Salapio, ik ben zelfs nog nooit in europa op vakantie geweest. (op stedentripjes na...) Wij hebben ook nog wel wat op ons verlanglijstje zoals Nepal, Canada en nog eens terug naar Afrika en Zuid Amerika. En Noorwegen lijkt me ook heel mooi. We zijn al in Thailand en Maleisie geweest, 2x met de auto door west amerika rondgetrokken, Peru, Namibie, Argentinie en Chili, New York....echte reisliefhebbers. Vooral kennismaken met andere culturen is erg leuk en veel wandelen in mooie natuur en heel veel foto's maken! olga
Hier gaat het iets beter met de borstontsteking; de koorts is weg, maar de harde plek nog niet. Een vriendin adviseerde mij om in een washandje een beetje yoghurt te doen en dat in je bh te doen, het haalt de hitte uit de onsteking (let wel op je kleding, want het lekt wel door). Helaas heb ik sinds vandaag een koortslip, dus een tijdje geen kusjes geven aan mijn lieve kleine meisje. Vanochtend bij de HA geweest voor een receptje voor de minipil. Ben heel benieuwd, want om binnen een jaar al bezig te zijn voor een brusje voor Eliora zie ik toch niet echt zitten. Het dametje ligt nu te slapen in haar wipstoeltje en ik denk dat ik die tijd ga gebruiken om wat was op te gaan vouwen. Het eten is al voorbereid, hoef het alleen nog maar te koken. Een prettige avond allemaal en veel succes voor degenen met babies die last van darmkrampjes en slaapproblemen hebben, ik wens jullie een goede nachtrust toe.
Hoi dames ik heb een beetje terug gelezen ik met nog verder lezen mar dat doe ik vanavond. Wat me wel opvalt, dat nog heel veel kleintjes pampers maat 2 hebben, Nick zit al een anderhalf week in maat 3. er zijn toch nog wel een paar dames die maat 3 al gebruiken ,,nick is inmiddels helemaal uit maat je 56 hij past nu dus 62 ,,en sommige 62 broekjes en truitjes zijn hem ook al te klein erg he,, Vanavond zullen we hem weer eens wegen en meten. Ben wel benieuwd verder ,ben ik vanmiddag ,,ja voor de eerste keer buiten geweest met Nick,, Nick in de kinderwagen Sjoerd er achter en ik er naast,,had het graag anders gezien het plaatje,,maar hier was ik al zo blij mee eindelijk na 6 weken. en ookal was het maar een klein stukje en velen zullen er de kinderwagen niet eens voor buiten zetten, maar het deed mij heel veel. Ben er heel blij mee,,eindelijk kon ik dan eens met mijn kleine mannetje naar buiten. ik ga nu even op de bank,,fijne avond allemaal alvast liefs gerda
hello dames! Ik ben sinds donderdag ook aan het menstrueren, het idee alleen al dat ik nu al opnieuw zwanger zou kunnen zijn, brrrrrrrrrrr, bij ons zal het toch nog niet voor direct zijn hoor! Alleen twijfelen we ontzettend over de anticonceptie, ik heb op dit moment echt geen zin in hormonen in mijn lijf, maar ja er zijn weinig andere opties hé? Nelly, de draagdoek helpt ook ontzettend als Elisabeth het moelijk heeft. Ik lees dat er veel baby's het op dit moment moeilijk hebben, ik denk dat we nu ongeveer aan het tweede sprongetje zitten, hebben jullie het voek 'Oei, ik groei', daar staat het allemaal in, zeer herkenbaar allemaal! Ik heb ook nog een vraagje: Leggen jullie je baby's overdag ook in hun bedje? Ik laat Elisabeth slapen wanneer ze zin heeft. Ze zit meestal in haar relax als we thuis zijn, valt ze in slaap, dan laat ik haar lekker liggen. Als we erop uitgaan met de auto of de buggy of de draagdoek valt ze sowieso in slaap... Van een echt patroon valt nog niet echt te spreken, al moet ik zeggen dat ze na haar voeding van 13u/14u meestal wel slaapt. M.a.w. wat doen jullie? Liefs! Arka P.S. FOto's staan op mijn blog, zie link hieronder!
Hey meiden, Ik meld me even maar heb op 't moment geen zin om te lezen. Ik heb vandaag mijn theorie examen gehad en ik ben gezakt ik baal er heel erg van omdat ik er best veel geld (cursussen) en veel tijd in heb gestoken. Vanmorgen om half 9 was ik alweer bij me rijschool om examens te oefenen dus ben nu erg moe. Donderdag ga ik weer.. wat een zonde van je geld is het als je zakt zeg.
Woh Gerda, lekker hoor meid, naar buiten met Nick! Vond hij het fijn? Olga: 8 pakken! Lekker voorraadje! Nelly: Dikke knuffel hoor! Waarschijnlijk heeft Annabel last van een sprongetje? Vakantie: Wij hebben een zeilbootje waarmee we vaak naar Zeeland gaan (2 jaar geleden zelfs naar Engeland en Frankrijk!). Dit jaar waarschijnlijk i.p.v. 4 weken maar één week, even afwachten hoe het gaat met Roosmarijn en of ze het wel leuk vindt. En we gaan vaak lekker rijden met de cabrio, gewoon dagjes weg en dan lekker picknicken ergens. Heb er al helemaal zin in!
*** Kaboem*** kom ff behoorlijk balend binnen vallen Volgens mij doet de verwarming hier het weer niet.... brrrrrr krijg het maar niet warm , blijf de thermostaat omhoog zetten maar de verwarming word ook niet warm...... Zal zo eens omhoog klauteren naar de ketel..Kijken waarom het niet warm word brrrrrrrr ff snel reageren...... gerda super zeg meis dat je naar buiten bent geweest wat een heerlijk moment moet dat zijn geweest voor je! Alieke balen zeg meid ,wat een tegenslag en het is idd heel duur.......
Ow, Alieke wat balen zeg....Ik ga voor je duimen dat het donderdag wel gaat lukken! Arka, wat een lief dametje is Elisabeth! Ik heb ook nog geen patroon met Senna. Vandaag slaapt hij slecht, maar sommige dagen gaat het prima en leg ik hem ook wel eens in zijn wiegje. Gerda, eindelijk weer even lekker naar buiten geweest. Wat heerlijk voor je! Tja, Nick groeit gewoon lekker...Senna nog steeds maatje 50 kleren en maatje 1 luiers. Toch grapppig, want allebei doen ze het heel goed, alleen Nick ligt misschien iets boven het gemiddelde en Senna net eronder. Jeetje, Senna huilt alweer.... Olga
Om even terug te komen op de vakantie..... We hebben dan wel altijd verre reizen gemaakt, maar ik ben ook heel gelukkig en kan net zo genieten van een weekendje Ardennen hoor! En ik vind het ook helemaal leuk om met Senna lekker in Europa weg te gaan en veel te wandelen en actief te zijn. Dat willen we hem toch wel een beetje meegeven hoor...dat reislustige!
Klote Cb eb meer wil ik niet erover kwijt... JAY weegt nu 4200 gram en is 52,5 cm lang! 600 gram aangekomen in 3 weken en 2.5 cm langer!
Maartjeh, hopelijk is de ketel niet stuk! Senna ligt nu dus weer lekker rustig bij mij.Ik ga hem zo in bad doen, wordt hij ook lekker moe van! liefs
Eindelijk kom ik een 'ZWERVER' tegen net als ik! Mn man en ik zijn gek op reizen en het leifst komen we niet thuis! Wat lees ik nou? ben je naar maleisie geweest? Mn man en ik wilden afgelopen zomer erheen voor 4 weken en alels was geregeld. Dure tickets, eerste hotel en een huurauto. jah met mijn gecompliceerde zwangerschap zijn we niet verder gekomen dan LUMC, verloskamers en de neonatologie! I love maleisie *zucht*
oo das netjes toch juffie? Tja dat CB , je hoort er verhalen over..... Olga :charlotte zit ooknog in maatje 50 ,heb nog geen kleertjeshoeven op te bergen dat ze ze nietmeer pastte senna lekker in bad.Na het badje kunnen ze altijd zo lekker tukken ha... Ik wou charlotte ook in bad doen maar wacht wel ff tot het weer warmer is.. Warm water is er nog wel dus de ketel is niet stuk,ik snap er niets meer van
Juffie, je gaat vast nog een keer naar Maleisie toe! Het liefst zouden wij een paar maanden op reis gaan, maar dat hadden we dan 6 jaar geleden moeten doe, voordat we ons huis kochten... We zijn het langst 5 weken weg geweest.
We wachten tot Jay wat ouder is en dan boeken we weer. 8) We zijn het langst voor 8 weken weggeweest en dat was nog niet voldoende! Ik wil ook heel graag naar Italie. Ik denk dat ik dat als verrassing voor me man ga boeken. Hij is 2 april jarig dan wordt ie 28 maar dat is ook 1 jaar sinds we positief hadden getest (zwangerschap!).
Ik ga maar weer samen met Jayda mijn lessen voor volegde week voorbereiden. Tot straks! @ Olga, ik ga je PMen.
Olga flesjes kook ik nog maar om de dag uit en was ze tussendoor gewoon schoon met afwasmiddel! Amber..felicitas al gehad? Sam..gaat t al wat beter met jullie allebei? Maartjeh..leuk is dat stoeltje! Ik ga denk ik ook nog wel zoiets kopen..ben al aan t neuzen.. Salapio je kan wel eens gelijk hebben klopt idd dat mika altijd rustig was en dus nu nog steeds . Loessie..fijn dat alles goed is! Ingepinge..fijn dat alles goed is! Enne wanneer gaan jullie voor de 2e ? Sanneke mika valt aardig snel in slaap..babbelt een beetje..of huilt heel even..maar dan slaapt ie ook weer zo.. Lastig dat de katten ook aandacht willen hè nou moet je t een beetje verdelen.. Happygirl..succes met zoeken van een baan! Nelly..misschien nu al voor de 2e dat is wel snel hoor. Maar wel leuk! Djaminah..wat een scheetje! En fijn dat t iets beter gaat! Gerda..lekker naar buiten geweest leuk! en nick groeit veel te hard joh! Die is zo groot! Arka..meestal slaapt mika in bedje Alieke..wat balen meid dat je gezakt bent..volgende keer beter! Juffie..wat is jayda lekker gegroei