December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ach, mijn nichtje heeft ook nog geen tandjes, die is 3 maanden ouder en z'n vriendinnetje die 10 dgn ouder is ook nog niet. z'n andere nichtje al 4, die is 2 maanden ouder. we zullen wel zien, kan er zelf niet zoveel aan doen haha. hij kauwt trouwens ook zonder tanden de appelstukjes en broodjes lekker weg hoor ;)

2. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik heb eindelijk weer een paar nieuwe foto's in mijn album gezet.

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    sam, leuke foto's!

judith, ook juf? en leuk dat je mee komt kletsen

arka, gelukkig dat ze zich weer beter voelt, pfff, ik denk dat ik het ook helemaal benauwd had gehad hoor!

gerda, ik zou het ook op papier z etten

ayse, succes met fietsen,

olga, fijne vakantie, wanneer ga je precie s weg?

salapio, sterkte met de 2 brulaapjes... hopelijk kun je nog wandelen.

maartje, knuff meid en relaaaaaaaaaaaaax ;)

missk. hoe is het met je sollicitatie gegaan?

alieke, werk ze

dee, ik verschoon s nachts echt geen luier hoor!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    gister dus gewerkt, niels heeft bij de oppas 2x 2 uur geslapen! dat heeft hij thuis al heeeeeeeeel lang niet meer gedaan. vanmorgen deed hij het wel hier! (zelfs 2 1/4 uur!) heerlijk
    daarna zijn we de stad in gegaan en om kwart voor 3 waren we er weer en hij ligt er al een half uur in maa rik hoor hem nog steeds, niet uit zn hum ofzo, maar hij spookt gewoon een beetje door zn bed.
    k heb weer een beste voorraad potjes babyvoeding gekocht, du swe kunnen evne vooruit.
    en een spijkerjasje bij de hema van 12 voor 3,80 euro!

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hier 5 tandjes!

@ wat een leuke foto`s sam!
    leuk om dat jou mooie meid ook te zien!

@ sanneke: niels viert zijn 8maanden verjaardag dus lekker slapend of spelend in zijn bedje?
    Gefeliciteerd met de 8 maanden !

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier een hangerig kindje. amper anderhalf uur wakker en ik heb alweer de neiging om hem naar bed te brengen, is volgens mij doodop. mss doe ik het ook maar gewoon ;)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ sanneke, Nee geen juf hier, werk met mensen met een verstandelijke beperking autisme e.d. begeleid wonen, nou ja beetje juf dan ;) maar wel veel vergaderen :( . En de vakantie ook weer gehad? Fijn dat je mannetje zo goed geslapen heeft bij de oppas!

Leuke foto's!

Hier is er een meisje dat een winterslaap aan het houden is :confused: . Vanmorgen om 8.00 wakker, om 9.00 viel ze al weer om van de slaap. Om 11.00 haar uit bed gehaald, lag nog heerlijk te slapen. Tot 13.00 wakker en haar er om 15.00 maar weer uit en nu ligt ze al weer te slapen. :confused: VInd het heerlij hoor, ben zelf ook niet fit.

Ze zal de slaap wel aan het inhalen zijn ( 2 nachten wakker en zeer weinig slapen over dag i.v.m. griep, neusje zat helemaal dicht dus wanneer ze in bed werd gelegt begon ze naar adem te happen)

Wat geven jullie je kindjes als tussen doortje?

Ik geef, brood korstje stukje cracker ( las ik van Salapio) partje appel, soepstengel. Wat mag ze nog meer hebben?

Judith,

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    zo wij wijn net terug van zwemmen. Nu ga ik snel opruimen. Vanavond gaat mama op stap.. (LANG GELEDEN!) De Tros muziekshow staat hier in de stad. Jan smit, frans bauer, gerard joling.. haha ik denk dat ik wel wat wijntjes achterover moet slaan (ik hou niet zo van die muziek namelijk :D).

Tandjes, hier al 6 inmiddels

Tussendoor, Liga, rijstwafel, soepstengel, appel, komkommer etc.

Slaap, hier ligt ook een boefje lekker te slapen :D

Knarsetanden, hier ook af en toe. Ik knijp dan zijn mond open en zeg dat het niet mag. Als ie het dan blifjt doen krijgt ie iets voor in zijn mond. Speentje of bijtring

zoo nu ga ik echt xx

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Sven krijgt 's ochtends een broodje en als tussendoortje een lange vinger. nog niet zo heel veel andere dingen, hij heeft nog een sterk wurg reflex. liga koekjes en bambixkoekjes zijn hier in de ban gedaan, die plakken zo, alles blijft in z'n keeltje zitten.

wel krijgt meneer op verjaardagen en feestjes al andere dingen om te oefenen haha, knakworst, leverworst etc. ;) meestal van oma of tante

wat hij wel heel lekker vind zijn frambozen en bramen. bramen wil ik alleen niet meer hebben, want hij loopt dan een week met een blauwe lip haha geen gezicht, net alsof we hem slaan

knul ligt al weer lekker in bed. ipv een avondhap hebben we lekkere pap gedaan. mag best een keer vond ik.

kan mama even met de administratie bezig! kregen zomaar een brief van de abn dat we een polis niet hebben die we wel zouden moeten hebben en nu wordt onze hypotheek gewijzigd waardoor we 150 euro in de maand meer moeten betalen :( eens even induiken dus!

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..nog gezellig gewandeld?

Claartje..kan t me voorstellen dat t ideaal is dat regenpak!
    Enne hier ook nog geen tanden hoor..
    En dat is niet mis..effe zo maar meer betalen?!

Bipat..leuk nieuwe vloer!

MamavEsmee..leuk uit nijverdal..ik kom uit kampen..ook uit overijssel!
    Enne wat een bevalling zeg..gelukkig is t allemaal goed gegaan!
    Tussendoor krijgt Mika 2 keer fruithap op een dag..

Loessie..nog geshopt? Ik niet..t regende hier..bah!
    Heb online geshopt…

Sam…wat een leuke foto’s!
    mooi poppetje!

Sanneke..lekker geshopt! En Niels lekker aan t slapen!
    Gefeliciteerd met de 8 maanden!

Britteke..stadse vanavond! Veel plezier!

Hier staat t eten op....tot laters..

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, wat eten jullie? mss schuiven we wel aan ;) heb hier nog géén idee. wordt dan meestal chinees hihi

ja, in één keer meer betalen om de een of andere polis. ik heb geen idee. mijn man gaat bellen, vind het nogal een verschil en met mijn komende werkloosheid is het geen wenselijk bedrag. wordt dan nog erg krapjes. (krijg nu een groot gedeelte van mijn loon als bonus en die krijg je in de ww niet, dus voor mij wordt het minder dan 70% van mijn normale loon).

maar goed, ook dat zal zich wel weer oplossen gaan we dan maar weer vanuit.

ik duik eens in de vriezer/koelkast/kastjes om te kijken wat ik hier kan brouwen.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    nou, hier wordt het overgare rijst met roerbak groenten en vis a la bordelaise, want mijn man is laat hahaha

de hyptoheek krijgt nog een mooi staartje.
    mijn man bellen.
    'ja ja, ik kan ook niet veel zien meneer, maar u heeft iig geen meegroeihypotheek, u heeft afgelopen jaar niets afgelost', 'pardon? hoezo niets afgelost? ik heb daar voor getekend en dit is het bedrag', 'nee hoor, u heeft alleen de rente afgelost. sja, ik kan ook niks voor u doen en oh ja, de overlijdingsrisicoverzekering staat hier ook niet genoteerd', 'daar zijn wij mee bezig, maar er was bekend dat die er niet was, abn is accoord gegaan daarmee, 'nee hoor, dat kan niet, ja, ik kan niks doen, stuurt u maar een kopie van uw stukken en teken bezwaar aan', 'een kopie van stukken die jullie ook in het bezit hebben?', 'ja, zo werkt dat helaas'.

we gaan dus nog een fors stuk omhoog in hypotheek, terwijl mijn loon omlaag gaat. soms zie ik een en ander echt even niet meer zitten hoor. we zullen wel in bezwaar gaan en zien waar het schip strand, maar met dit soort dingen hebben we eigenlijk altijd pech, dus dat zal nu ook wel 't geval zijn.

zit er echt even helemaal doorheen :(

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Claartje * KNUF* zit niet mee zeg! En een eigen huis is al duur zat. EN hypotheken praat me er niet van pff. Ben blij dat ik me er niet in hoef te verdiepen, heb ik een man voor :) .

Miep, Leuk he online shoppen! mika geen flessen meer? Wat krijgt hij dan?

Wurg reflex :) neem aan dat het kokhalsreflex is toch? ;)

Iedereen aan het shoppen of niet? Hier het winterspul al binnen, maar er kan nog meer bij :oops: al zegt mijn vriend van niet 8) .

Britteke lekker ouderwets stappen, gezellig! Doe ik te weinig, we gaan in oktober stappen, Esmee uit logeren en de oude lui helemaal los! Nou ja oud :rolleyes: .

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Kennen jullie me nog meiden?

Tj aik dacht zal eens wat laten horen...
    Ik kanhet niet zogoed opbrengen om te typen hier...heb gewoon even een mindere periode gehad.
    Het gaat hier verder goed hoor alleen ben ik heeel erg moe.
    De meiden zijn echt poppies alleen heeft thirza het momenteel erg moeilijk en wat er aan de hand ius weten we niet...morgen heb ik een afspraak bij de HA.
    Kyara heeft haar ups en downs en met haar loop ik nog steeds naar het ziekenhuis.... :( :(

Tja dan ben ik er zelf ook nog...k zit er soms best even doorheen en daarom kom ik hierniet meer zo vaak kletsen..ik lees alles mee en vanaf de meelees hoek volg ik jullie en leef ik met jullie mee.
    Sommige zijn zelfs alweer bezig voor een kleintje en bij CLaartje is het al raak GEFELICITEERD
    Hier is het defintief gebeurd mijn baarmeoder is niet goed en een zwangerschao zal het niet meer aankunnen...er wordt gesproken om hem er uit te laten halen maar oooww dat weet ik allemaal nog niet hoor, tis me echt al zwaar genoeg geweest allemaal.
    Tja en ik moet me er nu maar bij neerleggen dat ik niet meer zwanger zal worden...MAAR we hebben 2 prachtige gezonde meiden en daar ben ik MEGA trots op! :D :D

Nou meiden ik hou weer op..ikzal af en toe wel een updatje doen maar fanatiek zal ik hier niet meer meetypen hoor :cry: :cry:

Heb even fotos in mijn album geplaatst ;)

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wat kunnen jullie kletsen zeg! 8)
    ik heb alles gelezen maar druk-druk-druk en geen zin om te reageren :oops:
    ik moet nog een hoop op marktplaats zetten...
    heb gisteren een r4 kaartje gekocht voor m'n nds...nog meer fans van de nds hier?
    ik kan zo'n kaartje aan bevelen!
    40 spelen voor 60 euro!
    ik kom nog ff terug om te spammen :evil:

16. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch

ons fotomodelletje! :D

17. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal

Ik wil jullie als eerste bedanken voor jullie raad,lief dat jullie je mening geven,
    Ik ga alles op papier zetten en ik heb tot volgende week vrijdag de tijd om door te geven of ik bij de zitting aanwezig ben
    of niet.Ik moet ook toegeven ik vind het allemaal best moeilijk die periode, vooral de angsten.
    Zal veel schrijfwerk worden denk ik.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Olga
    Waarneer vertrek je, zo te zien ben je er helemaal klaar voor.

Salapio
    Mirre ook al voor uit aan het tijgeren leuk is dat he.
    Oppassen leuk ja ,kun je vast wennen aan 2 hahah.

Britteke
    Leuk te horen dat je het leuk hebt gehad,en heb je nog foto's gemaakt?.
    Lekker gezwommen .

Johana
    Dat wachten op die telefoon duurt wel lang he, ze hebben het vast druk.

Iloon
    Ook al gezellig naar een dierenpark.
    En ook foto's gemaakt.

Maartjeh
    En is het gelukt tot 100 tellen , vast wel.
    Nee zeggen ik vind het ook moeilijk al heb ik de laatste tijd wel geleerd dat het kan.

Claartje
    Wat lijkt me het heerlijk om weer van alles in je buik te voelen.
    Mooie foto's wat een grote jongen al.

Misskeita
    Knuffel voor jou, en je weet onderhand ook he, maak je niet te druk komt allemaal wel weer goed met je mannetje.

Amber
    lange vergaderingen bah zijn nooit leuk.

Miep
    Hoe was het weer in Kampen, hier was het vanmiddag droog dus lekker aan de wandel geweest met zijn allen.( 3 Man) haha.
    En ben jij nog even na de stad geweest.
    Wat raar geen tv digitaal meer in ieder geval de extra zenders, heb je al gebeld misschien verkeerd aan gemeld ze maken daar nog wel eens fouten.
    Want Mika kan nietzonder baby tv moet je zeggen als je ze belt.hahah.

Alieke
    Lekker gewerkt.

Juffie
    Nog 4 nachtjes.

Dahpne
    Knuffel voor jou en voor Estelle en haar ochtendhumeur zullen we maar zeggen toch.

Arka
    Geen dank, en gelukkig was alles goed ,nu hopen dat het hoesten gauw over is.

Nannaf
    Leuk wat van je te horen.

Mama van Esmee
    Welkom.
    Leuke foto's

Bipat
    Nieuwe vloer ,zoiets is altijd leuk .

Loeesie
    Heerlijk een half dag je werken, en nog wat leuks gekocht in de stad.

Sam
    Wat een leuke foto's

Sanneke
    Voorraadje baby voeding altijd handig.
    En een spijkerjasje je bent dus weer gesaagd.
    En Niels 8 maanden hieper de piep.

Kreeftje
    Wat naar van je baarmoeder, er uit halen klinkt naar dikke knuffel voor jou, gelukkig heb je wel 2 mooie gezonde dochters.

French
    Leuke foto.

Zo nu moet ik even stoppen Nick moet zijn laatste papje hebben , dus misschien tot straks anders tot morgen .
    En dan maar vast weltrusten voor iedereen.

Liefs Gerda

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, gezellig dat je ook mee komt kletsen!

Kreeftje, je meiden worden ook groot zeg, leuke foto's weer! Fijn om even een update te krijgen. Knuf voor jou!

French, al wat gehoord van dat modellenburo?

Sanneke, we gaan morgenochtend vroeg weg....kan niet meer wachten! Leuk zo'n prijsje voor het spijkerjasje!

Sam, mooie foto's van Lynn (en jou!).

Bipat, succes van het weekend met de vloer!

Salapio, leef je nog? Best heftig twee van die ukkies zo kort op elkaar! Ik had het een tijdje terug ook. Dat jochie was 9 maanden ouder dan Senna, maar was ook lekker druk!

Britteke, veel plezier vanavond. Lekker aan de wijntjes dus!

Loessie, nog geslaagd in de stad? Oh dat vroege opstaan is een ramp he!

Miep, doet je tv het alweer?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    De auto is helemaal gepakt en het valt echt reuze mee! We kunnen zo met nog drie kinderen erbij op vakantie!

Ik spreek jullie allemaal over een paar weekjes weer. Zal jullie uiteraard wel missen. Wordt echt afkicken voor mij...

Liefs en een dikke kus van olga

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    een hele fijne vakantie olga !

Dikke knuff voor Senna

we zullen jou ook missen hier