nou, al wij zelf bruine bonen gegeten hebben dan 'vernemen' we dat toch altijd al wel en de darmpjes van onze vent kunnen het nog helemaal niet waarderen. er zijn altijd kindjes die er goed tegen kunnen, maar van de bayboom om ons heen is er nog niet één die het goed verdraagt. het was dat we gisteren echt niks anders meer hadden en ik dacht dat hij wel groot genoeg zou zijn, maar nee dus. geen bonen meer voor onze vent de komende tijd haha
Ik bedoel daar idd mee dat er (veel?) kindjes zijn die bruine bonen niet verdragen. En de dietiste van het CB raadt ook af om al BB te geven ... Gelukkig gelden dit soort dingen nooit voor alle (de meeste?) kindjes
miskeita lieverd wat heeft je (v)echtgenoot nu weer uitgespookt?! ow lees dat je dat niet gaat vertellen, haha....dan maar een dikke knuff.. trouwens kind van mijn dinnetje sliep ook altijd heel veel hoor....die ging ook rond 4u smiddags in de nachtmodus....denk dat het bij ieder kind anders is...overigens is haar dochtertje nu 16mnd en is nu grotendeels wakker overdag...het gaat dus wel over
whiehieuw...en een vriendin van me die pco heeft en dus heel moeizaam zwanger kon worden...heeft me zaterdag verteld dat ze zwanger is! ben zooooo blij voor ze
we warne gister bij vrienden van ons en gingen eten...daar heeft dani een twaalf maanden potje gehad (wel met sperziebonen..dus vrij normaal eten) ze vondt het heerlijk en ze heeft nergens last van. bb eet ze echt graag...kind van mij heeft ook echt een ijzeren maag, haha.
claartje@ wat heerlijk zo`nbewegelijke uk weer in je buik! @ sanneke: ik heb hetzelfde hoor als Lot huilt... Dan maar even wat anders doen zoals idd spelen op het kleed of lekker meewandelen jaa mijn bericht was eindelijk geplaatst ben benieuwd hoeveel pogingen ik voor deze nodig heb!Ik zal alvast kopieren mocht het dan mischien hoef ik de tekst alleen maar te plakken @ misskeita: jeetje het is wat zeg met man van jou.. Ik dacht al gelijk aan erge dingen En Hannah die lekker veel slaapt..kan me alleen maar aanlsuiten bij sanneke eigenlijk! Hier ook een uk die weinig slaap nodig heeft en ik denk dat het per kind gewoon heel verschillend is.. @johanna wat leuk nieuws van je vriendin! en lekker sperzieboontjes jam jam hier ook eentje met een ijzeren maag, er veranderd niets als ze Bruine bonen eet...
hallo dames Ik hebe alles gelen maar geen tijd om alle ste reageren. Ik las dat veel dames veel ingekocht hebben leuk. Ik heb nog niet veel winter kleren komt wel. Tugce vind bruine bonen met appeltjes lekker. juffie knuffel Sames die werken werk ze. Ik ben ook aan het werk pfff wat gaat weeknd snel. gisteren wilde ik voor het eerts met Tugce fietsen maar ik durfde niet. Ik heb geen oma en mama fiets. Ik heb gewone fiets dan heb ik geen ruimte om opte stappen of ik moet wennen. Me man ging fietsen Tugce heeft erg van genoten heerlijk om haar zo te zien.
Dag dames, Sorry maar ik heb even een paniekaanval. Had jullie al verteld dat Elisabeth de laatste week slecht slaapt. Ze krijgt tandjes... Donderdag had ze dan plots 39,5° koorts. De dokter dacht aan een virale infectie aan de bovenste luchtwegen, maar zei dat het niks ergs was. ze hoest, maar dat kan blijkbaar ook van de tandje zijn. Gisteren heeft ze de hele dag geslapen. vanmorgen was ze aan het hoesten in haar bedje en er kon geen lachje vanaf Heb daarnet gebeld naar de creche en ze is ook al de hele morgen aan het slapen. De hoofdverantwoordelijke zegt dat we nog niet moeten paniekeren, maar pas terug naar dokter moeten als ze naar het einde van de week nog altijd suf is of terug koorts krijgt... Ik spelen zich voortdurend drama's in mijn hoofd af: dat ze bellen van bij de creche om te zeggen dat ze overleden is aan wiegendood. Ik zit hier te bibberen op mijn werk! Help! Sorry sorry sorry voor het emoberichtje
@dee wat een leuke foto`s van ht babyzwemmen! @ arka: ojee meis, niet teveel zorgen maken! Makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik slapen is goed en lekker voor ze als ze niet helemaal in orde zijn!
@Arka: als je je echt teveel zorgen maakt, zou ik toch even naar de dokter gaan hoor. Al is het maar voor je eigen geruststelling. Veel sterkte! @Dee: hele leuke foto's!
Tja, wat betreft mijn man: hij heeft gewoon erg veel moeite met het bergip tijd. En het ging een hele tijd goed, maar gister verviel hij voor een keertje weer in oude gewoontes. Bezorgdheid is hem vreemd. Hij begrijpt dan ook niet, dat als hij om 10 uur 's avonds thuis zou zijn, en hij is er half drie 's nachts nog niet, ik dan al alle doemscenario's 1000 keer door mijn kop heb laten gaan. Heb ik het toch weer verteld Maar goed, toen hij eenmaal thuis kwam met een huilende vriend en het hele verhaal uit de doeken deed, bood hij toch als eerste zijn excuses aan aan mij. Dus hij begint het ergens toch te begrijpen. Maar het is verder echt een schatje hoor!
ohhh, herkenbaar. kun je ze aan de ene kant kelen en de andere kant is de reden dan weer zo schattig. maar hij besefte het dus wel! da's ook wat waard
Missk, is in ieder geval geen saaie vent Arka, ik zou niet in de paniek schieten hoor. Kindjes kunnen heel wat hebben en die kleintjes hebben snel hoge koorts. Maar idd als het je niet lekker zit dan huppa naar de dokter!
zo ik ben er ook weer eens.... druk weekend gehad en gisteren poging gedaan om bij te lezen maar kwam niet verder dan 1025... heb de laatste 3 pagina's gelezen.... Juffie dikke knuf voor jou meid.... BB...Nicky kan ook niet tegen bruine bonen...maar die heeft hele gevoelige darmpjes hoor Arka...ik snap je bezorgheid... nicky heeft toen anderhalve week erge koorts gehad....de HA zei toen dat 41 koorts bij baby's heel normaal is ...en je dan nog geen zorgen hoeft te maken...( ik weet het, is makelijker gezegd dan gedaan hoor) sterkte meid....en een knuf voor jou! Britteke...veel plezier in de ZOO in antwerpen.... Misskeita....toch lief van je mannetje dat hij dan zijn excuses aanbiedt..... Claartje...zielig voor Sven hoor...dat hij zo last van de BB had..... knuffel! Maartjeh....ook internet van Ziggo misschien?! ik heb de laatste dagen ook slechte verbinding... sorry verder weet ik het effe niet meer.... dikke knuffel voor alle mamma's en beebjes
Ja en ze slaapt nu ook op haar buik en met haar hoest, pfffffffffffff ik verlang naar 17.00, dan kan ik haar gaan halen. Ik denk dat ik haar niet meer los vanavond. Heb zo'n schrik dat mijn telefoon straks gaat met slecht nieuws! Bedankt voor de knufs! ze doen zo'n deugd! en nog eens sorry
geeft toch niets Arka,hopelijk gaat e rest van de dag een beetje snel des te eerder ben je bij je meissie! loesie: nee ik heb xs4all was je drukke weekend wel leuk? zo lot is wakker dus we gaan ff boodschapjes doen heb zo`n zin in iets lekkers
maartjeh....wij hebben Ziggo...en ook vaak geen internet...echt k*t! en het drukke weekend was leuk hoor! zaterdagavond een etentje en gisteren de hele dag neven en nichtendag! erg gezellig lekker bbq-en enz....