijnlijk word het de Bloom.