meiden, ik kreeg net trouwens een sms van Jufffie. Jayda is opgenomen in het zkhs. Ze ligt aan de monitor en zuurstof.
Hè gats...wat naar! ik had zo gehoopt dat t niet hoefde.. Wil je heel veel sterkte en dikke knuffels geven van ons.? en dat we aan hun denken..
Miep; ja het liefste doe ik dat maar dan wil ik natuurlijk wel het streepje zien Daarom wil ik mezelf echt niet teleurstellen.. ik heb eigenlijk wel 5 zw. testen thuis liggen dus 1tje minder kan ook geen kwaad. Britt; Hoe donkerder het streepje, hoe meer LH waarde er in je urine zit, dus als het streepje op zn donkerst is dan heb je je LH piek (eisprong) maar die van mij blijft licht en dan zou je denken dat hij wel donkerder word maar dat word hij niet! Enne ik heb het van een kennis overgekocht, die had beiden gekocht voor in de winter maar haar dochter paste het pas in de zomer dus nooit gedragen
Juffie; neeeee, niet weer ziekenhuis. Wat rot voor jullie! Ik ga aan jullie denken en onthou, jullie zijn sterk!
Weetje wat, ik ga eens kijken wat er bij deze test staat. Bij sommige staat dat niet perse ochtend urine gebruikt hoeft. Anders ga ik het gewoon kijken..
Je kan t altijd proberen.. ...spannend! 8) Britteke..staat een nieuwe foto in t album...beetje gek doen..
Alieke, ik snap t ... spannend zeg! Oh zo.. dan wil ik ook een foto zien hoor strakkies! Miep, wat een gave foto! Klein dondersteentje haha. Mooi manneke
Ik heb toch de test gedaan, er staat alleen nu een controle streepje. Ik moet 5-10min wachten. Ik weet bijna zeker dat het niet zo is, anders had het streepje er echt wel gestaan maar dan ben ik wel van die onzekerheid af, het is een ja of een nee