hey meiden...ben een poosje niet geweest.... kon niet op internet....echt balen! heb jullie gemist.... soms kon ik wel effe op internet, maar werd er meteen weer afgegooid! hoop dat het nu goed is.... kom straks effe bijlezen.....! xx
jufffie ; sterkte meid .....denk aan jullie! johana; zal me rot duimen! zou fijn zijn! zo weer terug van de efteling! was een fantastische dag! clienten hebben enorm genoten en ik dan uiteraard ook! ben wel kapot hoor! morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend! hopelijk morgen ook nieuws over de sollicitatie........duimen dus!
Juffie, ik hoop zo dat je meisje niet hoeft te blijven. Dikke knuf! En heel veel beterschap voor Jay! Johana & Bipat, ik ga voor jullie duimen Judith, klinkt als een leuke dag. En super he dat zwaaien! *smelt*
Wie gebruikt/geeft wel eens van die NEstle pyjamapapjes. Moet je die echt in de fles geven? Of kan het ook in een tuitbeker? Of met een lepeltje? Of moet je het dan indikken? Heb dit maar gekocht in de hoop dat (als Mirre weer geen mamamelk wil uit de fles/tuitbeker), ze hiervan denkt JUMMIE ...
Sam drinkt elke avond een pyjamapapje. Gewone melk drinkt hij niet savonds en deze gaat helemaal op. Sam drinkt hem uit de fles maar tuitbeker kan ook (is wel 250cc). Met een lepel gaat niet lukken hoor... dan moet je het echt indikken. Ben benieuwd of ze het opdrinkt... Ik ga effe wat doen en kom strax effe kletsen x
Ik denk dat Mirre no way 250 ml opdrinkt ... dat zou echt bizar zijn hihi. Ze drinkt normaal 100-150ml uit de fles ... (en de laatste keer dat ik haar had gewogen voor en na de voeding zat ze op ongeveer 160 ml ... en toen had ik het gevoel dat ze maar matig had gedronken ) ... maar misschien vindt ze het wel zo lekker dat ze het zo naar binnen snokt
Judith..leuke dag gehad vandaag! Maartjeh..Mika krijgt helemaal geen fles meer..hij krijgt smorgens een bord melkpap appel en savonds bordje avondpapje biscuit.. En smiddags bij t brood gewoon drinken en babydanoontje of bledi milky.. Johanna..ik ga duimen! JUffie..oh ik hoop zo dat Jay gewoon mee naar huis mag..laat je t snel weten.. dikke knuff! Loessie..fijn dat je er weer bent! alles goed bij jullie? en je mams? Bipat..fijne dag gehad! enne ik duim! Salapio..je kan ook de helft van het pakje geven.. en dan morgen weer een helft..dan kan je t eerst proberen..anders moet je t misschien weggooien..?! Britteke..waar ben je?
snel hè.. ik heb Mika 1 keer zo'n pakje van friso gegeven maar dat vond ie heel vies..vandaar mijn tip.. kan je t nog een keer proberen.. Heb nu toevallig ook zo'n pyamapapje liggen..nog niet geprobeerd..
Dikke knuf voor Mirre..enne trusten.. Mijn vriend is tennissen..dus ik heb t rijk alleen.. zit dat programma van dat dansen weer te kijken..
Juffie; Jeetje meid, de duimen draaien hier overuren! Laat snel wat horen! Mirre; ssssttt mama is moe! ** Ik heb (weer) geshopt! Kleine uggs voor dr gekocht en een stoer ralph lauren jasje :-D
Ik moet het nog binnen krijgen! Dan ga ik het meteen showen :-D Mensen die het misschien leuk vinden als ik ze op de hoogte hou over ons geklus: Hier al 3 dagen nogsteeds het lichte streepje maar het is wel een streepje. Word er een beetje kriebelig van, laat hem nou donkerder worden! Ik heb gister en eergister wel steken recht in me buik gehad en sommige hoor je dan over een eisprong maar ik durf er echt niet vanuit te gaan dat ik nu alweer een eisprong heb. Ik ben verder ook nog niet ongesteld geworden. Als ik kijk naar de andere maanden dan werd ik het altijd begin vd maand. Lijkt me toch niet dat ik zwanger ben.. toch? durf niet te testen om mezelf teleur te stellen. Ik voel me ook nog niet zo maar omdat die ongi weg blijft ga je dat wel denken
Okè..ben benieuwd..zal wel superleuk zijn! Enne hoelang was je nu gestopt met de pil? zou het al kunnen dat je zwanger bent? en anders toch even een testje doen..misschien..
Miep, hier ben ik! Alieke, lekker geshopt.. Waar heb je ze besteld? Salapio, hier net ook een gillend mannetje. Heeft effe bij mama op schoot gezeten, wat boertjes gelaten en nu slaapt ie weer... Hoe is het met Mirre? Wakker?