effe een vraagje he.... misschien wel een hele domme vraag hoor... en hij is vast al eens vaker gesteld... maar Nicky krijgt 's ochtend en 's avonds een hele fles met alleen opvolgmelk.....en tussen de middag na de boterham alleen een half flesje.... is het ook nodig dat ik pap ga geven dan?! doeidoei Olga!
Volgens mij gaat het om de opvolgmelk. Ik denk niet dat het nodig is. Het is voor Nicky misschien wel lekker om bv 1 bord lepelpap te krijgen? Ik denk alleen niet dat ze echt pap nodig heeft hoor
oke britteke...bedankt voor je reactie... Nicky wordt 's ochtends altijd vroeg wakker en leg haar naar de fles meten weer terug in bed... 's avonds pap met een lepel te geven is ook geen optie....ze is dan veel te moe....
Dat heb ik ook een tijd gehad ja. Toen gaf ik het smiddags maar nu krijgt hij brood en wil daarna ook geen pap met lepel. Nu geef ik sochtends en na het brood opvolgmelk en voor het slapen gaan pyjamapap. Puur voor het lekkere
ow ja...pyamapapje is ook nog een idee jah.... wij gaan effe filpmie kijken! Weltrusten alvast! doeidoei
Goedeavond Even snel want ik ben filmpje aan het kijken. Welkom terug Sanneke. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Olga drukke daagjes voor de boeg Britt wat een super mooie oto's van Sam, Knap mannetje hoor. Nelly fijn dat je toch een beetje blijft. Voor de rest ben ik het even kwijt. Dikke knuff voor alle mamma;s Ik ga weer even mijn filmpje kijken tot morgen
Hey Girlzzzzzzzz! Zoho, jullie hebben lekker zitten klessebesse! Ik heb net 20 pagina's bijgelezen, erg leuk om weer n beetje over m'n forum"dinnetjes" te lezen! Wilde uit m'n hoofd gaan reageren 8) 8) ....heb ook de tv aan staan, was net n heel emotioneel stukje op de buis dus ben benieuwd hoeveel ik nog van de 20 gelezen pagina's onthouden heb Alieke, wat woont je vader ver weg zeg, ben je ook wel eens naar hem toe gegaan? En erg leuke kinderstoel! Ik was i eerste instantie ook van plan om die te halen maar uiteindelijk toch voor de Tripp Trapp gekozen, ben nog steeds bij met die stoel maar vind het soms wel jammer dat er geen "tafeltje" voor kan, het wordt zo'n rommeltje, gister had ik broccoli voor d'r gekookt, het zat overal (en n heel klein beetje in d'r mond ) Gerda, waar heb je die kaartjes mee gewonnen? Wat leuk! Laat je weten hoe het geweest is? Ik wil ook n keer gaan. Amber, wat leuk dat filmpje van Jesse op die loopauto, ik heb vandaag dezelfde voor Liv gekocht, ook de rode, die roze vond ik zoveel enge kleine stukjes opzitten. Snel is Jesse met alles hoor, vlotte kerel! Olga, gaat het niet goed met de oma van je vriend? En wat n super mooie foto's! Heb je iets met fotografie gedaan, of gewoon hobby? Hele fijne vakantie alvast! Nelly Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ben je helemaal Niet weggaan, gewoon (net als mij bv ) gewoon af en toe lekker meekletsen of desnoods alleen af en toe n update. Moet zeggen dat ik het sowieso al heel knap vind hoe vaak en uitgebreid jij reageert (drukke baan,huishouden,man,borstvoeding, sociaal leven : ) ik ga ervan uit dat je lekker mee blijft typen. Ayse, lekker koppie die kleine, wat n donkere haartjes! Frederike, super leuk fimpje! Heerlijk knulletje.. Miep, Ik heb Liv nergens mee geholpen ze deed het vanzelf dat zitten (had ik daar ff n makkie aan he? 8) ) Bleef er wel achter zitten bij al haar pogingen zodat ze in mijn armen viel. Hoe gaat het met de melkweigeraar?En las ik dat je naar het ziekenhuis moet voor je polsen? Juffie, fijn dat je werk bevalt! Best ff wennen denk ik! En die kleine meid al bijna 1 jaar Yahooooo! ga je het groots vieren? Daphne, nice to meet you! Sanneke, welkom terug! Heb je het leuk gehad? Johanna hoe is het? XX Es
Ow ja misskeita, heb erg om je gelachen! Hihihi... jij weet dus hoe ik m'n olifantje klaar moet maken en welke groente er lekker bij zijn? Salapio, hoe was jou vakantie? Enne erg leuke foto's van je moppie! (en van jou!)
Zo, morgen weer voor de 1ste keer werken, blergggghhh (ik zou best n stay at home mama kunnen zijn 8) ) Heb wel lekker genoten van m'n kleine meissie & m'n ventje uiteraard! Vond het vooral fijn dat hij z'n dochter even ECHT heeft meegemaakt en niet alleen en welterusten kus voor de avond. Ik heb wel besloten dat ik met die kleine meid voortaan alleen nog naar All-in vakanties ga (sorry klinkt misschien n beetje verwend) Of gewoon lekker in Nederland blijf. Op vakantie nog steeds elke dag boodschappen, ontbijt klaarzetten, koken, afwas etc... Nu waren we ook met vrienden weg die ook 2 kids mee hadden (van 10jr & 14 jr) Als je voor z'n drie'tjes moet koken etc dan doe je het ook iets makkelijker. Maarrrrr ik heb het heerlijk naar m'n zin gehad hoor! Voel alleen me niet per se uitgerust, ons lieve kind werd s'nachts errug vaak wakker...Ooooooit komt er een dag dat ik weer lekker door mag slapen in de nachten *zwijmel* Vadaag met Liv naar de juwelier geweest en gaatjes laten prikken, het staat echt scheetig!
Loopy & Caruli, Weet niet of jullie dit lezen maar ik moest nog veel aan jullie denken... De geboorte/sterfte dag van Bas* & Tygo* is inmiddels alweer geweest, pfff.. zal zeker erg pijnlijk voor jullie geweest zijn. Ik hoop dat jullie die schatten van knulletjes op een mooie manier hebben kunnen gedenken. En ik blijf duimen voor jullie dat Bas* & Tygo* hopelijk snel n broertje of zusje mogen krijgen! Kusje voor jullie!