Maartjeh, zijn de pampers in de aanbieding dan? Heb ik zeker niet goed in de folder gekeken.... Kreeftje ik heb van Lodger de Shelter. Dat is een draagzak en voor in de maxicosi, maar Senna is nog veel te klein ervoor. Hij verdwijnt er helemaal in en is dan niet meer zichtbaar. Ben banhg dat hij dan niet goed kan ademhalen, dus ik gebruik hem nog niet.
Ik ga weer even nieuwe poging doen om online foto's bij hema te bestellen. Woensdagavond is er trouwens weer zo'n kortingsavond bij de hema. Helaas kan ik niet want we krijgen kraamvisite.
Dat doe ik inderdaad ook wel qua spelletjes... Ik vind het zo leuk om actief met hem bezig te zijn! Ik denk alleen dat ik een beginnende borstontsteking heb. Had vanmorgen onzettende last van de linkerborst en er zaten wat rode plekken op. Onder de douche heb ik geprobeerd ze weg te masseren en Noah heeft aan die borst gedronken, maar het is nog niet helemaal jofel. Hebben meer meiden hier last van gehad en wat hielp bij jullie?
Waterlelie..wat een ervaring..maar gelukkig weer alles goed! Iloon..lekker hoor! Yaeda ook lekker doorgeslapen! Juffie..succes bij t cb! Maartjeh..leuk zeg zon ding! Ga ook maar eens kijken naar iets actiefs!
Hier vanmorgen mams even geweest..gezellig bakkie gedaan.. En zometeen komt me zus dan gaan we even samen eten en dan daarna gaan we even naar tuinland en prenatal oeiiii leuk!
Miep, jij gaat zeker weten iets kopen bij prenatal! Veel plezier. Ik heb daar vorige week die giraf met muziekje erin van Happy Horse gekocht. Vraagje: moet je nu echt altijd de flesjes uitkoken en hoe lang moet je dat blijven doen? Ik kook ze 2 keer per dag uit en maak ze tussendoor gewoon met warm water schoon. Zou je ook afwasmiddel mogen gebruiken of in de afwasmachine?
oo gezellie miep, en dan weer lekker shoppen waterlelie:is het geen stuwing?Meet anders ff of je ook koorts krijgt.. olga:ja ze zijn in de aanbieding 3 voor de prijs van 2! Dus dat scheelt wel lekker.....
Ooooh miep gaat weer kopen....Prenatal heeft uitverkoop. Echt ik kan daar uren rond lopen haha. Heb het al de hele dag koud. Hoop niet dat ik ziekjes ga worden.
Maartjeh, ik had pas die aanbieding al bij trekpleister gehaald. Kruidvat zit hier om de hoek, dus ga straks nog wel even heen. Lekker grote voorraad heb ik straks!
olgaL 1 keer per dag uitkoken is genoeg en sommige flesjes mogen idd in de vaatwasser maar dan moet je ze ook nog eenmaals daags uitkoken
Augustus, ik heb het ook koud, maar ben dan ook een echte koukleun...ik vond het heerlijk om tijdens mijn zwangerschap zo warmbloedig te zijn!
Olga ik was voor mijn zwangerschap ook een koukleun. Maar vanaf de zw heb ik het alleen maar warm gehad. Ach misschien krijg ik mijn oude tik weer terug. Ik kook de flessen eens per dag uit. En tussendoor maak ik ze schoon met heet water en dreft. Als ik geen dreft gebruik, krijg je zo'n vieze plak laag in de fles. Staat niet zo fris.
Volgens mij heeft Lynn vandaag ook al last van een sprongetje, want ze is vandaag heel erg jengelig e hangarig. Alleen als ze bij me is vind mevrouw het goed. Ik heb juist vandaag ook een dipje en dan zal je net zien dat Lynn ook haar dag niet heeft. Ik kan dan helaas echt wat minder van haar hebben, maar gelukkig is manlief thuis en kan hij een keer een dag met haar optrekken. Ik ga nu maar eens douchen misschien voel ik me dan wat beter! Sorry voor mijn geklaag! Heb een jankbui.....
leuk amber! Laat je je niet teveel aansmeren? hier mag je gerust klagen hoor sam! Kanme heel goed voorstellen dat als je zelf je dag niet hebt dat je dan ook minder van haar kan hebben en danheeft ze ook nog net een sprongetje......Succes meid Heb zojuist de WIJ gekregen.. Staat me iets van bij dat er gister ook over werd gepraat. Je blijft hem ontvangen als je een geboortekaartje naar hun hebt gestuurd , dan krijg je ook weer zo`n doos....