December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita..leuke foto's!

Sanneke..hè wat vervelend..hoop dat Niels niet ziek wordt hoor!
    dikke knuff voor Niels!

Hier nog even met Mika bezig geweest...en net t laatste papje gegeven en die ligt er nu in.. ;)

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Misskeita:

Ja daar hing hij inderdaad! Je hebt ook een langere versie maar die is volgens mij vanaf grotere maten. Moet je anders maar eens op die afdeling koekeloeren :)

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dames..gaan we nog een keertje meeten?

effe weer even tussendoor.. :)

4. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    judith, bedrijfsadministratie is veel in te doen, maar je hebt er ook tig verschillende opleidingen in :( ik ga binnenkort even langs een uitzenbureau om te vragen welke richting zij het meeste voorbij zien komen, kijken of ik dat als leidraad kan nemen.

ach, als manlief straks afgestudeert is en een passende baan heeft (had vandaag een sollicitatie die goed verlopen is, dus nog even afwachten), dan ga ik mijn hbo diermanagement afmaken, maar daar moet dan wel echt financieel de ruimte voor zijn.

johana, geniet van je rust! lekker soms he ;)

miep, ik werd hier opgehouden, helaas! tegoedbon? ;)
    de patatjes waren heerlijk, maar ik heb er na die tijd altijd zo'n ellendig vol ver gevoel van haha smaakt alleen tijdens het eten lekker, daarna minder :) waarom ik het dan toch eet? omdat het tijdens het eten wel lekker is hihihihi

misskeita, dat is nog wel een mooi punt om aan te halen idd, we hebben een jaar lang voor jan met de korte achternaam betaald.... zal mijn man even instucties geven ;) (enneh, abn toevallig? die man aan de telefoon ga gewoon eerlijk toe dat ze na de overname shit een opschoningsactie aan het houden zijn om achterstallige tegoeden boven water te halen gezien het geld te kort :()

misskeita, ik had de buggy gezien idd, niet duur! vond het wel wat voor bij mijn moeder. heb je em al geprobeerd?
    leuke foto's trouwens! heerlijk koppie!

kruidvat heeft ook het logeer koffertje van de felicitas dame, van zo'n boekenserie. wilde toen heel graag het koffertje, maar die mocht niet los, nu wel dus! ga morgen meteen heen! en ze hebben een heel schattige douchekop voor in bad voor kindertjes. ik voel een shopaanval opkomen!

Sven ligt op bed en is stil! ging zonder mopperen slapen, wist niet wat me overkwam! ik hoop zo dat ie een nachtje rustig doorslaapt, 't ventje heeft het zo nodig.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..tegoedbon is goed hoor.. ;)
    enne klopt ik heb t ook gezien in de folder..leuk hè!
    ik moet ook nog maar effe gaan kijken. :)

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    zie het nu opeens, Sven is morgen 9 maanden! waar blijft de tijd!

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Werk; hier 3 dagen van 8,5 uur

Fietsen; zijn we afgelopen weekend mee begonnen en Sam geniet ervan! Morgen weer als het droog blijft :D.

Misskeita; bij ons staat de stoel achter de passagierstoel. Dan kan je er vanaf de chauffeursstoel makkelijker bij en is het makkelijker omkijken als er iets is.
    Windschermpje is denk ik niet perse noodzakelijk maar toch wel handig. Sam heeft altijd last van de wind. Dan worden zijn oogjes dik en rood.
    Wat naar van je schoonmoeder. Zulke dingen komen nooit gelegen he.. en dan kost het je ook nog es zoveel geld.. sterkte meid!

Jufffie, graag gedaan! ;)

Ayse, zwaaaaai!

Nelly, pittig hoor 32 uur werken. Hopelijk krijg je wat meer rust als Annabel naar het KDV gaat. Knuffel!

Salapio, nog gelukt vanmiddag of is het toch de draagdoek geworden?

Claartje, mooie wagen!... Erg praktisch lijkt me dat!
    Kruidvat heeft idd leuke spullen. Ga morgen ook es koekeloeren :D

Miep, doet je digitale tv het weer? Had ik gelijk :oops:
    Meeten = goed idee!

Eten; gebakken aardappeltjes, sperzieboontjes en een tartaartje! :D

Maartjeh, mooie banner!

Alieke, mooie jas... schattig maar toch stoer... net als Lois ;)

Sanneke, knuffel voor Niels. Hopelijk voelt ie zich morgen wat beter!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    vandaag was ik ziek. Ik heb tot 17 uur op bed gelegen. Echt niet leuk in je vakantie.
    Maar goed.. voel me nu al iets beter. Morgen hoop ik beter te zijn :D.

Sam was ook wat hangerig vandaag en wilde alleen bij mama zijn. Wij hebben dus veel tijd op bed doorgebracht hihi.

Nou Breda in het nieuws vandaag. Achteraf ben ik maar blij dat ik er niet tussen stond... pffff. Ik kan daar toch al zo slecht tegen.

Zo en nu ga ik julile nog wat fotos laten zien van de afgelopen dagen :D.
    Hadden jullie nog tegoed van me.

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam in de Tobi voor het zwemmen...

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam in de Tobi na het zwemmen

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik lees dat er best veel dames zijn die nog 3-4 dagen werken. Ik vind het knap hoor, maar snap ook wel dat voor sommige functies gewoon minder niet praktische is/ of kan.

Claartje, dat is wel handig om te doen zeg! Vragen waar veek vraag naar is bij het uitzendbureau.

Misskeita, wat een scheetje is Hannah ( prachtige naam!) toch ook!

Ah, niels last van zijn oortjes, vaak vinden kindjes het ook vervelend om te drinken en neergelegd te worden i.v.m. druk er op. Anders eens de huisarts bellen, beterschap. En succes met je noodplan ;) .

French, een fotomodel in spé! Zou ook trots zijn!

Winterjas, de mijne ( Esmee) is van Bakkaboe ( b- merk wat verschrikkelijk leuk spul verkoopt tegen een nog veel leuker prijsje) ALs je googled zie je de verkooppunten.

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    op de foto met een gorilla :D

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ijsje proeven in de dierentuin

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    en als laatste...
    mijn photoshop experiment... best aardig gelukt toch? ;)

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    oh ja.. van de week was ik in de keuken bezig en mijn vriend kwam met sam op het aanrecht zitten kletsen. Ik had de kraan opengedraaid en Sam wilde de hele tijd het water pakken maar dat lukte hem (uiteraard) niet.
    Nou het werd 1 waterfestijn. Kraan meerdere keren over zijn broek whahaha... Hij vond het helemaal geweldig en bere-interessant.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Waar en wanneer ?

Strandmeeting is miss wel niet zo'n goed idee ? Veel dames wonen te ver weg. Het weer is te slecht enz !

Ik heb wel een idee

Blijdorp dierentuin of Burgers zoo in arnhem

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond trouwens allemaal

Sanneke beterschap voor Niels. Klinkt als oorpijn. Kan met de tanden te maken hebben of middenoorontsteking. Even goed in de gaten houden.

Britt leuke foto's van Sam. Enne bah ziek zijn in je vakantie.

Misskeita fijn dat het een goed gesprek was maar balen dat je de kans niet krijgt.
    Enne wat een cute pixies van je meisje.

Juffie tis bijna zover !

De rest ben ik even kwijt sorry. Druk eerste weekje gehad

ga nu ook zo mijn mandje in

Knuffel voor alle dec mama's en hun beebjes

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..Gefeliciteerd met Sven..9 maanden alweer! :D

Fietsen..hoe vinden jullie de buggy achterop de fiets? :rolleyes:

Britteke..we moesten de decoder en tv helemaal afkoppelen en 10min uitlaten..toen deed ie t weer..? raar hè..
    Hè bah ziek..beterschap hoor!
    En wat een leuke foto’s! lekker manneke! :D

Amber..weer drukdruk! ;)

Meeting..ehm..tja dat moeten we even bekijken wat t handigst is..
    Voor mij is dan Arnhem wat makkelijker..

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..
    Vandaag weer rommelen in huis en straks even wat boodschapjes doen..
    ik kom wel weer aanwippen.. ;)

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep rommel ze!

niels heeft zn fles goed gedronken gisteravond maar was wel heel zielig. voor ik hem naar bed deed had hij 39.9 dus maar een zetpil gegeven voor de nacht.
    om 4 uur werd hij even wakker, maar ben niet naar hem toegegaan want hij viel bijna gelijk weer in slaap.
    vanmorgen om 6 uur was het wel brullen. Hij heeft nog steeds 38.5 maar speelt wel lekker. Is wel sneller uit zn hummetje.
    ik zit dus in dubio of ik hem wel of niet wegbreng, want degenen van het noodscenario kunnen maar tot 2 uur... dus moet ik zowieso om kwart voor 2 al weer weg.
    ik heb niet het idee dat het zn oortjes zijn, want hij ligt gewoon en drinken gaat ook prima, maar er is ook nog geen tandje doorgekomen... (en ik zie ook niet meer bulten dan anders...)

Deel Deze Pagina