December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond allemaal

Even een kort berichtje van hier.
    Ik was pas laat klaar op school en ben nog volop aan het voorbereiden voor morgen.

Ik heb vandaag wel iets supers bereikt vind ik zelf.
    Ik begeleid al 3 jaar autistische leerlingen bij ons op school. Alleen lopen vaak achter de feiten aan.
    Nu mag ik heel de begeleiding gaan opzetten en veranderen. Ik heb zelfs een kantoor met een pc een kast en een plant :). Klinkt als niet veel bijzonders maar dat is het bij ons op school wel.
    Onze vakgroepen bestaan nl uit 12-15-20man. Dan heb je een werkkamer met twee tafels en twee pc's. Me is helemaal happy

2. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Olga een hele fijne vakantie toegewenst en geniet ervan!

Natuurlijk zullen wij jou ook missen.

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Even kort wat reacties. dingen die ik nog weet dan (sorry)

@Judith Welkom bij de mamma's van December ! Leuke foto's van je meisje.

@claartje wat een knappert hebben jullie zeg !
    Hopelijk komt het goed met de hypotheek

@britt veel plezier met stappen. En als je op examen gaat zal ik voor je duimen.

@gerda ik hoop dat het lukt voor jou om alles op papier te zetten zal best wat emoties losmaken bij jou. Dikke knuff

@miep regen bij jou ? Hier was het heel de dag droog

@Kreeftje wat een mooie meiden heb je toch. Ook een dikke knuff voor jou ik hoop dat het zonnetje weer snel gaat schijnen voor jou. En je baarmoeder eruit dat zal heftig zijn meid

@Sanneke en Niels gefeliciteerd met de 8 maanden.
    Ook alweer aan het werk ? MOet je ook weer zo wennen ? Ik wel hoor.

@sam leuke foto's van Lynn

@Loessie ik sta nooit op voor 6.30 vreselijk. Ik houd niet van vroeg opstaan liever 9 uur dan 8 uur. Maja kinderen he ?

@salapio je hebt het maar druk gehad met die twee kleintjes he ?
    We leuk dat Mirre het tijgeren door heeft.

@misskeita hoe is je gesprek gegaan ?

@Johanna is je telefoon er inmiddels ?

@french wat een mooie meid heb je toch ! Een volleerd fotomodel

@iloon lekker naar dfe dierentuin geweest. Wat voind Yaeda ervan ?

@juffie NOG 4 DAGEN ! En dan is je vechtertje 1 jaar.

@arka gelukkig gaat het iets beter met elisabeth.

@nannaf Jonathan was lekker wakker gebleven. kon natuurlijk niet slapen terwijl ie al die aandacht kon krijgen

Zo de rest ben ik even kwijt !

fijne avond allemaal mamma's

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    judith, wurgreflex en kokhalsreflex zijn het zelfde, beide termen worden gebruikt ;)
    en wat betreft de hypotheek, daar hebben we ons met onze hypotheek adviseur samen lang en breed in verdiept, daarom is dit ook zo'n ontzettend raar verhaal. mijn man gaat nu een afspraak maken om langs te gaan, want dit is echt heel wazig.

kreeftje, dank je wel.
    en dan loop ik te zeuren over een hypotheek. meid wat een toestand en wat tweeledig. je hebt twee wolken van meiden en echt een mooi gezinnetje, maar de andere kant is minder leuk. een heele hele hele dikke knuf hoor!

en vervolgens lees ik mee met wat gerda ook nog te doen heeft deze week... ik mag niet klagen jongens. heb een grandioze vent! en een man... ;) en een tweede op komst! ik ben deze week wel uitgeklaagd

olga, Sven zegt ook dag-dag en zwaait er bij! (hij kan echt dag dag zeggen en zwaaien *trots*)

amber, gefeliciteert met je plant! ;) en nu alles op poten zetten, leuke uitdaging!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..we hebben gebakken aardappels met kipschnitzel gegeten..en appelmoess :)
    Wat vervelend zeg van je hypotheek!
    hoop dat t toch mee valt en goed komt hoor!
    Dikke knuff!

mamavEsmee...ja online shoppen is wel een hobby. :)
    mika wou een tijd geleden geen fles meer..en toen zijn we alles uit bekers en bordjes gaan geven.. ;)
    winterspul hier nog niet genoeg hoor..kan nog meer bij.. :)

Kreeftje..meid dikke knuffel!
    alles tegelijk..dat is niet mis meid..

french..hier ook zo'n kaartje.. ;)
    wat een gave foto!

Gerda..gewoon opschrijven en dan t bekijken wat je doet hoor!
    hier regende t vanmiddag..jullie gezellig gewandeld!leuk!
    enne de tv doet t weer! ;)

Olga..hele fijne vakantie hoor!lekker van genieten!

Amber..wat goed zeg dat je een eigen kantoor hebt gekregen!
    super!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Claartje sorry :oops: wou niet beter weten maar had nog nooit van met n het wurgreflex gehoord vandaar. En i.d. vreemd dat de hypotheek die samen met een adviseur is opgezet niet voor elkaar is :x . Wij hebben een certificaat gekregen ( hypotheker) wil je succes wensen.

Kreeftje heftig allemaal en je baarmoeder er uit :cry: . Sterkte en geniet van je 2 popjes!

French lekker aan het gamen ! WIj hebben een wii ook erg verslavend :D . En mooie dame heb je zeg!

Gerda, heb het 1 en ander van je terug gelezen, heel veel sterkte!

Olga een fijne vakantie! Zweden toch? Mooi hoor!

Amber, gaaf zeg! Begeleiden van kinderen met autisme op het reguliere? onderwijs? Autisme heeft ook mijn interesse! Tip, boek geef me de 5 van Caroline de bruin.
    En je eigen plant ;) .

Dames slaap lekker en tot morgen :D :D

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik ga ook afsluiten..trusten...tot morgen.. ;)

8. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ook ik ga afsluiten... Lynn is vanavond erg onrustig geweest. Erg veel huilen en wat verhoging 38,2.

Ik weet nu niet of het haar tandjes zijn of dat ze verhoging heeft door haar verkoudheid!

Ik hoop dat ze vannacht goed slaapt.

Tot morgen.

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hallo meiden,

zo, er is stevig foorgekletst vandaag zeg!
    Heb alles bijgelezen, maar weet 't nu al niet meer zo goed :oops:

@Salapio: is het goed afgelopen met je oppas-avontuur? Ik vind het best grappig dat Mirre een beetje jaloers was in het begin. Dat geeft toch een besef van 'mijn' aan.

@Kreeftje: Wat fijn om van je te horen! Vervelend dat het allemaal even wat minder gaat. Dikke knuffel voor jullie allemaal.

@MamavEsmee: Welkom! Klets gezellig met ons mee. Mooie meid heb je.

@Claartje: ik haat onduidelijke hypotheekadviseurs. Je moet echt zooooo alert zijn met zulke dingen. Bah!

@Bipat: Leuk, een nieuwe vloer! Kan je altijd zo heerlijk van genieten, alsof je huisje weer als nieuw is (tenminste, dat heb ik al als ik een andere kleur hoes om de bank doe!)

@Olga: Fijne vakantie!

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Mijn gesprek is goed gegaan. Het gaat om het geven van NT2-lessen in bedrijven. Het verdient zoooooo goed vergeleken met het reguliere onderwijs. Ik zou het in paats van willen, maar erbij. Gewoon 1 avond per week voor een extra zakcentje.

Maar..... Mamoudou heeft me net duidelijk te kennen gegeven zijn trainingavonden niet op te willen geven :( Dat betekent dus dat ik die baan niet kan aannemen, of dat ik oppas voor Hannah moet regelen. Maar ja, dan loont het niet echt meer om te gaan werken. Ik ben echt best wel verdrietig. Hij maakt mij op deze manier in mijn eentje verantwoordelijk voor de opvang van Hannah. En dat had ik nooit van hem verwacht.

Hij ligt nu te pitten. Maar reken maar dat er nog een stevig gesprek gaat volgen!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo ik ben weer thuis.
    heel de binnenstad was afgesloten... geen artiest gezien. Jammer maar ja.. dan maar een andere keer he.

Olga, fijne vakantie! We gaan je missen hier :).

Morgen naar het strand. Ik merk wel dat ik het nu wat drukker heb (nog steeds vakantie dus mannetje thuis en veel weg) en weinig kan reageren. Sorry Ladies.
    Na mijn vakantie ben ik weer helemaal terug hoor. Tot die tijd af en toe een update!

Dikke knuffel voor jullie allemaal :D
    XX

12. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Britteke ik hoorde van mij man dat er iets gaande was in Breda. Er wordt alleen niet gezegd wat...

Er was in ieder geval veel brandweer, ambulance en politie op de been.

Toen ik dat hoorde moest ik gelijk aan jou denken.

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam, klopt. Er is een opname van de Tros Muziekshow met Jan Smit. Artiesten zoals Frans Bauer, Gerard Joling etc treden op. Zou t uit de hand gelopen zijn dan? Zou best kunnen want er liepe veel agressieve en opgefokte mensen rond omdat ze de stad niet in konden.

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    judith, geeft niks hoor, zijn ook zoveel termen in de wereld van baby's hahahaha

en die hypotheek, mijn man is nog steeds rood van woede haha daar is het laatste woord nog niet over gesproken. is vorig jaar al zoveel mis gegaan, echt schandalig. uiteindelijk is het hele kantoor van onze hypotheekadviseur er een week mee bezig geweest, zonder overdrijven en heeft de directeur van de afdeling hypotheken binnen nederland zich er persoonlijk mee moeten bemoeien. en nu een jaar later blijkt het alsnog allemaal niet te kloppen, terwijl we alles op papier hebben en ondertekend hebben en zij ook.... pffff.... het is altijd zo'n gedoƩ.... ;)

misskeita, de hypotheekadviseur zat goed hoor, het is de bank die er een rotzooi van maakt

hier Sven net voor de tweede keer op bed gedaan. was wakker geschrokken van het buurmeisje dat boos en gillend de deur uit is gelopen en deze hard had dicht geslagen. en nu komt het.... 't kind is 2 jaar! stond echt te kijken :(

hier gaan we zo ook ons hoofdje op 't kussentje leggen (ligt er al, pc van het bed gooien dus ;))

morgen moet de hond (ons kneusje dat in het verleden mishandelt is en nu alles wantrouwd) naar de trimmer (mijn schoonzusje) en heeft mijn man een hele belangrijke sollicitatie. ik weet niet wat spannender wordt haha

slaap lekker dames!

15. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Er was inderdaad iets gaande, want er was grip 1 afgekondigd door de brandweer en dat wil zeggen dat er iets aan de hand is wat niet goed, maar wat er precies is of was weet ik helaas niet.

Er moest zelfs brandweer van Tilbug heen.
    Even een site opzoeken waar iets over dat gebeuren in staat.

16. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
  17. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik ga nu echt naar bed!

Tot morgen en weltrusten.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sam..ik hoop dat Lynn lekker heeft geslapen hoor!

Misskeita..wat heb jij toch veel te stellen met je mannetje..
    lijkt me wel eens lastig..maar nou moet ik zeggen dat ik dat ook niet gewend ben..
    Succes met je gesprek!

Britteke..wat jammer dat je niet veel gezien hebt..
    Veel plezier voor vandaag!

Oja op tv was dat er veel mensen naar t ziekenhuis waren gebracht doordat t zo druk was bekneld waren enz.enz..

Claartje.wat een gedoe met die hypotheek joh!
    Lekker zo'n buurmeisje..hoop dat Sven toch lekker heeft geslapen vannacht!succes voor je man met sollicitatiegesprek!

Goedemorgen..
    ik ga eerst beneden poetsen..en dan daarna boven..tenminste..eerst met Mika bezig..maar dan.. ;)

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

judith welkom hier....ook al een drama bevalling lees ik...heb ook een spoed ks gehad. en jij komt lekker bij me uit de buurt...wat leuk :)

gister echt een gezellige dag gehad met mijn collega's savonds lekker gegeten. en danielle heeft me vanochtend heerlijk laten uitslapen tot 8u...wat een luxe!

heb alles bijgelezen maar tis wel een beetje veel om te reageren...sorry!

Deel Deze Pagina