Ja die vond ik ook leuk! maar mijn vriend vond m niet zo.. krijg je dat weer.. Moet wel zeggen dat ik toch doe wat ik zelf wil hoor..
whahaha gewoon doen. Ik vind hem nog duur... ik denk dat ik daarnaast noge een jas wil.. ik twijfel nog!
Tja hij zat me eerst al te pesten dat ik maar 1 winterjas mocht kopen.. maar dat gaat deze mevrouw toch niet doen hoor.. Dat kind kan er toch niet altijd tzelfde bij lopen..
melk ik geef Rubin tegenwoordig een flesje (200 cc) fruitmelk (dus gewone melk) bij zijn boterham...meestal drinkt ie maar een paar slokken...daarna gaat ie naar bed en als ie wakker wordt dan krijgt ie de rest...als ze een koemelk allergie hebben dan was dat er al veel eerder uitgekomen...in opvolg melk zit toch ook gewoon koemelk ?...
Frederike..dat denk ik ook.. Britteke..ik erg...? ..nee joh Vindt t gewoon heerlijk om smorgens samen met Mika voor de kast te staan en dan kiezen wat ie aan krijgt.. T is nog steeds net zo'n babyborn popje met aan en uitkleden.. laat alles toe..en meerdere keren per dag schone kleding aan..
Frederike, ben ik met je eens Miep, hahaha idd... het is hier minder sinds hij in maat 74 zit. Kan weinig vinden en hij spuugt toch alles onder.. biotex niet aan te slepen
Ja dat spugen is wel vervelend...dat valt hier gelukkig mee..tuurlijk wel t normale maar niet meer..nog niet tenminste.. En dan is t wel zonde als je dure kleertjes haalt..t heeft toch te leiden van al dat gespuug..
Kijk dat is toch weer leuk meegenomen! Hè en bij ik en mijn kind dan..daar hebben ze veel van name it.. en dan vorige collecties.. ik ga nu Mika wakker maken..anders krijgt dat kind helemaal niks meer..met zo'n moe die alleen maar internetshops zit af te zoeken.. misschien nog tot straks....en anders weltrusten!
hier de link van de site.. http://ikenmijnkind.nl/Winkel/index.php enne ik zal de knuffel doorgeven... geef je ook een knuffel van mij aan Sam dan..
Bedankt voor de link Miep Heb net 3 dingen bestelt voor Jesse Krijg wel een foutmelding na het betalen
Heb effe op ABN gechecked en het was wel afgeschreven. Zal wel loslopen hoop ik. Wat heb je besteld Amber?
en jij britteke ? Ik heb al heel veel voor Jesse in de winter 2 winterjassen en een stuk of 15 setjes kleding en dan nog wat losse shirtjes.