December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..hè wat vervelend voor Niels..niet lekker in z'n velletje!
    Dikke knuffel hoor!
    En tja ik kan wel zeggen..blijf thuis..maar dat moet je echt zelf weten hè.. ;)

Wie gaat er trouwens nog naar de jongegezinnenbeurs?
    ben vorig jaar niet geweest...hoe was t toen ook alweer?
    wel leuk en de moeite waard?

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    thuis blijven is echt geen optie. ik kan wel eerder terugkomen

net was zn temp nog 38.1 en hij ligt alweer in bed. hopelijk maakt hij even een flinke ruk.
    ik bel om half 9 ff die oppasmoeder om te vragen hij zij erover denkt.
    pfff lastig hoor! en ook zielig voor zo'n klein mannetje die zichzelf in de weg zit.

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ga niet naar de jongegezinnenbeurs, mij niet gezien! vorig jaar wel geweest, dat was behoorlijk druk

4. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    oo een hele dikke knuffl voor Niels en sanneke!
    Lastig is at ha zo`n klein hummeltje met koorts..

miep gaat weer lekker wat in huis rommelen
    JOnge gezinnen beurs:ik wou dit jaar wel gaan eigenlijk, kijken wat het is...

Meeting: het maakt mij niet uit maar id ook arnhem is voor mij dichterbij

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    ik ga zo even mijn mannetje bellen, die is dus al vanaf 6 uur gisterochtend aan het werk...
    Alleen even thuis geweest om te eten gisteravond..
    Hopelijk is hij dan vanmiddag beetje op tijd thuis..
    Hij had in ieder geval geloof ik genoeg koffie op.

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

ff kort bericht. Ik ga zo werken tot 6uur. Er is ook een kans dat ik tot half 7 moet pff maargoed we zien het wel! Fijne dag allemaal!

Britt; Aahh leuke foto's! Sam zit goed in het stoeltje :-D

Autostoel; hier nog niet... moeten we maar eens aan gaan schaffen.

Er is iets fout gegaan bij de Nuon bij de verhuizing van ons, nu moeten we als het goed is 3maanen 320 euro gaan betalen! Ik weet niet of dat betaalbaar is voor ons :(

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, lekker rommelen vandaag. Was hier ook de bedoeling maar voel me nog flink beroerd. Effe kijken hoever we komen vandaag.

Sanneke, wat vervelend dat Niels nog niet zo lekker is. Hopelijk knapt hij in de loop van de ochtend op. Anders maar lekker op tijd naar huis... knuffel voor Niels.

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Maartjeh, wat is je man lang aan het werk zeg. Wat voor werk doet hij als ik vragen mag :oops: (beetje nieuwsgieirig).

Jonge gezinnenbeurs, Ik wil graag gaan maar mijn verstand zegt NEEEE.... Ik kijk nog wel :D.

ALieke, woowww dat is een hoop geld (voor niks dan, voor jouw gevoel).
    Gewoon in termijnen betalen. Is hun fout. Kunnen ze haast niet weigeren hoor.
    WIj hebben het ook een keer voorgehad en toen hebben we er een jaar over gedaan met betalen. Dan voel je t iets minder hard :D Succes

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nou meiden,

Hier zit ik dan... (volgens mij) koortsig te zijn op de bank.
    Zweet me kapot en heb ontzettende keelpijn.
    Manlief ligt nog in bed. Vandaag was zijn uitslaapdag en durf hem niet goed wakker te maken.... Pfff ik hoop dat ik het nog effe volhou tot Sam weer naar bed gaat rond 11 uur.

EFfe bakkie koffie erbij pakken en een poepluier verschonen.

10. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    beterschap britteke!
    vervelend meis!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik werk 5 dagen op 5. Elke dat van 8-17u, de vrijdag al om 16u gedaan.
    't Is de eerste week dat ik terug voltijds werk (daarvoor was ik de maandag thuis) en ik mis mijn meisje heel erg, hopelijk went het snel...

Wij hebben ook een fietsstoeltje vooraan, heerlijk is dat!

Die balletjes zijn hier in het Kruidvat al uitverkocht, boehoe :(

Wij gebruiken nog de maxi-cosi, vooral omdat we s avonds nog wel eens naar vrienden gaan en ze daarin dan goed kan slapen in de auto.
    Heb schrik dat ze dat in zo'n rechte stoel niet zo goed zal kunnen, of heb ik het mis?

@Misskeita: sterkte aan jou, je man en je schoonmama!

@Nelly: even nieuwsgierig: werk jij thuis of zo?

@Sanneke: arme Niels, hopelijk is hij snel terug beter!

@Britteke: veel beterschap meid!

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Arka, wij hebben aan maxicosi tobi en die heeft een slaapstand. Je kan het stoeltje onderuit trekken met een hendeltje. Zoveel scheelt het dan niet met de eerste maxicosi.
    Wow en 5 dagen is wel heftig zeg! Natuurlijk mis je je meisje maar het zal vanzelf wel weer wennen.
    Werk ze!

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Oh ja.. ik heb ook een vraag. Sam heeft een paar van die kartonnen boekjes. Die vind ie de laatste tijd reuze interessant maar ook lekker. HIj kauwt er hele stukken vanaf en sommige stukjes kan ik ook niet meer terugvinden? Eten ze die op ofzo? Ik vind het maar eng? Heb ze nu maar effe op tafel gelegd maar Sam is wel boos.

15. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen allemaal!
    wat weer een heerlijke grijze dag! :(

@sanneke> vervelend van niels zijn oortjes! beterschap voor de kleine man!
    @misskeita> zit ook na te denken over die buggy van de kruidvat, ziet tie er een beetje stevig uit?
    @autostoel> gisteravond eentje besteld bij de babydump! maxicosi ehm en dan? :oops: nou ja die tot 18 kilo. en dan de indigo.
    @winterjas> bij de C&A gekocht dinsdag, een spijkerjasje met dikke teddyvoering. heel stoer! bij de wibra ook gekeken ook wel lief maar deze is echt stoer! heb maatje 80 meegenomen want heb begrepen dat ze in 74 of 80 nogal lang blijven. en hij zit nu in 74 de mouwtjes sla ik wel even om.

het valt me trouwens op dat alle babykleding zo somber is! alles donkerblauw of donkergroen of grijs. bleh niks aan. wilde graag een vrolijk gekleurde sjaal en muts bij dat jasje maar ben nog niks tegen gekomen. ja grijs bij de hema.

zo ik ga ramen lappen! J ligt net weer in bed, hij heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen! :confused:

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nannaf, lap ze. Moet hier ook gebeuren maar gaat me vandaag niet lukken helaas.

Dee, Sam is ook gek op tijdschriften. Die eet hij niet op maar die worden verscheurd haha. Hij haalt de meest gekke moves uit om maar bij die tijdschriften te komen. Boefje!

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ kartonnenboekjes, hier ook erg favourite, mm stukjes weg? Denk niet dat ik ze dan nog weer zou geven, misschien samen kijken? Stopt Sam ook alles in zijn mond en dan de ondertandjes er in zetten en trekken maar?!?

@ britteke, wat een onzettend schattig mannetje heb je, ben jij of je man indo( of iets in die trant) of lijkt Sam wat "gekleurd"?
    En rillerig, brr. Toch niet de griep? Succes tot 11 uur ;) .

@ autostoel, hier wordt er gewoon geslapen in de autostoel, i.d. in de slaapstand krijg je het zelfde idee als de maxicosie.

@ Arka 5 dagen werken, natuurlijk mis je je meisje, werkse!

@ Jonge gezinnen beurs, lijkt me geweldig maar ik kan niet zo goed tegen drukte als in beurzen e.d. :rolleyes: Mmm Dilemma. Zie nog wel.

@ alieke, dat is inderdaad niet nix zoals britteke al zei: in termijnen betalen, het is hun fout!

@ Miep, rommel ze in huis. Je lijkt me erg gezellig, altijd aan het rommelen enz. :D

@ maartjeh, je man nog steeds aan het werk? :( Mmm, hoop ook voor je dat je mannetje lekker vroeg thuis is!

@ sanneke dilemma, wat is het geworden. Sterkte voor Niels, en voor mama ook ;) is niet niks als je kindje niet lekker in zijn velletje zit.'

Sinds Esmee ziek is geweest heeft ze besloten dat uitslapen er niet meer bij hoort :( . 9.00-9.30 waren geen uitzonderingen. Ik heb geen 9 tot 5 baan dus het is niet noodzakelijk dat ik er vroeg uit moet en doe dat dan ook liever niet. Niet dat ik wat te klagen heb hoor. 7.00 is nog een mooie tijd maar toch, als je anders gewend bent.

We hadden een prachtig dagritme maar kan er geen peil meer op trekken. Best wel lastig, hiervoor wist ik precies hoelaat ze ongeveer moe was en naar bed wou, nu? :rolleyes: .

Vandaag mijn laatste dagje vrij en dan het weekend werken, vrijdag slaapdienst en zondag ook! Dinsdag begint de cursus die ik via mijn werk ga volgen. Zin in maar ook lastig dat ik mijn meisje bij mijn moeder moet achterlaten. De band is niet super op het moment :cry: . En de heledag naar de gastouder kan niet i.v.m. de hondjes dus weinig keus.

Vanmiddag even naar de hema voor maillotjes, ik heb een aantal leuke broekjes gekocht maar ze zijn een beetje kort dus een maillotje is wel gewenst, tevens even kijken voor een shawl en wantjes voor Esmee!

Iemand al bij de Hema geweest? EN hebben ze leuk spul?

Vanavond begint plaats delict op rtl 4. Vorig seizoen heette het anders maar ging het ook over paranormaal begaafden. Ik ben een nuchtere boer :) maar dit kan niet gespeeld zijn! Toch :rolleyes: . In iedergeval mooi om naar te kijken.

Blazen jullie kindjes ook veel, esmee zet alles aan haar mondje en maar blazen, alles wordt nat en is vies van de kwijl ze heeft dan de grootste lol :) .

Gaat bakkie koffie pakken.

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    MamavEsmee,

Sam eet inderdaad alles. Hij heeft al 6 tanden dus die gebruikt hij ook zorgvuldig. Hij heeft ze niet voor nix he :D.

Mijn vriend is Iraans dus het kan kloppen dat je wat buitenlandse trekjes ziet ;).

Uitslapen was hier ook een tijdje minder. Gelukkig gaat het nu weer iets beter. Had hier toch echt te maken met een sprongetje/tandjes. Hopelijk slaapt Esmee ook weer snel uit :D

En voor paranormale dingen ben ik te nuchter. Ik kan soms wel verbaasd zijn maar of ik het geloof? ;)

19. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    alieke wat balen zeg van de nuon!
    Hopelijk kan je het allemaal opbrengen

britteke:natuurlijk mag je dat vragen, hij is vrachtwagen chauffeur, en normaal moet hij zich van de baas echt stipt aan de uren houden maar gister en vandaag rijd hij voor een ander transportbedrijf en daar nemen ze het dus niet zo nauw met de uren..
    Maar ja , hij kan ook moeilijk zeggen van ik ga niet want dan is hij zijn baan kwijt

aa beterschap meid, wat vervelend zeg! hou je het nog vol tot sam gaat slapen?
    Hier ook van die boekjes en dat probleem had ik idd ook al,Ze liggen nu maar hoog opde kast..

@ arka; jeetje meid 5 dagen werken kan me goed voorstellen dat je je meisje mist

Ik ga nu stoppen met het werk wat ik nu doe en weet dan nog niet of ik weer aan het werk ga..
    Wat een luxe positie ha?Ik vind het eigenlijk ook wel fijn om de eerste jaartjes van lot lekker thuis te zijn

@ nannaf , de winterjas klinkt heel leuk!raamlap ze!

@ dee werk ze!

@judith ;aa jij ook je meisje een paar daagjes missen!
    ja het zesde zintuig heette dat programma, ik geloof er ook eigenlijk niet in maar ga nu toch maar eens kijken, heb een aantal intervieuws gelezen met de winnares van dat programma het zesde zintuig

Net even wat fruitpotjes ingeslagen bij het kruidvat, waren in de aanbieding en soms is het wel makkelijk een potje op voorraad.
    Hier ook geen ballen meer , gelukkig had ik ze vorige week al gekocht

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Ik heb voor Elisabeth ook niet-kartonnen boekjes gekocht (in de Standaard Boekhandel, weet niet of dat ook in Nederland bestaat). Het zijn er van een soort, hoh hoe heet dat, isomo. Daar kan ze naar hartelust op sabbelen.
    Het ook een echte boekenwordm en ik lees dagelijks Jip en Janneke voor!

Deel Deze Pagina