Meiden, vandaag was superleuk maar ook erg leuk. Sam ligt al effe nok in bed en papa en mama gaan er ook in! Morgen praat ik jullie bij . We zijn trouwens voor het eerst met Sam uit eten geweest! Ging goed gelukkig Slaap lekker xx
gerda ik sluit me aan bij de rest....zet het verhaal in ieder geval op papier dat ismischien zowieso wel goed voor het verwerken?! britteke leuk dat het leuk was hier een prima dagje gehad...mijn telefoon is er nog steeds niet....ggrrr ben ik daar de hele dag voor thuis gebleven...ben echt woest morgen hebben we een uitje van mijn werk, wordt vast wel gezellig. net even lekker een rondje paardgereden dus ik heb mijn douche weer verdiend...
Zooo ben ik weer na een leuk weekend We zijn gister met de kids en de buuf en haar dochter naar het dierenpark in Aachen (D) geweest...was erg leuk! Vandaag mijn fietsband geplakt, want die was lek....gelukkig weer gemaakt, zodat ik morgen weer op de fiets de post kan bezorgen Yaeda tijgert nu ook erop los...erg leuk om te zien! Bedje hebben we ook al omlaag gezet, want je weet het maar nooit met die kleintjes Vandaag is ze alweer 9 mnd....over 3 mnd word ze alweer 1 jaar. Wat is het jaar toch snel voorbij gevlogen zeg!
sorry meiden ff een ego bericht Ik moet even tot tien of nog beter tot honderd tellen 1,2,3,4,5,6,7 argggggggggggggggggggggggggggggggg nope gaat niet lukken helaas... ik word gek! ](*,) Werk werk werk werk :c: Het is dat ik al lang besloten had om te gaan stoppen met lesgeven op de manege anders had ik dat nu per direkt wel gedaan! *** probeert weer verder te tellen en rustig te worden *** {|=
dames, een welterusten. een productieve dag gehad, onze halve huisraad staat op mp haha de zolder moet leeg en wij op vakantie Sven ligt al weer lekker te timmeren in z'n bed, zal zo ook wel in slaap sukkelen en ik ga hem lekker volgen denk ik. mijn buikje moet even rusten want ik heb een hele grote zak m&m's leeg gegeten en ik ben nu oh zo misselijk hahahahaha slaap lekker en tot een volgende keer! liefs
@Maartjeh: adem in, adem uit Al klaar met tellen inmiddels? Wat is er gebeurd? @Salapio: cool dat Mirre het vooruit tijgeren nu helemaal door heeft! @Claartje: Hmmmm, M&M's!
Ga zo ook naar m'n mandje. Heb morgen een sollicitatiegesprek. Ben benieuwd! En morgen ook nog langs op 't werk van mijn hubbie. Hij geeft deze week knutselworkshops op Jeugdvakantieland hier in Rotterdam. Altijd leuk om hem met die kids aan 't werk te zien. Ben ik altijd behoorlijk trots. En dan 's middags nog even naar een dinnetje. Die vond het de hoogste tijd om Hannah weer eens te bewonderen Weltrusten!
Goedemorgen meiden Even kijken wat ik kan herinneren @olga een hele fijne vakantie meid! Dikke knuff voor Senna @Gerda heel moeilijk hoor. Maar ik zou het advies van de andere meiden opvolgen. Toch zoveel mogelijk opschrijven. Ook voor jezelf. De straafmaat wordt door de rechter bepaald. Ik hoop dat ie krijgt wat verdient. Hij heeft jou en je gezinnetje toch veel afgenomen. @Britt leuk een dagje dierentuin. En lekker uit eten geweest. @misskeita spannnend solliciteren. En wat leuk he omk je man met kindjes bezig te zien. Ik vind dat ook altijd super als mijn man daarmee bezig is. @salapio leuk dat Mirre aan het tijgeren is. @Claartje leuk een lief klein bewegend frummeltje @Johanna echt Irri als dingen niet zo gaan als ze beloofd zijn. En lekker paard gereden. @Arka beterschap voort je meisje. Als je ongerust bent gewoon naar de HA gaan. Iedereen die ik vergeten ben sorry !
Gisteren bijna heel de dag vergaderingen gehad. Echt super saai. Maar ja dat is altijd bij ons op school. Smiddags kwam mijn nieuwe mentorklas dat was weer wel heel leuk. Al die zenmuwachtige koppies. Vandaag voor het eerst lesgeven. Maar twee uurtjes vandaag. Want vanmiddag weer vergaderen (bleghhhhhhh) Jesse had het gisteren wel zwaar. Hij heeft zijn mama echt gemist. Huilerig geweest bij papa. Toen ik thuis kwam wilde hij zijn mama ook niet meer loslaten. Heeft ook erg slecht geslapen. Ik had hem ook erg gemist. maja het moet gewoon weer wennen. Nou ik ben spreek jullie vanavond weer. Fijne dag allemaal mama's en Kids
Salapio..succes vandaag met oppassen..hoop dat Mirre lekker gaat slapen hoor! Claartje..fijn dat je man gister naar huis kwam om je te helpen! En jaa..fotos! Druk aan t verkopen op MP..altijd leuk! Misskeita..ook bij jullie al gelach in de nacht! En hier nog zon slaapkoppie hoor.. Maartjeh..wat balen dat je internet t niet goed doet! En wat lief dat Lot al zo goed kan staan en kruipen! 1,2,3,4, ben je al uitgeteld? Per wanneer ga je stoppen met je werk? Ayse..je man lekker gefietst met Tugce! Leuk! Idd lastig opstappen dan hè..hier wel een mamafiets maar dat vind ik zelfs nog wennen. Dee..wat een leuke fotos! Leuk dat je schoonmoeder mee was! Arka.meid dikke knuffel! en gewoon weer naar de dokter gaan hoor als je t niet vertrouwt! Loessie..drukdruk maar wel een leuk weekend gehad! Gerda ook al veel kleertjes..verleidelijk allemaal hè! En meid je bent niet slecht! Je moet gewoon vertellen wat je hebt meegemaakt! En of je t nou in een brief schrijft of heen gaat..zn straf zal ie wel krijgen! Schrijf t anders eerst op..en beslis daarna of je heen gaat! Olga..bijna op vakantie lekker! Heel veel plezier! Britteke..leuke dag gehad! En lekker uit eten geweest!jammie! Johanna..wat balen dat je telefoon er nog niet is! Veel plezier vandaag! Iloon..gefeliciteerd met Yaeda!9 maanden alweer! En gezellig naar t dierenpark geweest..leuk! Amber..ahh wat zielig van Jesse..idd weer helemaal wennen hè.. Hoop dat jullie allemaal snel weer gewend zijn..want dat is zo zielig hè..
Goedemorgen.. effe bijgelezen..ga zo eerst effe rommelen in huis..dan met Mika bezig..daarna boodschappen doen.. En vanmiddag als t droog is effe de stad in..
Goeiemorgen! *grote gaap* Vandaag weer aan het werk. Heb er wel weer zin in.. weer lekker met de kids zijn. Fijne dag allemaal!
goedenmorgen, zo vandaag uitstapje met werk dus ik kon uitslapen wat een luxe.....nu zit ik hier alleen op de bank, haha beetje raar zonder kind. maartjeh wat is er gebeurd? iedereen fijne dag gewenst!
Morgen, Ik zit op mn werk en de kids komen maar niet opdagen. Gister ben ik met ze naar drievliet geweest! Ga nu maar weer de tel pakken en ze wakker bellen. stelletje slaapkoppen!
@ claartje: oei een hele zak m&m`s , ja dan kna ik me voorstellen dat je buik even protesteerd! @misskeita: pff een drama is het soms ...Denk ik alles geregeld te hebben enzo en dan hoppa word het zonder overleg omgegooid Nu ik er zo weer aan denk kan ik wel weer beginnen met tellen veelplzier vandaag!Succes met je sollicitatie! @ gerda: ik kan me eigenlijk alleen aansluiten bij wat de andere meiden hebben gezegd! Probeer alles rustig op papier te krijgen en luister goed naar jezelf! en bij twijfel dan niet doen meid, zijn straf krijgt hij toch wel knuffel voor jou! @ amber succes met lesgeven vandaag en sterkte met alle vergaderingen! @MIep : eigenlijk wou ik voor de vakantie al stoppen maar heb me toen toch laten overhalen om nu nog te werken omdat mijn bazin op vakantie ging en er een nieuw meisje ingewerkt moest worden hier is het nog droog! Dus hopelijk kan je vnamiddag even lekker ed stad in @ alieke : werk ze @ johanna:veel plezier met het uitstapje... Lang verhaal is het , wat er allemaal gebeurd is En ik weet ook niet hoe het hier zit met de meelezers dus zet het liever niet zo hier neer @ juffie: dat is ook wat, verslapen ze zich dan gewoon? was drievliet wel leuk?