Britteke, succes met lessen; voel je je al zeker in de auto? Al bijna afrijden he! Juffie, ha ha, daar zit je dan met je goede gedrag zonder kinderen.... Johana, veel plezier vandaag! En wat verschrikkelijk irri dat je telefoon niet geleverd is. (zo heb ik ruim twee manden op een windschermpje moeten wachten...) Misskeita, leuk op visite bij een vriendin. Overal in het land zijn nu van die kinderweken volgens mij? Hier ook de woerdense vakantie week met activiteiten voor jong en oud. Iloon, ook al gezellig naar de dierentuin geweest. Enne...zelf je band geplakt, you go girl! (ik kan het ook wel hoor...maar heb daar nooit zin in) Maartjeh, werk je nou nog steeds bij die manege? Ik weet nog dat je er problemen had aan het eind van je zwangerschap. Amber, succes met je 1e lessen vandaag. Miep, is Mika inmiddels wakker?
Nu ga ik snel verder met zooi bij elkaar zoeken... Ik hoop vanmiddag of vanavond nog even gedag te komen zeggen... Maar als ik jullie niet meer spreek wens ik jullie allemaal veel plezier met de kleine ukkies die al zo groot worden. Ukkies, wees lief voor jullie mama's! Laat ze lekker slapen, doe geen enge dingen, eet goed, slaap goed en niet te veel mopperen! Kus van Olga en Senna!
Ik reageer even niet ... het zoontje van een vriendin van me is hier. En Mirre is jaloers! Oh jee! Toen de papa zn zoontje kwam afleveren wilde ze niet alleen spelen, nu gelukkig weer wel. Mirre vindt N. (het jongetje dus) heel erg interessant! En hij probeert zich om te draaien in de box (is bijna 4 maanden). Ik geloof dat ie moe is, dus ik ga m naar bed brengen (doet ie makkelijker dan Mirre geloof ik ) ... Tot laters!
Meiden, 10.000 x bedankt voor jullie steun, jullie hebben me door de dag gesleurd, kan jullie niet genoeg bedanken! Toen ik Elisabeth ging halen in de creche stond ze recht in het park en begon direct te lachen toen ze me zag. Ze heeft nog de hele avond rondgekropen en geknuffeld, flink geslapen vannacht en deze morgen was ze weer aan het lachen. Ze hoest nog altijd, maar het is een echt losse hoest. Haar tandjes zijn ook nog niet doorgekomen. Als ze nog een week blijft hoesten ga ik terug naar de dokter, of moet je daar vroeger mee terug? @gerda: ik denk dat je gevoelens op papier zetten sowieso eens goed kan doen. Alles de vrije loop laten en je niet inhouden. Daarna kun je dan nog beslissen of je alles of stukken doorstuurt, of wat je hebt opgeschreven zelf te gaan vertellen. Ik vind je zeker geen slecht mens omdat je vindt dat hij zijn straf verdient. Ik ben al verschrikkelijk boos op die man om wat die je heeft aangedaan, dus maar meer dan normaal dat jij dat nog veel meer bent. Ik vind je een supersterke vrouw! @Misskeita: succes met de sollicitatie!
dames, tast toe en smul, er staan nieuwe foto's in mijn album en na al dat gepruts (in mozilla kan ik niet uploaden, met explorer wel, maar die zit vol met spam.....) en een uur bezig te zijn geweest ga ik aan mijn welverdiende koffie met boterham haha
Salapio, veel plezier en succes vnadaag met twee kleine ukken! Arka, gelukkig is Elisabeth weer in goede doen. Hopelijk is die vervelende hoest ook snel over! Dee, het gaat een stuk harder weer he met schrijven en bijlezen!
goedemorgen! ik heb nog net bijgelezen maar kom me gewoon effe melden. hier alles goed. Gisteren een wandeling gemaakt met de buuf en haar kindjes, heel gezellig. de jongste van haar 2 is 2 weekjes ouder dan Jonathan. wat een verschil! J is nog al een beertje en het buurjongetje heeft een heel ander figuurtje. Ik heb het idee dat Jonathan last van zijn oortjes heeft, hij grijpt er af en toe naar en schud met zijn hoofdje. maar heeft geen koorts. is er verder ook niet ziek van, alleen af en toe niet helemaal lekker. iemand ervaring ermee? straks wil ik even de stad in. effe shoppen, kheb bijna geen lange mouw shirt enzo voor J en nog geen warm jasje. dus ik eens even kijken. leuk om van dan kleine spul weer te kopen! Afgelopen zaterdag uit eten geweest, 2 meiden hebben hier opgepast. ging prima alleen Jonathan vond toen hij even wakker werd en tot de ontdekking kwam dat wij er niet waren, dat hij maar op moest passen. dus is wakker gebleven tot wij er weer waren hij vond het veels te gezellig met die meiden. hihi maakt mij niet uit, ik vond het belangrijkste dat hij lief was als ze bij hem waren. zo heel ego verhaal, ik zal even een stukje bij gaan lezen. zwaai!
@ olga: fijne vakantie meid, lekker genieten! @salapio: oei een jaloerse mirre. wat leuk dat je een oppaskindje vandaag hebt! @ claartje : zal zo even bij je foto`s kijken! @ dee: lot gaat om half 7 naar bed tot meestal 7 uur half 8 , maar ikverschoon niet tussendoor, voor de nacht heeft ze de baby dry van pampers, doet het super @ arka; als ze zelf verder weinig hinder ondervind van de hoest dan zou ik idd nog even paar daagjes afwachten @ Nannaf : hier gaat lot altijd met der oortjes prutsen als ze tandjes krijgt of als ze heel moe is.. maar anders voor de zekerheid even langs de HA? wat super van Jonathan dat hij lekker lief wakker bleef bij de oppas meiden!
even tussendoor anders ben ik het helemaal kwijt. @claartje: leuke foto's en gaaf dat je het kindje in je buik al voelt! het blijft bijzonder! @Gerda: zet alles maar op papier! als je het eventueel niet opstuurt helpt het in elk geval voor je eigen verwerking. en als je het wel opstuurt krijgen ze ene beter beeld van hoe jij het ervaren hebt en nu nog ervaart. zet hem op meis! @olga: begrijp ik het goed en ga je met vakantie? heel veel plezier in dat geval! @Dee dank voor de tip, heb ik al vaker gelezen en gehoord dus zal het eens gaan uitproberen. oh enne....J heet Jonathan
oh jee, er wordt hier gemoppert, we zullen eens iemand uit z'n bedje halen hebben hier trouwens overduidelijk een sprongetje te pakken. meneer wil niet meer naar bed, wordt hysterisch zodra z'n lijfje het matras raakt en is tegenwoordig weer wakker 's nachts en dan is het net zo'n hysterie. heeft nu al 2 nachten 's nachts een fles gehad. vind het moeilijk. wil er niet te snel of teveel op in gaan, want we waren eindelijk zover dat meneer er geen spelletje meer van maakte (als ik maar hard genoeg brul komen ze wel terug), maar soms is hij zo overstuur dan moét je wel heen, gaat door merg en been. maar meneertje heeft ook dat prima door. de grens is zo moeilijk te bepalen maar goed, ook een sprong gaat voorbij! nu eerst eens een broodje eten, leker kliederen daar krijgt hij dus zo'n 'jasje' voor aan, want de appeljam eindigd óveral! en de hond zit er altijd trouw naast haha
@maartjeh: ik wacht even met naar de dokter gaan want hij heeft gee koorts en meestal zeggen ze dan toch dat hij 2 dagen koorts 'moet' hebben voordat ze er iets aan kunnen willen doen. dus ik oud het goed in de gaten. tandjes zou ook kunnen want hij heeft er nog geen maar kwijlt al weken de hele boel bij elkaar dus... ik geef het voor nu even op. dikke knuffel voor allemaal!
Hallo Dames, Ik ken jullie al wel een beetje, lees namenlijk al een tijdje mee en voel me als een inbreekster. Nu toch de moed bij elkaar om me aan te melden en als jullie het leuk vinden met jullie mee te kletsen. Ik zal me even voorstellen, Mijn naam is Judith, 24 jaar jong en sinds 11-12-2007 trotse mama van een dochter Esmee. Ze is geboren na een complicatie na een draaipoging en gehaald d.m.v een spoedks. Gelukkig met een sisser agelopen. De eerste 3maanden borstvoeding gegeven maar door onoplettendheid van de "kenners o.a. cb arts" dit moeten stoppen. Ik had veel voeding, meisje kon het niet snel genoeg weg krijgen, krampen huilen, niet kunnen slapen en zo in een spiraal. Voor de voeding de druk er af kolven was genoeg geweest, weet ik nu! Waarom vertel ik dit Zit me blijkbaar best nog wel hoog. Op de fles doet ze het super hoor. Verder rolt ze, zit ze, gaan we lekker fietsen en slaapt ze veel. Over het algemeen een lief en vrolijk meisje met veel temperament van wie zal ze dat toch hebben haha. Ik werk in de gehandicaptenzorg 50% en draai voornamenlijk slaapdiensten waardoor ik dus lekker veel bij mijn meisje kan zijn. Ik maak veel uur in een keer. Mensen met een verstandelijke beperking hebben mij altijd aangetrokken, toen ik jong was al. Werk nu met jongeren die voornamenlijk een vorm van autisme hebben. pdd-nos of ass. En dan is combinatie met hun verstandelijke beperking. Erg gaaf, en sinds 1 augustus promotie dus helemaal leuk! We hebben2 hondjes shih-tzu's Esmee is dol op ze! De hondjes nog niet zo op haar grijp grage handjes maar dat komt wel . Oja hoe kan ik hem vergeten, heb een lieve vriend we zijn strax in maart al weer 7 jaar samen. En we wonen in het mooie Overijssel. Dit was het voor eventjes, ga even wat foto's van ons meisje plaatsen . Ga strax even reageren. Liefs Judith.
Zo ik ben een uurtje weg en jullie hebben gelijk zoveel gekletst. Effe snel.. Claartje, prachtige foto's van jullie krullenbol. Mooi mannetje. Olga, rijden gaat goed hoor.. idd bijna afrijden... minder dan 2 weken nog.. spannend! MamavEsmee, WELKOM. Heb gelijk je mooie dochter bewonderd!Mooie winterjas trouwens . Verder ben ik het al kwijt. Erg he? Sorry meiden, niet persoonlijk bedoeld. Nog effe snel in het kort over gisteren. We zijn hier rond 11 uur vertrokken. Om 12 uur waren we bij mijn oom en tante (die wonen in Antwerpen), hebben wat gegeten en zijn toen vertrokken richting Zoo. Oude dierentuin is dat maar ze zijn hem wel aan het uitbreiden en moderniseren. Al bij al best leuk. Hoewel Sam de dieren iets minder interessant vond dan de kindjes om zich heen. Hij heeft een uurtje geslapen in de wagen. Daarna zijn we wat gaan eten met Sam aan tafel. Erg druk maar het ging gelukkig goed. Half 9 waren we thuis. Sam zijn laatste fles gegeven en op bed gelegd (badje hadden we overgeslagen omdat we al zo laat waren). Nou meneer is heeeeerlijk in slaap gevallen. Vanmorgen werd ie pas om 8:15 wakker! Ik zal later nog foto's plaatsen. IK ga nu nog effe een tukkie doen. Sam ligt ook net op bed en dan gaan we vanmiddag weer wat leuks doen! Joehoeee... Daaaag X
ik lees meer over sprongetjes, vinden jullie die tijd ook altijd zo vermoeiend. Tegen de tijd dat het op zijn ergst is en ik denk, nu trek ik het niet meer is het over . Gelukkig maar! Ook lees ik al over tijgeren, staan en zie kindjes aan de hand lopen ( amber) Esmee rolt net haha. Wat een mooie en apparte namen hier, erg leuk om te lezen. Hier in het oosten heb je vooral de standaard en vooral tot 10 namen. Veel kindjes iets van de griep te pakken, hier is het een beetje aan het overwaaien. Mocht ook wel na 4 wakkere nachten ( respect voor Salapio) was kapot. Nog wel wat snotterig hiero, en dan heerlijk knuffelen met mama gevolg een harde plek op mijn schouder . En met aanhoudende koorts zou ik wel naar de dokter, ben dan toch wel een miep hoor . Esmee wil sinds ze ziek is geweest geen warme flessen meer, dus geef ze nu koud, iemand bekend mee, dacht zelf i.v.m. zere keel is dat fijner. Maar lijkt me erg vies, vind fv zowiezo vies
@ Britteke Een leuke dag gehad dus! En bijna afrijden, spannend hoor, kan me het zo weer voor de geest halen, pff wat een zenuwen, lijkt me op latere leeftijd toch makkelijker. Succes.
@ claartje: hier ook altijd 2 honden die zodra Lot in de kinderstoel word gezet er standaard naast komen liggen.. haha @ judith: welkom hier in het topic, leuk nog iemand uit het oosten des lands, knappe meid heb je hoor! heb even je foto`s bekeken! @ Britteke: veel plezier vanmiddag, afrijden komt ook steeds dichterbij, spannend zeg! Hier krijgt lot wel nog gewoon warme flessen maar al een hele tijd met gewoon warm kraanwater