Juffie; aaghh wat lief van je mannetje zeg. Opzich klopt dat wel, mannen zijn vaak niet echt praters over moeilijke dingen Britt; Haha nou als ze eenmaal weten hoe het moet zijn ze niet meer te stoppen
Je hebt helemaal gelijk alieke ! Als ik jesse uit zijn bedje haal dan staat ie dus he ? Met slaapzak en al aan. @juffie dikke knuf voor jou
HELMPJE op de fiets, doen jullie dat? BRITTEKE, vervelend van het spugen ... ik zou HA bellen AMBER, fijn dat het beter gaat met Jesse z'n spugen SANNEKE, vervelend dat Niels geen zin heeft om te slapen ... en leuk zo'n petiterig meisje in huis. Was het niet erg druk? Ik krijg dinsdag het zoontje van vrienden over de vloer. Die is bijna 4 maanden ... En vervelend van de exceem, ik had op vakantie ook op eens weer last van exceem, nu ook bijna weg. Leuke foto's MAARTJE, wat leuk dat Lot lekker aan het klauteren is CLAARTJE, geen idee hoe het zit met FV, maar je schema lijkt mij prima MAMASCHEMA, ik eet sinds de zwangerschap en nu met de BV eigenlijk heel netjes 3x per dag. Moet ook wel want anders ga ik echt van mn stokje DEE, schoentjes niet nodig. Beste is blote voetjes of sokjes. Anders zachte slofjes ... Ook met lopen zijn blote voetjes het beste trouwens. Mirre heeft nu soms zachtleren sandaaltjes aan. We hebben ze gekregen en ik zag laatst in de winkel dat ze 25 euro hebben gekost , dus toch maar aandoen. Ze vindt ze erg interessant en probeert ze uit te doen (maar dat lukt niet). Ik vind zelf zootjes erg leuk Es, eet smakelijk! JUFFIE, knuf voor jou! MISSK, oooo leuk feessie! Ik ben dol op dansen, maar als je als witje gaat dansen op AFrikaanse feestjes trek je vaak zo erg de aandacht ... en soms vind ik dat leuk (meestal na een paar wijntjes ), maar meestal wordt ik heel verlegen *** Nou Mirre heeft geen zin an slapen. Leek even goed te gaan, 5 min brullen, stil, nu ligt ze weer te mopperen. En ik ga mn man even helpen met ontbijt maken, die zit ook op me te mopperen omdat ik verslaafd ben (volgens hem) aan het forum . Hij gaat vanavond kamperen en morgen wadlopen met een hele grote groep vrienden ... ik jaloers ... maar na het kampeerfiasco ... Mirre en ik blijven gewoon thuis ... Ga nu Mirre redden (1033) *** *** Vannacht een helse nacht gehad. Maar had niets met Mirre te maken. Mn man en ik konden allebei niet slapen en het begon nog te onweren ook . Mirre heeft geslapen van 20u-01u-06u-08u ... best ok! En gisteren heeft ze voor het eerst vooruit getijgerd. Het is duidelijk dat ze erg gemakzuchtig is ... als iets buiten dr bereik ligt gaat ze gewoon ergens anders mee spelen . Maar nu vond ze iets blijkbaar interessant genoeg . Daarna niet meer gedaan, dus de lol was er weer af.
Effe snel..Mika moet zo eten.. Gerda..fijn dat t met de billetjes van Nick goed gaat! en hoop dat je alleen maar meer goeie dag mag krijgen hoor! Juffie..leuk hè Mexx! en moeilijk hoor..deze dagen..lief van je man! Alieke..wat goed van Loïs! Olga..veel plezier! Salapio..helmpje? ehm..nee denk t niet.. gets..en weer geen goeie nacht gehad... zo en nu ga ik Mika wakker maken voor z'n boterhammetje..
zo daar was ik weer effe... net even wat winterspul besteld op de site van H&M. Kreeg een kortingscode... altijd leuk! Vandaag de box en bedje naar beneden gezet. Just in case.... mijn vriend gaat zo de fietsstoel op mijn fiets zetten. Kunnen we lekker fietsen joehoee... nu ga ik snel strijken jakkes..
*zwaai zwaai* Fijn weekend allemaal! Loïs heeft allemaal rode plekken op dr hoofdje van het staan tegen de box, klein bikkeltje :-D
ik wil het graag, maar heb nog geen geschikte/passende kunnen vinden vind het nog zo moeilijk dit soort dingen te lezen of te horen, niet lelijk bedoelt natuurlijk! maar heb er nog veel moeite mee dat ik geen bv meer kan geven. had het graag een volledig jaar volgehouden en mss zelfs wel langer! juffie, dikke knuf hoor! gewoon veel denken aan hoe groot jullie krummel al wordt en dat ze bij jullie is!
hier een vermoeiend weekend. veel gedonder in de glazaen met mijn man, iets wat eigenlijk altijd speelt, maar me zolangzamerhand opbreekt. vervelende puntje is dat ik van hem hou...... soms best lastig, anders had ik gewoon dagdag kunnen zeggen kleine is even bij oma, en we zijn hier even verder gegaan met svens kamer, eindelijk eens leuke lampjes ophangen ipv 60 watt verhuisfittingen en nog wat andere klusjes. pizza en lasagne zijn inmiddels besteld, dus snel een hapje eten en de pop weer halen!
@Miep en Britteke: jullie zijn lekker bezig geweest Had veel bij te lezen! @Jufffie: heftig hoor, die stukjes van deze tijd vorig jaar. Wat lief van je man dat hij nu toch laat merken dat hij er ook mee bezig is. Wat heeft 'ie je gegeven? *is maar een klein beetje nieuwsgierig * Uhm, ben de rest een beetje vergeten Heb ook niet zoveel slaap gehad vannacht, want het feestje was errug geslaagd. Heb heeeeeerlijk gedanst. En ik ben toch wel dol op die Afrikaanse feestjes. Vind het zo leuk dat (bijna) al die mannen zo mooi kunnen dansen. Vannochtend eindelijk een mama-fiets gekocht. De goede framemaat moest besteld worden, dus ik kan 'm volgend weekend ophalen. Net op tijd voor het nieuwe schooljaar. Weer lekker op de fiets naar m'n werk
Misskeita, Klinkt leuk zo'n Afrikaans feest Wij hebben vandaag voor het eerst gefietst maar ben er toch achtergekomen dat ik ook een mamafiets wil hihi. Best onhandig op en afstappen als je een oma-fiets hebt!
*knuff voor juffie* wat lief/goed van je man dat hij eraan gedacht heeft en met je meevoelde..ben ook benieuwd wat je gekregen hebt? ga verder niet reageren we krijgen zo visite. vandaag gezellig dagje gehad...vanochtend eerst naar de markt gewandeld en daar koffie gedronken en fruit gehaald (en bloemen) daarna het huis schoongemaakt...smiddags nog eff een uurtje geslapen....aangezien ik nog even op mijn mamafiets moet wachten (heb met gastmama afgesproken dat ze hem nog wel eff mag gebruiken tot ze zelf een andere heeft) heb ik een zitje gekocht voor voorop de fiets....die vondt ik via mp en was zo goed als nieuw..15euri! kan ik in ieder geval fietsen, haha. iedereen fijne avond gewenst!
Kan me dat gevoel goed voorstellen. Was ook niet lelijk bedoeld van mij uiteraard ... En misschien houdt Sven het ochtendritueel er wel in en kun je nog tandemvoeden ook! En zo niet ... dan heb je toch mooi ruim 8/9 maanden BV gegeven, das toch super!
Mamafiets is groot succes! Mirre heeft dr ogen uitgekeken en is ook op de fiets in slaap gevallen. Heel lief Verder weinig geslapen vandaag, dus vanavond ook weinig gegeten. Ligt nu lekker te maffen Mn man is er vannacht niet . Gaat morgen wadlopen, dus die staat op de camping bij Holwerd. Ik mis m enorm. Ik weet dat er meiden zijn die hun vent langer moeten missen soms (of vaak). Maar ik kan er echt niet zo goed tegen . Hopelijk is er wat leuks op tv ... anders misschien lekker vroeg mn bed in met mn boek (ben De geschikte jongen aan het lezen van Vikram Seth, een enorme pil, maar wat een prachtig boek!). Sorry dat ik niet op iedereen reageer , wel veel liefs hoor van mij
Hoi allemaal, ik ben er weer. Deze week niet zo fit geweest en daarnaast heeft sara gezorgd voor zeer korte nachten. Zodra ze in de buurt van haar ledikant kwam schreeuwde ze het uit . Sinds gister in een peuterbed en het gaat super. Ze ligt er als een koningin in . Het is een lieverd! Hier begint het staat en zelf. gaan zitten ook te komen. Leuk hoor! Nog even en ze lopen allemaal! Juffie een hele dikke knuf!
\/ Ik ben geslaagd voor 2 winterjassen vanmiddag! \/ Was ik heel blij mee! Een gave van Jeep met bijbehorende muts..en sjaal.. En een van name it met sjaal en muts van barts =D> =D> =D> Ze zijn nog een klein beetje te groot..maar ik denk dat ze straks wel goed zitten.. Alleen die van Jeep zijn de mouwen vrij lang..dus misschien laat ik die nog inkorten als ze dan nog te lang zijn! Had nog een leuke gezien ... misschien gaat ik die ook nog wel ophalen..
Britteke..alles omlaag gezet! en mamafiets is wel wennen met fietsen..maar t is wel fijner met kinderzitje.. en stabieler.. Claartje..dikke knuff meid! Misskeita..ja kletsen kunnen we wel.. en leuk feestje gehad! Johanna..lekker dagje gehad! Salapio..al lekker gefietst met Mirre..leuk! Hier alleen 1 keertje een heel klein stukje..Mika zit nog niet zo goed dat ik al ga fietsen..jammergenoeg.. enne hoop dat je lekker kan slapen vannacht hoor! Aisca..wat goed dat Sara al in een peuterbedje ligt!