@Claartje79: oeps, deze muts had er even niet bij stilgestaan dat je over bent moeten gaan op flesvoeding... *moment van schaamte* Wil je de nieuwe beeb trouwens straks ook weer borstvoeding geven? @Miep en Miep: ehm... jah... niets zo veranderlijk als een vrouw, toch? Maar als ik thuisblijfmoeder zou zijn, zou ik in ieder geval niet meer zoveel hoeven te regelen. De vier dagen die ik werk, gaat Annabel mee of blijft bij papa thuis of naar het KDV of naar oma. Af en toe ben ik het zo beu om overal aan te moeten denken en te regelen. Dan lijkt het me zo lekker om op mijn gemakkie thuis te kunnen genieten van de kleine. Een dag minder werken zou ik graag willen, maar het is zo ontzettend druk en het is het bedrijf van mijn ouders, dus dan ga je niet zo snel lopen he. Vervelend verantwoordelijkheidsgevoel... Poeh, en je zaak sluiten. Da's niet niks. Gerda heeft dat destijds toch ook moeten doen? Heb je een idee wat je wil gaan doen? Geef je het kappersvak helemaal op? Succes zometeen in het ziekenhuis. Knuffel! @Johana79: hihi, maar een keer op het cb geweest! Je man vind het niet erg om te gaan? @Jufffie: beterschap voor Jayda en hopelijk kom je wat aan je nachtrust toe. Dat is niet niks vasten en een zieke beeb. Gaat het verder wel goed?
@ nelly, Liever een slapeloze nacht dan een maag wat erg van streek is. Ik vast maar als ik savonds iets eet dan heb ik het gevoel dat er een baksteen in mn maag zit. Ik eet niet eens zoveel. Ik drink wel veel! Vanochtend om half 5 wakker geworden om te ontbijten en darana weer ff mn bed ingedoken. En nu ben ik echt kotsmisselijk! Lijkt wel die misselijkheid van de zwangerschap van jayda! En NEEEEEEEEEEEE ik ben ECHT NIET zwanger. Ik slik de pil EN voor het zingen de kerk uit (of was het IN)...
Hoi allemaal. Goedemorgen al eerste maar eens. Verder lees ik dat er gelukkig meer baby's zijn die veel bewegen tijdens het verkleden. Salapio Mirre weer lekker door geslapen heerlijk kom je zelf ook lekker tot rsut. Miep Zon ja die was hier gisteren ook de hele middag aanwezig. ja die rollen zijn erg handig he voor die vieze luiers, en pietemientjes die zijn weer erg goed. Succes vandaag in het ziekenhuis. Kom op je kan het ,,en prikken misschien nog niet aan denken, en je bent nog wel even zoet thuis lees ik ,met alles wat jij nog wilt doen. Dus maak jeniet te druk he,,komt allemaal goed. Mamavanesmee Lekker aan de wandel geweest met de honden. Hier wordt ook regelmatig een cracker gegeten ik vind ze best lekker. Verslaafd ,wat maakt het uit net wat je zegt als alles klaar is waarom niet,toch. Nannaf 2 Kilo kwijt goed hoor. Nick drinkt hier uit een beker, Nick houdt helemaal niet meer van uit de fles drinken. Jullie hebben allemaal wel weer lekker gegeten gisteren wij hadden stoof peertjes en kipfilet en aardappelen. Johanna Vandaag na utrecht moet je veel reizen voor je werk , wel gezellig misschien combineren met heelsnel even winkelenin de pauze. Deed ik wel vaak. Lindy Knuffel voor jou. Alieke Hoi studentje haha. Ook naar de jonge gezinnen beurs. Fijn dat je excamen goed ging hou je ons wel op de hoogte, ik zal voor je duimen. Britteke Lekker rustige dag gehad is ook wel eens lekker toch, en lekker bezig in huis. Miskeitta Zwaai zwaai. Claartje Net wat je zegt zal vast wel een meet fout zijn , heeft de zelfde persoon hem gemeten , want daar zit ook nog wel eens verschil in. Veel testjes gedaan , ben benieuwd of Nick die ook gaat krijgen die vindt het ook niet leuk als je hem speel goed afpakt. Goed van je om je iets aan te trekken van hun, zij liggen nooit op een lijn ze zijn allemaal verschillend vind ik. Cb er moetendus meerdere dames ik moet helemaal niet of nick dan hij moet pas in novemeber hij is met eenhalf jaar geweest en dan met 11 maanden raar. Nelly Nee erg he, ik weet nog steeds niet waar, want ik wil zelf graag weer een tattoo maken die onde rop mijn rug heb ik ook zelf onworpen , maar ja weet nog niet hoe groot deze moet zijn, twijfel tussen de plek op mijn pols en boven de rond van een topje zeg maar boven op de rug. Ben er dus nog niet helemaal uit moelijk hoor. Binnen kort ook een auto stoel ,, de tijd gaat snel he straks al ons kleintjes in de grote stoelen. Ik heb een door zichtige oefen beker van tupperware en difrax. Nou dat was het weer ga nu gauw stoppen moet nog even douchen erg he ,ban wat laat vandaag maar komt goed . NOu kalm aan iedereen tot later Gerda
mogguh, Sven heeft eindelijk weer doorgeslapen, heerlijk! was om kwart voor 7 wakker en viel toen om kwart over 7 weer in slaap, pas om 8 uur een flesje gehad en ligt al weer op één oor. zó moet een ochtend zijn haha *gaat koffie en een broodje halen*
Miep, sterkte bij het ZH ... (tis een beetje ver, anders was ik met je mee gegaan hoor ) Claartje: Therapeuticum Lemminkaïnen Consultatiebureau Noorderhaven 30-32 9712 VK Groningen t 050 312 4052 w www.therapeuticumlemminkainen.nl Blokjestest Rest, zwaai ** Net crisis hier. Theepot ging om (gelukkig alleen over tafel, net uitgeknipte krantenknipsels en NIET over Mirre). Theepot kapot, glas overal, thee overal, kaarsvet op tafel. Mirre in box. Mama stofzuigen. Mirre krijsen. Mama uit hum. Mirre uit hum. Mirre in bed. Mirre moppert. Mama eet eindelijk een broodje ... Het is hier trouwens drama met eten. Mirre wil eigenlijk niets eten. Ja tiet. Gisteren drama bij papa (ik moest smiddags en savonds werken). Mirre heeft tussen 12-22 een paar slokjes water gedronken en paar happen gegeten ... Maaaaaaar ... wel voor de 3e nacht achtereen doorgeslapen!
Juffie, voor het zingen de kerk in lijkt me heel onbetrouwbaar, maar ook voor het zingen de kerk uit is alles behalve 100% (voorvocht heeft ook zwemmertjes). Maar misselijkheid tijdens vasten lijkt me niet gek. Zeker na zo'n turbulent jaar als wat jij hebt gehad. Succes met vasten/misselijkheid etc!
gerda; hier ook pas met 10 maanden.... gek he?!? gisteren naar kdv geweest voor intake. prima kdv.... ziet er allemaal super uit en lieve leidsters. evan heeft even gespeeld en lijkt het prima te vinden. papa en mama hebben het er wat moeilijker mee........nooit gedacht dat ik zo zou denken. vind het ineens allemaal zo raar om evan daar te brengen bij die vreemde mensen..... weet dat het echt wel goed voor hem is, lekker spelen met andere kindjes enz enz maar vind het echt ineens moeilijk.... nu passen mijn moeder en schoonmoeder op maar mijn moeder heeft geen zekerheid.....zit in de ww en kan zomaar ineens weer moeten gaan werken....als we zekerheid hadden gehad dat zij niet meer zou hoeven werken dan had ik zeker nog even gewacht tot evan 2 jaar zou zijn... we gaan ervan uit dat we een soort van loslatingsangst hebben.... ach ja we houden ook zoveel van ons mannetje he! volgende week gaat hij twee uurtjes proefdraaien en de week erop weer en dan 1 oktober is het zover........zucht! het zal allemaal wel loslopen!
Bipat kan het me helemaal voorstellen hoor. Ik zou het ook moeilijk vinden, maar denk dat Mirre zich prima zou vermaken
Meid ik slik de pil sowieso... Voor het zingen de kerk uit doen we als extraatje! Ik sta nu echt niet et wachten ope en zwnagerschap en ik moet je eerlijk bekennen, ik weet niet of ik ooit nog zwanger wil raken. Alles is nu veel makkelijker en heb geen zin in ellende en verdriet! Misselijkheid kotm echt door het eten en slapen. Ik kan er niet goed tegen en mn maag al helemaal. Maar ik ben sind sdeze maand veranderd van de pil, tediril30 naar Microgynon...Zou dat mss alle sverklaren of is het een combi. Ik ag snel ff wat rommelen in de keuken en ga zo naar mn werk!
Ik heb hier 2 pakken PAMPERs van Baby dry nummer 3. Maar Jayda gebruikt nu nummer 4. Wat moet ik ermee?
Claartje; Tssss wat een *%&# wat hoor je toch veel over het CB, ik hoor steeds mindere positieve berrichten (vind ik zelf ook) Juffie; Oohh voor jullie dus rot nachten, enne die misselijkheid kan ik best begrijpen pfff zou ook misselijk worden om half 5 te eten. Succes ermee! Enne die luiers, ik kan je niet helpen. 3 is voor loïs ookal te klein aan het worden.. Bipat; Ik weet precies watje bedoelt. Ik zie het op ons kinderdag verblijf ook waar ik werk. Genoeg ouders die daar problemen mee hebben. Mooiste is, als ze gebracht worden hebben ze eerst geen zin en zodra mama eigenlijk al weg is zijn ze gestopt met huilen en als ze weer opgehaald worden willen ze niet meer mee ** Ik heb tot 9uur uit mogen slapen! Loïs heeft voor en na de fles toen ze vroeg wakker was heerlijk zelf gespeelt in bedje. Nu ligt ze weer te slapen dus ga ik mezelf ff snel opfrissen!
ik heb er ook alle vertrouwen in dat Evan het daar enorm naar zijn zin gaat hebben, maar het is gewoon nu nog minder vetrouwd als mijn moeder.... Het is echt gewoon een gevoel waar we aan moeten wennen en dat zal best over gaan als we zien dat het goed gaat op kdv. wist niet dat ik daar zo emo over zou gaan zijn.... heb zelf een tijd op kdv gewerkt in het verleden en ben er echt wel een voorstander van, zeker als je kindje enigst kind is.....maar ja nu is het mijn eigen zoontje he hahahhahaha
Nelly.. Ik herken je gevoel wel een beetje.. ik kan er erg van genieten als ik Esmee na ar de gastmoeder heb gebracht en dan gewoon lekker kan gaan werken zonder te moeten letten op hapjes.. drinken.. schone luier.. huilen enz.. Ik zou dan ook niet een thuisblijf moeder kunnen zijn.. Het evenwicht is nu goed.. lekker thuis maar ook af en toe meer als mama zijn en me kunnen ontplooien.. dit geeft me veel energie en dan is het xtra leuk om mijn meiske weer te zien .. Maar als mams of schoonmams oppast ook jaloerse gevoelens want ik wil dan graag.. Maar gaat het goed op het kdv? Miep.. heel veel sterkte vanmiddag.. ik zal aan je denken.. enne alleen naar het zk is i.d. niet leuk En ook al weer druk geweest. Je wilt strax niet verder in het kappersvak? En je hebt/had een eigenzaak? Johanna.. jij lost het cb "probleem" slim op.. je man sturen werkse vandaag! Juffie.. beterschap voor je meisje! En vasten lijkt me een beste klap voor de maag.. geen wonder dat je misselijk bent.. En wat betreft de luiers.. misschien kun je het kdv er blij mee maken of ruilen tegen een andere maat in de winkel.. doen ze meestal niet moeilijk over ( in nijverdal dan 8) ) is een klein gehucht Gerda.. wat ben je toch druk met reageren Hoe gaat het met je? CLaartje.. je jochie heeft je dus lekker laten slapen.. heerlijk he! En lekker hoor brood en koffie! Salapio.. Wat schrikken zeg! Gelukkig niets ernstig gebeurd.. En wat goed dat Mirre voor de 3e nacht heeft doorgeslapen ... Vervelend voor je man dat Mirre zo lastig eet en drinkt bij hem.. ach ze haalt het bij jou wel weer in! Eet ze alleen slecht als jij er niet bent? Bipat.. ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je vetje achter te laten in een voor jou zo'n groot gebouw met vreemde mensen.. maar wat alieke al zegt: Mooiste is, als ze gebracht worden hebben ze eerst geen zin en zodra mama eigenlijk al weg is zijn ze gestopt met huilen en als ze weer opgehaald worden willen ze niet meer mee! Vervelend voor je moeder die onzekerheid over de ww.. Alieke.. lekker dat loïs je heeft laten uitslapen! En voor de mensen die ik vergeten ben * zwaai* Dee? Waar ben je? Hier vanmorgen al weer druk geweest.. Gepoetst.. bed verschoond.. wasje draait.. naar de etos voor verzorgingsprodukten voor mama en Esmee en een paar boodschapjes bij de appie.. Nog wezen kijken voor sloflaarsjes voor de winter.. online vind ik ze echt te duur.. maar er is niets te koop hier.. Madam ligt lekker te pitten.. zou wou bijna geen fruit vanmorgen.. pruimen vind ze normaal erg lekker.. vanmiddag maar kijken of ik er nog extra vitamientjes in krijg.. Hier ook een cb met de blokjestest.. hoe bedenken ze het.. i.d. 3 blokjes.. Esmee vond alleen het 1e blokje interessant ( lees probeerd dit in haar mond te stoppen ) de rest keek ze niet eens na.. dit was vorige maand bij de verpleegkundige.. de arts is minder van de testjes en kijkt maar het kind zelf ! Morgen gaan mijn schoonouders de hele dag oppassen op Esmee ( en de hondjes ) Heb voor de "leuk"een doosje Merci gekocht.. ga er van Esmee een lief kaartje bij doen.. schoonma een beetje te vriend houden he! Wat is het heerlijk weer zeg! Heb nu een zomerjurkje aan ( wel met panty maar toch) Vanmiddag denk ik nog een lekker stuk fietsen.. Alvast wat spulletjes voor morgen naar mijn schoonpa en ma brengen dan hoef ik morgen alleen maar Esmee mee te nemen ( en de hondjes ) af en toe voel ik me net een pak ezel..
@Jufffie: ik moet er niet aan denken om zo te moeten vasten. Petje af hoor meid! Wel even opletten hoor, als je van pil verandert. Volgens mij is het dan de eerste tijd niet echt veilig. Mycrogynon heb ik destijds ook gebruikt en dat is een vrij lichte pil. En pampers maatje 3. Annabel zit thuis ook in 4, maar als ze van het KDV terugkomt, draagt ze 3. Misschien zou je Jayda toch nog in een maatje 3 kunnen proppen of je zou de pampers bij het KDV kunnen laten of iemand anders blij mee maken? @gerda79: Annabel is ook erg onrustig op het aankleedkussen. Ze wil alles zien en pakken. Een tijdje geleden was aankleden echt een ramp. Niets dan huilen en krijsen. Ze heeft er zo'n hekel aan om iets over haar hoofdje te krijgen. Is een tattoo op de pols niet erg pijnlijk? Wel een mooi plekje, want die kan je altijd zien. Oja, die beker/fles van tupperware heb ik hier ook liggen. Hihi... Dom-die-dom... @Claartje79: jeeeeeej, Sven slaapt weer door! @Salapio: wat een pech met die theepot. Gelukkig was Mirre niet in de buurt. Pfjioew... En Mirre wil niet meer eten. Annabel eet de laatste paar dagen ook niet meer zo goed. Gelukkig nog wel gewoon borstvoeding. 't Zal wel weer tijd zijn voor een fase... JOEPIE! Mirre heeft het nu echt door, dat doorslapen. Fijn hoor! @bipat: heel herkenbaar, die gemengde gevoelens t.o.v. het kinderdagverblijf. Annabel gaat er morgen de tweede keer heen, maar het is inderdaad een stukje loslaten. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik Annabel liever op het KDV achterlaat dan bij mijn moeder... Erg he. Op het KDV hebben ze tenminste structuur en mams is erg impulsief. Moet ook kunnen, maar ik wil liever een vast ritme voor mijn meisje. @Alieke: lieve Loïs laat mama lekker uitslapen!
@MamavEsmee: zo zo, lekker actief bezig geweest vanochtend... Wat een lieverd ben je ook met je doosje Merci van Esmee voor je schoonmoeder. Als Annabel 's ochtends geen fruit eet, bied ik haar 's middags fruitsap/diksap aan. Heeft ze toch haar vitamientjes. Enne, ga toch fietsen! Ik blijf hier wel "lekker" werken... Grrr... Hihi.
Nelly.. werkse dan maar! 8) Ga zo i.d. lekker fietsen .. Salapio.. tot strax dan maar! Ik heb laarsjes gevonden.. jaja besteld bij shooshoos.. http://www.shooshoos.nl/shop/popup_image.php?pID=93 Dit zijn ze geworden.. Ze heeft veel paars voor de winter dus dat past er leuk bij.. het is eigenlijk alleen maar voor als we weg gaan.. buiten zijn.. Binnen heeft ze gewoon antislip sokken aan of blote voeten/
Ik was ff aan het mee lezen en zag het berichtje boven mij.. Grappig ik heb net deze besteld voor Rosalie http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... ucts_id/53 Lijken erg op die jij besteld heb..TE CUTE! Hoest verder met alle lady's en beebs hier? Ik lees vaak mee, maar reageer nooit.. Kan niet echt lekker mee kletsen, (weinig tijd), dus hou me stilletjes.. Met Rosalie gaat het super..Mevrouw kruipt al een tijdje en gaat zelf staan. Soms doet ze een paar stapjes terwijl ze zich vast houdt. Erg lief. Nou meiden, fijne dag!
Augustus.. ik heb nog niet betaald.. dus annuleer de bestelling .. vind die van jou mooier en scheeld 10.00 Wat knap van Rosalie dat ze zelf gaat staan en al stapt