Essebes, ik lees dat je alweer aan het werk bent...jammer dat de vakantie altijd omvliegt he! Die foto's die ik geplaatst had zijn voornamelijk door mijn vriend gemaakt. Het is echt een hobby van hem, hoewel hij er verder geen cursus o.i.d voor gedaan heeft. Hij is echt van het zelf ontdekken en uitproberen. Leuke zwembad foto van jou en Liv!
Amber : wat leuk zeg die speelhoek! ziet er gaaf uit en wat eentoppertje heb je toch! Ik woon in de achterhoek tegen de duitse grens aan Lot is vandaag ook 8 maandjes!
Alieke..ook al voor de 2e!leuk! Juffie..meid wat vervelend..is er wat gebeurd!? French..is op zich wel makkelijk dat Angelina zich uitkleedt..maar kleedt ze zich ook weer aan? En volgens mij krijgt ze wel genoeg binnen hoor.. Maar je kan altijd meer proberen..ik bied Mika altijd 200g aan.. Maartjeh..zal eens kijken hoever t weg is van hier.. Leuk hoor dat jullie al gaan voor de 2e! T is toch even afwachten hè wanneer t raak is! Was je ook nog weer aan de pil begonnen na de bevalling? Amber..thanks..maar ik ga ze toch maar niet showen.. En wat een gave fotos weer van Jesse! mooi speelkleed en speelhoek heeft ie zeg!geweldig! En bijna 8 maanden! Wat gaat t snel hè!
Mika zit nog even in de loopauto..ben m nog even aan t wakker houden voor z'n papje..zodat ie weer met pap op naar bed kan.. T is bijna tijd...nog 5 minuten dan mag t..
haha die miep tijd aan het rekken! doe ik vaak ook wel hoor met de laatste fles.. want als ze vlak daarvoor gaat slapen laad ze zich vaak weer op en dan blijft ze heel de avond wakker.. ja ik was wel weer met de pil begonnen maar had het net zo goed niet kunnen doen
Amber; Wat een gaaf speelkleed heeft jesse! Waar heb je die vandaan? :-D Echt super! Jesse ookal hierper de piep hoera doen, loïs ook! Enne, ja ik moest zo lachen met dat filmpje, zij haar best doen om te staan maar ondertussen word haar gezicht plat gedruk door de peilen Allemaal weer kids die 8maanden zijn! HOERAAA *allemaal handen omhoog* Loïs gaat alweer naar de 9maanden, als ik haar soms zo wijs zie zitten denk ik "wat word mijn kleine meid toch snel groot".
Maar wel voor alle werkende mama's, mama's die weer zwanger willen worden, mama's die geen nachtrust hebben, mama's met slechte eters, drukke mama's enzzzz.......Een hele dikke knuffel van mij!
Maartjeh..idd effe wakker houden dan hè.. t lukt hier ook niet altijd..en dan gaat ie gewoon naar bed..en dan maak ik m s avonds wakker Wel aan de pil..nou ja dan had je wel gelijk een maandritme in je ongi.. Hier niet aan de pil begonnen..want ik voel me stukken beter zonder.. Alieke..ze worden ook al zo groot hè! En nu ga ik m maar eens papje geven..
Senna heeft vandaag bijna niet geslapen bij mijn schoonouders. Hij wilde niks en was erg mopperig. Zo...dan hebben zij dat ook een keer! Ha ha..... Maar wel sneu voor hem, want hij was echt wel moe. Thuis gelijk eten gegeven en daarna even voor 1 keertje de Bumba dvd aangezet (kon ik even opruimen) Vond hij wel leuk. Daarna nog yoghurt en toen heel even in de box toen wij gingen eten (lekker chinees gehaald) Evene spetteren in bad en tijdens de fles is hij is slaap gevallen en hij was echt diep weg. Normaal wordt hij dan gelijk weer wakker als de fles op is en wil hij bewegen zen...nu bleef hij eens heerlijk in mijn armen liggen! Zwijmel! In bed gelegt en lekker verder gaan slapen.
Bedankt voor het compliment Bovenaan tegen de duitse grens als in groningen of overijssel ? Mijn topografie is niet zo heel goed Klinkt wel errug ver weg weg