Miep; Verkeerde behandeling?! Wat een stelletje suff***** Juffie; Arme Jay, ik maak me meteen zorgen als ik het zo lees (ik maak me ook wel snel zorgen hoor!) Jij weet het beste voor jullie meid, als je het niet vertrouwd de dokters post bellen? Leuke laarsjes voorbij zien gaan! Wat hebben we het toch druk ** Vandaag even lekker geshopt, nieuwe broek+cardican(? shirtje met knoopjes) met schattige ruitjes erop :-D Voor mezelf een shirtje. Loïs heeft de hele dag al een beetje diaree maar drinkt en voelt zich verder prima. Ik kom net terug van sporten en hoorde van me mannetje dat de laatste luier geen diaree meer was.
Esmee eet om half 6 ongeveer.. en om 7 uur drinkt ze haar fles niet leeg.. als ze haar fles niet krijgt komt ze s'nachts dus doen we het zo..
juffie als je het niet vertrouwd gewoon bellen...knuff..... hier een enorm drammerig kind vanmiddag, echt niet normaal meer. ze was doodop maar als ik haar in bed legde krijste ze zo hard dat ze het in heel deventer konden horen. dus na een kwartier (mt troosten en terugleggen enzo) er maar uitgehaald...ze heeft al nasnikkend zitten spelen, haar eten opgegeten en viel in slaap in de eetstoel, haha..dus snel onder de douche, flesje en ze is heerlijk omgevallen.
johana, wat klinkt dat bekend. zo is sam dus al weken... lekker vervelend en megazwaar oops voor mama. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen. Morgenochtend straalt ze weer als een zonnetje
tis na één keer ook wel duidelijk hoor britt idd heel vervelend en behoorlijk zwaar...en dan heb ik haar de afgelopen dagen nog maar een paar uurtjes ghad. Omdat ik de rest van de dag moest werken en gastmama er dus mee opgescheept zat....tis niet lief van deze mama maar ik was blij dat ik haar even bij gastmammie kon droppen...*bloos* hoop overigens niet dat dit weken gaat duren!
heb even niet zoveel gelezen hoor. hebben hier een zeer roerige avond gehad, moet het even van me afschrijven hoor, sorry voor het lange verhaal! mijn man heeft een eigen webdesign bedrijf en doet dit werk naast zijn loondienst. via een oud collega had hij een klus aangeboden gekregen en zijn oudcollega zou als wervingsbonus 100 euro netto uitgekeerd krijgen. vandaag is mijn man bij de opdrachtgever langs gegaan voor de betaling die maar uit bleef. eigenaar was ook onbereikbaar per telefoon en nooit in de winkel. op locatie kreeg mijn man dus te horen dat hij niet het volledige bedrag uitgekeerd zou krijgen, het ging slecht met de zaken. ja, jammer dan, maar zaken zijn zaken en de rekening moet betaald worden. mijn man is met het leeuwendeel weg gegaan, maar niet met een volledige betaling. dus hij belt zijn ex-collega/vriend (inmiddels ex) om deze op de hoogte te stellen en aan te geven dat de bonus nu ook niet uitgekeerd wordt. zijn ex-collega had al ervaring met wanbetalingen met deze ondernemer, sterker nog, hij is bij deze ondernemer uit het bedrijf gestapt, omdat hij zelf ook niet betaald kreeg. flipt die ex-collega van mijn man niet volledig?! 'en dit is stijlloos, hij heeft niks met die gast te maken en hij heeft recht op die 100 euro, gerben houdt zich niet aan de prijsafspraak' en ga zo nog maar even door . de prijs is inderdaad tussentijds aangepast wegens meeruren en de eindprijs is in overleg met de opdrachtgever opgezet en door deze ook goedgekeurd. begint die jongen te dreigen dat hij ons huis wel weet te vinden en wel even langs zal komen. ik heb toen de telefoon overgenomen van mijn man en duidelijk gemaakt dat als hij in deze gemoedstoestand voor de deur zou staan, de deur dicht zou blijven en de politie gebeld zou worden. dat moesten we dan maar doen en een procesverbaal opmaken. uitleg van mijn kant dat ik een pislinke beer van een vent niet in mijn huis wil hebben in de buurt van mijn zoontje kwam niet aan. ik heb toen alle ramen en deuren dichtgedaan, de poort op slot gedraaid en overal de grendels voorgeschoven. de dieren hebben we binnen gehaald. op een gegeven moment werd er aangeklopt en ik heb toen in een waas Sven gepakt en ben naar boven gelopen, terwijl Gerben de deur open deed. toen het de pakketdienst met een pakje bleek te zijn ben ik op de vloer ingezakt en een potje gaan janken. het voelt zo onwerkelijk als je bedreigd wordt op je huisadres waar je kindje ook leeft. vroeger had het me niet kunnen raken, je houd de deur dicht en belt de politie indien mogelijk, maar het idee dat die er toch even over doen (alhoewel ze letterlijk om de hoek zitten) en je geen idee hebt van wat zo'n vent zal doen terwijl jouw baby in huis ligt, ik werd gek! gerben is niet meer naar bandrepetitie gegaan en is thuis gebleven en ik ben volledig emotioneel met mijn zwangerschapshormonen. 't doet me zo'n verdriet dat iemand die ooit een vriend van mijn man was dit soort bedreigingen uit terwijl je een kindje hebt. en dat om 100 euro! en niet eens dat we niet betalen, maar we hebben hem aangegeven pas over te gaan tot betaling, nadat het restant betaald is. daarvoor schakelen we nu een incassobureau in. er viel gewoon niet over te praten. pas nadat mijn man gesmst had (bellen ging al niet meer) dat ik en mijn zoontje nu bang waren om in ons eigen huis te blijven werd het 'huisbezoek' afgesteld/uitgesteld. ik ben eigenlijk zo boos dat ik vind dat hij die bonus helemaal neit meer zou moeten krijgen, maar ik heb ook geen zin om nog meer heibel uit te lokken. we hadden verdorie al geregeld met de jongens van de band dat ik met Sven eventueel daar naartoe zou gaan. ik wilde alleen gerben ook niet alleen thuis laten. pfff.... ben er nog helemaal ondersteboven van. heb wel eerder verhitte mensen en doorgedraaide exvriendjes aan de deur gehad en het kon me nooit echt raken, maar nu met een eigen kindje in huis, wat is het leven dan opeens anders zeg!
misschien proberen ze te slijten op het forum bij de maartmama's ofzo? je kan er in ieder geval ff een berichtje plaatsen' en sterkte met je misselijkheid en jay's verkoudheid
Jeetje claartje.. dat is niet niks.. Van je vrienden moet je het maar hebben. Aliek.. lekker geshopt! Leuk hoor.. zoland Loïs genoeg vocht binnen krijgt en ze plasluiers heeft is er waarschijnlijk niets aan de hand Johanna.. dan duren de dagen lang he! Hier 2 weken geleden 2 weken feest gehad.. Hoop voor je dat je meisje snel weer beter in haar hum is.. En is begrijpelijk dat je dan blij bent dat je "mag"werken.. heb ik ook wij zijn mama's maar ook mensen.. Sanneke.. leuke avatar
claartje, knuffie meid. miep, gelukkig weet je nu eindelijk wat het is. beterschap! (en snel een beetje) juffie, ik zou de hap ff bellen als je t nog niet gedaan hebt. judith, bedankt! johana, pffff, arme daan
Was van plan lappen tekst te typen, maar krijg het gewoon even niet voor elkaar op 't moment. Het weer werken, studeren, huishouden, Hannah en nu ook een zieke man eisen erg veel energie. Dus kom gewoon weer even zwaaien, en even wat korte reacties... Claartje, schrok erg van je verhaal. Vreselijk om je onveilig te voelen in je eigen huis (heb ook ooit eens iets naars op dat gebied meegemaakt). Hele grote knuff. Salapio, Wat fijn dat Mirre het doorslapen heeft ontdekt. Beginje een beetje bij te komen? En hoe ging je eerste college weer? Juffie, ik zou meteen gaan als ik het niet vertrouwde. Nu is het wel zo dat baby's veel kunnen hebben qua koorts. Maar toch, zou mij ook niet lekker zitten. O ja, Claartje, moest vanomrgen op m'n werk wel lachen om jouw CB-verhaal. Natuurlijk niet om de inhoud (zijn ze helemaal!), maar je had het erg beeldend beschreven Britteke, ook weer aan de slag. Lekker he, werken? Het leukste aan werken vind ik het idee dat je de hele dag toeleeft naar het moment dat je weer bij je eigen kleine wereldwonder mag zijn. Sinds de geboorte van Hannah loop ik stralend op mijn werk rond (hmmm, misschien best wel vreemd eigenlijk, nu ik erover nadenk :-k ) Miep, wat :c: zeg! Hopelijk gaat het nu echt snel beter. Knuf! Bipat, misschien gaan onze kleintjes wel naar hetzelfde KDV! Vanmiddag trouwens nog even geshopt voor Hannah. Wat hebben ze bij de Hema opeens leuk spul zeg. Soort tweed-driekwartbroek gekocht. Zoooo leuk. Zeker nu ze kan staan. En nog een spijkerbroekje bij de H&M
misskeita......bimbola..... vandaag met clienten naar de efteling! helemaal leuk! gisteren een busje opgehaald en vandaag voor hen de grote dag. zijn van die dingen die ze zelden of nooit zelf doen. leuke werkdag dus! ga dus gauw lekker douchen enzo.... doeiiiiiiiiiiiii fijne dag!
Johana; Klinkt bekend! vooral overdag, savonds gaat het allemaal best. Misschien is ze wel zó moe dat ze blijft strijden tegen de vermoeidheid. Dat zie ik namelijk veel aan loïs, ze ligt ze huilen maar ondertussen vallen dr ogen dicht. Claartje; Pfff wat een schrik en wat onzinnig allemaal Toch vind ik dat je dat steeds vaker hoord, bedrijgingen en mensen die erg snel agressief worden/zijn. Misskeita; Ook lekker geshopt! Shop untill we drop Bipat; oooh leuk zeg! Heerlijk he zulke dagen, vooral om te zien hoeveel plezier ze hebben :-D ** Loïs werd vannacht om half 2 in ene helemaal in paniek wakker. Ik schrok me rot, dat heeft ze nog nooit gehad! Ik het speentje weer geven maar die wilde ze niet en zodra ik wegliep ging ze weer huilen. Gelukkig was dat maar even en was ze alweer stil, maar slapen deed ze niet! Misschien eng gedroomt? Kan dat al?
AUGUSTUS/JUD, mooie laarsjes! MIEP, gelukkig geen bloedprikken ... maar jeetje nóg meer rust. Hopelijk gaat het helpen en hoef je geen injecties! En heerlijk van die artsen/fysio's die weten waar ze het over hebben JUFFIE, idd HAP bellen ... maar mijn bericht is beetje te laat. AMBER, knuf voor jou! BRIT, wennen weer aan t werk ... en ik vind het ook moeilijk om Mirre 'achter te laten' als de oma's oppassen. ALIEKE, leuk geshopt! En gaat het al beter met Lois diarree? En ik denk idd een naar droompje in combi met behoefte aan mama (ik zou lekker even knuffelen en dan weer in bed leggen, eventueel in slaap aaien) DRAMMEN, hier ook hier ook! Boooeeehooooeee! ALs Mirre iets niet lukt of ik reageer niet snel genoeg ... oeioeioei . Eten moeilijk. In slaap vallen overdag gaat ook lastig, savonds redelijk. Klopklopklop. Ach ... zal wel weer overgaan (tandjes, sprongetje, verlatingsangst, etc) ... *sprak zij hoopvol* CLAARTJE, wat een verhaal en wat een enorme eikel van n vent. Knuf voor jou! MISSK, o jee ... ook nog een zieke man (das pas echt veel werk ). Mn eerste college ging supergoed. Het tweede (avond) college ging op zich goed, al was ik er niet helemaal bij (had net gehoord dat Mirre niets wilde, niet eten niet slapen) ... en ik ben dus helemaal vergeten mezelf voor te stellen of een namenrondje te doen (zwangerschaps/bv hormonen). En leuk geshopt voor Hannah! BIPAT, leuk efteling (ik kan niet wachten tot Mirre oud genoeg is) *** Meer kids dus die aan het brompotten zijn. Mirre heeft echt last van frustratie. Ze kan bijna echt kruipen, maar net niet. En dus: boos! Staan gaat ook steeds beter (kan nog niet zelf staan hoor), maar ze staat eigenlijk harstikke stabiel (en trots). Gisteren heeft ze voor het eerst een woordje echt nagezegd: PA-PA! Zo leuk (al heeft ze geen idee wat ze zegt). En vanochtend zei ik BAH toen ze dr luier wilde pakken (een enorme schijtluier) en toen keek ze me aan en zei: bah Zijn er trouwens meer kindjes die op eens moeilijker eten? Hoewel het gisteren wel aardig ging hoor (gelukkig maar). Lekker weer vandaag. Ik ga zo de duowagen schrobben die we via MP hebben gekocht (en die stinkt naar muf). Voor mn schoonouders die hebben eens in de 2 weken een kindje van 20 maanden en Mirre dus. Mirre ligt nu op de vloer te gillen en dr hoofd de hele tijd heel dramatisch op de grond te leggen . Ik ga maar even afleiden ...
goedmorgen allemaal reageren doe ik later wilde even vragen of jullie dot herkende. Nick heeft nu al 2 dagen een soort van witte velletjes op zijn lippen ,lijken blaasje maar zijn het volgens mij niet, kan dat door de tandjes komen omdat hij er steeds over heen gaat of is het iets anders , Gerda
Gerda wat bedoel je precies? Echt een soort blaasjes/velletje op zn lippen of in zn mondje? Mirre heeft wel eens van die zuigblaasjes op dr lipjes (van het zuigen aan de tiet, maar kan ook van de speen zijn). Of is het een soort aanslag ook aan de binnenkant van zn mondje/tong? Dan zou het spruw kunnen zijn (als je het niet kan wegvegen). Dan even naar HA. Moet je namelijk behandelen (is soort schimmelinfectie).
Hoi Salapio Het zijn een soort velletjes op zijn lip maar ontdekte net ook dat hij wat op de tong had voor op het puntje dus toch ook maar even de huisarts gebeld beetje snel bezorgd erg he, morgen kan ik er heen kon ook van middag maar dan moet ik zelf ook naar het ziekenhuis kon ik niet af bellen , was ik helemaal niet blij mee maar nu hoor ik het morgen , ze wisten niet of spruw kon zijn vandaar dat ze het willen zien. Gerda
Heeft Nick ook last van zn mondje? Pijn bij drinken bijvoorbeeld? Maak je maar niet te veel zorgen hoor! En sterkte bij het ZH vandaag...
Hier ook wat raars; Loïs heeft al een tijdje een klein bultje op haar wang, leek eerst op een muggebult maar is nu wat minder groot geworden en minder rood maar zit er nog. Nu zie ik het ook op haar handjes, 1 grote op de zijkant van dr vinger en aan de binnekant van dr hand. Tegen me mannetje hadden ze dinsdag gezegt op het kdv dat er een paar kids waren met rare plekjes en dat we in de gaten moesten houden of lois dat ook zou krijgen. Ik heb het zelf niet gezien bij die andere kids, misschien zo ff bellen om te vragen hoe dat eruit ziet en wat het is. Ik dacht eerst aan vlooienbeten (geen idee hoe die eruit zien) maar dat zou eigenlijk niet kunnen want de kat is eraan geholpen en komt ook nog niet buiten.. Ze heeft er geloof ik geen last van.