December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen meiden,

Juffie succes met werken. Probeer het positieve te zien/zoeken/vinden en hou dat vast meid.
    En je update....slik, snik.....Liefs

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, gezellig die geluiden om 4 uur 's nachts! Zeker als hij gewoon weer doorslaapt daarna!

Amber, succes met je 1e werkdag!

Sanneke, veel plezier met je klas weer inrichten!

Ik moet echt rennen...Moet nog eten en moet eigenlijk al weg. Heb klote geslapen vanacht.....

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zo, hiet ook al weer helemaal op en wakker. kleine ligt nog in z'n bedje, maar ligt al blij te spelen.

gister nog een heel badritueel gedaan, maar gisteravond was het mis. compleet hysterisch brullen, waarschijnlijk van z'n potje. welke oen ook bedenkt dat babies best bruine bonen kunnen eten.

cina baby en een zetpil en uiteindelijk viel meneertje in slaap. bekaf. vandaag maar weer eens lekker bijslapen!

juffie, knuf!

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hier ook weer wakker....gelukkig heeft danielle de hele nacht doorgeslapen, zelfs tot 8u vanochtend dus dat was wel lekker!

juffie knuff meid....

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, wat schattig haha.

Claartje, wat sneu dat Sven zo'n buikpijn had! Slaap ze vandaag ;).

Jufffie, nogmaals sterkte meid. Dit moet zo moeilijk voor je zijn. Ik vind je echt een supersterke vrouw (nu weten we gelijk van wie Jay het heeft :)). Knuffel van mij en Sam.

Zo en nu ga ik snel Sam zijn tas inpakken. Over een uurtje gaan we richting Antwerpen! Fijne dag meiden!

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

ff reageren:

Amber; wat een leuke foto's van jullie grote meid, nog een leuke verjaardag gehad? Oh ik lees al dat de verjaardag geslaagd was!

Misskeita; Jippie! Hannah ook staan!

Maartjeh; Leuke links! ik ga eens kijken wat het is..

Olga; Leuk om te fietsen met Senna! Hebben jullie lekker gegeten met je schoonouders?

Juffie; Wat een verhaal.. echt heftig! Gelukkig is Jayda sterk en een vechtertje! Succes met werken

Claartje; ookal lekker aan het fietsen! Misschien moet sven aan zijn nieuwe slaapkamer wennen? Lekker dat Sven toch na die zetpil in slaap viel!

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    z'n nieuwe kamer begint te wennen geloof ik, maar bruine bonen.... nee dat doen we toch echt maar niet weer arm kind. ligt nu fris en vrolijk in de box. straks broodje eten en op 't speelkleed. de ochtend is hier helemaal gevuld met 'sven tijd'. kan hier best aan wennen, volledig thuis zijn haha

8. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..dikke knuff meid!

Olga..werkse!

Claartje..ah wat zielig dat Sven helemaal overstuur was!
    en lekker is dat hè..thuis blijven..t bevalt mij ook prima hoor!
    Al zou een dagje werken ook wel lekker zijn..maar helaas..kan nog niet voor mij..

Johanna..lekker geslapen

Britteke..heel veel plezier!

Alieke..goedemorgen..

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou Mika sliep maar en sliep maar...heb m maar wakker gemaakt om 9 uur.. :)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanneke, dank voor de aansporing, ze heeft uiteindelijk ruim een uur in de draagzak geslapen. Bobikestoeltjes zijn veel te vinden op MP. We hebben een extra aangeschaft: 20 euro voor zitje met windscherm. Ik m woensdag ophalen. Fijn dat alles goed gaat met Niels (met jou ook?). En werken in je vakantie tsssktsssktsssk ... arme juffies!

JOhana, superleuke foto!

Claartje, vrienden van mij geven hun zoontje de fles en die hebben voor de nacht kant-en-klaar spul dat ze onder de oksel verwarmen (jaja) ... maar die hebben ook een enorm vreetzakje, die eet zn melk denk ik nog als het ijskoud is :)

Britteke, veel plezier in de Antwerpse zoo!

Amber, werkse morgen!

Juffie, :cry:

OLga, succes vandaag!

Bruine bonen, is inderdaad helemaal geen babyvoedsel ... (veel kindjes reageren daar slecht op).

*zucht* ... Mirre wil niet slapen :(. Ik word een beetje moedeloos ... ze is moe, maar zodra ik haar in bed leg, wordt ze wakker en komt niet meer in slaap. Ze is nu aan het mopperen dat laat ik gaan, maar als het net als gisteren gaat ... dan valt ze niet in slaap. :cry:

(en dat wordt wat morgen, dan is het zoontje van een vriendin van me er ook ... die is nog geen 4 maanden ... en slaapt op zich wel goed, maar ook vaak op schoot ... en ik heb er maar één :confused:)

(Mirre lijkt het tijgeren door te hebben)

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Sven ligt weer op bed. heeft vandaag echt even een onmogelijke bui. smijt alles door de kamer, jengelt aan één stuk door en krijst tegenwoordig weer als hij naar bed moet. wordt er zo moe van... mijn reserves zijn even ver te zoeken momenteel. nu ligt meneer dus eigenwijs in z'n bedje te spelen, dat wat hij in de box zeg maar absoluut niet wou! pffffff.... ;)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    We kunnen elkaar een hand geven Claartje ... erg frustie ...

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik las dat mirre ook een dwars dagje heeft ;) erg he, zo slopend. wil soms heel boos op hem worden, maar moet me dan echt even voorhouden dat hij dat helemaal niet snapt.

heb net mijn man gesmst, die komt naar huis van z'n werk. het is voor vandaag even op bij mij. (zijn wat meer dingen die niet lekker gaan), dus zijn steun en hulp is zeer gewenst en ach, dan meld hij zich maar een halve dag ziek. kan er even niet meer wakker van liggen haha

Sven slaapt nu half om half. werk ook niet mee dat ze hier in de buurt aan het heien zijn :( maar hij is doodop. voel me dan al weer zo schuldig dat ik me zo boos op hem voel. hij kan er ook niks aan doen dat hij zo moe is.

vanvond lekker uitgebreid in bad en heel vroeg op bed en dan allemaal hééééél goed slapen! morgen is dan iedereen weer fris!

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Dwarse kindjes: is het soms weer sprongetjes-tijd?

@Miep: wij hadden hier vannacht hetzelfde. Om een uur of drie hoorden we Hannah heel hard lachen. En dat ging een minuut of 10 door. Daarna was het weer stil. :D

@Juffie: Pfff... :( Werkse vandaag.

@Claartje: vervelend als het even helemaal op is. Gelukkig komen je hulptroepen eraan. Rustig aan!

@Salapio: Mirre die de kamer door tijgert: LEUK! Wel minder prettig dat ze weer niet wil slapen. Knuff!

@Britteke: Veel plezier in de ZOO

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb een beroerde nacht achter de rug. Niet door Hannah, maar door weer een hele aparte actie van mijn man. Ik ga er verder maar niet eens op in :(

Hannah heeft mij vanmorgen uit laten slapen tot half 10! Ik schrok me rot toen ik wakker werd en haar nog niet hoorde. Meteen even gaan kijken, maar madam lag nog heerlijk te ronken.

Heb haar net eten gegeven en gebaddert, en nu ligt ze gewoon alweer te slapen. Ze is steeds zo snel moe! Soms vraag ik me wel eens af: moet ze niet wat meer wakker zijn op een dag? Het komt geregeld voor dat ze tussen 8 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds zo'n 6 a 7 uur slaapt (in kleinere stukjes).
    Ik weet dat er hier mama's zijn die graag zouden willen dat hun beeb wat meer sliep overdag. Misschien klinkt het een beetje als een luxe-probleem, maar ben toch gewoon een beetje bezorgd....

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hahahahaha je gaat er toch over na denken en heb al veel bedacht. lig bij alles in een deuk!

:oops: sorry, jij hebt slecht geslapen, vanavond beter, maar ik lig echt even dubbel ;)

tijgeren, hier ook, hele kamers door. meneer heeft de verzender van onze tv boven al stuk gemaakt, dus boven nu geen tv meer kijken. zijn nu dus ook voorzichtig aan begonnen met 'nee' zeggen.....

ik voel trouwens de hele ochtend de kleine al rond duikelen in m'n buik, zo vroeg. voel de kleine al twee weken, maar vanochtend kan de pret niet op blijkbaar. :)

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    goedemorgen meid
    ik probeer al de hele tijd te reageren maar telkens vliegt mijn Internet eruit...
    word er eenbeetje gekjes van!
    Vandaar kort berichtje , ben benieuwd of die nu geplaatst gaat worden

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Misskeita, *zucht* ... je hebt wel wat te stellen met die vent van je ... En Hannah is gewoon een lekker slaapkoppie. Ik zou me daar niet ongerust over maken (hoewel ... als Mirre dat opeens zou doen ;))

Claartje, ooooooooh wat heerlijk weer zo'n friemelaartje in je buik!

Mirre ligt inmiddels weer op het kleed te spelen. Het alarm ging steeds harder af dus dan kan ik wel willen/vinden dat ze moet slapen, zij doet dat dus gewoon niet (misschien dat ze na een uur of wat wel in slaap valt hoor, maar dat gaat mij een stap te ver). Ik ga zo maar met haar wandelen ... Ze is ook niet echt tevreden nu ... en vergeet spontaan dat ze ook een vooruit heeft tegenwoordig :)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yeah! Je berichtje is geplaatst hoor Maartje!

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Bruine bonen: Heeft Loïs gewoon dat opgegeten, nergens last van gehad. Hoezo is het geen kinder eten? Heb daar nog nooit wat van gehoord :rolleyes:

Deel Deze Pagina