wat een rust hier vandaag ik ben inmiddels terug vanuit utrecht..zat tegenover een vreselijk kwakende oudere mevrouw in de trein..pppfffff lekker op de fiets gestapt en danielle van gastmama opgehaald dus die zit hier nu lekker te spelen
Vanmiddag moest ik naar de Orthopeed..was als de dood voor t bloedprikken..maar gelukkig hoefde dat niet eens. Hij had de gegevens van de huisarts gehad en dat zei hem genoeg..hij wist meteen wat ik had. Moest 1 testje doen met buigen van de duim. Heb dus toch Morbus de Quervain. Ik zei dus dat ik nu 4 weken of zo geen fysio had gehad en dat t juist beter lijkt te worden... en wat zei die...Fysio was juist hartstikke slecht... Nou ja zeg..dan zou je de dokter toch ook wel effe...grrrr kunnen! en de fysio ook! Normale behandeling van zoiets is..brace icm ontstekingsremmers werkt dat niet dan injectie en dan operatie. En rust..rust..en nog eens rust... Dus..nu moet ik gewoon weer heel rustig aandoen..voorzichtig aan proberen om van de medicijnen af te blijven. En als t over 6 weken niet zo goed als over is dan moet ik heen en krijg ik injecties. en bekijken we t verder.. Dus met andere woorden..nog effe rustig aandoen..en t kan over zijn.. T blijft wel altijd een zwakkere plek.. zo..dat was t verslagje.. ga zo bijlezen..ook t eten even opzetten..
Johanna..fijn dat je mannetje naar t cb gaat! Ik vindt t helemaal niet erg om te gaan..maar tot nu toe ook nog geen gezeur gehad.. Juffie...Thanks meid!Hartstikke lieff! Dikke knuff! Pampers kun je nog wel eens ruilen bij de winkel voor een andere maat.. Heb ik ook al eens gedaan.. Nelly..zou je t niet in overleg met je ouders kunnen regelen dat je een dag minder werkt..? Ik denk dat juist mijn ouders zouden zeggen..ga maar een dag minder werken.. Judith en Nelly ik ga helemaal stoppen met de zaak..en dan zie ik wel verder wat ik ga doen..t werken hoeft niet..alleen wel fijn voor wat luxe..en de leukigheid.. Dus we zien t wel..kappersvak ben ik wel een beetje klaar mee Judith..ook al druk geweest! Lief van de Merci! En leuke laarsjes!nog op tijd kunnen veranderen? Ik vond ze allebei leuk! Gerda lekker laat vandaag..is ook wel eens lekker! Claartje ook een beetje mogen uitslapen!fijn! Salapio..waar was je nou?..nou moest ik helemaal alleen.. Gelukkig ging t goed met de theepot.. Bipat..ik zou t ook niet leuk vinden denk ik hoor.. Maar hij zal t er vast wel leuk gaan vinden! Alieke..ook lekker uitgeslapen! Augustus ..fijn dat t goed gaat! Drukdruk!en ook al van die leuke laarsjes besteld! Zo ben weer bijgelezen..
jeetje miep loop je al zolang met pijn én bij de fysio en dan blijkt de behandeling ook nog anders te moeten...wat een e*k#ls! sterkte ermee
Johanna.. iri he. kwakende mensen als je rust wil na een dag werken... Miep.. klinkt allemaal best wel positief toch? En je zou de fysio wat! En fijn dat het nu een naam heeft! Hier niets bijzonders.. lekker niksen.. esmee ligt in bed, die plukken we er om half 9 uit voor de fles.. Vanavond voetbal BAH!
Thanks..ach we doen nog maar rustig aan en hopen dat t snel helemaal weg is! judith lekker niksen..zal hier straks ook wel voetbal worden..
Jayda is erg ziek. Rond 16uur werd ik gebeld door KDV dat jayda koorts heeft 38,5, ze hoest veel en is erg snotterig! Ze heeft echt moeite met ademhalen! Ik kan morgen pas bij de HA terecht. maar nu heb ik dr getempt en het is nu 39. verder kruint ze heele rg en kan nauwelijks drinken. Moet ik alsnog naar de EHBO rennen?
Jufffie, als je t niet vertrouwd gewoon effe de hap bellen. Op zich kunnen kindjes wel wat hebben qua koorts maar gezien de voorgeschiedenis van Jay zou ik toch maar even bellen hoor. Sterkte! (enne Sam zegt: Dank je wel Lieve Jayda voor je boekje .)
Miep, Pfff lekker is dat zeg. Al die tijd gewoon een verkeerde behandeling dus... Hopelijk gaat het veeeel rust alsnog over...
Salapio, woeiii.. schrikken van de theepot. Gelukkig is het goed afgelopen. Enne.. lekker doorgeslapen jeeeeeej Bipat, ken je gevoel heel goed hoor! Het blijft moeilijk je kindje achter te laten. Ik heb er in het begin ook wel een traantje om moeten laten. Vanmorgen Sam weer gebracht na 3 weken vakantie en liep weer met een brok in mijn keel weg. Als ik hem dan heb opgehaald en hoor wat ie allemaal heeft gedaan moet ik toch vaak lachen om mezelf (zorgemoedertjes haha) Sterkte meid!
Juffie.. beterschap voor je meisje en als je het niet vertrouwd rennen naar de ehbo Britteke.. hoe was je eerste werkdag? Hier flink geshopt bij de h&m onlineshop.. lekker makkelijk ook alvast een jurkje voor Esmee voor volgend jaar zomer http://shop.hm.com/nl/?action=viewoutle ... &dept=FLIC Nou de voetbal begint zo! Gezellig ..
Goedeavond allemaal Sorry van mijn korte reactie maar ik heb het echt mega druk. Moet heel de week werken en ben savonds gewoon veel te moe. heb net even globaal gelezen. @miep balen joh moet je weer 6 wkn wachten. Dat ze nu maar eens iets gaan ondernemen. Enne 9 mnd verkeerde behandeling ******* (vul zelf maar in) @juffie als je het niet vertrouwd gewoon bellen meid. Liever 1 keer teveel als een keer te weinig. zo en nu ga ik languit op de bank tot snel dames
Augustus, fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Als je weer wat tijd hebt moet je wel weer komen kleppen hoor
Judith, mijn eerste dag was erg druk! (Wat lief dat je t vraagt trouwens) Wat stapelt het werk zich op he als je bijna 4 weken niet bent geweest. Heb er een kort dagje van gemaakt (moest er inkomen he?). Mijn vriend stond in de file dus ik moest Sam van het KDV halen, vandaar eigenlijk. Gelukkig heb ik wat orde in de chaos kunnen scheppen. Morgen nog een dagje en dan alweer weekend woehoee
Zoooo.... effe snel wat reacties! Vandaag weer gewerkt. Er lag veel werk maar toch vind ik het dan weer lekker om aan de slag te zijn. Ergens in mij schuilt toch een klein worcaholicje . Sam ligt al bijna een uur op 1 oor. Hij was doodop van een hele dag KDV. Ze hebben zich daar vandaag kapot gelachen om hem. Schijnbaar schuift hij in zijn achteruit de hele kamer daar door... onder tafels en stoelen door whahaha. Doet ie thuis noooooit! Nu ga ik effe een bakkie koffie drinken en dan kom ik nog effe gluren, gezellig!
Juffie..als je t niet vertrouwt gewoon heen gaan hoor! Dikke knuff! Judith..heb je ook korting..? ik had zo'n code 8168 en dan kan je een artikel naar keuze 25% korting krijgen? is een algemene code..dus misschien kan je m nog aanpassen? Ik heb niks besteld.. Amber.drukdruk..Dikke knuff meid! ach ja..en die 6 weken kan er nog wel bij..toch? ik ben al uitgefrustreerd... Britteke..kort dagje gemaakt..mag ook wel hè..even inkomen! en Sam helemaal moe..hoop dat ie vannacht ook lekker slaapt hoor!
ha miep.. die code heb ik ook. Zat ook te denken wat dingen te bestellen voor volgende zomer of lente maar ja... als ik al geen winterjas kan kopen ivm de maat hahaha
Ik kan na de vakantie ook als een berg tegen werken op zien.. maar als ik er eenmaal ben.. Heerlijk! En nog 1 dagje.. en lekker weekend! Hier ook een achteruitschuiver die klem komt tussen de eettafelstoelen.. Amber.. drukke werkweek gehad! Lekker hoor bank hangen! Hoe is het met jesse? Korting ... waar? Nee geen korting bij de h&m.. helaas al besteld.. Wel korting van rainbowbabies.. maar sla deze keer maar over! Miep.. ik hoop echt voor je dat je gauw minder last hebt van je polsen.. kun je de verzorging van mika wel zelf dan? Toch even een dikke digiknuf .. Esmee ligt nog te pitten.. ga haar er maar uit halen zo..Verder is er ook geen hol op tv i.v.m. voetbal.. saai hoor!
hahaha... krijgt esmee nog een flesje? Sam heeft zijn laatste fles om kwart over 7 op. mijn vriend staat op t balkon (sigaretje te roken). Ik denk dat we er op tijd ingaan vandaag. Morgen ga ik denk ik wat langer werken