December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hallo meiden,

Ik ga afscheid van jullie nemen. :cry:
    Ik kan dit topic gewoon niet bijhouden. Ik heb het erg druk en 's avonds heb ik echt geen puf meer om achter mijn pc te gaan zitten. Hier baal ik wel ontzettend van, want het is zo gezellig met de decembermama's.

Zo af en toe zal ik een update posten of jullie om raad vragen. ;)

Bij deze dus meteen een update over Annabel:
    Ze kruipt... BIJNA! ;) Ze gooit d'r kontje de lucht in en landt vervolgens met haar koppie op de grond. Zo ontzettend leuk om te zien. Laatst werkte ze zich van het speelkleed af om nieuwsgierig aan de kokosmat te voelen. En dat ze het op een brullen zette! :) Ja, meissie, dat prikt. Wij lagen helemaal dubbel van het lachen.
    De kennismaking met het kinderdagverblijf is ook goed gegaan. Na het gesprek en de papierwinkel is Annabel daar een paar uurtjes gebleven. De leidster vertelde dat ze goed had gegeten en gedronken en dat het een slimme meid was, want ze trok het kleed naar zich toe om bij de speeltjes te kunnen. :D
    Ik heb alleen geen idee hoeveel melk ik mee moet geven. :-k Het flesje van 200ml dat ik afgelopen donderdag meegegeven had, had ze in ieder geval helemaal leeggedronken.
    Alleen krijg ik zo'n hoeveelheid er echt niet uit tijdens een kolfsessie. Daar moet ik twee keer voor gaan zitten. :( Ben benieuwd hoe lang ik dat volhou. Ik vind kolven verschrikkelijk. Maar het is wel voor een goed doel he.
    Morgen heeft Annabel trouwens weer een wendag (ochtend) en dan gaat ze vanaf 1 september donderdags de hele dag naar het KDV. Beetje dubbel gevoel. :( :)

Verder weet ik zo-even niet veel te vertellen.

Groetjes!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, en nu stop ik hoor...ben er zelf helemaal enthousiast van geworden.....Kan nog zoveel meer moois laten zien.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Daphne, ook al een een vent die graag foto's maakt! Leuk is dat he! Ik heb ook wel veel geleerd van mijn vriend wat betreft composities enzo...Kan zelf dus ook best aardig fotograferen, maar niet zo goed als mijn vent. Ik ben te langzaam zegt hij. Je moet het 'zien' en snel kunnen denken en handelen, anders is het moment voorbij.
    Geniet van jullie dubbele feestdag vandaag!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, nee toch he....je gaat ons toch niet helemaal verlaten? Ik moet altijd zo om je leuke verhalen en uitspraken lachen! Gewoon af en toe een update blijven doen. Als je tijd hebt lekker even meekletsen en verder niet uitgebreid reageren op iedereen.

Annabel doet het lekker zo te lezen. Fijn dat het goed ging op het KDV. Een flesje van 200 ml lijkt me prima. Je wete natuurlijk nooit hoeveel ze aan de borst drinkt. Misschien dat ze het op een flesje BV van 200 wel langer volhoudt?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Tijd om me te gaan aankleden....

Nog 1 weekje en dan gaan we op vakantie!

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nelly; Neejoh meid! Je hoeft ons niet te verlaten! Inderdaad wat Olga zegt, af en toe ons een update geven :-D Jaaa je bent niet zomaar van ons af :)

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Bipat, Wat leuk een nieuwe vloer!Zal wel een heel ander gezicht zijn!

Evan, Gefeliciteerd met je 8 maanden!

Miep, autostoel is wel veilig in het midden als je daar ook een 3puntsgordel hebt.
    En nee nog geen foto gemaakt van de autostoel maar die volgt wel hoor :D

Johana, thanx voor het aanbod. Ik hou het in gedachten maar vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter...Ga het niet oprakelen hihi.
    Veel plezier bij je ouders!

Ayse, thanx voor de knuff hihi

Senna, GOEDEMORGEN!

Olga, leuk is dat he dat ze hun ogen uitkijken in de nieuwe autostoel hihi. En alweer zo vroeg wakker pffff. Hopelijk wil Senna effe een dutje doen!
    En wat een mooie foto's!

Alieke, heerlijk zeg als je dat allemaal gedaan zou hebben in huis.... maar voordat het gebeurt is zal het wel wat rommel met zich meebrengen. Daar heb ik dan altijd zo'n hekel aan haha.

Dee, gefeliciteerd met Estelle en je trouwdag!

Nelly, niet weggaan hoor! We hebben allemaal wel eens tijden dat het reageren niet zo lekker gaat. Blijf ons dan maar gewoon updates brengen over jou en en Annabel! Fijn dat het goed gaat op het KDV.

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo nu effe mijn koffie opdrinken en aan de slag.
    Sam ligt net op bed.
    Mijn planning voor vandaag is poetsen, poetsen en nog eens poetsen bleeeh.
    Niet leuk maar het moet gebeuren... en kan ik effe al die sh*t van gisteren van me afpoetsen hihi.

Ben trouwens weer begonnen met lijnen... er is al 3kg af. Ik hoop dat ik het nu volhou! hihi

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Loïs doet hierperdepiep hoeraaa

Ze steekt haar beiden handjes inde lucht en zegt dan haaaahhh. Zó schattig om te zien! Het leukste is, mijn vader is vandaag jarig (woont in Curacao) dus heb meteen een leuke foto om op te sturen.

Britt; poetse! haha jij hebt het maar druk met poetsen ;) Inderdaad komt er wel veel rommel bij kijken, maar heb ergere rommel gezien bij de verhuizing! Hé wat goed zeg, 3kilo! hoe doe je dat? ;)

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @olga wat een super mooie foto's zeg !

@Dee gefeliciteerd met je jubileum !
    En Estelle alweer 9 mnd

@Nelly
    Niet weg gaan hoor ! Al kom je maar gewoon eens heel even langs.
    Knap dat Annabel kruipt !

@Britt gelukkig voel je je vandaag beter.
    Heel de dag poetsen bleghhhhhhhhhh
    3kg eraf knap hoor !

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    WELKOM THUIS SANNEKE EN NIELS !!!!!!!!!!

Hopelijk hebben jullie een super vakantie gehad

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Wat een super foto alieke

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Gefeliciteerd met je vader alieke

Jammer dat ie zo ver weg woont.

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Amber; Dankjewel! ja inderdaad erg jammer.. volgend jaar komt hij weer terug en kan ik eindelijk mijn half zusje weer zien (4j.) Maargoed, heb nooit een goeie band gehad met mijn vader. Mijn moeder was altijd alleen omdat hij vaak uitgezonden werd.

Dee; Schattig is dat he :-D :-D

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hey hey

weer leuke foto's voorbij zien komen...ik kom straks ook ff spammen ;)

@nelly: NEEEEEEEEEEEEEEEEE blijven hoor!
    jij kan altijd zo mooi vertellen 8)

@alieke: wat schattig!
    kan ook niet anders met zo'n moppie!

@amber en miep: zwaai zwaai!

ik ga dalijk een goede daad doen!
    ik heb mijn mans kledingkast opgeruimd en ik ga die kleding naar de crisesopvang brengen (ik typ het helemaal verkeerd :oops: )
    het zijn allemaal dikke truien en of vesten.
    zo heb ik weer een streepje bij om in de hemel te komen :D ;)

gisteren bij de prenatal foto's opgehaald.
    de gratis foto was super en ik heb er 1 bij gekocht waar wij met z'n 3en opstaan...hadden we nog niet :oops:
    zal ze staks ff laten zien :D

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo daar was ik weer effe... sneller dan verwacht! Meestal slaapt Sam wel tot 13 maar meneertje was al wakkerom half 12. Dan kan ik echt niet vooruit. Papa ligt terug op bed (die heeft mij uit slapen :D)
    Badkamer en WC zijn toch al schoon!

Alieke, wat schattig dat Lois al hoera kan doen.. Leuke foto!
    Enne gewoon weinig eten... val je echt van af joh ;) :D

Dee, gewoon op mijn eten letten werkt hier goed. Ik zit nog niet op mijn oude gewicht... en daarnaast moet er nog es extra vanaf ook bleeh.
    Leuk een feestje vanavond! Veel plezier!

French, ben benieuwd naar de foto's :D. En je bent inderdaad goed bezig hihi

20. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Hallo lieve mensen,

Weer een tijd geleden dat ik gereageerd heb.. :oops:

Zo af en toe om een hoekje kijken doet me realiseren dat jullie heel wat afkletsen. Ik wil daar graag bijhoren, maar helaas zijn er zo veel andere dingen dat het me gewoon niet lukt.

Jullie moeten het helaas dan maar met af en toe een berichtje doen waar ik niet op alles en iedereen kan reageren.

Met Noah is alles goed. Hij groeit als kool en ontdekt de wereld in grote sprongen. Hij is nu bezig om te leren kruipen, maar verder dan op zijn knietjes en kontje schudden is hij nog niet. maar wel een heel lief gezicht!
    Ik ben ook helemaal gek van hem. het is een lief en vrolijk ventje en dat maakt de moeilijke dagen helemaal goed!

Mijn vakantie is bijna voorbij. We zijn helaas niet weggeweest, maar gelukkig gaan we in de herfst een weekje weg.
    Het is wel raar als iedereen om je heen weg gaat en je zelf thuis blijft, maar het was gewoon niet anders.

Ik geniet wel van elke dag.. Lekker samen spelen, wandelen, knuffelen.. het simpelste op de wereld, maar oh zo geweldig!

Ik hoop ook dat alles goed is met jullie! Ik zag in de snelheid een hele hoop lieve en knappe kindjes voorbij komen. Wat worden ze allemaal groot zeg!

Ik kom nog wel even rondgluren...

Deel Deze Pagina