Salapio, Mirre is wel een dametje met 2 uitersten of niet? EN zit ze in de draagdoek . Maar een prachtig poppie zeg . Autostoeltje staat achter de bijrijders stoel , niet goed? Ayse: zwaaizwaai terug. VOlleybal, leuk zeg! Ook een aantal jaartjes gedaan, helaas vanwege een knieblessure moeten stoppen . Is altijd een zwakke plek gebleven. Mika op de koude vloer Hier ook een kleed maar binnen no-time hup op de houtenvloer ( is ook best koud ) Als hij maar lol heeft! FIsherprice balletjes- hier niet, toch maar eens halen dan?! French - modellen bureau? Vertel! Claartje een tandemwagen, ja is wel handig strax met 2 kaboutertjes! EN wat voor vakdiploma denk je aan? En een heftig buurmeisje zeg! Hier dobbelsteenspekjes aan het bakken voor door de stampot boerenkool . Ruikt zo geweldig lekker Mmm.Had ik vorige week al zin in. Heerlijk, ben dol op hollandse kost. Hier vanmiddag een heerlijk stuk gewandeld met de doggies en nog op de fiets het pakketje posten. Nog even langs de D.A snuffelen tussen de luchtjes. Altijd zo verlijdelijk. Maar goed dat Esmee zo zwaar is op de arm. . Vanavond lekker niet zo veel doen. Dames eetsmakelijk voor strax. Jullie nog bijzondere gerechten voor vanavond? Judith,
Judith..lekker aan de boerenkool...met spekkies.. en lekker is dat hè..al die luchtjes...vindt ik ook zo verleidelijk altijd.. Jij ook eet smakelijk hoor!
Claartje, kan me voorstellen dat je het hebt gehad! Veel sterkte! Ooooh, Judith! Boerenkoooool, met spekjes! Lekker! Vanwege bv geen winterkost gegeten van de winter (1x zuurkool en rode kool met krijsende baby tot gevolg), dus daar heb ik ook weer heel veel zin in! Goed idee! Wij eten bij mijn schoonouders vanavond. Dus ik ga zo met de fiets naar mijn ouders, Estelle ophalen en dan met de auto naar Jurgens ouders (10 min). Fisherprice balletjes zijn heel leuk. Wij hebben ze vorig jaar als kraamcadeautje gekregen en Estelle is er gek op. Mijn ouders stuurde net foto's van Estelle in en uit bad... Lief hoor. Ik houd het hier even op, laatste bericht vandaag. Fijne avond, zwaai en tot morgen!
Ik ga zo lasagne maken met zalm en groente/tomaten ... nou ja zo ... Eerst gaat Mirre eten, in bad en naar bed (wij eten vaak pas tegen 20u .. te nznij we makkelijk eten, dan eten we met Mirre tussen 17-19) (mirre zit op het toetsenbors te rammen L)
miep... ik kom er aan hoor, chinees en cake, jummie er staat een foto in mijn album van de tandemwagen. beetje slechte kwaliteit foto, maar is geript van mp en dat kost wat moeite haha judith, ik zit te denken aan iets in de bedrijfsadministratie, alleen daar zijn zoveel mogelijkheden in, je ziet door het bos de bomen niet meer of ehhh... door de bomen... hypotheek, de hypotheekmeneerrrr snapte er helemaal niks van! 1000 maal excuses en hij gaat het grondig uitzoeken. blijken geen overlijdensrisico verzekering te hebben nu en idd alleen maar rente te betalen soortverzekering blijft gelijk, maar er komt nog een bedrag overheen dus. pfff... we wachten weer af dus. wij eten hier héééééél slecht patatjes. wordt vanavond een bureau opgehaald om 7 uur dat nog leeg, schoon en naar beneden moet. heb even geen zin in koken, dus eten we super ongezond. kleine heeft spinazie gehad, dus die heeft de pietamientjes binnen mirre: REN!
zwaai zwaai meiden ben net terug van werk moet nu gauw gaan koken want mannetje belde net precies dat hij dadelijk alleen thuis komt om te eten en dan snel weer door moet om een andere chauffeur een trailer te brengen pffffff weg is ons avondje saampjes........
Even kort reageren; Misskeita; Jeetje dat is geen leuk nieuws, lijkt mij inderdaad erg moeilijk voor jullie beiden. Sterkte ermee! Meiden die kleding verkopen: Wat vragen jullie dan voor bijv. een shirtje? IK HEB EEN WINTERJAS VOOR LOÏS :-D Jeeeuh http://shop.hm.com/media/products/655/DL655_64257_19001_32_7205.jpg In een maatje 86. Hij is nog wel iets te groot maar het is ook een iets langere jas dan normaal. Alleen de mouwen zijn nog te lang (het is ook nog maar augustus!) en ze dragen vd winter natuurlijk ook wel wat dikkere kleding. Staat zo schattig :-D
Salapio, lasagne met zalm mmm klinkt erg lekker zeg! 20.00 mij te laat . Claartje mooie wagen hoor! En patat klinkt ook goed. Bedrijfs administratie i.d. breed maar komt vast goed van pas. Maartjeh balen zeg, Alieke wat een gave jas! Hier ook 86 hoor, mouwtjes slaan we wel om . Hier heeft de boerenkool heerlijk gesmaakt! Dametje ligt schoon in bed. Lekker in de tummy geweest. Gaan er nog meer kindjes in de tummy of alleen nog in bad? Esmee vind het heerlijk! Ze ligt nu lekker te tukken en om 20.00 de fles en tot morgenvroeg 8.30 ( hoop ik). Hier wordt er vanavond voetbal gekeken, vind er nix aan bah! Zal wel weer de hele avond achter de laptop zitten.
ah maartjeh idd daar gaat jullie avond samen *knuff* hier lekker stukje gefietst vanmiddag en net nasi gegeten (wel zelfgemaakt) autostoel staat achter de chaufeur bij ons. judith je vroeg hoe het nu gaat met mijn kleine meid naar de ks....nu allemaal prima ze gaat bovenverwachting snel. maar ze is wel van ver gekomen zeg maar. maar goed gelukkig ligt dat achter ons. zooo eten achter de kiezen en dani ligt lekker te slapen....manlief is aan het mountainbiken dus even rust
Dee...fijne avond hoor! salpio..lekker aan de lasagne jammie! Claartje..waar was je nou? alles is bijna op.. en mooie wagen! Lekker handig lijkt me! en jullie lekker patatjes..mmmm! Maartjeh..wat jammer meid..dat ie alweer weg moet.. Alieke..leuke jas!
@Claartje: ik herinner me opeens dat de bank bij mijn hypotheek ook een fout had gemaakt. Ik had nergens erg in, vond wel dat ik heeeeul goedkoop woonde, maar bleek dus ruim ook alleen maar rente betaald te hebben. De bank stuurde mij een brief waarin ze uitlegden dat ze een fout hadden gemaakt, dat nu pas hadden ontdekt en dat het verder voor mijn geen gevolgen zal hebben. Ik moest alleen wel per direct de premie gaan betalen. Maar dat leek mij niet meer dan redelijk. Zij vullen het ontstane gat dus op. Ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. Maar kan me voorstellen dat dit erbij nu net even teveel is. @Maartjeh: balen van jullie avondje samen. Maar extra genieten van het samen eten dan . Knuff. @Salapio: hmmmm, lasagna met zalm. Water loopt me in de mond. Hoemaakjedat? :-k @Britteke: wat lief dat je Jayda een kadootje hebt gestuurd! @Alieke: wow, wat een leuke jas! Heb ik helemaal niet gezien! Of komt 'ie van de afdeling vanaf maat 86? Daar kijk ik nog niet zo vaak namelijk.
Heb de autostoel geinstalleerd (achter de bijrijdersstoel). Hannah zit er echt in als de Koningin. Naar iedereen zwaaien en de hele weg schaterlachen. Kortom: ze vindt het prachtig om eindelijk eens wat meer te kunnen zien onderweg. En ik vind het ook wel fijn om haar wat beter te kunnen zien. Heb vanmiddag bij de Kruidvat een buggy gehaald voor 30 euro. Zal wat niet geweldig zijn, maar het is meer voor noodgevallen, of straks voor op de fiets. Ben benieuwd of 'ie gaat bevallen.
@judith: angelina hangt nu met 2 foto's in de v&d (portrait place) en met de 2e foto sessie wilde de fotograaf weer 2 foto's gebruiken voor reclame. ze vroeg of ik angelina al had ingeschreven voor een modellenbureau...nou je kan begrijpen dat ik super trotsben op ons prinsesje! ik heb haar nu bij 2 bureau's laten zien doormiddel van foto's en als ze angelina in hun bestand willen word ze ingeschreven. je hebt ook bureau's waar het gelijk kan maar daar moet je inschrijfgeld betalen en...je snapt 'm al vraagje...waar heb jij die leuke winterjas gekocht die in jou album staat? SUPER SCHATTIG!
hoihoi niels was eind van de middag al wat hangerig en veeeeeeeeeeeel gapen. wilde ook amper eten en dronk minder. om 6 uur in bed gelegd en net werd hij loeiheet wakker met 39.7. hij is wel een beetje zielig hoor. nou vind ik dat gapen een beetje vreemd erbij. hebben ze dat altijd als ze koorts hebben? of zou hij last hebben van zn oortjes? t valt me de laatste dagen wel op dat hij vaker aan zn ene oortje zit... nou ja. we wachten het wel af. wel onhandig dat ik net morgen weer moet werken en hij gaat ook nog eens naar een 'vreemde' oppas. Maar even een noodplan bedenken...
@Sanneke: klinkt mij in de oren als aankomende tandjes. Hannah had (op de koorts na) dezelfde klachten bij haar voortanden. Arme Niels! Slaapt hij nu weer? @French: Angelina is ook wel echt een fotogeniek meisje hoor! Heb je wel eens gehoord van het bureau Moeder Anne Casting? Mijn man heeft daar regelmatig voor gewerkt. Is echt een net, betrouwbaar bureau. Mamoudou is al eens langsgeweest met Hannah. Ze wilden haar ook inschrijven, maar daar was ik niet zo voor toen.
@Sanneke: Je kunt wel even goed in de gaten houden of de kliertjes onder zijn oren opgezet zijn (dan voel je een bultje). Hannah had een maand geleden opeens ook een oorontsteking te pakken. Doordat ik dat bultje in de gaten had, waren we er snel bij.