Bedankt voor de complimentjes, @ daphne , Je moet zeker in het ziekenhuis voor je zelf en je kindje "vechten"al moet ik zeggen dat de bv begeleiding daar TOP was. Na 3 maanden toch gestopt . @ FV dus koud is zo gek nog niet. @ claartje, hier ook 2 doggies die klaar zitten voor de toegegooide stukjes brood e.d.
Alieke..werkse! Juffie..nog maar 4daagjes! Maartjeh..aha..dus duurt niet lang meer..t werken.. Olga..Mika was vanmorgen om 10 voor 9 wakker.. Lekker hè.. En geniet van je vakantie hoor! Salapio..Mirre nu al jaloers..ojee..dat wordt nog wat.. Dee ohh plankjes en cds naast de box..dat is wel een erg leuk spelletje! Nachtluiers..hier ook baby dry en wordt niet tussendoor verschoond.. Arka..als je t hoestje niet vertrouwt gewoon even langs de huisarts gaan hoor! Claartje..wat een leuke fotos! Grote vent al hoor! En die foto onder de kast is ook erg leuk! Zon regenpak is ook handig zeg! Nannaf..shopse straks!altijd leuk! Mamavesmee (judith,) ..leuk dat je mee komt kletsen! En dat je gelijk wat over julliezelf wat verteld! Waar woon je in overijssel? En wat een leuke fotos! mooi poppetje! Flessen krijgt Mika al een tijd niet meer..wou ie niet meer.. Maar idd..koud lijkt me niet lekker..bah! Britteke..bijna afrijden..spannend! En fijn dat Sam lekker heeft geslapen vannacht na al die indrukken!
Zo..wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik heb de boodschappen binnen..t was droog op de heenweg..en terug miezerde t..maar ging gelukkig niet hard.. Nu ligt ie alweer even in bed.. Sinds gister doet de digitale tv t niet meer..waarschijnlijk ligt t aan de decoder..we hebben al gebeld met ziggo.. maar daar ligt t probleem niet..want we krijgen wel analoog binnen.. Dus moet vriendlief vanmiddag maar even kijken wat er mis is.. Want we hebben t spul nog helemaal niet zo lang!
zoo lekker uitgeslapen dus Miep! Balen zeg van de tv!Hopelijk krijgt je vriend de decoder weer aan de gang! Nee werk duurt idd niet lang meer, of ik moet weer een zwak moment hebben en nog meer toezeggen.. Kennen jullie dat , dat je moeilijk nee kan zeggen?
Maartjeh.ach ja hij slaapt altijd wel lang hè.. we kunnen gelukkig nog analoog tv kijken..alleen nou geen babytv en tmf party.. Ehm...nee zeggen kan ik wel..t ligt eraan wat.. Maar ik zou echt nee zeggen als je t echt niet meer wilt hoor!
Zo ik loop lekker achter de feiten aan Net een kleine crisis. Allebei moe, allebei niet willen slapen. Twee brullerds dus (argh!). N uiteindelijk wiegend in slaap gekregen, vervolgens Mirre gaan voeden, sliep ook, toen hoorde ik N weer brullen. Mirre ook brullen ... Heb het maar opgegeven. N een fles gegeven en nu zit Mirre en ligt N op het kleed. Superlief naar elkaar te lonken Mn moeder komt zo, das wel fijn hoor. Gaan wer wandelen (als het weer t toelaat). Judith, welkom! Rest, sorry, ik zal vanaf nu weer reageren
maartje, helaas heeft Sven nu ook door dat hij de hond kan voeren. zelf laten eten is dus niet echt een optie. ik stop de zachte stukjes in zijn mond en de korstjes krijgt de hond haha miep, dat regenpak is ideaal. kon het nergens vinden tot we een dagje op texel waren. Nu ik geen auto meer heb overdag ben ik aangewezen op de fiets. geen ramp, maar aangezien ik (nog) geen fietskar heb, moet Sven in weer en wind voorop als hij naar oma moet voor de oppas. dus dan is zo'n regenpak ideaal.
niet alles bijgelezen, veel te veel! judith; welkom! hier ook een duidelijk sprongetje aan de gang pfffff wat is dat weer vermoeiend......zo nu en dan kan ik het echt ff niet hebben! en dat terwijl evan normaal echt supermakkelijk is......mag eigenlijk niet klagen... morgen komt de nieuwe vloer en het weekend gaan we leggen! joepie! ben zo benieuwd hoe het er straks uitziet! onze vloer nu is redelijk licht van kleur en nu een donkere vloer, zal wel een enorme verandering zijn! He! evan slaapt! ga gauw even wat in huis doen! knuffels!
Miep, wij hebben ook digitale tv van Ziggo. Soms wist hij de frequentie ineens of verandert die en dan doet ie t nie meer. Misschien helpt het dus als je de frequentie veranderd.
@ daphne, Pff lijkt met erg heftig zeg allemaal, onbewust tegen gehouden, zo'n angst voor de bevalling. @ bevallingsverhaal. Dinsdag 11-12-2007 om 11.00 melden, eerst een echo ter controle of de kleine nog in stuit lag, Daarna aan de ctg en aan de weenremmers i.v.m de draaipoging. Om 13.00 de draaipoging dit was in 15 minuten gepiept een naar gevoel moest er bijna van overgeven maar was te doen hoor. De kleine lag keurig met het koppie naar beneden. Nu zou ik weer thuis mogen bevallen. Weer ter controle 45 min aan ctg. De hartslag van de kleine werd onregelmatig en viel af en toe zelfs weg. Afgesproken dat we s'avonds terug zouden komen voor een vervolg ecg en we moesten een tas met spullen voor mij een baby meenemen i.v.m. evt blijven. Met dat de afpraak was bevestigd en wij van de verloskamers wouden weg gaan voelde ik nattigheid en zei nog, zul je zien dat mijn vliezen zijn gebroken en ik voel tussen mijn benen en het is 1 groot bloed bad. Ik weer naar de verloskamer en moest plat blijven liggen, ze gingen toucheren maar ik zat nog pot dicht ( 37,4 dagen). Weer 45 minuten aan de ctg en toen is besloten om de baby te halen i.v.m. slechte hardslag. Toen ging het allemaal heel snel. Ik reageerde niet geheel goed op de ruggenprik en viel steeds weg. We waren erg verrast dat het een meisje was, we hadden geen extra echo voor het geslacht laten doen en ons gevoel zei een jongen. Erg Leuk! In eerste instantie konden ze ons niet zeggen wat de reden van het bloeden was. Dit gaf erg veel onzekerheid. TIjdens de nacontrole heeft de gyneacoloog toegegeven dat de placenta is gescheurd ( dit gebeurd bij 1 op de 100.000 draaipogingen) Ze hadden ons dit verteld tijdens het voorgesprek. Ook was Esmee ruim een kilo groter dan tijdens de groeiecho was voorspeld, dit kan ook mee hebben gespeeld. Groot kindje en draaien te veel druk op de placenta. Ze woog 3470 gram en was geschat op 2300 gram. We hebben erg geluk gehad dat we in het ziekenhuis waren toen de bloeding begon. Anders had het wel eens heel anders kunnen aflopen. We zijn dan ook erg blij en trots. Is wel heftig om zo allemaal neer te zetten. @ Salapio, lekker hoor even wandelen en helemaal met twee van die brulkikkers . Zit in huis gekluisterd met de griep. @ oren grijpen is hier hup naar bed toe! @ miep miep ik kom uit Nijverdal ( Avonturenpark Hellendoorn ) En hier ook zo'n lekkere uitslaper ( meestal nu ze griep heeft niet ) @ bipat leuk een nieuwe vloer, lijkt alles meteen anders! @ Juffie, jou meisje bijna een jaar !
Olga....ik zie mijn neven en nichten regelmatig met feestjes en nieuwjaarsdag enzo... maar we kunnen zo goed met elkaar opschieten dat we 1x per jaar zo'n dag organiseren.... vinden we wel leuk allemaal.. fijne vakantie hoor meid! Gerda...ik zou ook mijn verhaal op papier zetten... sterkte meid! Salapio....leuk dat Mirre het ( vooruit) tijgeren nu ontdekt heeft! succes met oppassen! ow het is vrij heftig lees ik nu... fijn dat je mamsie zo komt Johanna...de telefoon niet bezorgd?! dat is ^%U#%^% veel plezier met je uitje! Iloon fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben! en de band weer geplakt...werkse dan maar Claartje...een hele zak m&m's LEKKER! mooie foto's in je album...mooi manneke Misskeita...succes met je sollicitatiegesprek! Britt...fijn dat jullie het leuk gehad hebben in de dierentuin... en uit eten geweest....gezellig! Amber...vervelend he, al die vergaderingen... en wel weer wennen zo na de vakantie voor Jesse he...( en voor jou natuurlijk) hier ook last van hoor! Alieke...werkse hoor! Miep...balen dat de digitale t.v. het niet meer doet...en...ga je nog effe stadten?! ik wel zo denk ik.... Dee....wat een dondersteen die Estelle... enuh...luier verschoon ik niet 's nachts hoor.. alleen als ze wakker is Arka...fijn dat het wat beter gaat met Elisabeth Nannaf...wat grappig dat J. wakker bleef tot jullie terug waren... wel een gezellig etentje gahad?! Judith...welkom meid... en wat een mooi meisie heb je Jufffie nog 4 daagjes...spannend hoor meid! Bipat...dit weekend de vloer leggen... succes alvast...
zozo, tot zover mijn reacties effies.... hier alweer gewerkt...was om 12.00 vrij... wel lekker zo'n half daggie...maar ik kan echt NIET tegen vroeg opstaan... 5.45 was ik er al uit.... ale: hier alles prima! straks effe de stad in...nieuwe shirts en een warm vest voor Nicky halen... Nicky heeft nu 8 tanden en doet erg veel aan knarsetanden....vreselijk geluid vind ik dat :-s
8 tanden?! jeeeeeeeetje..... hier nog niet eens een wit puntje! haha verwacht ze ook niet zo vroeg. mijn man had pas met 11 mnd een tand en z'n zusje zelfs pas met 14 mnd. ben ik niet zo happy mee, want hoe later ze ze krijgen, hoe meer pijn het doet omdat de kaakjes al zo hard zijn.
Sven nog geen tandjes?! ja bij Nicky ging het ineens erg hard... volgens mij is er alweer een nieuwe opkomst.... wist trouwens niet dat hoe ouder ze zijn hoe zeerder het doet...maar klinkt idd wel logisch
@ loessieHier ook geen ochtend mens, wat dan wel weer lekker is dat je de middag nog hebt, oh lees je gaat shoppen en jouw meisje al 8 tanden . Knarsetanden Brrr @ claartje, sven nog geen tanden? Komt van zelf, wl vervelend dat het op latere leeftijd mee pijn doet . Wist dit niet. @ Veel juffen hier, allemaal druk aan het vergaderen? Heb ik echt een hekel aan, enige positieve is het lekkers bij de koffie . @ misskeita hoe was je gesprek?