Juffie..wat een leuke tractaties!superleuk! en wat een mooi poppetje is Jay toch! en die kleertjes..zo lief! Maartjeh..dat is ook een idee! als de mannen niet mee willen! Dat doen we!Leuk! en een gezellig weekend voor de boeg! wat leuk! Gaan jullie dan naar een huisje of zo? enne plakje cake opsturen.. ik kan t proberen..
Hahahha Dank jullei wel lieve meidenvoor jullie complimenten... Jada is mijn lichtpuntje in mijn leven n meer wil ike cht nit. Ik ben zooooooooooo tevreden! Ik weet hoehet is om 'bijna' je kind te erliezen en ik hd zooooooooooo vel gebeden. Ik had gesmeekt alleen maar om één. JAYDA! En die heb ik! Echt waar ik mis echt niks! Niks waar ik zo naar verlang... Ik verlangde naar een kind en die heb ik nu!
aa echt een heerlijk meissie juffie! @ miep: ja een soort van park, er zijn huisjes maar ook kampeerplekken.. de meeste van ons hebben een huisje geboekt.. haha komt vast goed met de jongegezinnenbeurs.. gezellig lijkt me dat Anders is het mischien een idee om een meeting daar te doen? ben trouwens wel benieuwd in hoeveel kruimeltjes dat plakje cake zou aankomen via de post
Juffie...leuk die foto met bellen blazen! Zal ze wel raar gevonden hebben..van die bubbels..? Mooi poppetje!
Juffie...heerlijk meid..echt van genieten hoor! dan is t ook zo fijn dat je vandaag even saampjes thuis bent hè! voordat ze alweer 1 wordt! en die laatste..ook superr!!!! Maartjeh..ah een huisje is wel fijn lijkt me! Gaat Lotje ook mee? vast wel.. en idd..we kunnen daar ook een meeting doen..?! ik weet niet of er meer animo voor is? en kruimels..?,,ik denk 9999..
@juffie: wat is het toch een schatje! enne...ik ben jarloers op d'r kleurtje...ben zelf spierwit! @maartjeh: die jas had ik ook gevonden op internet volgens mij is ie dat niet...net een andere kleur en de boord loop niet helemaal door ik moet iets bekennen...ik ga straks ff naar de jola! ik moet die jas hebben 8) enne...welke winkel ga jij dan?...ook de jola? @miep: zwaaizwaai!
Dank jullie wel voor jullie lieve complimenten! @ French, Jaja mijn carammeltje is lekker getint. ik moet wel zeggnze is wel wat lichter dan een jaar geleden... Ik zelf ben bleek/spierwit en mn man is getint door de zon. In de winter is ie ook witjes! Heel veel mensen denken ook dat het mijn oppaskindje is. Op KDV zei haar Indische leidster. Ze lijkt op onze volk!
@ miep: ja Lotje mag ook mee , ben benieuwd hoe het gaat! hih die cake, ach ja scheelt weer kauwen dan @ frenc: aa dat is hem dus niet Oke oke , ik beken ook :ik wou straks idd ook ff richting het dorp lopen.hier verkopen ze dat merk bij Ter stal! Laat je het weten of je hem hebt gevonden? Ben benieuwd! Ik ga nu gauw een bammetje eten met mijn dochter , die zit al in de kinderstoel te wachten!
Deze vind ik ook leuk voor meisjes.. http://www.kixx-online.nl/artikel/9695_Name-it-Jasje http://www.kixx-online.nl/artikel/8990_ ... bodywarmer https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=3&af[g]=4,5&af[mt]=6,5&af[sz]=2&fs[g]=0&fs[mt]=1&fs[sz]=0&fs[m]=0&fs[t]=0&id=24200 enzenz....
@juffie Wat een leuke foto's van je meisje zeg ! En die traktaties leuk hoor. Lekker genieten vandaag van je kleine meid. @ Britt Beterschap @salapio Zwaai zwaai @ Miep THNX voor de tip. Ik ga een kijken bij barts daar heb ik ooit een hele leuke muts gekocht voor Thomas @miep en maartjeh Ik wil eigenlijk ook wel naar de jonge gezinnen beurs. Miss iets afspreken daar ? Nu weer snel verder met kinderfeestje voor bereiden. Sorry dames ik ben even heel druk zwaai zwaai naar alle dec mamma's
Maartjeh..zal vast wel goed gaan met Lotje! gezellig! Enne die cake..ja dat is weer een voordeel ..niet kauwen.. Hier ligt er nog 1 te slapen..dus ik ga zo even de was ophangen.. had vanmorgen t rek alweer leeg gestreken..
@ Miep De eerste jas ga ik halen voor Jay! En ja hoor een pakkeje binnen gehadvan vanmorgen met Espritjas en wantjes, sjaal en muts! Ik ga zo ff een foto van zoeken! Die latste jas zag ik hangen in Bijenkorf en wat is lekker zacht van binnen. Alleen vind die kleur niet mooi!
Amber..barts is ook leuk hè..heb ik nu ook voor Mika gekocht! enne dat zou leuk zijn als je ook meegaat! Je man ook mee of zonder man? succes met voorbereiden! Juffie..die is ook leuk hè..die eerste! en leuk esprit! Heeft Mika ook zoveel van.. ben benieuwd welke!