December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Juffie,
    waar staan die fotootjes? Ik wil ze ook graag zien!

prachtige presentjes!

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    Britteke, hahaha die foto's van voor en na, schtattig!

meeten, leuk, gezellig, en dierentuin lijkt mij ook erg leuk! Arnhem is wel te doen vanaf hier, anderhalf uur rijden geloof ik.

buggy achterop de fiets, handig, maar ook een hoop gedoe hoor. vind het toch wat eng om Sven op de fiets te zetten en dan de buggy er op te hijsen. Maar goed, dat is mijn enige manier van vervoer momenteel, dus ik moet wel. wordt al wel steeds handiger ;)

jonge gezinnen beurs, wil eigenlijk wel heen dit jaar, geen idee waarom haha wanneer is het ook al weer?

aaahhhhh, Jayda weer gemist, jammer. de traktaties zijn errug leuk!

Hier ligt een moe ventje te slapen, helemaal uitgeput van het kauwen op de geprakte appel ('wat is dat voor onzin mama, blender stuk?','nee ventje, dit is goed voor je!','uhu')
    Onze hond is weer helemaal kaal! mijn schoonzusje weet wel wat ze doet, petje af. Onze hond is 7 jaar mishandelt en daardoor niet voor iedereen even lief. knippen op trimmen was voorheen altijd een drama en lieten we de dierenarts doen onder narcose. maar gisteren liet hij vrijwel alles geworden en liep de hele dag achter mijn schoonzusje aan. hij ziet er nu beter uit dat bij de trimsters van de da na een narcose :( Bartje ook weer happy dus!
    Hier een maanddagje! Sven is 9 maanden, het gaat zo hard! Mijn nichtje wordt morgen 1 jaar, ook zo snel gegaan.

ik loop hier straks nog even naar het marktje en stap even binnen bij de kruidvat, eens kijken of ze de logeerkoffer hebben!

nu eerst een bakje koffie

3. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    hey allemaal...
    ik heb niet bijgelezen....ben erg druk....
    mijn moeder is gisteren met spoed opgenomen....ze dachten aan een hersenbloeding ofzoiets...maar na allerlei scans bleek dat niet zo te zijn....
    vandaag allerlei punctie's om te kijken of ze ergens anders een inwendige bloeding heeft.....
    erg spannend en verdrietig allemaal....

dikke knuffel voor jullie allemaal!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie..meid wat schrikken..
    hoop dat t allemaal meevalt..hele dikke knuffel!
    en sterkte!

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jaja de ene jas is vanochtend aangekomen en zo erg als ik ben bestel ik nu deze...

http://www.kixx-online.nl/artikel/9695_Name-it-Jasje

Ach joh nu heft ze er 2. Allebei in maat 80. Express want als ze klein zijn kan ik weer gaan shoppen voor een 3e en 4e!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    French..okè..snel rennen dan ..naar de winkel.

Claartje..jij wel met de buggy?!
    hier geprobeerd maar de buggymee er gauw weer af laten halen..vondt t helemaal niks.. :oops: t wiebelde zo...
    En fijn dat t gelukt is met de hond!
    is toch een hele klus dan!

Jongegezinnenbeurs is..van 30 okt t/m2nov

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Loessie,,, Dikke knuffel meid en ik hoop dat je mama snel de oude wordt.

Dikke knuffel!

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Miep

Ga naar esprit.nl en kijk bij de jassen.
    Ik heb die ene van E50 gekocht en wantjes sjaal en muts voor e39

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Maartjeh i.d. is het die jas, alleen ik heb hem dus in het paars, je hebt hem ook in het roze en zoals op de foto. Ze heeft al zo veel roze en paars stond haar veel leuker. Net bij de HEMA een grijze shawl en wantjes gekocht. Staat erg leuk!

Juffie: Je bent maar druk met de voorbereidingen voor je meisje haar verjaardag, is ze te vroeg geboren? Leuk he nijntje?
    Zie geen foto's van je meisje, heb ze vast gemist.

Miep, vooral de eerste jas van Name-it zijn is erg leuk ( prijs ook ;) ) Ik ga echt geen 60-70 euro voor een jas betalen! ( wil ik wel maar de man niet :rolleyes: en hij heeft eigenlijk wel een beetje gelijk).

Bakkaboe is i.d. erg leuk, Esmee heeft heel veel spul er van. Blijft allemaal ook erg mooi. Hier verkopen ze het bij tuunte ( miep denk in kampen ook wel) .

Salapio * zwaai*

Miep, lus ook wel een plak cake!

Bij de Hema wanjes en een shawl gekocht en 2 paar maillotjes een witte en grijze.
    Bij de kruidvat Friso potjes gehaald.30% korting dus deze hollander heeft even flink ingeslagen :) .
    Meestal krijgt Esmee vers te eten maar als we druk zijn of ik geen zin heb :rolleyes: :rolleyes: / patat of meer slechts eten krijgt ze dus en potje.

Fruit viel vandaag goed, banaan met frambozen en een 1/4 liga. Vind het soms wel lastig om met vers fruit te combineren.

Esmee ligt nu gelukkig wel lekker te slapen, ze was doodop maar kon er niet aan toegeven.

De spaghettisaus staat lekker te pruttelen. Lekker makkelijk voor vanavond.

Strax nog even bij mijn ouders op visite, mijn vader is geopereerd, tijdens het voetballen zijn achillespees gescheurd. :confused: Niet zo veel zin in maar soms moet je he ;) .

Oja, ik heb op marktplaats een rokje gekocht, ik heb zondag geld overgemaakt en die eigenaar van het rokje zegt het maandag te hebben verstuud. Ik heb haar al gemaild maar ze zegt dat het nog wel komt.
    Wanneer ik wat verstuur komt het de volgende dag aan en niet 3 dagen later. Lastige situatie.

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

mama van Esmee;

Jayda is geboren met 26 weken. En ze wordt zterdag 1 jaar!

Ik had van de week een paar verslagen gestikt van vorige jaar hoe het begon...Blader ff door...

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..ah je moet er zeker 2 hebben..hier ook 80 allebei.. ;)
    enne die van Esprit is ook ergg leuk! heb even gekeken!
    welke kleur heb je die genomen?

Judith..ja de jassen zijn wel duur hè..
    hier eentje van Name it en eentje van Jeep..
    die van Name it was niet zo duur..en deze van jeep..met muts natuurlijk.. :)
    https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[t]=3&af[g]=1,2&af[mt]=6,7,8,9&af[sz]=2&fs[g]=1&fs[mt]=0&fs[sz]=0&fs[t]=0&id=20193
    Tuunte? zit hier ook niet.. :)
    Goed geslaagd bij de Hema..leuk!
    Enne wat balen van dat rokje..maar misschien komt ie nog aan?!

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miep, jaja, luiertas achterop, buggy er op en kind voorop en fietsen maar haha vind het wel dodelijk vermoeiend hoor! nog éééééven en dan hebben we de fietskar, lijkt me een zaligheid!

hier ook meestal vers eten, ik kook dan voor een paar maaltijden voor Sven en vries dat in. probeer dat wel te combineren met ons eten, maar we eten vaak dingen die hij (nog) niet kan hebben.
    Fruit gaat hier altijd evrs. gewoon iets van de schaal pakken en pureren maar, alles combineert hahaha

13. MamavEsmee

Was op hangen, bleh heb ik echt een hekel aan! Helaas niet alles kan in de droger ;) . En hier geen buggy mee-mee :) op de fiets, lijkt met dood eng. Woon op 5 minuutjes lopen van jet centrum dus hup in de wagen en weg zijn we.

Claartje, fijn dat het bij de trim goed ging, wat ruiken ze dan altijd weer lekker he! Hier 4 x per jaar naar de trim, gaat gelukkig steeds beter! Ah je mannetje helemaal uitgeteld, lekker he, als ze dan gewoon gaan slapen.

Loessie: Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat er snel meer uitsluitsel komt!

Juffie, mooie jassen hoor, je meisje wordt flink verwend als ik dat zo lees!

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    ZWAAI!

Dames, ik heb de hele ochtend zonder internet gezeten (landelijke UPC-storing), en ik kreeg gewoon afkcickverchijnselen :confused: Het moet toch niet gekker worden!

Ga nu even wandelen met Hannah en een vriend. Ondertussen bijkletsen en ergens koffie drinken. Gezellig!

Ik lees vanavond bij.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Claartje..oh wat zal je idd blij zijn als je de fietskar krijgt!
    ik had alleen een buggy achterop om te proberen..vreselijk eng..
    heb m er gauw af laten halen..dan maar geen buggy mee.. :)

Eten..hier uit potjes... :)

enne tast toe.. [​IMG]

16. MamavEsmee

Miep geen tuunte :( is toch echt een winkel dat in het oosten zit ;) .

En wat een gaven jas mika de houthakker :) . FOTO!

Misskeita, veel plezier. En afkick verschijnselen :) .

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    en nu...ga ik echt even de was ophangen..nog steeds niet gedaan..
    had net ook nog telefoon tussendoor.. :)

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..buggy mee..was ook doodeng.. :)
    enne foto komt later.. ;)
    Tuunte..nee echt niet.. :)

Misskeita..wandelse..

En ik kom hier gewoon niet weg...maar nu ga ik echt.. :)

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    mooie jassen voorbij zien komen....
    ik moet nog een winterjas voor nicky kopen...

juffie...zaterdag is het al zover meid...Spannend hoor! enuh, mooie traktaties....

miep...lekker hoor...heb wel zin in een plakkie cake....of liever een hele...haha

meiden bedankt voor de knuffels...
    ik ga naar mamsie in het ziekenhuis...is zo bezoekuur...

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ga nu de deur uit want Jay is wakker...

We gaan boodschappen doen voor zaterdag/verjaardag.
    En wat lekkers halen voorde juffen op de kinderopvang...

Deel Deze Pagina