Dee, eten kan ik wel laten maar die wijntjes zijn ook lastig haha. Heb ook het idee dat ik een hoop in te halen heb... Waterlelie, fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie. Kom af en toe maar es meekletsen hoor.. gezellig! Nou er wordt er eentje lastig hier. Wij gaan wat eten. Xje van ons
Nellly en waterlelie....fijn dat het goed gaat met jullie en jullie beebs....! en gewoon doorblijven doen met de updates en vragen hoor..... Olga.....jeetje wat een mooie foto's zeg.... zijn echt van die foto's die zo in een natuurboekje ofzo kunnen....echt gaaf! Alieke....gefeliciteerd met je vader... en leuk die foto zo van Loïs! Britteke...knap hoor...al 3 kg kwijt! ik ben hier ook aan het lijnen... of nou ja, lijnen....gewoon opletten met wat ik eet en vooral GEZOND ( proberen) te eten! Miep....bij jou alweer droog?! hier regent het al 2 uur achterelkaar door keihard... hoop dat het nog droog wordt....wil na Nicky d'r slaapje effe boodschappies doen! Dee gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel pleizer vanavond.... Frederike....wat een gaaf filmpje... echt knap!
Ben ik weer.... Bedankt voor de complimenten over de foto's. Ik zal ze doorgeven aan mijn vriend. Vriendin en dochter zijn weer weg. Wat een boefje is dat toch die kleine meid van haar. Ze heeft door dat er bij hun thuis ook wat gaat veranderen en reageert dat zo af en toe af op kleinere kindjes. Dus Senna had al een schoen in zijn gezicht en een speeltje tegen zijn hoofd. Maar verder is ze ook heel lief voor hem hoor... Nu ligt Senna weer op bed. (ja ja weer in 1 keer in slaap gevallen, het gaat weer beter!) Hij was wel moe van al dat gespeel op de grond. Kan ik nog even huishouden doen. Dan straks nog effies boodschapjes.
Hoi allemaal. Britteke Knuffel voor jou. En ik heb Rubin toegvoegd hoor bij Hyves. Alieke Leuk dat het sporten goed gaat, en waarneer wordt het uit gezonden met popstars waar je vriendin aan mee doet kijk normaal nooit maar dan ga ik even kijken. Leuke foto van Loís en gefelicteerd met je vader. Amber Jesse is ook toegevoegd bij Hyves. Bipat Evan 8 maanden wat gaat dat snel gefeliciteerd hoor. En ee nieuwe vloer, is ook altijd leuk iets nieuws. Miep Hoe is het weer nu daar heb je nog gewandeld hier is het nu lekker droog. Juffie Nog 10 nachtjes wat gaat dat snel,,spannend hoor zo eerste verjaardag. JOhanna Gezellig bij je ouders op de koffie is altijd leuk vind ik tenminste wel. Ayse Hoe was het bij het cb? Olga Goed dat de proefrit goed is gegaan hier zat de autostoel er ook al even in ,maar Nick was dan ook al 9 kilo geweest en kon al goed zitten en kwam boven de maxi cosi uit dus moest wel ,maar hier vond hij hetook erg mooi. Mooie foto's Daphne Gefeliciteerd met 9 maanden van je dochter en 4 jaar getrouwd. Nelly Wat jammer dat je er mee stopt ik hoop dat je toch nog vaak komt kijken ,,we zullen je zeker missen. Je bent niet verplicht altijd alles te lezen of overal op te reageren dus ,,,misschien blijf je toch. Sanneke Ben je er al weer ,,,,,,,,,, French Een goede daad gedaan ,dan komt het kwa hemel vast wel goed.hahaha Ben beniwud naar de foto's Waterlelie Leuk wat van je te horen en fijn dat alles goed is met jullie. Loeesie Zwaai zwaai Zo dat was even het reageren. Hier gaat alles wel goed Nick heeft al 2 dagen niet overgeven , wel lijkt het af en toe dat het gaat gebeuren, maar blijft gelukkig binnen . Zoals jullie weten heeft hij nu 4 tandjes zo leuk om te zien best wennen want hij heeft boven de 2 hoektanden en onder de 2 tandjes in het midden ,lief koppie. Hebben jullie kleintjes dat ook dat je er niet naar mag kijken dta ze dan gelijk de lippen stijf op elkaar doen,nou hier wel. Ik ga vandaag nog wat foto op hyves zetten van Nick van gisteren avond. We gaan zo even kijken naar een nieuwe fiets voor Sjoerd. Hier ook nog steeds aan het afvallen zit nu op 16,5 kilo van de zwangerschap en 9 kilo extra dus bijna 30 kilo ik wil nog 5 maar misschien ook wel3 2 5 nog weer extra ik heb nu de smaak te pakken ,en ik snoep af en toe patat en zo vind ik niets, en ik wandel alleen meestal elke dag een keer of even en verder mag ik nog niet beweging uds is best moelijk maar vind dat ik al goed mijn best heb gedaan toch gezien de situatie. Nou tot later Oj a ik 4 kaarten gewonnen voor de verwendag van de zwaluwhoeve,,leuk he. Doei doei knuffel van ons
Britteke, wat goed dat je al drie kilo afgevallen bent zeg! In een vrij korte tijd geloof ik. Alieke, wat een mooie Hoera-pose van Lois. Leuk voor je vader inderdaad! French, weer ruimte voor nieuwe kleren in je kast! Waterlelie, de vakantie alweer voorbij, gaat snel he. Zo te lezen wel heerlijk genoten van Noah. Is je man ook nog even vrij geweest? Mooi he zo'n klein lichaampje dat gaat kruipen. Duurt vast niet lang meer en Noah komt vooruit. In de herfst toch nog een weekje weg, heb je lekker nog iets in het vooruitzicht. Gerda, hier mag ik ook echt niet in Senna zijn mond komen. Wat lekker kaartjes voor Zwaluwhoeve gewonnen. Ben er nog nooit geweest, maar moet nodig weer eens naar de sauna. Is wel 1,5 jaar geleden denk ik....
Olga....fijn dat jullie het gezellig hebben gehad met je vriendin en dochterje... en Senna meteen gaan slapen?! Lekker toch... Gerda...hier ook de lippen op elkaar als ik effe in d'r mondje wil kijken.... en kaarten voor de zwaluwhoeve?! lekker hoor! Bipat...gefeli met Evan z'n 8 maanden! en de nieuwe vloer uitgezocht...leuk joh! Nicky gisteravond ( en vanacht) snot en snot verkouden! zo zielig....steeds huilend en krijsend wakker worden en niet door de neus kunnen ademen....erg vervelend voor haar! nu is het ietsjes beter...maar ga zo wel effe naar de Drogist om wat te halen.... voor mijn man is het helemaal vervelend want die moet elke ochtend om 5 uur op om te werken....tjsa en dan met een verkouden Nicky
Zo, ik heb effe de badkamer gesopt! Britteke bracht me op een idee.... Loessie, even een neusspray halen voor Nicky. Vervelend als ze daar zo last van hebben he. Oei, je man moet wel erg vroeg op staan zeg.
Gerda, wow al zoveel afgevallen! Knap! En lekker zo'n verwendag! Loessie, gesneden uitje naast het bed doet het hier ook altijd goed tegen een verstop neusje! Beterschap voor Nicky! Olga, lekker soppen! haha. Man en zoon zijn effe een boodschap doen in Rotterdam met schoonmoeder. Kan ik effe verder bleeh. Ben benieuwd want mijn mannetje gaan zijn moeder aanspreken op het feit dat ze Sam tussendoor te veel eten en drinken geeft. Sam spuugt best veel, vooral als hij te veel drinkt tussendoor. (als hij een beker in zijn handen heeft moet ie op). Gisteren was hij een dagje daar en wilde savonds niet meer eten maar bleef spugen.... Daar kan ik zo pissig om worden en dan zegt ze dat ie alleen een stukje komkommer op heeft. Nou vandaag vond ik stukjes brood in zijn tuitbeker.... waarom dat gelieg? Hij eet smiddags een boterham en niet tussendoor! Grrrr... ze verpest het zo voor zichzelf! Pfff nou dat was wat frustratie van gisteren! hihi Nu ga ik mijn frustratie wegpoetsen!
OLGA, superfoto van Senna! En verder ook mooie plaatjes zeg! Fijn dat Senna zo makkelijk gaat slapen, hopelijk is het blijvend. MAMAFIETS, is zaterdag klaar als het goed is *jeeej* ... en met al dat geduim moet het wel mooi weer worden! Lindy, vervelend dat Demy in een sprongetje zit ... Jubileum, wij zijn 1 sept 2 jaar getrouwd en 4 jaar samen Ayse, superfoto! Jesse, vroemvroemvroem! Meeting Blijdorp, jajajaja! Leuk! Juffie, wat tof dat je werk weer leuk is en fijn dat Jayda het leuk vindt op het KDV Sanneke, hoe was de vakantie? Nelly, je hebt PB Alieke, lieve foto Waterlelie, leuk weer wat van jullie te horen en fijn dat het goed gaat allemaal! Gerda, heb je een foto van Nick zn tandjes? Als ie lacht ofzo? Mirre laat zich ook niet dr bekkie kijken ... En leuk die kaarten! Loesie, beterschap voor Nicky
Mirre is gisteren 2x van kruipstand gaan zitten (zelf dus). Zo knap! Daarna heeft ze het niet meer gedaan, maar ze kan het dus wel. Ze was ook supertrots op zichzelf Vannacht ging het in slaap vallen beter. Nu net niet, 20 min boos liggen huilen. We hebben een aantal keer op het punt gestaan om dr te redden, maar iedere keer ging ze weer slaapbrabbelen (om vervolgens weer boos te gaan huilen). Maar ze ligt nu wel al bijna 2u te slapen
Juffie nog maar 10 nachtjes wat gaat t snel! Amber..t mooie weer is er nog niet.. Olga..Senna in de grote stoel gehad in de auto..leuk! En gezellig met een vriendin koffie gedronken!die arme Senna..schoenen tegen zn koppie! Mooie fotos!je vriend kan t wel zeg! Alieke..idd dan is t wel prettig..even leren enzo! Leuke foto! Dee..fijne dag meid! Nelly..eh dat kan niet hoor..je blijft hier gewoon! Lekker af en toe even updaten! Fijn dat t goed ging op t kdv! Britteke..poetse! En ik hoop dat je mannetje zn moeder effe goed toespreekt hoor! Sanneke..alweer thuis? Kom je snel weer kletsen! Afvallen..gaat hier gestaag..ik doe de WW..maar had vorige week een misse week was ongesteld..dus deze week weer in t gareel! French..hoeveel streepjes heb je al verdiend? Enne de fotos..? waar zijn ze? Waterlelie..fijn dat t goed gaat met noah! Dikke knuffel meid! Loessie..hier regent t ook alweer..vreselijk hard.. Dus ook nog geen boodschappen gedaan..dan maar niet..morgen maar weer.. Bij jullie wel droog? Beterschap voor Nicky! Gerda..nee niet gewandeld..mika sliep toen t droog was.. En nu regent t keihard.. Fijn dat t beter gaat met Nick! En kaarten gewonnen heerlijk zeg! Waarmee? Salapio jippie! Zo snel de fiets al! Hier al wel de fiets maar nog maar 1 klein rondje gefietst.. En lekker dat Mirre slaapt!
Vanmorgen was t even droog...sliep Mika...nu is Mika net weer wakker en regent t keihard.. Nou ja..dan maar geen boodschappen doen..was ook niet echt nodig.. Meneertje heeft weer lekker een boterhammetje smeerpate op en een bledi milky.. Ligt nu weer gezellig te brabbelen in de box!
Britteke, poets je schoonm(l)oeder woede maar hard weg meid! Hoop dat je vriend het goed duidelijk kan maken! Salapio, zaterdag je fiets al klaar, das snel zeg! Wow gaat Mirre zelf zitten, wat knap van haar. En twee uur slapen na een huilpartij vind ik wel een goede tegenprestatie hoor! Ha ha, lekkere eigenwijze foto! Miep, balen he dat je niet kunt wandelen met dit weer. Nou ja...het kan wel, maar volgens mij heeft niemand daar zin in.
Salapio..wat een schatje is t toch ook! Dee..hier ook geen borsato fan helaas.. Olga..ehm ja t kan wel..nu wandelen..maar dan zou t verstandig zijn om in compleet regenpak met regenlaarzen te gaan.. En een soort van ankers mee te nemen voor t geval we wegwaaien.. Dus..dan maar niet hè..
Ha ha ha, is het echt zulk noodweer bij jou? Hier is het inmiddels weer droog. Ga misschien straks toch even snel eruit.
hey meiden Ik zit hockey te kijken!Behoorlijk spannend! zag een lieve Mirre voorbij komen! Handig ha met dat voedings kussen! Zo deed ik het ook altijd , Lot heeft nu ondertussen door dat ze zich zelf moet opvangen met een armpje, dus kussen niet meer nodig... Nelly, niet weggaan meid. ik houd het ook niet altijd bij en vind het dan best moeilijk om weer mee te kletsen, om er weer tussen te komen zeg maar! toch zou ik jullie lieve meiden enbeebjes niet willen missen! Zo leuk om de verhalen en tips enzo van anderen te lezen!